Hola noies,
Anna felicitas al final ja t'has decidit pel vestit, estarás gaupissima!
montpra, nosaltres tenim a Foto Art són de Girona i ahir també vaig explicar lo que fan i el que entra amb el preu. Si vols el teléfono o l'adreça t'ho puc donar.
Miriam que bé que l'Aroa et pugui passar el vale, almenys algú el pot aprofitar!!!
Per cert el gosset és molt macu!!!
Sira espero que hagi anat molt bé al notari ja m'explicarás que aviat hem toca a mi!
Ara m'acaban de trucar dels electrodomèstics que ja els tenen tots i que a veure quan ens els poden portar, que ara a primers d'any fan inventari i no els poden tenir gaire temps a magatzem, jo li he dit que espero que en 15 dies tinguem el pis, sinó ja buscarem on ficar-los, ostres quin patir, ES QUE JA HAURIEM DE TENIR EL PIS, el mobles penseu que des del juny que ja ens haurien d'haver entregat el pis, que estan a la botiga de mobles.
Bé la setmana que ve tornarem a fer pressió, però no poden fer res els del pis, perquè si habitatge no va a fer la inspecció.... aix no veig el dia ja de signar la hipoteca i casar-me amb el banc, jejje!
Vania molt bé la llista així nem seguint els casaments que ja amb tanta gent hem perdo...!!
Bé guapes, per si no torno a entrar us desitjo un

08:-)

¡¡¡¡¡¡¡¡¡ EL NOSTRE ANY JA ARRIBAAAAAA!!!!!!!!!!!
PETONETS!!!!! I MOLT DE CUIDADO SI SURTIU EL DIA 31!!!!!