MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dl. des. 17, 2007 9:21 am

Bon dia Noies,

S'acosta el nadal, las vacances y els turrons....... xx:-DD

Com va tot??

::bna//
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: masa » dl. des. 17, 2007 9:22 am

Hola guapa!

Aix, es veritat, ja tenim a sobre el Nadal!!!!!

Nosaltres ja agafem vacances aquest dijous i no tornem fins el dia 3 de gener ... que bé!!!
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » dl. des. 17, 2007 12:25 pm

Bones!!!!

Si si si ja estem a les portes de Nadal!!!! Jo agafo les vacances aquest divendres i no torno fins el 8 de gener... ja ja ja es lo bo de ser mestre!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. des. 17, 2007 3:21 pm

Noies, si puc us penjo alguna foto de Disney, pq veieu lo macu que está per aquestes dates. xx:-DD
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dl. des. 17, 2007 5:21 pm

EL DIJOUS EM DONEN LES CLAUS DEL PIS PER FI!!! m'han dit k la llum i aigua amb dos dies ja la tenim pero el gas ens tardara 10 dies, suposo k per reis ja estarem alla, ens esta kedant tan xulo!!
Oh Cris!!! jo vaig anar quan tenia 16 anys a Eurodisney i era desembre tambe i era una passada, molt fred pero l'ambientació, els desfiles, l'encesa de llums amb el mikey era com estar en un conte, kuan pugui hi vull tornar i akesta vegada amb el meu maridet, i crec k si tornes también seria per akestes dates. -:.-:.__0.0_
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

...

EntradaAutor: iraiosc » dl. des. 17, 2007 5:45 pm

hola nenis!! quants dies!!

hem anat atabalats també amb el tema també del pis d'igualada... MYRIM!!! sembla que ens haguem posat casi d'acord perquè nosaltres vam signar el dijous passat... o sigui que tenim ja cara d'hipoteca :| jejejejejeje. A veure si ens toca el gordo a alguna de nosaltres i repartim més alegries encara!!

Fracris si!! posa fotos, posa!! que maco, jo hi he de tornar... quan el pistaxet ja estigui amb nosaltres fora del panxot!!

Guapes totes!! va que ja quasi estem...
BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) :-)08:-)
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: merce i albert » dl. des. 17, 2007 6:30 pm

Francris posa fotos!!! jo hi vaig anar fa uns 11 anys pel mes d'agost i em va encantar, pero per aquestes epoques deu ser encara molt mes magic. Si puc algun cop hi vull tornar-hi.

MYRim y Iraida que be, d'aqui a poquet ja estareu al pis, enhorabona!!! Segur que debeu tenir moltes ganes d'acabar de tenir-ho tot enllestit i anar-hi a viure, oi??? A mes Iraiosc vosaltres tambè debeu estar montant l'habitacio pel peke, oi??? Segur que aquests reis ja li portaran mes d'un regalet
Imatge
Imatge
merce i albert

...

EntradaAutor: iraiosc » dl. des. 17, 2007 6:55 pm

hola mercé...

doncs vaig una mica estresada perquè penso en quines coses necessitaré aquí i quines podem anar portant ja cap allà, clar aqui necessitem minim el cotxet, el moises, la banyereta, roba, etc... i fins l'ultim dia no ens podrem endur tot això...allà suposo que portaran la calaixera i la cuna oficials... però no sé, es un lio!
I com portarem el gat també? amb l'angoixa que pateix??? aix...
I com ja no és lloguer ho vull arreglar tot perque ja es casa nostra i vull tot maco, però no tenim gaire €€€€ amb tanta despesa extra... nem de cul! Suposo que al principi haurem de tirar amb els nostres mobles... però també fa mandra pagar una mudança si hem de canviar cosetes... (tot i que sortirà més barat ara per ara....). Un lio!! xx0.0x>

i regalets... amb el pis nosaltres ja en tenim prou, i pel nene... tot per ell, totes les cosetes són per ell!! neu:-D wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: FRACRIS » dt. des. 18, 2007 12:00 pm

xx:-D neujor:-)
FRACRIS l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2007 6:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. des. 18, 2007 1:56 pm

Iraida prent-ho em calma. Mira nosaltres fa 2 anys que vivim junts i com que no teniem prous € per comprar-nos tots els mobles pues ens vam quedar em el menjador vell dels meus tiets (te 20 anys i es veu vell, pero ben conservat) i vam dir que despres del casament... pero com volem obrir un negoci pues de moment res, seguim tenine els menjador vell. Ens faria il·lucio poder tenir un menjador com deu mana, pero com no podem pues a qui no li agradi que no miri, com a minim tenim menjador.

Ara el mes important es que al peke no li falti res impresindible i que vosaltres tampoc, la resta ja anira vinguen a poc a poc.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: Myrim » dt. des. 18, 2007 5:34 pm

HOla, tranki Iraida que tot arriba, a poc a poc ara es normal k primer el bebe, i despres ja nireu posant mobles. Nosaltres si k ho tenim tot nou, pk nosaltres no viviem junts fins k ens vem casar, i em anat a viure a una finca del meu avi, k vem fer la reforma en plan rustic i modern, rollo casa rural, amb colors xulos al mig de la montanya i estem alla de moment (aixi ens hem ahorrat lloguer), i la veritat es k la caseta ha kedat molt xula. I per el casament ens van donar forces diners k ens han servit per comprar els mobles. De fet hem comprat el dormitori i el menjador una mica bo i caret i ara estem liats buscant els llums,miralls i taula de cuina,en plan baratet, el altre dia ens vem agafar uns perstages per el estudi del ikea... i weno ja tenim casi muntat, ara a colocar les coses de cuina, la roba als armaris.ai kines ganes!!!
Una de les habitacions la hem deixat lliure sense res, pk espero k d'aki 2 o 3 anys ja hi posarem un llitet de bebe...per ara no podem...
Joan i Myriam
Myrim

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: merce i albert » dt. des. 18, 2007 6:25 pm

Myriam nosaltre tambe tenim una habitacio "lliure", be de fet esta plena de trastos i sera la futura habitacio del trasto de la casa.... ja ja ja.
Imatge
Imatge
merce i albert

...

EntradaAutor: iraiosc » dc. des. 19, 2007 12:46 pm

merci maques, m'animeu molt!! xx:-D

veig que totes penseu ja en bebitos... abans o després... però vaja... al cap estan!! xDDD

muas ::bna//
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: FRACRIS » dc. des. 19, 2007 5:15 pm

A mi hem fa gracia que abans et casaves amb el pis ja muntadet, ara et cases y després montas el pis, a cambiat la cosa. xx:-D

Aixó está paradet, com es nota que s'acostan las vacances, jo las començo demà al mig dia i fins el dia 2.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dj. des. 20, 2007 6:10 pm

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Yupi!!! jo ja estic de VACANCES!!!

BBBnadal:-) :-)08:-)
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dj. des. 20, 2007 6:47 pm

NOIAS DEMÀ ENTRARÉ PERÓ TINC FEINA I NO CREC QUE PUGUI ESTAR GAIRE ESTONETA!!!!

DE TOTES MANERAS US DESITJO UN:

BBBnadal:-) I :-)08:-)

-:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. gen. 01, 2008 7:13 pm

Noies que ja hem deixat el nostre any enrera... quina peneta..... pero de totes maneres el recordarem sempre, a veure si aquest 2008 que just comencem sigui tant bo o mes que el 2007.

Be noietes nomes volia dir-vos :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. gen. 02, 2008 10:50 am

HOLA NOIES.

PRIMER DE TOT: :-)08:-)

M'ha vingut una pena quan he entrar aquest matí a al forum i he vist que ya ens han posat en post histórics, el nostre any s'acabat, hem de deixar pasar a las següents nuvies, quina enveja sana.....

Ara miraré las croniques del 2008, i veurem els vestits que porten, la il·lusió que tenen etc.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dc. gen. 02, 2008 1:31 pm

Si la veritat es que fa peneta cada vegada que entres i veus que ja es un foro "vell", pero be, a la vegada fa gracia pensar que tu ja tens l'experiencia y que pots mirar d'ajudar a les nuvies del 2008, a mes hem passat el primer nadal, fi d'any i reis de casats, i fa il·lucio.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dc. gen. 02, 2008 1:57 pm

Hola guapes!!
Primer de tot: BON ANY A TOTES!!

La veritat es que si que fa pena, el nostre any ya és història ... ooohhhh jejeje. Pero sempre ens hem de quedar amb la part positiva. I lo bé que ens ho hem passat??
Com diu la Mercé, ara hem d'ajudar ales nuvies del 2008. I penseu que d'aquí no res totes nosaltres celebrarem el nostre primer any de casades!!!

Un petó a totes
masa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant