Avui no he pogut conectar en tot el dia ja que al ser l'últim dia dfe classe, no hem fet res i no he pogut posar-me a l'ordinador... Sabeu, l'amic invisible mha dut un maletí de pintures i UNA LLIGA BLANCA I BLAVA!!! Mha fet una ilusió!!! Que guay!!
Tetes, ja veus si ens varen fer esperar l'altre dia al derma...tela, una hora de retrás!! Sobre el que estic prima..ja ho sé, ja...si jo menjo molt, de veritat, pero es que sempre he set així!!! Només em vaig engreixar quan vaig quedar en estat!!! I parlant de estat...Haviam si teniu sort i encargueu aquest any vinent al peke
Vania, esperarem amb impaciencia les fotos d'aquest Pare Noel tan guapo
Arohha, jo també faré els rams xupa-xups, pero encara tardaré una mica a fer-los...cap a finals de gener o així, perqué sinó serà massa d'hora!
Sira, ja veus, el 6 a devant!!! Aixó s'acosta!!! A mi d'aquí res el 4!!!! Quins nervis
Dem, doncs per mi cap problema...aixó as de ser tu!! Jo suposo que encara tardaran un parell de semanes en enviarme les coses, si tu no tens cap pressa...per mi encantada! I sobre donart-ho, doncs podria ser el dia que quedem totes o sinó jo igualment baixo cada dia a Girona! Així que cap problema!! TU mateixa!!!
En fi noies, que a les que no us vegi fins l'any que bé... que tingueu unes felices festes i un
i