Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dl. des. 17, 2007 1:08 pm

guapes!!!

dissabte vaig nar a rosa clara, i ja m'he ben liat!! ara me n'agraden 2!! el madeleine de rosa clara i el manacor de la sposa!!kin liu!!a sobre la setmana que ve vaig a pronovias...kij merder!!

aroha jo también et vui veure!!per cert, a kina hora hi vas nar??perque vaig anar a preguntar i hi havia una noia provant!! wikiwiki::-)
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: arohha » dl. des. 17, 2007 1:16 pm

vaig anar el dissabte a les 16H, t'ho enviare despres desde casa el privi.

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Espe » dl. des. 17, 2007 1:34 pm

Hola!!

Si que fa fred eh? i axiò que encar no som a l'hivern!!! xxo.0.o

Aroa jo encara no he mirat els complements ni res pensava anar passat festes de nadal. Les sabates miraré les que tenen a pronovias però si no hem convenç aniré a mirar a altres llocs o poder primer vaig a mirar a altres botigues que no sigui de vestits de núvia i si no en trobo cap dons com a última opció aniré a pronovias.
Jo tampoc hem vull gastar gaires diners en les sabates però lo que buscaré sobretot es comoditat perquè dels pues sòc molt delicada.

Tetes molt així les fotos no? a veure si penjes alguna a la crònica!!!

Bé guapes vaig a dinar que a les 4 haig d'anar a treballar.

Petons
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dl. des. 17, 2007 1:35 pm

GRACIES XULA!!

per cert, dissabte vaig recordar-me'n de tu también per una altra cosa, vaig anar a sopar amb els sogres a la sala gran!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: arohha » dl. des. 17, 2007 1:49 pm

jejeje, y que tal?? yo vaig aquest dissabte perque a la fira de totnuvis es va tocar el sorteig que feien ells per un sopar per dos persones.

gràcies espe, la joana hem va dir que al gener li arribavem molts complements i sabates, jo tamb mirare altres, no hem vull gastar masa però han de ser molt comodes.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. des. 17, 2007 2:51 pm

BOn dia noies!

Agbe, no passis per les curbes que estan super glaçades i ja hi han agut un parell de pinyos...llisca molt!!

Gemmanit, m'alegra que la teva iaia estigui millor! Ànims xx:-D

Anna, hauras de tornarte a provar els vestits i deciidirte!!! Segur que estas preciosa amb tots dos!

Tetes, haviam si ens poses alguna foto! Així qué? Ens ho recomanes??

Aroaa o Ainos...( ja no m'enrecordo... xx0.0x> ), al final que vas fer amb el vale de Sinovias??

Mas Paueras.... ja sabeu si posen música a l'entrada dels nuvis, i als plats?? Ostres es que em sembla que em varen dir que no... I jo ho vull!! En sabeu alguna cosa??? I el tema fumar??? Ostres hauré de fer-me una llista amb les coses que haig de preguntar i de pas que em dongui alguna idea per les taules...Com ho porteu aixó??

Bueno nenas, vaig a dinar...

*.-o-o.* *.-o-o.*
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. des. 17, 2007 3:15 pm

Hola nines!!!!

Ostres Gemma, me'n alegro MOLT i MOLT que la teva iaia estigui millor,..... Espero que es recuperi del tot ben aviat!!!! : besito :
Per cert, quan vagis a provar-te el cinturó fes-te fotos, eh!!! Que jo no t'he vist amb el vestit posat!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Míriam, no en tinc ni idea!!! Del restaurant no hem fet ni mirat res més, però ara que ho dius no se perquè em sona això de que no posen música als plats, etc. A veure, a nosaltres ja ens va bé, perquè no ho voliem fer, però tampoc em sembla just que, qui ho vulgui fer, no pugui,.... Sí, sí, ho haurem de preguntar. A l'entrada dels nuvis sí que posen música, almenys això és el que ens va dir el Francesc de Gres-k Planet. I el tema fumar,.... no ho sé,.... xxo.0.o
Ostres, sí que estic peix!! neujor:-)

Bé guapes, fins ara!!!

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dl. des. 17, 2007 3:18 pm

Bona tarda guapes,

Gemmanit, me n'alegro molt que la iaia vagi fent, de mica en mica.

Miriam, guapa, moltes gràcies per l'avís... però avui ens hem creuat i no m'has vist, jejejeje!!! Me donat conte que eras tu, quan has passat pel meu costat perquè no pensava en trobar-te per la ctra. de besalú. Des de que fa aquesta fred, passo per Besalú, perquè al matí tot està glaçat. Has vist el paisatge d'avui, que maco!!
Ah, això que comentes de Mas Pau, amb referència a la presentació dels plats de posar música, quan vam parlar amb en Francesc, ens va dir que Mas Pau, no vol que es posi música amb la presentació del plats, que ho tenen com a norma... però si tu ho vols fer, parlar amb en Toni, a veure que et diu. Nosaltres no voliem tampoc posar música a la presentació dels plats.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Dem » dl. des. 17, 2007 3:18 pm

hola nenes!!!,Gemmanit,manalegro molt k la teva iaia vagi fent den mica en mica, neukiss-) neukiss-) neukiss-) Miriam guapa!! lo de les taules ja ho vaig esplicar com ho farem nosaltres,a can xel no posen musica cuan surten els plat, deixan una de fons molt agradable k per a mi ja esta be,per k ja he tingut la feinada de decidir la resta del dia,k encara en falten algunes,be nenes akets dies vaig de cul ,de fet casi sempre pero akesta setmana mes amb els regals de nadal,aket any ho passarem molt be per k Ona ja es don conta de tot!!!! i estic disfrutan mes k cuan era jo petita,jejejje.be lo dit guapes ens nem veiem per gota k pugem,,molts de petons i per si no puc conectarme gaire akets dies BBBnadal:-) i molt bon :-)08:-) k sera el nostre !!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) PER A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Agbe » dl. des. 17, 2007 3:23 pm

Espe, fés pressió per veure si us entreguen aviat el pis i per reis ja podeu ser propietaris definitius, jejejeje!!! Molta sort!!

Anna, tranquil.la, tu provat tots els vestits que vulguis, i quan vegis el teu, ho tindràs força clar el que t'agradarà!! jo quan vaig anar a rosa clarà també em vaig enamorar d'un vestit, però quan em van dir el preu, vaig dir que no,i vaig pensar a seguir buscant, i al final l'he trobat

Vania, guapa, com anat? has aprobat?? espero que sí!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Gemma, Sira, Arohha, Ainos.... hola!!
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. des. 17, 2007 3:27 pm

Dem, nosaltres farem igual que vosaltres, posar una música de fons agradables i ja està...
Ah, quina feinada amb això de les taules, no? ho vaig llegir dies enrera i deu ni do...
Una pregunta, les invitacions les heu fet vosaltres?? o heu anat al montgrafic?perquè vaig veure que havies penjat el conjunt de les invitacions i dels detalls de la web del montgrafic...
Agbe

EntradaAutor: Dem » dl. des. 17, 2007 3:32 pm

HOLA AGBE,si les invitacions les varem fer nosaltres,vaig agafar el k vaig penjar de montgrafic de mostra pero les varem fer iguals pero jugan amb els colors de fet si varem tenir,(i mes jo),molta feinada pero bueno ja magrada fer akestes coses a mi,i lo de les taules doncs igual,aviam cuan faig fotos i ows penjo lo de les taules cuan estigi mes enllestit!!! neukiss-) neukiss-)

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 17, 2007 3:33 pm

Gràcies noies per alegrar-vos! ja li vaig dir a la emva iaiona que res de morir-se abans del casament! i em va dir que faria tot el possible... pobreta!

Ostres amb el tema de la música entre els plats jo no sé si posar-ne o no... pero tinc clara amb quina entrarem al saló.

Gemma sí aj em faré fotos per que l'altre vegada com que em pensava que no me'n quedaria cap encara no ho vaig fer ai´xí que us ho prometo... amb la gent que m'acompanya no tenen massa trassa per fer fotos pero sino li demanaré a l'Anna de Cymbeline a veure si me la pot fer ella. Segurament hi aniré el dia 27 o 28 al matí per que tinc festa. Pero fins despres de cap d'any no us la podré passar per que tenc aquests dies de festa i no tinc internat a casa.

Anna els dos vestit són molt guapos quin dilema!!!

Tetes això.... ens ho recomanes lo de les fotos???

Jo estic pendent de la imprempta a veure si em truquen aquesta setmana... ja us diré el que. I aquesta setmana també tancaré el tema de fer la comanda a Galacticblum pel paper i les pincetes que vull. Si es va igual que bé que els bois pollo serà super ràpid! són molt xulos!

Dem disfruta molt de les festes amb els fills ja ho diuen que ho vius intensament.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. des. 17, 2007 3:33 pm

Merci Dem... podries penjar alguna foto de les invitacions?? Gràcies.
Agbe

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. des. 17, 2007 3:38 pm

Hola nines!!!!

Gemma, i quina és la cancó??? (si es pot saber, clar).
Nosaltres només sabem amb la que encetarem el ball!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
A Cymbeline no sé quan hi aniré. Potser també aprofito les vacances que tinc per Nadal, ja que sinó només hi puc anar els dissabtes!! Però ja veurem,...
D'acord, quna puguis ja ens enviaràs les fotos!! neukiss-)

Vania??????? Com ha anat??

Ufff,... les taules!! Jo no he mirat res!!! xx;-.)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Dem » dl. des. 17, 2007 3:42 pm

ostres aixo si k ja no sera posible xx0.0x> xx0.0x>
ho sento,pero ja les he donat totes,ahir vaig donar la ultima a uns tiets den santi,sorry,pero eren les mateixes k a montgrafic pero una cara de cada color,una taronja i negre ,altre negre i lila,i negre i verd,feiem cada cara per el devant be en catala o en castella posaven
!!!!!ENS CASEM!!!!!!!SANTI I DEM.
i al darrera: SI SI ENS CASEM PER FI ENS HEM DECIDIT!!!!! EL 22 DE MARÇ A LES 12 A LAJUNTAMENT DE SANTA PAU.,ENS ENCANTARIA K ENS ACOMPANYEU EN AKET DIA TAN ESPECIAL PER A NOSALTES,,LA DIREC,I ELS TELEFONS.:i ya esta,el material k vaig fer servir era cartulines i el color per escriure era platejat,amb els sobres de color taronja,ja amb sap greo per no tinc cap,lo k puc fer es agafar la dels meus cuñats o aixis k maladeixin per fer una foto, ja ho mirare i os la penjo neukiss-) neukiss-)

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dl. des. 17, 2007 3:44 pm

-:.-:.__0.0_
si no torno a fer una i llestos aviam si amb keda cartulina!!!!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 17, 2007 4:04 pm

Dem les vas fer a mà? personalitzades? quina currada!!!!

Oi tant que es pot saber!!!

Es la de TEKILA Salta!!!:

Salí de casa con la sonrisa puesta
Hoy me he levantado contento de verdad
El sol en la mañana brilla en mi cara
Una brisa fresca me ayuda a despertar
Yo digo...

La ciudad parece mi amiga
Hoy es mi día y nadie me lo va a arruinar
Las chicas en la esquina ríen con picardía
Yo sé lo que quieren y se lo voy a dar

Yo digo, ¡salta!, salta conmigo
Digo, ¡salta!, salta conmigo
¡Salta!, salta conmigo

Voy por mi camino sin preocupación
Pasa la gente y me mira mal
Pero no me importa, a mí me da lo mismo
Hoy estoy alegre y tengo ganas de saltar

¡Salta!, salta conmigo

¡Salta!, salta conmigo.
::bna//
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 17, 2007 4:05 pm

Ostres les taules! jo tampoc he fet res de res!!! de fet no tinc ni la llista de convidats definitius! imagina't!!! xxo.0.o
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dl. des. 17, 2007 4:10 pm

jo encara tampoc tinc els difinitius pero vaig preparan lo k puc fer encara k no sapiga res,,aa!! tambe he encarregat elks bolis pollo i els llibre de firmes jejjeje,al final tan parlar de ells k meu fet enveja,avui man trucat per k hi havia una cosa k no la tenien clara man dit k soms moltas de girona k ho hem demanat,jejejjejej neujor:-) neujor:-)

Imatge
Dem

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat