Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 18, 2007 4:25 pm

Gemmanit, què es el kit d'emergencia per a fumadors?????
Avui estic preguntona.....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 18, 2007 4:32 pm

Ainos potser no hi eres encara... es que un dia parlant del tema dels fumadors que ara quasi enlloc es pot fumar i tota la pesca jo vaig comentar-lis als de Mas El Martí si es podia fumar i ell em va dir que feien els ulls grosssos a partir de l'hora dels cafés (volguent dir que es podria fer a aprtir de llavors) jo sóc fumadora i per norma general si ets fumador i saps que a l'hora del café pots fer el teu cigarro ja no t'aixeques del lloc pero clar ho he de fer saber als meus convidats d'alguna manera així que en un moment d'aquells meus d'inspiració (o sigui annada de cap) vaig pensar que podria deixar a sobre la taula un kit d'emergencia pels fumadors amb un cartellet que posés que a partir de l'hora dels cafés es podia fumar i que si els hi agafa molt de monu fessin servir aquell kit, i posar-hi a dins xuxes i coses d'aquestes. Seria una mica de caxondeo i per que la gent ho sabés per que jo almenys quan sé que ni a l'hora dels cafés no es pot fumar doncs ja entre plat i plat t'aixeques i es un rollo.... t'agrada la idea?

Pero no us ho perdeu per que he trobat una cosa que és una cucada que es com uns testos de fang amb cosetes punxades que pot quedar super xulo. Ara els hi he enviat un mail a veure per quan em sortiria.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 18, 2007 4:56 pm

Ostres si que està bé la idea, així evites que la gent surti constantment a fumar al carrer, ja que és una mica pal, i els del restaurant es posen histèrics perquè no hi ha mai ningu al seu lloc....
Jo també sóc fumadora però em sembla que durant el dinar no tindré ni ganes de fumar ja que entre una cosa i l'altra ni hi pensaré... ara a l'hora dels cafès i del ball m'hi aprofitaré.... a més jo vaig deixar de fumar durant 1 any, però hi vaig tornar, i per alguna part de la familia jo ja ho he deixat definitivament, o sigui que no saben que hi he tornat.... em fotu amb uns merders jo sola, que tela!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 18, 2007 5:05 pm

Jajajja doncs jo tinc 27 anys i els meus apres es pensen que no fumo! i ho faig des de que en tenia 18! així que imagina't els meus amcis encara se0n fan creus quan em veuen amagada dels meus pares fumant! rollo : "encara no els hi has dit!" xxo.0.o

Jo durant el dinar no ho crec pero al ball i els cafés segur que sí pero això ho faig més pensant amb els convidats.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 18, 2007 5:12 pm

Bé ja veig que no soc la unica, jajajaja!!!!!
Els meus pares ho saben de sempre que fumo i ara també els hi vaig dir.... però la familia politica, no sé, em talla més, perquè per mi és un fracas haver tornat a fumar després de tan de temps de no fer-ho, paranoies meves!!!!!!! Ho he de tornar a deixar, a més l'Anton no ha fumat mai, i també és un pal per ell....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 18, 2007 5:27 pm

Bueno tu tranquil.la que ja ho deixarem! jo ho faré quan estigui embarassada és el meu objectiu. Després tindré una bona raó de pes per deixar-ho. En Raül era fumador també pero fa dos anys va dir ho deixo! i jo vaig dir.... jo també i ell no hi ha tornat i jo vaig durar 3 setmanes!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dt. des. 18, 2007 5:30 pm

Hola noietes!!!!

Ostres com xerreu!!!!

Mireia que vagi molt bé per Andorra!!! quina fred!!! quedaràs moreneta també, eh! quina enveja!!!

Dijous he quedat amb el noi que ens imprimirà les invitacions a la tarda ja us comentaré a veure com ha anat.

Gemma(nit) lo de les sabates em van encantar aquelles de la marca Lodi però em va dir que no tenien el número i que passés a finals de gener que tindrien la nova col.lecció i que potser m'en agradava alguna. a veure si hi ha sort.

Bueno!!!! tema pis potser al final sí que ens el quedarem!!!!! a finals de setmana o principis de la vinent ho sabré!!!! ja us diré alguna cosa...

Ara us deixo que he d'anar a veure la meva mare.

Fins després guapes!!!!!

Ah! i si hi ha quedada passat festes també m'apunto!!!! a veure si en som més!!!!!

Fins aviat
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 18, 2007 5:55 pm

Bona tarda noies!

Ja tinc la aliança!!!!! xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o

Que bé!!! El que no sé si sabré estarmen de posarme-la fins al juny... xxo.0.o

Bueno, avui estic preguntona: Mira, lo dels bolis pollo, Gemmanit, només als teus amics o a la familia també?? Ostres, es que per exemple jo tinc alguns cosins que tenen parella i clar...joer, els regals em porten de cap!!

Mireia, que to passis molt bé per Andorra!

Agbe, a mi ma vingut molt just de fer-te llums!!! Haviam demà si et veig abans,encara que demà no porto jo el cotxe...

Bueno guapes, vaig a per els reis!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. des. 18, 2007 6:12 pm

Ostres que ve Sira potser teniu pis!!! doncs a veure et tocarà esperar a finals de gener a veure si n'hi algunes que t'agradin que segur que sí per que no crec que variïn gaire d'un any a l'altre!

Miriam quasi tots son amics pero també hi ha una cusina la resta de cosins ja els tinc casats i emmainadats! es que sóc la peque de tots els cusins.
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dt. des. 18, 2007 6:21 pm

Hola noies,

Entro a saludar-vos, d'un i dor com xerreu, veig que porteu lo dels regals molt pensat. Jo tinc el casament aturadet, a veure si passat festes ens hi posem, però crec que fins al febrer o finals de febrer març no ens hi posarem.

Us deixo que tic trebellant i el meu jefe esta super estressat.

Petonets
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: VaLu » dt. des. 18, 2007 7:36 pm

Bona tarda nit noies!!

MOLTES GRACIES PELS ANIMS!!SOU DE LO MILLOR!

VAIG APROVAR AMB 0 FALLOS ESTIC QUE NI M'HO CREC!!

us explico com hem va anar el dia:

em vaig aixecar a les 7.30h, aviem quedat a les 8.15h, quan ja hi erem tots vam anar baixant cap a girona ben tranquilament, no estaba ni una mica nerviosa, pero quan ens van dir que comencessim a prepara els dni ja em va entrar una cosa a l'estomac... quan em van cridar, vaig entrar a la sala i hi havia un tio borde i em diu en la segunda fila, i jo encara més nerviosa...
pero a la que em van deixar l'examen a sobre la taula vaig començar a mirar quines preguntes m'havien tocat, i quan les vaig mirar totes em vaig treure un gran pes de sobre. Aquelles preguntes les havia fet milers de vegades a l' autoescola. Nomes dubtava entre dos, pero vaig seguir el meu cap i les vaig contestar be.
vaig arribar bastant convençuda de que havia aprobat, pero fins avui a les 2h no m'ho deien. He estat tot el dia amb uns nervis, quasibe ni he menjat al migdia, pero quan he trucat al profe i m'ha dit has aprovat he començat a saltar d'alegria davant de la iaia, d'en lluis, quina alegria i quin pes de sobre perque d'aqui poc teniu un nou perill per les carreteres gironines. jajajaja
perdoneu per la parrafada...
pero es que tenia moltes ganes d'explicarvos com m'havia anat!!

MOLTES GRACIES A TOTES PELS ANIMS.

mOLTS PETONS. wikiwiki::-) xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: sira » dt. des. 18, 2007 8:32 pm

OSTRES VANIA M'EN ALEGRO MOLT!!!!! :-///: .(*.*).:.. .(*.*).:.. .(*.*).:.. :-///: FELICITATS GUAPA!!!!! *.-o-o.*
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Dem » dt. des. 18, 2007 9:48 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: FELICITATS Vania,m'analegro moltissim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 18, 2007 10:53 pm

MOltes felicitatas VANIA *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Que bé, ja tens la meitat enllestida!!!!

Sobre els bolis pollo...ostres ara no sé que fer... si faig les parellas més els meus tres cosins, em surt la cosa a 14 parellas!!! Molta gent, no??? xx0.0x> Joerrrr... vaig peix, peix...

I el tema germans/es???
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dt. des. 18, 2007 11:17 pm

HOLA guapes,

Aketa tarda m'han trucat i ja ha arribat el meu vestit, jeje ja em puc emprovar el meu vestit, demà hi vaig, jeje kina ilusió nenissssss.

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 18, 2007 11:28 pm

Vania moltes i moltes felicitats!!!! ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// Ara ja ho tens al sac!!!!!!!!!!!!!1 *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Miriam que be que ja tinguis l'aliança, quin neguit de no poder-la posar, però crec que ho superaràs, o no........
Truffa com és que ja tens el vestit que rapid no??? I que guay que ja et puguis posar el teu vestit, a mi em varen dir que fins al març res de res, toca esperar xx:-(
Imatge
ainos28

EntradaAutor: truffa » dt. des. 18, 2007 11:38 pm

Ainos si ja ha arribat, de fet jo el vaig triar a principis d' octubre, i em varen dir el gener i mira ha arribat un xic més aviat, i haig danar a provarme'l per començar a prendre mides suposo, per veure la talla.

truffa
Imatge
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ainos28 » dt. des. 18, 2007 11:42 pm

Perquè el teu també és de corredera, oi?????????
T'han dit si et regalen alguna cosa?? Es que a mi no em varen dir res i amb lo caret que em surt el vestit.....
Per cert no recordo el que et vares quedar, o es que no ho vares dir.....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. des. 19, 2007 8:42 am

Bon dia ninesssssssssssssssss!!!!

Guapes, merci pels ànims!!!! SOU EL MILLOR!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neu:-D
Perdoneu per la tabarra d'ahir, però és que vaig tenir una dia d'aquells que dius: avui no m'hauria d'haver llevat!! Bé, ja us vaig explicar que les coses a la feina no estan massa bé, diuen que el divendres passaran un nou organigrama de Direcció, etc. A veure com quedarà tot!!! xxo.0.o

Gemma, guapa, me'n alegro molt que la teva iaiona estigui millor!!! neukiss-)

Vania, 0 errors??!!! Nenaaaaa, FELICIATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Estàs feta una crack!!!
Bé, ara et queda el més divertit, les pràctiques!!! Ostres, jo les vaig disfrutar molt!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Truffa, reina, volem fotos, eh??!!! És que no sabem ni quin vestit és!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Ostres, quina feinada ens espera encara amb detalls, regals, entregues,.... Déu ni do!!!!!!!!!!!!!!!!! xx;-.)

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dc. des. 19, 2007 9:05 am

Bon dia guapes!!!!
Això si molta feina, però de la que es fa a gust.... i sobretot sense estressar-nos!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant