Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. des. 20, 2007 4:23 pm

A mi els 4 que he posat m'encanten ara falta que em quedin bé és clar!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. des. 20, 2007 4:25 pm

Vale Agbe doncs així et perdonem!!!! ::0ov0o::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. des. 20, 2007 4:33 pm

A mi m'encanta el 3er, també el tinc guardat, el que passa és que jo el cabell el tinc molt llis i no se si això m'ho podrien fer, a més ara me'l deixaré ben llarg fins al casament, així podré triar ben bé què vull fer-me, trobo que aquests tipus de pentinats són elegants però informals a l'hora, i t'hi has de trobar molt còmode.
Gemmanit a veure que et diuen a la pelu d'aquests pentinats..... xx0.0x>
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: sira » dj. des. 20, 2007 4:58 pm

Hola noietes!!!!

No pareu d'escriure!!!!! porto una bona estona llegint ....

Bueno no sé si m'en recordaré de tot:

Anna que vagi bé a Pronovias!!!

Truffa m'alegro molt que el vestit quasibé no s'hagi de tocar.

Ainos les sabates són molt maques i per aquest preu encara m'agraden més.

Vania seràs la fotògrafa per la trobada?!!!! de després del casament!!!! OK!

Uf !!! no recordo què més havia de dir.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. des. 20, 2007 5:11 pm

Ja veus.... som unes machines!!!!!!!!!!!!!! neu:-D neu:-D
Imatge
ainos28

EntradaAutor: sira » dj. des. 20, 2007 5:12 pm

Ah!!!!!

Jo també treballo el 24!!!!!! i el 27, i el 28 el 31!!!!! nosaltres només fem festa els dies de festa i prou! vaya rollo!!!!!!!! xx:-(

Avui hem anat a portar l'esboç de la invitació i ens han dit que ja ens trucaran però que segur serà passat festes i que ens farà una prova i després ja decidim si fem algun canvi. Bueno una coseta més!!!!

D'aquí a una estona aniré a la feina a treure paperassa perquè em fa mal d'ulls veure la meva taula amb una pila de papers....
sira

EntradaAutor: sira » dj. des. 20, 2007 5:15 pm

Ainos et queda un embaràs!!!!!! :-())
sira

EntradaAutor: Espe » dj. des. 20, 2007 5:17 pm

Wolaaaaa!!!

No pareu ehh!! jeje
Aroa que vagi molt bé dissabte tan per les invitacions com el sopar, es molt maco poder ananr a sopar a on us caseu, nosaltres ho vam fer pel nostre aniversari al març i va ser molt especial. Ja ens explicaràs que tal el menú!!
A per cert ja m'ho va comentar en Toni que us va veure al Mercadona, jeeje!! de compres! és que dimarts va ser el meu sant i li vaig demanar que comprés bombons per repartir a la famili!!!

Anna molta sort a Pronovias a veure si trobes algun que no et faci dubtar més! molta sort!

El tema pis está igual nenes, fins passat festes els técnics d'habitatge no aniran a fer la inspecció per poder donar la cédul·la d'habitabilitat, per tant el pis poder fins a mitjans de gener res de res.
Demà anirem a Ikea a comprar cosetes, com que estem de vacances i no podem anar a netejar ni fer res al piset, dons ens hem dedicat aquesta setmana a mirar coses, lampares mobles etc.

Ahir al matí també varem anar a tres agències a mirar el viatge a Xina, però no ens varen poder donar preus, perquè encara no els tenen, vam deixar les dades i ens trucaran quan ho sapiguen. El que hem de decidir quants dies volem marxar i el circuit que volem fer, i després mirar on ens surt més econòmic.

Ainos les sabates són molt maques! i com ja t'han dit s'avenen molt amb el vestit!

Gemma aquests pentinats són molt xulos a mi m'agrada molt el tercer! és l'estil que m'agradaria portar!

Jo també vull demanar el llibre de firmes i no se que més, es que ara no tinc el cap en el casament, el tenim capficat al pis. En fi poc a poc, paciència i bona lletra!!
Jo el dia 24 al matí treballo segur a l'Ajuntament però fins les 14h, i a la tarda els hi hauré de preguntar si haig de venir o no, creuem els dits perquè hem diguin que no!

Bá guapes vaig a veure si faig alguna cosa, tot i que la tarda està molt tranquila!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dj. des. 20, 2007 5:22 pm

Ostres Espe quin rotllo lo del pis!!!! Però bueno paciència que val la pena esperar, i si aneu mirant i comprant cosetes llavors no tindreu tanta feina, perquè el trasllat en porta i molta!!!!!!!! Despres ja et centraràs amb el casament, que encara tens temps...
Imatge
ainos28

EntradaAutor: sira » dj. des. 20, 2007 5:25 pm

Espe tranqui tot arriba (el pis) i a l'Ikea trobo que hi ha coses que estan molt bé!!!! i a part de cosetes pel pis et recomano el paper per embolicar regals de nadal, està molt bé de preu i n'hi va molt en cada rull.

El que també va molt i molt bé són les tisores de l'Ikea (unes de blaves per la cuina, en serio ja n'hem comprat 2 vegades)

Bueno noietes us deixo fins més tard o fins demà!!!!!!!!!!! xxkiss::
sira

EntradaAutor: arohha » dj. des. 20, 2007 5:53 pm

Hola espe, ja han passat uns dies però felicitats pel teu Sant. wikiwiki::-) wikiwiki::-)

a l'ikea hi ha moltes, i coses que van molt bé. i el tema del pis quin rollo no!! amb les ganes que teniu, xx;-.) xx;-.)
petons
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. des. 20, 2007 6:06 pm

Espe guapa lo bo es fa esperar! i vulguis que no anar mirant cosetes i comprant pel pis ho fa més suportable. Pel tema casament encara ens queda força temps!
Ostres era el teu sant??? FELICITATS!

Sira quan tinguis l'esboç ja ens l'ensenyaràs eh??!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dj. des. 20, 2007 6:45 pm

que be sira que ja hagis portat les invitacions ja ens las ensenyaras, volem fotos *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

no m'hen recordo qui va comentar que al padri li volia fer un poster de la pel·licula de il padrino, i posar-li la foto del padri del casament, no se si va ser la Miriam?? algun hem pot dir com ho puc fer , es que a mi m'agradaria regalar això al meu padri?

-:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_
xxkiss:: xxkiss::
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. des. 20, 2007 6:50 pm

Jo també ho vull fer pero encara no m'hi he posat. Tinc la plantilla que em va passar la Miriam pero no sé encara com ho faré.
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 20, 2007 11:31 pm

Bona nit guapes!!

Tela com heu xerrat!!!! Ja va bé! Així estem en primer lloc xx:-DD xx:-DD xx:-DD

Haviam, anem per pams...

Truffa, enhorabona per la prova amb el vestit; que bé que no en tinguin que retocar gaire, no?? Ostres, deus haber sentit una sensació d'alegria al veure't el teu vestit, i almenys de la teva talla, no?? Que guay!! JO tinc moltes i moltes ganes de provarme el meu...

Anna, espero que dissabte et vagi bé a Pronovias! Ja veurás que en trobes algun que t'agrada, pero de fet, els dos que t'han agradat son maquíssims...Haviam que tal!

Gemmanit, aquests pentinats son preciosos...jo per variar...a contracorrent...m'encanta el segon! Demà si m'enrecordo li enviaré al meu peluquero haviam que diu! xxo.0.o

Espe, quina impaciencia amb el pis...deveu estar amb els nervis a tope! Pero com bé ta dit la Gemmanit, lo bo es fa esperar!!

Arohha, si que sóc jo qui li volia fer el poster del padrino al menda...Passem la teva direcció de correu perqué aquí no puc carregarla amb el format que té.Jo ho faig amb el photoshop. SI no t'enensurts, si vols ho puc intentar...pero no t'assaguro res, ja que no se gaire com funciona!

EL tema festes...jo acabo demà i fins al dia 7 res de res!!! xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D Que bé!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dem, que ma trucat la Lorena i mha dit que si vols aprofitar els meus ports que t'envia el pedido amb el meu! Pero encara trigaran a enviar-ho...vom vulguis, vale guapa??
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dv. des. 21, 2007 12:31 am

bones nenes!!! ostres quina xarrera!!!! uffff es que aquests dies tic feina, tenim pisos de lloguer que s'han d'entregar dema i s'han de fer contractes i estic amb la comptabilitat a tope i a mes, com en Jordi esta de vacances doncs tambe he fet algun dia de festa, jeje

no m'ha donat temps de llegir tot el que heu escrit, pero veig que esteu totes molt envelades amb el casament i aixi m'agrada que d'aqui res ja entrem al 2008, el vostre any, el que sera un dels millors de les vostres vides sense dubte, i s'acaba el meu any, snif snif... pero espero que el 2008 tambe sigui el meu, almenys que aconseguim encarregar el nostre petit durant l'any, i començar una nova vida tambe...

Miriam, tela lo que ens vam haver d'esperar al derma el dilluns ee!!! ja es casualitat que ens trobessim alla eeh, que petit es el mon, jeje!!! en un moment vas conexier una part de la family, jeje!! per cert, estas molt prima eee, has de menjar mes!! jejeje!!

Bueno nenes ens veiem, dema tambe em sera impssible conectar-em segurament, i jo si que faig festa el 24, jejeej!! ens veiem per aqui guapissimes!!! BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: VaLu » dv. des. 21, 2007 12:36 am

bona nit guapes!!

MIRIAM jo aprofitaria pero encara em queda bastant de temps... gracies!

AINOS quines sabates mes maques, i felicitats que nomes et queden 9 mesos.

AROHHA que be lo del sopar!ja ens explicaras que tal!

TRUFFA que be! veure't vestida de nuvia ja casi perfecte!

ANNA que vagi molt be dissabte les proves!

AGBE tu esquia per mi perque jo tambe volia anar a andorra per nadal a casa els meus tiets i al final venen a passar el nadal aqui, o sigui que me quedat sense poder anar a esquiar.

GEMMANIT els pentinats que més m'agraden son el 2n i el 3r.

ESPE tu tranquila amb aixo del pis que lo bueno se hace esperar!
i FELICITATS retardades!

jo el tema vacances començo dema al vespre i no torno fins el dia 2!
quina alegria!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

ah! en lluis el dilluns al vespre es disfrassara de PAPA NOEL, per donar els regals com que la meva cosina te 4 anys, pues li fa molta gracia veure al papa noel, ja us penjare una foto, perque veieu quina pinta fa!!

i si que sere la fotografa!!jajajajajaaa

MOLTS PETONS PER TOTES, I SI NO CONCIDIM MÉS BBBnadal:-) !
DISFRUTEU DE LES FESTES!!

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. des. 21, 2007 9:30 am

Bon dia guapes!!!

Com es presenta el cap de setmana? jo avui pelu i anar a buscar les ulleres que m'ha d'autocagar el tió. I demà hem d'anar a comprar el regal pel meu sogre i per la neboda d'en Raül. Així que treure-li fum a la targeta de crèdit!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. des. 21, 2007 9:50 am

Bon dia!!!!!!!!
Va noies ànims que ja és divendres, i quin divendres!!!!!!!!!!!!!
Si jo ahir li vaig comprar el regal al meu pare, li vaig comprar un TomTom, ara em falta el de la meva mare i el de la meva germana... ja veus si treurà fum la targeta!!!!!!!!!!!! neujor:-) Però bé, amb la paga doble encara es podrà suportar..... xx0.0x>
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. des. 21, 2007 10:01 am

Ainos que es un Tom Tom?
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants