Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: TETES » dj. des. 13, 2007 5:19 pm

OSTRES GEMMA EM SAP MOLT DE GREU AIXO DE LA TEVA IAIA, T'ENTENC PERFECTAMENT....ANIMS NOIA QUE JA VEURAS COM ANIRA BE!!! ET DIC EL MATEIX QUE LES COMPIS, PEL QUE SIGUI AQUI ESTIC, ANIMS!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: arohha » dj. des. 13, 2007 5:46 pm

OSTRES GEMMA HEM SAP MOLT DE GREU, ANIMS SEGUR QUE TOT ANIRA BE, I ET DIC EL MATEIX QUE LES NOIES, PER QUALSEVOL COSA JA SAPS QUE ESTEM AQUI PER AJUDAR-NOS.
UNA ABRAÇADA MOLT I MOLT FORTA.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 13, 2007 6:11 pm

Bona tarda noies!

Gemmanit, em sap greu lo de la teva avia...igual que totes, aqui estem pel que necessitis!!! neukiss-)

Avui esta aixó molt quiet no?? Haviam que tal li va anar a la Dem la prova del vestit....

Per cert, us poso la foto de la piruleta que jo faré, el que en contres d'anar agafat directament a la rafia, jo ho clavaré amb una pinceta.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: sira » dj. des. 13, 2007 9:02 pm

Bones!!!!

Estic cansadissima però entro a saludar-vos!!!!

Ostres Truffa!!! això d'aquesta noia és molt gros! i més amb fills petits, em sap molt de greu.

Gemma(nit) el mateix et dic que totes que ànims i sobretot feu-se costat tota la familia i que us vegi units! molts petons!!! i qualsevol cosa ja saps on trobar-me.

Miriam demà posaré la foto de les arrecades!!! i tú ja tens roba interior, eh!!!! Felicitats guapa!!!

Fins demà !!!

Ja queda menys pel Nadal xxsta:: wikiwiki::-) i pel nou any!!! EL NOSTRE ANY !!!!! *.-o-o.*
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Dem » dj. des. 13, 2007 9:54 pm

hola reiness!!!be veig k heu fet molta feina neujor:-) ,be primer de tot Gemanit anims,amb sap greu,se k per molt k et digem nomes tu saps com et sents,pero al igual k la resta de companyes et dic k aki estic per lo k et faci falta neukiss-) neukiss-) .,be la prova va anar molt be ,sorry pero no vaig fer cap foto,per k com ja os vaig comentar el vestit mal fa una modista i ahir estava per acavar de posar les manigues,cuadrar be el escot...etc,amb va fer molta ilusio tambe per yo puc decidir en cada moment si el vull mes alt o mes avaix,jejje.pero os prometo k cuan ya estigi la primera en veureu sereu vosaltres!!!no patiu *.-o-o.* ,be lo de les taules k laltre dia no vaig poger esplicar,be farem el panel de les taules amb colors,la familia i els amics cuan arribin es tobaran el numero,color pero........,nomes un nom,jejeje,akella persona escullida tindra al canto els sobres amb els seus noms,k hauran de obrir i montar el puzle del mateix color on surtiran els k falten akella taula..llavors a la taula tindran el color,pero a mes a mes amb la difinicio del color,k significa, k representa i una petita dedicatoria en plan conya k diu algo del casament amb akestes definicions.,els colors de la vida!!! k encara k no ho sembli diu molt de les persones i ens afecta mes de lo k pensem,a mi la idea en fascina i ahir tots dos ens van posar a buscar el significat de cada color i ja tenim lo de les taules escrit.be guapas ja penjare algunes coses per k las mireu,ja manfalten menos coses neu:-D neu:-D
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: truffa » dj. des. 13, 2007 10:05 pm

Primer de tot, gemmanit sento lo de la teva àvia, relament això només ho sap el que ho passa, però si t'haig de donar un consell d'experiència sigueu molt forts, calma i sobretot feu pinya és molt important i dóna més energia positiva de lo que us penseu.
La vida està plena d'incognites que de vegades no desitjem i les persones no controlem, la meva àvia també està bastant delicada i l'única que penso es que estigui bé sempre i que em faria molta il·lusió que em poguès veure el dia del meu casament perquè per llàstima de persones properes i molt properes jo n'he perdut "algunes". Ànim.

Si necessites alguna cosa ja saps on sóc.

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 13, 2007 10:49 pm

Ostres Dem, que guai, no?? Ja ens penjaràs fotos!!

Sira, reina, espero impacient la foto... xx:-DD xx:-DD Segur que són precioses!

Bona nit reinas xx;-.)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 13, 2007 10:52 pm

Per cert nenas, hi ha un post on fan un sorteig de pintallavis Max Factor...animeu-vos!

viewtopic.php?p=1471295#1471295

I ara que m'enrecordo, avui he rebut els preus per imprimir les invitacions a través de mibodaeninternet.

Haviam que us sembla:

-Invitació 14'5x14'5 (mida tencada)amb full blanc de 300 gr. surt a 1,50 i els sobres a 0,25. O sigui a 1,75 tot amb iva i impresió.
COm ho veieu?? Ademès me la modificarà perque quedi perfecte ja que hi ha algunes coses que es veuen malament ( marques d'aigua) perque jo no sé treure-les i no acabo de manejar bé el photoshop.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. des. 14, 2007 9:39 am

Bon dia guapes!

Buaaa em teniu a davant de l'ordinador i plorant com una bleda! gràcies per aquests missatges de suport de veritat.

És molt dur veure a una persona que estimes un munt patir d'aquesta manera avui li fan una prova clau i sabrem el que. De moment aquest matí hi és me mare jo hi vaig estar fins a la matinada i porto dos nits sense dormir i vaig morta pero bueno tot sigui per la meva iaiona.
Truffa el que dius d'aquesta noia que es va morir ahir precisament mirant el diari ho vam veure i amb en Raül comentàvem aoxò que vaia jugarreta tant jove i que avui i ets i demà qui sap així que hem de disfrutar cadascun dels moments de la vida a tope id eixar-nos de tonteries. Jo ja fa temps que vaig deixar de complicar-me la vida amb tonteries ni tan sols m'enfado com ho feia abans... no val la pena.
Truffa ara t'envio les plantilles.

Sira posa fotos de les arrecades, han de ser molt xules.

Dem que bé que t'anés bé la prova del vestit i esperem fotos quan el tinguis més arreclat. La idea dels colors es molt guapa! a veure si ens pots posar fotos.

Miriama això que has posat de la tergeta com que la meva és tipus punt de llibre... o sigui més gran ho hauré de fer amb una pinça. Si algú té una altre diea que me la digui plis. I pel que fa el preu de les invitacions et surten bé de preu no? comptant que son personalitzades. Jo diria que amb aquest preu en tens unes de les sencilles de les que t'ofereixen a una botiga així que està bé. Per cert jo estic buscant uns sobre mida gran 21x15 cm saps si aquí en tenen?

Ahir em van trucar l'Anna de Cymbeline és més maca... per dir-me que ja tenen els complements i que em puc anar a emprovar el vestit (no el meu eh??!!!) pero no tinc masses ànims i em sembla que ho deixaré per després de festes. Ja li vaig comentar que tenia a la meva àvia xunga i vam quedar que ja la trucaria.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: arohha » dv. des. 14, 2007 9:51 am

GEmma nit maca molts ànims !!!!

dem molt bé això dels vestits ja ens posaras fotitos *.-o-o.* *.-o-o.*

Sira el mateix esperem fotos de les arracades que segur que són precioses.

Truffa quina pena això d'aquesta noia, es molt trist i mes en aquestes dates.

Miriam jo crec que esta força bé el preu i si a sobre t'ho acaba de retocar, doncs fantastic. ja possaras fotos quan les tinguis.

una pregunta hon heu comprat les pinces aquestes petites per possar a la targeta??

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. des. 14, 2007 9:56 am

Ah! Ainos ja tinc el cd! perfecte ja tinc la cançó!!! ahir una veïna m'ho va anar a buscar. Gracies guapa! :-()-)

Arohha jo les he comprat a galacticblum per internet.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. des. 14, 2007 10:00 am

Una altre cosa.... tinc el cap tant espés que em vaig enrecordant per parts les coses que us volia dir... :t:t:

Gemma que l'Anna de Cymbeline em va dir que ens regalaven un pijama o un camisó per la nit de noces! que guai! a més de la lliga és clar!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dv. des. 14, 2007 10:07 am

Hola nines entro un moment a saludar-vos que he de marxar!!

Gemma(nit) espero que lo de la teva iaia no sigui greu, molt ànims i com diuen les companyes si necesites res aquí estem!!! petons guapa!!!

Fins ara!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. des. 14, 2007 10:13 am

Gràcies Espe, de veritat.

Ostres que avui 6 mesos justos! demà ja tindràs el 5!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dv. des. 14, 2007 10:34 am

Bon dia guapes,

com va tot? Espero que molt bé i anims, que avui és DIVENDRES!!!!!!!

Gemma(nit) molt ànims i només dir-te com la resta de companyes, que aquí ens téns per lo que necessitis!!!!! Molts ànims.

Només entrava per saludar-vos!!!!!! Estic molt liada amb la feina.

Petons!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. des. 14, 2007 10:37 am

Gràcies Agbe guapa neukiss-)
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. des. 14, 2007 11:01 am

Bon dia guapes!!!!
Avui m'he agafat festa i em conecto desde casa, però com si no en fes perquè m'he posat a fer feina a casa com una boja, aixi que encara em canso mes que treballant.....
Gemmanit intenta descansar una miqueta sino tot això et superarà i necessites moltes forçes i ànims!!!!
Molt be que ja tinguis el complements, què t'has quedat?? Jo em sembla que no em posaré res, només alguna perleta o flor al cabell.... però ja ho veurem.
Dem que guay que la prova anés bé.... quan estigui el vestit llest ja posaras fotitos wikiwiki::-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. des. 14, 2007 11:06 am

A mi també em passa Ainos a vegades no sé si és millor treballar o fer fina de la casa!! doncs encara no sé quins complemnts escollir per això em va trucar per dir-me que ja els té i que hi vagi per emprovar i escollir.
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. des. 14, 2007 12:16 pm

Hola nines!!!

Bé, només entro un moment,....
Gemma, reina, intenta descansar una miqueta, encara que entenc que prefereixis estar amb la teva iaia, és ben normal. De totes maneres molts ànims, molts petons i una forta abraçada. I et dic un altre cop el mateix, que qualsevol cosa que necessitis, ni ho dubtis!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Doncs a mi ni m'han trucat, ni res, de Cymbeline!!! xx0.0x> xx0.0x>
No se, si em diuen alguna cosa del pijama, etc. ja t'ho diré, d'acord?

Vinga guapes, que vagi bé!!!

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dv. des. 14, 2007 12:18 pm

Aixi ja tens el Cd, se sent be no??????????
Sira això fotos de les arracades!!!!!
Espe vas molt liada no?? Com va el tema del pis?????
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant