Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. des. 21, 2007 11:08 pm

BOnes guapes!

Avui no he pogut conectar en tot el dia ja que al ser l'últim dia dfe classe, no hem fet res i no he pogut posar-me a l'ordinador... Sabeu, l'amic invisible mha dut un maletí de pintures i UNA LLIGA BLANCA I BLAVA!!! Mha fet una ilusió!!! Que guay!! xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o

Tetes, ja veus si ens varen fer esperar l'altre dia al derma...tela, una hora de retrás!! Sobre el que estic prima..ja ho sé, ja...si jo menjo molt, de veritat, pero es que sempre he set així!!! Només em vaig engreixar quan vaig quedar en estat!!! I parlant de estat...Haviam si teniu sort i encargueu aquest any vinent al peke neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Vania, esperarem amb impaciencia les fotos d'aquest Pare Noel tan guapo xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD

Arohha, jo també faré els rams xupa-xups, pero encara tardaré una mica a fer-los...cap a finals de gener o així, perqué sinó serà massa d'hora!

Sira, ja veus, el 6 a devant!!! Aixó s'acosta!!! A mi d'aquí res el 4!!!! Quins nervis *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Dem, doncs per mi cap problema...aixó as de ser tu!! Jo suposo que encara tardaran un parell de semanes en enviarme les coses, si tu no tens cap pressa...per mi encantada! I sobre donart-ho, doncs podria ser el dia que quedem totes o sinó jo igualment baixo cada dia a Girona! Així que cap problema!! TU mateixa!!! neukiss-)

En fi noies, que a les que no us vegi fins l'any que bé... que tingueu unes felices festes i un BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) i :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Dem » dg. des. 23, 2007 11:51 am

boness!!!!!! OK,miriam per mi si i lo que tu dius cuan ens trobem totes o si no mascapo un dia a girona,,moltes gracies!!!!!!!
be guapes lo dit k aketas dies seran de boixos!!! neu:-D neujor:-) neu:-D neujor:-)
per les k no ens conectarem el dilluns os torno a dir,, BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
a totes i un molt bon :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)
k os cagi molt el tio i k tot os marxi de fabula!!!!! molts i molts de neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) per a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fins aviat.
-:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_
wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dg. des. 23, 2007 11:59 am

no acabeu com aket reno!!!!!

http://youtube.com/watch?v=z18xfeH3tDA

&feature=relat neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
BBBnadal:-)

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dg. des. 23, 2007 12:09 pm

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 24, 2007 9:01 am

Bon dia gupes!

Bueno avui farem cagar el tió!!! a veure que em porta!!! i després uns dies de festa que sempre s'agraeixen! que bé!

us ha tocat la loteria??? a mi res de res ni el reintagrament!!! vaia tela! però bueno prefereixo tenir molta salut i amor abans que diners!

Truffa espero que tinguis sort amb la nova escola i clar que t'ha de fer pena! pero molts ànims!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dl. des. 24, 2007 9:14 am

guapes!!!

bueno, dissabte vaig anar a pronovias, em va atendre la joana, supersimpatica, i encara em vaig embolicar més"!!! em vaig provar 10 vestits en total, us haig de dir que m'agrafaven tots!!
però el veredicte final el van tenir el dango i el nesga. .m'encanten!! sobretot el nesga sense coll!
total que em vaig quedar indecisa entre els dos. Quan vam surtir vem na a rosa clara, l'ultim cop no em vaig poder probar 2 vestits pq no els tenien i em van dir que els demanarien i va ser psoar.me l'aisha i enamorar-me'n!!! aixi que ara etic entre tres:: NESGA(pronovias), AISHA(r.clara) i MANACOr(la sposa)AJUDEU-ME A DECIDIR!!
Per cert, quan vaig anar a rosa clara hi havia tambe una noia provant-se, i vaig alucinar, pq va sortir 3 cops a passejar i vaig alucinar!! jo em veia guapa (que haig de dir!) però nenes aquella noia feia casi mig metre mes que jo, rossa, i amb un tipasso!! ostres jo em veia bé amb els vestits però ostres, una noia com aquella veure-la entrar en una esglèsia, ostres, es que em van venir ganes d'assemblar-m'hi!! jo ja em veig MOOOOOOLT be EHHHHH??? però nenes em vaig enamurar del vestit que duia i me'l vaig probar i maleides cartutxeres i cul!! jejej
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 24, 2007 9:59 am

Hola Anna!!!

Això que tu dius que et va passar amb aquesta noia a tots ens passa si fessin deu pams més de llarg i tinguessim un super tipus.... pero noi tenim el que tenim!!!! a mi els que m'agraden més son es Nesga i el Aisha pero clar cal veure-ho posat.....

Per cert ja vaig anar a la pelu i ens vam entendre molt bé amb la noia que s'ha muntat una pelu nova a Bonamtí així que al final em pentinarà ella i vindrà una amiga seva que es esteticient de Girona aquell dia a maquillar-me a Bonmatí. Tot i que les proves me les hauré de fer a girona les de maquillatge no m'importa per que aquell dia ho tindré al costat de casa. Pel que fa els temes de pentinats em va dir que anava molt ben encaminada i es va guardar la foto del vestit i dels pentinats i passat festes quan hi vagi ja anirem fent proves..
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. des. 24, 2007 10:13 am

Bon dia nines!!!!

Per fi,..... VACANCESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anna, a mi, personalment, els que m'agraden més també són el Nesga i l'Aisha (no sé si et serveixo massa d'ajuda,.....).
Ah, i pel que fa a com queden els vestits a les altres noies, l'alçada, etc. no et preocupis. Si et serveix consol a mi també em passa. Veig que a totohom li queda millor el seu vestit, posat, que a mi el meu, també posat. Però bé, totohom és com és, i això és una cosa que no podem canviar. Tu pensa que totes les núvies són guapes!!!!!!!!!!!!!!!! ::bna// ::bna// ::bna// I que el dia del casament estaràs GUAPÍSSIMA!!!!!!

Gemma, reina, que bé això de la pelu, no?? Cada vegada tot va agafant més forma,.... A tu quin pentinat t'agrada més??? Diga'm, diga'm, que com que tenim el mateix vestit,..... Aix, em fa molta il.lusió veure't amb el nostre Bali!!! Fes-te fotos, eh!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ah, i a mi tampoc m'ha tocat res de res de la loteria!!! Però bé, tenim salut i amor, que és el més important!!

Míriam, que bé, ja tens la lliga, veus?!! Jejejejeje, quina gràcia!! neujor:-) neujor:-) Ja veig que aquestes festes a totes ens regalaran coses relacionades amb el casament,.... neu:-)

Vinga reines, fins ara!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dl. des. 24, 2007 10:20 am

Bon dia nines,

què tal? pues en "teoria" ja estic de vacances, però sabeu on estic, a la feina, acabant d'enllestir quatres coses que em quedaven pendent!! Sóc solidaria amb la gent que avui li toca treballar...

Només entro un moment per desitjar-vos a totes un BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)

Gemmanit, quan tornis de vacances volem veure fotos del vestit!!

Bueno, a veure si acabo la feina i me'n vaig!! Que vagin molt bé aquests dies i que el tió us cagui moltes cosetes.

Anna, al vespre em miraré els vestits que t'agraden, ara no puc.

Petons.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 24, 2007 10:25 am

Clar que sí Gemma ja em faré fotos!!!! tu al final et quedes el cinturonet negre??? jo és el que em vaig a emprovar. La perruquera també em va aconsellar una mica sobre que mirar pel cabell pel tipus de vestit u em va dir que res de perles! que ha de ser alguna cosa moderna... alguna pluma hi podria quedar bé. Jo tinc pensat si em quedo el cinturonet negre posar-me els comlements del cap de color negre (mira que arribo a ser rara, eh?!) i ella també m'ho va consellar. De fet em va dir que miraria de trobar una cosa que una vegada va posar a una nuvia que anava blanca i vermella i li va fer els detallas del cap de color vermell amb uns filferros raros i jo li he dit que jo sóc atrevida així que em vagi proposant coses!! no sé ja us aniré explicant....
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 24, 2007 10:27 am

BBBnadal:-) Agbe!!!! que bé quina solidaritat!!! si aj us passaré fotos quan torni!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dl. des. 24, 2007 12:05 pm

Bon dia noies,

Bé avui hem toca treballar, ja está deprés de tants de dies. Bé només será aquesta setmana perquè la que ve torno a tenir festa! neujor:-)

Gràcies a totes per felicitar-me i per animar-me amb lo del pis! sous un : sol :

S'acosta el final de l'any i està a punt de començar el nostre any!! *.-o-o.* Passat festes ens quedarà un suspir!!!!! quins nervis!

Us volia dessitjar a totes BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)

i :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)

¡¡¡¡¡¡ SERÀ EL NOSTRE ANY!!!!!!

Que us portin moltes coses el tiò!!!!!!

Petonets guapes
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. des. 24, 2007 12:10 pm

Hola nines!!!

Agbe, reina, que vagin molt i molt bé aquestes VACANCES!!!! I que passis unes molt BONES FESTES!!! BON NADAL I FELIÇ ANY NOU, GUAPA!!!! BBBnadal:-) BBBnadal:-) :-)08:-) :-)08:-)

Gemma, encara no sé què fer, la veritat,.... Com que he d'anar de nou a veure els complements (collars i sabates), doncs potser m'emprovo el cinturó negre, no sé,.... Total, no hi pedro res!! El que sí em quedaré, segurament, és un collaret que em vaig emprovar l'última vegada, ja que em va agradar molt!!!
Doncs sí, estic d'acord amb la teva perruquera, res de perles, ja que el vestit té un aire molt modern i, des del meu punt de vista, les perles són més clàssiques. La pluma pot quedar molt bé,..... I sí, haurien de ser de color negre (en el cas que et quedessis el cinturó), sinó quedaría un "poti-poti", no? Si et fixes, la model de la foto, porta les sabates negres i tot!! Ostres, això de la pluma m'agrada,..... et quedarà GENIAL!!! Estaràs GUAPÍSSIMA!!! *.-o-o.*

Vinga guapes, fins ara!!

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. des. 24, 2007 12:55 pm

Bueno guapes no crec que em pugui conectar més en el dia d'aqui així que molt molt molt i molt BBBnadal:-)

Que començarà el nostre any!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::bna// ::bna// ::bna//

Espero compartir amb totes vosaltres la il.lusió per aquest dia com hem fet fins ara a la nostre recta final!

Que el tió us cagui forces coses i que els reis us portin tot el que vulgueu i molta salut i il.lusió i amor per aquest any 2008.

Un petonarro!!!!

:-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. des. 24, 2007 12:59 pm

Hola nines!!!!

Espe, quants de dies!!! Bé, ja ens aniràs informant sobre el pis,.... però tranqui, ja us queda ben poquet!!!!! neukiss-)

Nines, com que no sé si podré tornar a entrar, desitjar-vos a totes unes MOLT BONES FESTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-):// ;-):// ;-)://
BON NADAL I FELIÇ ANY NOU, GUAPES!!!!!!
Que ho passeu molt i molt bé i us regalin moltes coses!!!!

I com molt bé diu l'Espe,.... aviat començarà el nostre any,...!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Un petó,

Gemma.

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)
_cumeta_

EntradaAutor: mireia 9 » dl. des. 24, 2007 3:10 pm

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!

Quan de temps, quan vaig tornar d'Andorra l'ordinador no funcionava i l'informatic ens ha dit que ja el podem llençar, es veu que s'ha petat tota la memoria...
Ara he vingut a casa la meva germana per escriure una mica
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dl. des. 24, 2007 3:14 pm

A veure si m'enrecordo:
Gemmanit gracies pel missatge de les plantilles, molt xules!
I estic molt contenta que la teva avia estigui mes be.
Vania felicitats pel carnet!
Aroha felicitats pel vestit, no he rebut cap privat pero segur que estas guapissima.
Sira ja ensenyars l'esborrany de les invitacions, ja et queda menys!!!
Per cert abans de marxar jo de vacances el dissabte abans en Xavi va dir que us havia vist al Decatlhon, pero jo no us vaig veure.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dl. des. 24, 2007 3:18 pm

Volia escriure-us per desitjar-vos MOLT BON NADAL, que paseu un Nadal envoltades de les persones que mes estimeu i que disfruteu moltissim d'aquestes festes i penseu que aquest any s'està acabant però que d'aqui poc començarem el 2008 i aquest any SI es el nostre!!!!!
Tot i aixi el 2007 sempre el recordare com l'any que vaig coneixer el forum de guia Nupcial i us vaig coneixer a totes vosaltres!!
MOLT BONES FESTES A TOTES I CADA UNA DE VOSALTRES!!!

BBBnadal:-)
xxo.0.o xxsta:: xx:-D neukiss-)
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: sira » dl. des. 24, 2007 7:42 pm

Bones!!!!!

Entro per saludar-vos i desitjar-vos MOLT BON NADAL !!!!!!!! BBBnadal:-)

i que el tió us cagui moltes cosetes wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)

* Gemma(nit) espero que et facis fotos i així veurem com et queda, que segur que estàs guapíssima però així t'ho podrem dir del cert. xx:-D

* Mireia no us vam veure!!! ho sento, sí que hi vam anar dissabte al Decathlon a comprar 2 polars pel tió... em sembla que el tió o els reis us hauran de portar un ordinador nou !!!!

* Anna no pateixis amb això de que vas veure l'altre noia altra, rossa i amb bon tipus, perquè segur que ella també es veu molts defectes!!! ara miraré quins són els vestits que has posat que t'agraden i et dic alguna cosa, val?

*Espe i Gemma a veure si coincidim algun dia al fòrum que ara fa molt que no xerrem.

*I les invitacions quan tinguem l'esborrany us l'envio.

AAAHHHHH!!!!!! Una altra cosa!!!!!! el dia 28 de desembre ja anem al notari a firmar la hipoteca!!!!!!!!!!!! quina il.lusió i quina por a l'hora!!!!!!!!

Any nou, vida nova i pis nou!!!!!! el 2008 el recordarem sempre.

xxsta:: xxsta:: BBBnadal:-) xxsta:: xxsta:: BBBnadal:-)

Molts petons i Bon Nadal
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dl. des. 24, 2007 7:54 pm

Anna has vist un de Rosa Clarà que es diu Madalaine o alguna cosa així??? és un estiu com el Nesga de Pronovias.

Trobo que els 2 són macos però el de Rosa Clarà no m'agrada el penjoll aquest que hi va, no sé si es pogués treure el vestit el trobo preciós!

I el de Pronovias també m'agrada però potser és més carregat.

No sé, em sap greu perquè potser si veiés un foto teva amb cada vestit sí que et podria dir aquest !!! o l'altre però així no sé què dir-te, tots 2 són macos!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant