Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. des. 15, 2007 10:37 pm

xxcool xxcool xxcool xxcool xxcool xxcool xxcool

Es que fa tan que no el veig.... xxcool xxcool xxcool xxcool Tinc mono!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dg. des. 16, 2007 10:41 am

Bon dia de fred i de glaç de neu i d'hivern!!!

Ahir a Olot va nevar van caure fins i tot uns 3 cm de neu, però jo gafe com sóc com que ahir en marc em treballava de nits vaig pensar aniré a girona a dormir a casa la mami i si si, el matí tot xino xano, i cap a les 5 em truca en marc que estava nevant que si volia pujar que pujès i que sinó m'esperes a avui. Una meva amiga que sabi que em feia molta ilu veure olot nevat em va trucar i tot i res li vaig explicar que de gafes com jo n'hi ha poques, en fi avui a la tarda havera si encara puc veure blanc per olot o ja s'haurà desfet.

Aroha jo no he rebut cap privi amb el vestit, :( :(!!

Vania preciòs sant hilari nevat que bonic. MOLTA I MOLTA SORT demà amb l'exàmen.

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: arohha » dg. des. 16, 2007 12:04 pm

bon dia noies,

ostres quina fred que fa neukiss-) neukiss-) neukiss-)

truffa ja te he passat el privi.
a veure si tens sort i arribas a veure la neu.
que passeu bon diumenge.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: truffa » dg. des. 16, 2007 1:04 pm

HOla,

Aroha ara si jeje estas preciosa, radinat, et queda molt bé. FELICITATS per la teva elecció.

truffa
Imatge
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: VaLu » dg. des. 16, 2007 1:54 pm

Bon dia flors!!

MOLTES GRACIES A TOTES PELS ANIMS, HAVIAM SI TINC SORT I APROVO I AIXI MO TREC DE SOBRE PERQUE JA M'ESTA AMARGANT UNA MICA, JAJAJAJA xx:-DD xx:-DD

AHIR VA ESTAR NEVANT FINS A QUARTS DE NOU, I AVUI ESTA TOT BEN BLANC, QUE MACO QUE ESTA TOT, PERO EL FANGUEIG ES MASSA...
AVIAM SI CONTINUA NEVAN I TENIM UN NADAL BLANC. wikiwiki::-)
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: VaLu » dg. des. 16, 2007 1:55 pm

sira i miriam vau trobar lo que estaveu buscant??

SIRA LES ARRECADES SON GUAPISSIMES. neu:-D
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: VaLu » dg. des. 16, 2007 1:56 pm

MIRIAM segur que el vestit es una passada i et queda precios!
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: VaLu » dg. des. 16, 2007 1:57 pm

MIREIA has anat a andorra o hi tens que anar encara?
que vagi be! wikiwiki::-)
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: VaLu » dg. des. 16, 2007 1:58 pm

TRUFFA segur que encara hi haura neu a olot, perque amb el fred que fa segur que encara en veuras!! neu:-D
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: VaLu » dg. des. 16, 2007 1:59 pm

BUENO FLORS MEN VAIG A DINAR A FER UN PARELL DE PANERES PELS IAIOS I PELS SOGRES I A FER TESTOS!!

MOLTS PETONS A TOTES I APROFITEU EL QUE QUEDA DE DIUMENGE!

FINS AVIAT!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: Dem » dg. des. 16, 2007 2:22 pm

bones blankes noies jejjeje!!!donc si truffa k a nevat i deu ni do,no se a les preses hi ha molt, pero lo k es aki a ca la guapa encara esta ben blanc,yo crec k alguna cosa i veuras de nevat!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) arohha,a mi tampoc ma arrivat cap privat del vestit!!! xx;-.) xx;-.) ,i a tu sira dirte k les arrecades son molt macas k yo segurament fare igual,a mi me les deixen,per allo de una cosa nova una vella i una cosa prestada,,y tambe nomes portare arrecades un braçalet i esclar el anell!!! k per cert dimecres anem a mirarles!! neujor:-) ,be guapas en veiem.,AAAAAA!!! vania molta i molta sort dema, segur k anira be, tu estiges trankila i molt positiva.molts de petons neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) -:.-:.__0.0_
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: sira » dg. des. 16, 2007 2:39 pm

Aroa estàs guapíssima!!!!! en serio et queda molt bé i a més amb el tipet que tens encara més!!! felicitats!!!

Miriam totes crec que passem pel que estàs passant ara, de que dubtes però estàs molt i molt guapa, no en dubtis, val !!!!

Gràcies a totes per lo de les arrecades!

Vania sort amb el carnet i sobretot estigues tranquil.la perquè els nervis no t'ajudaran pas, val així que tú tranquil.la i segura!!! va que a la pròxima quedada ja podràs venir conduint tú!!!!!!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Agbe » dg. des. 16, 2007 8:52 pm

Bona nit guapes,

Arohha estàs guapissimaaaa, et queda molt i molt bé!!! Felicitats pel vestit!!

Miriam, no pensis així, perquè quan més vestits vegis, més vestits t'agradaran... però això passa amb tota la roba. A mi també em passa amb el meu vestit, però bueno... penso que si l'hem escollit serà per alguna cosa, no?? Aixx.....

Que acabeu de passar un bon diumenge!!

Quina fred que fa.

Ah, Dem, el vestit és molt maco, molt romàntic. >.-<:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. des. 16, 2007 9:53 pm

BOnes guapes!!

QUina enveja més sana nenas...aqui a Lladó no neva ni vulguent.... xx:-( xx:-( xx:-( EN fi, cada any passa el mateix.... disfruteu de la neu tan com pugueu!!!

EL vestit, es el que tu dius Sira, si he triat aquest per alguna cosa serà, no??

BUeno guapes, m'en vaig a dormir que avui hem tingut dinar de caçadors i estic rebantadeta de perseguir amunt i avall al peke!

Petonets neukiss-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. des. 17, 2007 9:22 am

Bon dia nines!!!!!!!!!!!!!!!

Noies, quina fred que fa!!! xx0.0x> xx0.0x>
Ufff,.... si aquí a Barna fa aquesta fred, no vull ni pensar quina fa per Girona,....!!! neu:-) neu:-) neu:-)

Arohha, reina, estàs GUAPÍSSIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! El vestit és molt bonic i elegant!! I quin tipet noia!!!! xxkiss:: FELICITATS per l'elecció!! :-)

Míriam, això que et passa amb els vestits és ben normal, perquè n'hi ha molts i de molt bonics!!! Però com diu l'Agbe, si hem triat el nostre deu ser per alguna cosa,.... així que tranquil.la, que això que et passa és ben normal!! A més a més, he vist les teves fotos i estàs GUAPÍSSIMA!!!!! Amb el tipet que tens!!! :-)ok:

Sira, les arracades són precioses!!!! Molt i molt fines!!! Ostres, tan sols ens hem vist una vegada, però fan per tu, eh!! I amb els vestit i les sabates que has escollit, et quedarà molt elegant!! ENHORABONA!! neu:-D
Uffff,.... amb el tema complements crec que patiré!! jejejejeje
El que tinc clar és que vull portar molt poca cosa, però no sé el què,....

Gemma, guapíssima, com esteu a casa???? Espero i desitjo que tots estigueu bé!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Ah, per cert, el divendres em van telefonar de Cymbeline!! Que no havia demanat el cinturó negre, però que si m'ho havia repensat i ara volia, que ja el tenien!! I també em van dir lo del pijama,.... *.-o-o.*
No sé, potser passat Festes,... ja que també tenien les sabates i això si que ho havia demanat!!

Bé nines, fins ara!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 17, 2007 9:44 am

Bon dia guapes!

Primer de tot merci per tots aquests ànims que m'envieu no sabeu pas lo feliç que em fa tenir aquest recolzament! la meva iaia va tirnat en mica en mica en mica. Aquest cap de setmana he intentat descansar també per que el divendres no podia ni amb la meva ànima.

Ja tinc els bolis pollos i super bé son xulissims!!! m'agreden molt.

Arohha ja t'ho he dit per privat pero estas super guapa i et fa un tipassu el vestit impresionant!

Sira les arrecades son molt fines i elegants i fan conjunt el teu vestit. Molt bona elecció!!! Pel tema dels regals que em preguntes jo encara estic en ello no he comprat res!!!

Vania que vagi molt bé l'exàmen! que xules les fotos!!!

Truffa si que m'ho faré jo tot. M'estalvio diners i així és més personalitzat. Suposo que aquesta setmana em trucaran de la imprempa per que ho vagi a buscar. Així que ja us diré el que....

Gemma a mi precisament em van trucar de la Cymbeline per que jo si que em volia emprovar el cinturó negre. És que jo sóc una mica atrevida! i pel tema de complements encara no sé ben bé que portaré. Tinc calr que si porto arrecades seran llargues per que mai en porto de "curtes" pero encara m'ho he de mirar....

Miriam no et preocupis pel tema del vestit jo em sembla que totes en algun moment o altre dubtes de la decisió pero segur que quan te'l tornis a posar se te n'anirà del cap aquests dubtes.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dl. des. 17, 2007 10:32 am

Hola nines!!!

Ufff porto una estoneta llegint!!

Gemma m'alegro que la teva iaia vagi millorant, veuràs que poc a poc es recuperarà!!!

Sira les arracades són molt fines i maques i et quedaràn molt bé amb el vestit i si el pentinat el portes tot recollit se't veuran molt bé.

Jo les arracades crec que me les regalarà la meu mare, també m'agradava la idea de les perles però com que vaig llegir lo que simbolitzen en un casament, no se que faré, en fi hi han tantes superticions que si les hem de creure totes....!!! Però crec que les perles blanques són molt maques per una nuvia.

El tema pis, de moment ingual, seguim esperant, vaig anar la setmana passada a habitatge a preguntar com tenien la cèdul·la d'habitabilitat i està en tràmit, encara no han anat a fer la inspecció. Aquesta setmana hi tornaré a anar per fer pressió, jejej!! Per altra banda ens varen deixar divendres una clau del pis, per si hi voliem començar a fer coses, però jo fins que no firmi ni faig res ni porto res.
Encara estan acabant cosetes de repasos i netejant, però bé l'hem pogut anar a veure el cap de setmana i ensenyar als pares i germans que els ha agradat molt.
I res agafant mides per mirar coses i anar a comprar!

En fi noies pacienciaaa!!!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dl. des. 17, 2007 11:03 am

Bon dia guapes!!!! brrrrrr quin fred que faaaa!!!!!!!!! no m'agrada la fred xx:-( xx:-( xx:-(

Nose pas si m'enrecordare de tot el que vull dir....

Primer de tot, arohha molt guapa!!! el vestit es precios i et queda genial amb aquest tipet que tens, espectacular i felicitats per l'eleccio!!!!

Vania, molta sort en aquest examen, tu ves-hi tranquil.la i segur que aprovaras, molta sort!!!!!

Sira, les arrecades molt maques i finetes, et quedaran super be!!!

Gemmanit, m'alegro que la teva iaia vagi tirant mica en mica, a poc a poc na fent!!!

Jo vaig veure nevar el dissabte, va ser super xulo!!! vam anar a Olot a buscar formatges i a veure uns parents i quan arribavem a casa seva van començara caure volves de neu i quan vam marxar ja estava tot blanc i deu ni do lo que nevava!!! almenys puc dir qhe vist nevar aquest any, jejeje!! neu:-D neu:-D

Per cert, ja tinc les fotos de les cameres de usar i tirar, deu ni do les que ens han sortit, n'estic prou contenta!! logicament a totes les cameres n'han sortit de fosques i les de la mainada i nebots que estaven junts un desastre pero les altres bastant be! i la veritat es que han sortit fotos divertides, crec que ha valgut la pena, pero tambe he de dir que molta qualitat no tenensi n'hi ha que surten unes ratlles rares... i el preu, 6.- € per carret i m'ho van donar amb CD i negatius.
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: arohha » dl. des. 17, 2007 11:09 am

Moltes gràcies a totes pels comentaris del vestit. a mi també m'agrada moltissim. la noia de pronovias hem va dir que al gener anes a mirar els complements, le sabates sabeu algun lloc per anar a mirar, es que no se si a pronovias seran molt cares, espe tu les sabates les agafaras de pronovias??

gemmanit m'alegro que la teva iaia estigui millor.

tetes esperem les fotos, !!!!!!

neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 17, 2007 11:21 am

Espe tu això fes pressió! a veure si pel tió tens el pis!!

Tetes penja les fotos guapa!!!

Gracies noies per aquests ànims!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants