NOVIAS DE MATARÓ, HOLA!!!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: loray » dc. des. 19, 2007 10:29 pm

TXELL T'HAS D'ANIMAR, QUE TENS UNA FAMILIA I UNS AMICS QUE T'ESTIMEN MOLT!!!!!!!!!!!1

A MÉS, CELEBRES I FAS ANYS AL MATEIX TEMPS!

VINGA ANIMA'T NOIA!!!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
loray
:: núvia experta

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: artemis » dc. des. 19, 2007 10:35 pm

Nina!!! No m'agrada veure't així eh Txell!!! Els ànims han d'anar ben amunt i gaudir del teu primer Nadal de casada!! no et fa ilusió això?

Va bonica, un somriure d'orella a orella i a desconectar una miqueta de la feina.

un petonet!!!

neukiss-) neukiss-)
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Cardonina » dj. des. 20, 2007 8:48 am

Nena, Txell, amb lo d'esperit nadalenc t'entenc... a mi no m'agraden gens!!!! ho trobo massa comercial, poc personal, pero mira, tot i que jo també em posi de mala lluna, s'ha de passar...

El dia 24 al mati treballes? el joan si, jo no, axii que si vols fer alguna cosa ja saps eh! Shiatsu, passeig pel centre, peli de plorar les dues com a magdalenes al sofa... jejeje

avui segurament anirem a comprar el regal del joan, la jaqueta per portem setmanes que volem anar a comprar, jejeje, i també el regal per la seva germana...

I demà DIVENDRESSSSSSSSSSS!!!!! quines ganes... uufff.....

neukiss-)
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: artemis » dj. des. 20, 2007 9:57 am

Bon dia reines!!! Ja queda poquet poquet!!!!!! bbbbeeee!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Cardonina » dj. des. 20, 2007 12:55 pm

Si, si, si, moooooooooooolt poquet!!!!

neu:-D wikiwiki::-) xx;-.) -:.-:.__0.0_

BBBnadal:-) i :-)08:-)
Cardonina

EntradaAutor: artemis » dj. des. 20, 2007 1:43 pm

estem totes desitjant que arribin aquests dies eh!!!
jejeje

Ara m'ha vingut "antojo" de menjar polvorons... mmmmmm encara no n'he tastat ni un!jejeje

em comporto neu:-D neu:-D
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. des. 20, 2007 3:20 pm

Hola guapes!!!!

demà l'ultim diaaaaaaa i vacaaaaannnnncccceeeeessssss!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Montse i Jordi

Entrades: 3739
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 8:26 pm

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 20, 2007 4:01 pm

Hola noies,

moltes gràcies pels vostres ànims >.-<: >.-<: >.-<: . Cada dia estic més xof i més si els companys m'ignoren (Sí, així és. M'ha dit una persona que van preguntar per mi però ningú és capaç de parlar-ne amb mi o preguntar-m'ho directament). Però suposo que és una mala època que passarà.

Ostres Cèlia, em vindria moolt de gust passar un dia així amb tu, fent qualsevol cosa de les que proposes, però el 24 sí treballo. Plego a les 3 i és el meu últim dia. Ja trobarem un altre, segur.
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. des. 20, 2007 4:31 pm

ànims txell... mira que jo te cantooooo

:-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) Andeandeandeeeeee

la marimorenaaaaaaaa

andeandeandeee

queslanochebuenaaaaaaaaaaaaa
:-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-)
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 20, 2007 4:50 pm

jajaja gràcies Montse, però no sóc de nadales. jiji
Meritxell

EntradaAutor: Montse i Jordi » dj. des. 20, 2007 4:51 pm

xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>

no seràs de nadales... pero a que has somrigut??????????????????

neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge
Montse i Jordi

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 20, 2007 4:53 pm

jejeje sí, Montse. I em distreu una mica de la tarda tranquila que tinc (per pensar...).

Moltes gràcies, guapa!
Meritxell

EntradaAutor: loray » dj. des. 20, 2007 5:17 pm

DONCS TXELL, NO POTS PENSAR I MENYS EN COSES TRISTES!!!!!!!!!
loray

Entrades: 902
Membre des de: dc. març 22, 2006 12:09 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 20, 2007 5:38 pm

Hola Laura,

mmmm... mira, estic potxa aquests dies però ja em passarà.
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 20, 2007 5:42 pm

Ja tinc encarregat el dinar de Nadal (o el dinar del cumple del Joan! jejeje). wikiwiki::-)

L'hem encarregat a Can Miracle i menjarem Jarret amb peres. Mmmm... només el nom ja té bona pinta. A veure què tal surt.
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 20, 2007 5:58 pm

xx:-( xx:-( xx:-( Al matí han fet un pica-pica a Medicina Natural i han deixat un munt de coses sobre la taula!!

Sabeu quan temps fa que no menjava bocabits o fritos???? jajaja Molt! Ostres, si és que gana no tinc però veient-los... qualsevol diu que no! neu:-D neu:-D neu:-D
Meritxell

EntradaAutor: Cardonina » dj. des. 20, 2007 6:11 pm

I tant que trobarem un altre!!! jejeje, el 27 o el 28???? jejeje

nenes, no tinc res de feina, i els meus jefes ho saben i no fan res... que se suposa que he de fer???? venir aqui 9 hores al dia a escalfar la cadira???

suposo que despres de vacances ja serà diferent, pero dema au, aqui com un clau a no fer res... jue, de veritat, que es la repera...

i parlant de peres... Txell, segur que el jarret estarà de mort!!!! segur qeu si!!!

jo aquesta nit començaré a preparar el dinar de dissabte, qeu venen uns amics a casa, i mira, faré alguna cosa... volia fer sushi, pero al final faré alguna cosa una mica més tradicional, però la setmana vinent fare sushi segur!

aixo si, en 45 minuts me les pirooooooooo!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Cardonina

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 20, 2007 6:43 pm

Bones,

el 27 i el 28 puc!!!! Ja ens trucarem.

Espero que sí, que estigui bo el jarret... ja us diré.

jeje Ara has de pensar en què faràs de menjar per aquests amics...

Apa, que la situació en que estàs ara no és agradable, gens. Mira, acabo de venir d'Odontologia. He anat a demanar feina. Ja veus... Però no gaire eh??? jajajaja neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dv. des. 21, 2007 7:55 am

bon dia a totes!!!

Txell, bonica, com van aquests ànims? Has anat a demanar més feina encara??? jejeje si en el fons.... t'agrada neu:-D

Jo estic preparant les caixes on aniran els regals del tió pels nens, perquè ara quan vinguin vull que estigui tot a punt per poder estar per ells.

Els hi regalem un conte a cadascú i unes monedes de xocolata i un chupachups. Estaran contents quan ho vegin jeje

I a la meva companya de feina li he comprat una colonia que també li cagarà el tió, jajaja, quina gràcia quan ho vegi, no crec que s'ho esperi!!

Ja us explicaré a la tarda com ha anat!!

petonets!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dv. des. 21, 2007 8:02 am

Bon dia,

Artemis, doncs cada dia em costa més llevar-me per anar a treballar, així que ja et deus imaginar els meus ànims. Va, intento pensar que només em queda avui i dilluns per agafar un descans.

Ostres, m'agrada veure't disfrutar amb la teva feina Artemis! Només d'imaginar-m'ho... xx:-D

Ahir vaig demanar una mica de feina, sí. Però no és que jo en tingués poca sino que no tenia gens! I m'estava adormint. Total, vaig trucar a la gent d'avui per recordar les visites, res més.

I apa, la meitat dels companys han marxat ja de vacances sense despedir-se. OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! VIVA LA NAVIDAD!!!!
Meritxell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants