Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 12, 2007 4:47 pm

Gamma t'ho he enviat a l'adreça de mail que m'has donat. No t'ha arribat?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. des. 12, 2007 5:39 pm

Hola nines!!!

Sí, Gemma, que ja ho he rebut, que sóc una empanada!!!!!!! xxcool xxcool xxcool xx:-DD xx:-DD xx:-DD

Petons,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. des. 12, 2007 6:54 pm

Bueno guapes fins demà a la tarda que tinc una roda de premsa al matí i estaré tot el dia a Barna...

neukiss-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dc. des. 12, 2007 8:38 pm

Hola noietes!!!!

últimament arribo tard i ja no hi ha ningú!!!

Déu ni dor el que heu xerrat !!!!

Jo ja tinc arrecades!!!!! me les ha regalat la meva mare i són un TÚ I YO i em sembla que es diuen així, és el que jo volia i sé que les portaré.
Demà passat si tinc una estona els hi faig una foto i us les penjo.

Són d'or blanc, tenen una perla blanca i a dalt hi ha com un quadat amb 9 mini brillantets però m'encanten.

Gemma està molt i molt bé de preu!!!!! tot el que has demanat!!!!! val la pena.
Fins demà
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: truffa » dc. des. 12, 2007 9:39 pm

Hola floretes,

Fa molts dies que no em connecto, però m'he llegit tot el que heu escrit, moltes cosetes eeeeeee

Gemmanit ets un crack ho portes tot super ben controlat, i també veig que la plantilla akesta pel punt de llibre de nota d'agraïment té éxit, també m'agradaria que m'ho envièssis si et va bé? Però ja una cosa que no entenc això de la nota d'agraïment que voleu dir lo que aniria amb el detall que es regala no?

Sira que bé ja tens arracades i tu miriam la roba interior que xulu són petits detalls que fan molta ilusió. A mi la meva àvia em deixarà unes arracades que eren de la meva besàvia, són precioses i també m'encanten, serà una de les cosetes que em deixaran, perquè diuen que has de portar algú deixat.

Nosaltres també anem fent amb calma, ara estem mirant tema invitacions que ja està en marxa, el possible viatge de nuvis... i mica en mica es van fent cosetes.

He entrat a la pàgina de la saboneria i hi ha coses molt boniques, però no hi ha preus, crec que deu ser car.

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. des. 12, 2007 9:46 pm

Que bé Sira!!! Felicitats!!!!

Pero...que és un TU Y YO???? xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> Es el primer cop que ho sento!!

Posens una foto please, que jo també me n'haig de comprar unes i no sé pas que agafar...

TRuffa, la targeta d'agraïement nosaltres la donarem abans de començar l'apat...deixarem una piruleta amb la tarfeta a cada plat!Aixó es independent del detall...en aquesta targeta hi posarà un escrit tipus: gràcies per haber vingut, blablabla..en canvi a la del detall només hi ha els noms i la data.

Que bé que et deixen les arracades ademès es molt sentimental! A mi encara no sé que em deixaran perque pobreta la meva mama sha quedat sense joies xx:-( xx:-(
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dc. des. 12, 2007 9:53 pm

Miriam un tuyo és un tipus d'arrecada que està formada normalment per perla sigui australiana, japonesa, i a més a més acompanyada per un brillant o conjunt de brillantets, és una arrecada bastant elegant i molt típica, la meva mare m' en va regalar unes per el meu aniversari i de fet les he amortitzat molt perke m'encanten i són molt pràctikes, a mi sempre m'han agradat les perles. Després pot ser amb or blanc o groc i de la forma que tu vulguis, més gran o més petita.

Si és una sort la veritat, i té molt valor sentimental si.

Ostres sí em sap molt i molt de greu miriam però pensa que ella està bé i no li va passar res dolent.ànim.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: truffa » dc. des. 12, 2007 9:56 pm

Nenes és ben bé que hem de viure el dia a dia totalment perke no saps mai que et passarà.

Ahir varen ingressar a una noia mestra de 40 anys que era amiga d'una companya meva de feina, tenia mal de cap i apa un derrame cerebral, pobre, avui l'operaven i s'ha mort. Amb tres criatures i el màrit que com ho afrontarà i a més a més en aquestes dates nadalenques. És ben bé que no val la pena discutir i estar-nos de tonteries eeeeeeee, hem de viure el dia a dia i aprofitar cada moment amb il·lusió perquè mai se sap si ens pot tocar.

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. des. 12, 2007 10:17 pm

Ostres Truffa que fort!!! Mare meva, pobreta...i només era un simple mal de cap...MECACHIS..pobrets els fills i el seu marit...ademès ara que s'acosta Nadal... nena em deixes de pedra xx0.0x> xx0.0x>

Ja ho diuen: Vive la vida a lo loco, que lo bueno duro poco!

Sobre el TUYO doncs no en tenia ni idea, merci per la explicació! Han de ser molt macos... El que ostres, Sira, a tu que ja te han regalat...podràs aguantar de no dur-les fins el dia del casament??? A mi que la semana que bé ja em donen la aliança, em costarà molt no posarme-la xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD

En fi, bona nit guapes!! xxkiss::

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dc. des. 12, 2007 11:21 pm

Ostres truffa, quina llàstima.... es ven be que si que s'ha de viure el moment i ser el més feliç possible, ja que la vida dóna cops quan no t'ho esperes xx:-(
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. des. 12, 2007 11:25 pm

Gemma el preu està super bé!!!!!!! Sabent que no es car encara m'animo més a provar de fer alguna cosa jo.... i segur que necessito ajuda, gracies guapa per l'oferiment!!!!!!!
Miriam quins nervis ja tindras la roba interior i l'aliança... quina temptacio!!!!
A veure si demà puc conectar-me durant el dia que avui he anat de cul!!!!!!
Bona nit a totes ::bna//
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. des. 13, 2007 9:11 am

Bon dia nines!!!!!!!!!!!!!

Ostres Truffa, que fort, pobra noia!!! És ben bé que, avui hi ets, i demà,.... en fi!! Quan sents aquestes coses penses: quantes tonteries tenim al cap a vegades!!!
Al cunyat d'una meva amiga també li va passar, amb 36 anys i a 4 mesos de casar-se,.... Pobres!!! És una bona merda, la veritat!!!!

Per cert, això de les arracades de la teva besàvia és preciós, que passi de generació a generació!!! Ho trobo molt bonic!!

Gemma, he estat mirant això dels preus i realment trobo que està molt i molt bé, de debó!! Comparat amb Barna!! Bé, ja saps de què va,....

Sira, que bé que t'hagin regalat les arracades!!! I més si eren com les que volies i tot!!! Ja tens una cosa més, o una cosa menys a fer!! FELICITATS!!! wikiwiki::-)
Ah, i jo tampoc havia sentit mai això del TU Y YO.

Vinga noies, fins ara!!

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 13, 2007 10:15 am

Bon dia noies!

Sira haviam si ens poses una foto de les arrecades que tinc moltes ganes de veure-les!!!

Gemmanit, quan as d'anar a buscar les invitacions?? Quins nervis!!

Haviam si avui arriba el llibre i els bolis!!! xxo.0.o

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. des. 13, 2007 12:58 pm

Pujo post que esta a la segona pàgina!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dj. des. 13, 2007 1:06 pm

uuuuui el post de gironines a la 2 pagina!!! que raro!!!!! per cert holaaaaaaaaaaa!! tinc molta fred!!!! ::bna// ::bna//
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dj. des. 13, 2007 3:32 pm

Ja veus, això no pot ser!!!!!!!!!!
I si que fa un fred que pela!!!!!!!! neujor:-)
És que no hi ha la reina del foro (Gemmanit), com ha anat la roda de premsa??????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dj. des. 13, 2007 4:27 pm

jejeje que bo, la reina del foro!! es mes la que xerra pels descosits no, jijiji!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. des. 13, 2007 4:33 pm

Hola nines! ja he tornar de la roda de premsa ha anat molt bé es sobre La marató de Tv3 suposo que ja ho veureu pels telenoticies. Només entro a saludar per que ara estic a a la oficina i marxo ahir van tenir que ingressar a la meva àvia i està greu. M'he passat fins a les 4 a l'hospital he anat a barna a fer la roda de premsa i ara enllesteixo 4 coses i marxo.

Quina merda....
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. des. 13, 2007 4:49 pm

Ostres Gemma, guapa, em sap molt i molt de greu!!!
No sé, si et puc ajudar en alguna cosa o, no sé, el que sigui, només has de fer que dir-ho, d'acord??

Molts petons i una forta abraçada!!

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dj. des. 13, 2007 4:51 pm

Estic amb la Gemma, si necessites alguna cosa només ho has de dir.
Anims que ja veuras com tot anirà bé!!!
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants