Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 25, 2007 6:55 pm

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) a totes!!!!

Ara acabo d'arribar de casa els meus tiets! Com va tot?? I el tió que tal??
Nosaltres aquest any l'hem passat molt divertit perquè el fet de veure disfrutar al peke es una esperiència única! Haurieu de haver vist la cara que se li ficava cada cop que veia que el tió li cagava una cosa..i quan es va trobar amb un tractor...FLIPAVA!!!
A nosaltres res, un pijama i molta i molta ilusió!!!

Dem, ara li enviaré un correu a la Lorena perque envï el teu pedido juntament amb el meu!

Gemmanit, que bé que t'hagi agradat la peluqueria..veus que bé!

Sira, felicitatas per aquesta hipoteca que firmaràs divendres!!!

Anna, si em posesis una foto dels vestits podria opinar millor...saps que passa que tinc una conexio molt lenta i em costa molt carregar les pàgines!!

BUeno reinas, que acabeu de passar unes bones festes!!!

neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: VaLu » dc. des. 26, 2007 10:44 am

BON DIA FLORS!!
ja s'acosta el vostre any!!
SIRA felicitats per aquesta hipoteca!
MIRIAM es una passada veure la cara dels nens quant veuen els regals! i que be que ja tinguis lliga!!
ANNA jo igual que totes si em possesis foto del vestit millor que millor!

QUE US HA CAGAT EL TIO??

MOLTS PETONS PER TOTES!!

us penjo la foto del pare noel!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: sira » dc. des. 26, 2007 1:00 pm

Hola guapes!!!!!

Vania aquest pare Noel em sona!!!!!! xx:-DD

Que acabeu de passar bones festes!!!!!!

Miriam encara que el tió no us cagui res a vosaltres, només de veure la carona de l'Arnau veient els regals ja és un regal, veritat???
A mi em passa el mateix amb la meva neboda, així que soposo que per una mare encara és molt més gratificant !!!!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. des. 26, 2007 2:10 pm

BOn dia noies!

Vania, quin pare NOel mes xulo!!! jajajja, estava molt guapo!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Sira, doncs si que la cara de l'Arnau al veure els regals val per el regal més gran que ens puguin fer...és una passada!!

Quan trobi la càmara de fotos...que no séon la tinc...us posaré alguna foto del petit caganer!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. des. 26, 2007 3:50 pm

HOla guapes!

Necessito que em dongueu informació....haviam, qué us costa el fotógraf i que us inclou? Sé que n'hem parlat pero ara no trobo exactament la pàgina.
Es que he estat parlant amb ell i resulta que si vull les fotos de l'album més les dels convidats em fa pagar 350€! Ho trobeu normal?? Jo pensava que aixó tho donaven amb un cd.... jo...estic depre...Ell ens regala un altre album amb les 20 fotos més maques pero retocades...
Per un altre banda, ja se que els hi regalaré als pares: la nostre primera foto de casats, en un quadre d'aquests de tela. Aixó ens ho fa el fotògraf i ens costa uns 100-150€ el quadre. Us poso una foto perqué veieu al que em refereixo...

Per cert, aqui us poso també al caganer neu:-D neu:-D neu:-D
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dc. des. 26, 2007 5:50 pm

Hola reines, com han anat akests dies, el tió, el dia de nadal, avui sant esteve??
Espero que hagi anat molt i molt bé.

Jo us voldria dir que per aquest 2008 que penso que és un any molt especial i inolbidable per a totes, demano molta i molta salut, felicitat, i amor per a totes i totes les vostres famílies i que en el nostre dia tot vagi sobre rodes com ens mereixem.

Bé anna ara miraré els dos vestits, i pensa que això d'akesta noia que vas veure no t'ha d'afectar perquè tu i totes estarem radiants aquest dia crec que les núvies tenen una aurea molt especial que els fa estar precioses, i pensa que cadascuna tenim les nostres virtuts i defectes però de ben segur que tenim alguna cosa especial i diferent.

Que divertit miriam veure el teu fill ple dilusió i alegri, ha de ser molt màgic!!

Aviat hauré d'anar a comprar la roba interior, vos podeu donar idees de llocs??

petons a totes
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: TETES » dc. des. 26, 2007 9:01 pm

eeei precioses!!! BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) espero que hagin anat molt be aquests dies i no hagueu menjat gaire que els quilets costen de fer marxar, jejeje!! bueno dema altre cop a treballar, pero bueno, sort que son 2 dies nomes!!

Ostres, el dissabte passat la meva amiga tambe va anar a Rosa Clara a emprovar-se, potser us vau trobar, pero no crec que sigui aquesta que dius...

bueno noietes ens veiem per aqui!! aviat arriba el vostre any!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Agbe » dc. des. 26, 2007 9:20 pm

Bona nit guapes,

BBBnadal:-) a totes!!!!

Sira, felicitats pel pis!!! aquest 2008 serà un any molt especial: pis, casament... i poder :-()) , je je je je!

Vania, quin pare noel més xulo.

Miriam, nosaltres quan vam parlar amb el teu fotograf, ens va dir lo mateix i vam pensar, ens fa pagar un cd només amb les fotos qe hi ha àlbum.... això no ens va agradar. El nostre fotograf, si volem un cd amb totes les fotos, també ens el fa pagar però uns 225€, i hi ha totes les fotos les de l'àlbum i les que ha tirat però no hi surten. Per exemple, si tira 600 fotos i a l'àlbum en posa 200, pues al cd hi seran totes. I també ens regala dos àlbum més petits pels pares, però només unes 30 fotos pels pares, les tenim que escollir nosaltres.

Truffa, moltes gràcies!! Et desitjo molta i molta sort el dia 9, i que et toqui una escola per la resta del curs!!
Volem veure el vestit!!!!!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: truffa » dc. des. 26, 2007 9:36 pm

Si Agbe espero tenir sort, i que akest any k em caso poder ja tenir fins a final de curs una feina a prop, buff la veritat tinc una mica de por, però espero tenir sort. De fet sé duna noia k agafa la baixa ara i és dinfantil i dolot però clar com k no funciona aixi sino k va per número mhaig daguantar.

truffa
Imatge
truffa

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. des. 27, 2007 8:09 am

ostres tetes la teva amga també era allà?? jo hi vaig anar a les 5, i ella ho saps?? com és??? potser l'he vista!!
quan pugui us penjaré les fotos dels vestits...encara estic donant-hi voltes..jejeje xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)

truffa segur que trobaràs un lloc aprop d'olot!!
agbe, quin fotògraf es el teu>??jo encara l'estic buscant!!KIN DESASTRE!!
vania que xulo el reno!!
sira i gemmanit com us baixa ja el comptador..ke guay!! -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_

per cert, per nadal si que els quilos es noten, eh??jo n'he guanyat 1 i mig en res!! avui GYYYYYYYYMMMMMMMMMMMMM -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. des. 27, 2007 8:10 am

ostres tetes la teva amga també era allà?? jo hi vaig anar a les 5, i ella ho saps?? com és??? potser l'he vista!!
quan pugui us penjaré les fotos dels vestits...encara estic donant-hi voltes..jejeje

truffa segur que trobaràs un lloc aprop d'olot!!
agbe, quin fotògraf es el teu>??jo encara l'estic buscant!!KIN DESASTRE!!
vania que xulo el reno!!
sira i gemmanit com us baixa ja el comptador..ke guay!!

per cert, per nadal si que els quilos es noten, eh??jo n'he guanyat 1 i mig en res!! avui GYYYYYYYYMMMMMMMMMMMMM
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: arohha » dj. des. 27, 2007 9:54 am

Bon dia a totes,

que tal aquests dies de festa??? aprofiteu les que feu vacances wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)

vania quin papa noel mes xulo xx:-D xx:-D

Gemmanit que be el tema de la pelu

Sira felicitats pel tema del pis. i per anar a firmar l'hipoteca *.-o-o.*

Miriam que be que t'hagin regalat una lliga, si que fa ilu veure als nens tan contents i ilucionats, nosaltres amb la nostra nevoda ens ho van passar genial i vam riure molt. wikiwiki::-) wikiwiki::-)

Miriam jo tinc el mateix fotograf qeu la Agbe, a nosaltres tambe ens dona 2 mini albums amb 30 fotos per escollir, i ens dona una llibreta amb tots els negatius, pero clar si algu vol alguna foto les a d'anar a buscar allà i el cd el mateix que a dit la Abge. i despres el video ens dona 3 cd's

petons
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dj. des. 27, 2007 9:57 am

ah!!! Miriam gracies per enviar-me la plantilla de "il padrino" ja ho intentare fer si no m'ensurto t'ho dire, gracies.
neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Anna com portes el tema del vestit??
Imatge
arohha

EntradaAutor: TETES » dj. des. 27, 2007 10:33 am

bon dia!!!

Arohha felicitats per aquests 9 mesos d'embaras que et queden, jejeje!!

Anna, nose ben be a quina hora va anar-hi pero a la tarda perque me la vaig trobar a l'hipercor cap a quarts de nou i acabava de sortir-ne... es primeta, amb cabell sota orella arrissat i porta metches rossetes, no es gaire alta i nose que mes... practicament segur que us hi vau trobar no!!!

Osti nenes quin son que tinc avui, no em podia aixecar i a sobre m'he adormit, amb lo be que s'està de festa i al llitet a aquestes hores.... xx0.0x> xx0.0x>
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: arohha » dj. des. 27, 2007 11:14 am

jejeje, es veritat hem queda un embràs,

>.-<: >.-<: >.-<: quina ilu, i quins nervis , això comença a baixar...

a mi també m'ha costat aixecar-me avui, s'estava tant bé al llit :llit::

petons
Imatge
arohha

EntradaAutor: Espe » dj. des. 27, 2007 12:03 pm

Hola noies,

Que tal aquests dies de nadal? uff, nosaltres no hem parat de menjar, ja m'haig de possar a dieta! jeje

Sira moltes felicitats pel pis, quina sort, al final el tens tu abans que nosaltres, se'ns acumula feina, jeje!

Bé a mi ahir ens varen donar una gran noticia, tenim als nostres millors amics embarassats, pel nostre casament li faltarà un mes pels nou mesos, ja tinc una cigonya més per donar, i millor perquè els hi voliem fer un regal especial el día del casament i no sabiem què, ara ho tenim més fàciljejeje!!!!Quina ilu hem va fer es que encara no hem faig a la ideia!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. des. 27, 2007 1:05 pm

TETES!! si que la vaig veure!! jo vaig marxar molt abans, estava al primer probador ella, i quan vaig marxar em vaig fixar amb qui hi havia per allà i si que hi era!! pq les dues que hi havia eren rosses amb el cabell arrissat i em va fer gràcia!jo ben morena i baixeta i una mica boteruda i elles rossetes i altetes i primetes!! tenia força gent al probador pq tenia 2noies de rosa clara i gent que anava amb ella, ostres estava molt guapa amb el vestit qiue jo la vaig veure!!JEJEEJEJ portava un que jo también m'havia probat pero a mi no em quedava pas igual! xx;-.) xx;-.)

ESPE!1jo también tinc la meva millor amiga esperant...es molt xulO!!em fa molta il-lusio!molta!!A MES LI VOL POSAR ANNA!es una nena!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

SIRA felicitats pel pis!!

NOS ja estem instalats des de fa 3mesos, ara ens han posat les cortines!!

segueixo buscant fotògraf, es q no en trobo cap que em dongui les fotos a un preu raonable, i tampoc m'agrada que em vinguin a vendre allà...no se, pero m'hi haure de posar!!! JA TINC LA INVI FETA!!! JA US L'ENSENYARE!!

Quan arribi a casa us penjo les fotos dels vestits pq m'ajdueu!!!jeje
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: Espe » dj. des. 27, 2007 2:07 pm

Anna a nosaltres l'album de fotos i video ens surt per 2250 euors, l'album està molt bé, no es digital, bé les fotos si son digitals però després l'album no, però ho fa molt bé, fa uns muntatges molt macus la noia, bé almenys a mi m'agrada.
A més ens regala dos albums petits pels pares, un previ de fotos y video que el podem fer on volguem, a estudi o al carrer, segurament nosaltres el farem a Cadaques el previ de fotos i video que és on en Toni hem va demanar matrimoni.

També ens regala una ampliació, això és perquè anavem de part del cusí de'n Toni que també ho va fer allà.

I també ens regalen un album digital amb les fotos del viatge.

Nosaltres també volem tenir el cd amb les fotos del casament, ja que en Toni és molt aficionat a la fotografia i a fer muntatges i coses amb el photoshop i altres programes i ell volia tenir el cd, i la noia ens va dir que cap problema que ens el donaria, i no ens cobra res.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. des. 27, 2007 2:51 pm

espe em dpodries donar el nom?? m'agrada molt el que has dit!!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 27, 2007 3:45 pm

BOna tarda noies!!

Com va tot?? Avui som poquetes per aquí, oi??

TRuffa, espero que et toqui un lloc ben a prop de caseta!

Anna, desprès penja les fotos i t'aconsellarem... xxcool

Arohha, que guay.. et queda un embaràs!!! Ostres , fa poc que em quedava a mi el mateix i mira com passa el temps neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Hauriem de der una llista on posem totes les dates del casament, així veurem les primeras en passar per la pedra i poder organitzar quedadas, ja que a mi, les que us caseu apropet, em trobareu allà per fer-vos una abraçada!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Sobre el tema fotògraf, jo el que m'he quedat ja m'agrada, pero trobo que amb lo del cd es passa... pero bueno, ja mirarè de negociar-ho... per cert, que en penseu de la foto aquesta que els hi vull fer als pares?? Els hi agradarà?? Es que l'album peke de fotos no m'agrada...

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants