EN EL DECIM QUE MÉS HE POSAT ESPERANÇA TE LA TERMINACIÓ 1..... OSEA QUE CHUNGO RECHUNGO.... 
Autor: NUMA » dj. des. 20, 2007 9:03 am
EN EL DECIM QUE MÉS HE POSAT ESPERANÇA TE LA TERMINACIÓ 1..... OSEA QUE CHUNGO RECHUNGO.... 
Autor: cpalau » dj. des. 20, 2007 9:03 am

Autor: NUMA » dj. des. 20, 2007 9:05 am
cpalau ha escrit:Bon dia, ... no os cuento los pelos con los que me he levantao esta mañana, eso pasa por hacer experimentos...![]()
![]()
Autor: RUN » dj. des. 20, 2007 9:06 am
VAYA PROPINAZA.
. NO TE CANSES MUCHO

Autor: NUMA » dj. des. 20, 2007 9:07 am

Autor: monix » dj. des. 20, 2007 9:09 am
Autor: RUN » dj. des. 20, 2007 9:11 am
NUMA ha escrit:Pra muchos hoy es un gran dia..... para los seguidores de gran hermano....
Hoy saldrá por fin de la casa ......... ANGELA!!!!!!! HOY ESTARA BIEN!!!!

Autor: RUN » dj. des. 20, 2007 9:13 am

Autor: Bloomie » dj. des. 20, 2007 9:13 am

Autor: NUMA » dj. des. 20, 2007 9:17 am
RUN ha escrit:NUMA ha escrit:Pra muchos hoy es un gran dia..... para los seguidores de gran hermano....
Hoy saldrá por fin de la casa ......... ANGELA!!!!!!! HOY ESTARA BIEN!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: NUMA » dj. des. 20, 2007 9:18 am
Bloomie ha escrit:pues yo voy a fomento a hacer unas decoraciones y despues a STA COLOMA!!!!!![]()
y me quedo por ahí hasta la tarde, con calma...
jajajajajja
Autor: Aker » dj. des. 20, 2007 9:18 am
monix ha escrit:Bon dia!!!
Cpalau, jo m'acabo de planxar el cabell, que sino semblaria una lleona, a veure aquest "nuevo corte"???
Ara surto a fer-me els anàlisis, aniré a un centre mèdic de Lesseps i després em pendré el matí lliure, que fa molt que no ho faig i aprofitaré per fer cosetes.
Irene a qé Decathlon y Toys vas????
Autor: NUMA » dj. des. 20, 2007 9:27 am
Autor: NUMA » dj. des. 20, 2007 9:29 am
Autor: cpalau » dj. des. 20, 2007 9:42 am
NUMA ha escrit:cpalau ha escrit:Bon dia, ... no os cuento los pelos con los que me he levantao esta mañana, eso pasa por hacer experimentos...![]()
![]()
JAJAJAJAJAJAJAJA QUE ET VAS FER??? ES QUE NO M´HE ENTERAT!!!!! jajajajajajajajaja
Autor: SoNiA! » dj. des. 20, 2007 9:46 am

Autor: molinos » dj. des. 20, 2007 9:47 am

Autor: NUMA » dj. des. 20, 2007 9:49 am
cpalau ha escrit:NUMA ha escrit:cpalau ha escrit:Bon dia, ... no os cuento los pelos con los que me he levantao esta mañana, eso pasa por hacer experimentos...![]()
![]()
JAJAJAJAJAJAJAJA QUE ET VAS FER??? ES QUE NO M´HE ENTERAT!!!!! jajajajajajajajaja
Doncs, mira, jo me'l voila tallar curtet curtet, però la darrera vegada que ho vaig fer, el Sergi em va dir "com te'l tornis a tallar així, no entres a casa..." així que el que he fet ha estat escalar-me'l molt, però clar, aquest matí m'he aixecat amb els cabells tots esturrofats i per postres, el Sergi va acabar amb tota l'espuma que tenia i no me n'he pogut posar... en fin... a mi no m'agrada, però tothom diu que em queda be... de totes maneres, com he dit, es el primer pas, per a tallar-me la "coleta"