Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: VaLu » dv. des. 28, 2007 11:16 am

Anna2005 ha escrit:bueno guapes, ja m'he decidit!!!
em quedo el MANACOR!! quest mati no treballava i m'ha vingut un arranque!he nat a la botiga snv i me l'he tornat a probar i llavor la noia em diu que em poden fer el coll desmuntable i llavors m'he decidit!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)

MOLTES FELICITATS!!
m'en alegro molt!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
VaLu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. des. 28, 2007 11:42 am

MOltes felicitats Anna!!! A mi el manacor es el que més m'agradava!! ja tho vaig dir!!! No tas fet fotos??? Ostres, aixó es imperdonable, eh!!! Volem fotos!!! Per cert, a tu també et va tocar un val de desconte, no?? Perque snv nuvies i sinovies es el mateix, així que podràs aprofitar el vale!

Vania, reina, jo em caso el dia 6 de Juny!!!
Ja quedarem per fer la ruta del Bacalo, eh!!
Merci per la llista!!

Ainos i Arhhoa, jo també necessito coses de galactiglum! Quan fareu el pedido?? A qui li envio la referencia???

Per cert, Gemmanit, tu que doncs tans de BOlis POllo, llavors que fas serbir per el llibre de firmes?? O es que no en feies?? Es que ara no m'enrecordo...
Estic pensant que si donc els pollo com a nuvis, llavors si els poso al llibre de firmes seran molt repes, no?? Pero es que m'agraden tant... alguna sap de més bolis?? Que farieu??

Montpra, el meu fotógraf es en Xavi Fotògraf de figueres. Si t'interessa et puc passar informació. També fa video.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: VaLu » dv. des. 28, 2007 11:44 am

VANIA ha escrit:**MARÇ**

22/març --- DEM

**MAIG**

24/maig --- MONTPRA

**JUNY**

6/juny --- MIRIAM
7/juny --- GEMMANIT
14/juny -- ESPE
14/juny -- LIDIA Y LLUIS
21/juny – SIRA
28/juny --_GEMMA_

**JULIOL**

12/juliol -- ROCIO24

**AGOST**

30/agost -- ANNA2005

**SETEMBRE**

6/setembre -- MIREIA9
12/setembre -- AGBE
19/setembre -- TRUFFA
20/setembre -- AINOS25
27/setembre -- AROHHA
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: arohha » dv. des. 28, 2007 12:02 pm

Anna felicitats pel vestit, volem fotos!!!!!!!!!
Miriam he preguntat aixo del vale, per si tel puc donar , m'han dit que en 15 minuts hem diran alguna cosa, de seguida que ho sapiga t'ho dic.

Miriam el pedido ho fare jo, ho tinc pensat fer passat reis, si vols mira el que necessitas i m'ho dius.

Vania molt be aquesta llista *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dv. des. 28, 2007 12:29 pm

MIRIAM POTS UTILITZAR EL VALE DTE. 200€ , HAS DE TRUCAR AQUESTA TARDE SENSE FALTA I DIR QUE TRUCAS DE PART DE AROA ZAYAS, PER FER SERVIR EL MEU VALE 972 20 94 54, PERO SOBRETOT TRUCA AQUESTA TARDE O ARA AL MATI PERQUE EL VALE CADUCA. JA HEM DIRAS QUE ET DIUEN.

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. des. 28, 2007 12:59 pm

Que bé Arohhaaaaa!!!!! Acabo de trucar ara mateix i primer mhan dit que el vale ja havia caducat, pero com que la Paquita em coneix, doncs ja mha dit que mho arreglaria, que ja podia contar que les sabates em sortien de regal!!! Ostres guapa!!!! de veritat..MOLTESSSS GRACIIIESSSSSS!!!!
Que necessites?? que et donc??? Ostres, quina ilusió!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Ja et passaré les referències de les coses de galctiglum...desprès mho miraré amb calma!

neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dv. des. 28, 2007 1:02 pm

BON DIA!!! FELICITATS ANNA AL FINAL JA T'HAS DECISIT, ES MOLT BONIC, ESTARAS PRECIOSA!!!

MONTPRA, JO M'HE CASAT AQUEST 2007 I LA FOTOGRAF VA SER LA CONXI MOLONS DE FIGUERES. EL MEU ALBUM ENCARA NO L'HE VIST PERO EL D'UNS AMICS QUE ES VAN CASAR A L'ABRIL SI I ES XULO, A MI M'AGRADA COM TREBALLA! A MES, ET DEIXA ANAR FENT, NO ET FA FER POSES, EVIDENTMENT SEMPRE I QUAN ET MOGUIS TU SOL, CLAR SI ESTAS QUIET ET FAN FER COSES QUE SINO NO HI HA FOTOS!!
I DE VIDEO CAMERA I ACCIO. FAN SERVIR 2 CAMERES DURANT TOT EL CASAMENT I DESPRES FAN DEIXAR MISSATGES A LA GENT... TAMPOC L'HE VIST ENCARA PERO LES MOSTRES QUE ENS VAN ENSENYAR EREN MOLT DIVERTIDES I ALHORA ROMANTIQUES... NOSE SI NECESSITES ALGUNA INFORMACIO DIGA'M-HO!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Espe » dv. des. 28, 2007 1:30 pm

Hola noies,

Anna felicitas al final ja t'has decidit pel vestit, estarás gaupissima!

montpra, nosaltres tenim a Foto Art són de Girona i ahir també vaig explicar lo que fan i el que entra amb el preu. Si vols el teléfono o l'adreça t'ho puc donar.

Miriam que bé que l'Aroa et pugui passar el vale, almenys algú el pot aprofitar!!! *.-o-o.*

Per cert el gosset és molt macu!!!

Sira espero que hagi anat molt bé al notari ja m'explicarás que aviat hem toca a mi!

Ara m'acaban de trucar dels electrodomèstics que ja els tenen tots i que a veure quan ens els poden portar, que ara a primers d'any fan inventari i no els poden tenir gaire temps a magatzem, jo li he dit que espero que en 15 dies tinguem el pis, sinó ja buscarem on ficar-los, ostres quin patir, ES QUE JA HAURIEM DE TENIR EL PIS, el mobles penseu que des del juny que ja ens haurien d'haver entregat el pis, que estan a la botiga de mobles.
Bé la setmana que ve tornarem a fer pressió, però no poden fer res els del pis, perquè si habitatge no va a fer la inspecció.... aix no veig el dia ja de signar la hipoteca i casar-me amb el banc, jejje!

Vania molt bé la llista així nem seguint els casaments que ja amb tanta gent hem perdo...!!
Bé guapes, per si no torno a entrar us desitjo un :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)

¡¡¡¡¡¡¡¡¡ EL NOSTRE ANY JA ARRIBAAAAAA!!!!!!!!!!!

PETONETS!!!!! I MOLT DE CUIDADO SI SURTIU EL DIA 31!!!!! -:.-:.__0.0_
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: arohha » dv. des. 28, 2007 1:45 pm

Miriam m'alegro moltissim, que et serveixi.

espe quina rabia aixo del pis, a veure si amb una mica del pis el podeu tenir de regal de reis,

al final ja m'he decidit de detall per les dones donarem les pahsmines com l'espe, ens en copiat..... avui he parlat amb en julio i m'ha dit que la semana que be ja les tindrem, quins colors vas agafar espe??? yo he agafat el beig, color kamel i verd fosc, no se que tal ?? espe a tu un color no et va agradar si no recordo malament i el vas poder canviar?? quins colors et vas quedar???

petons
Imatge
arohha

EntradaAutor: arohha » dv. des. 28, 2007 1:49 pm

ahhhhhhh, Miriam no m'has de donar res nomes faltaria, ja que jo no el puc fer servir , m'alegro moltissim que et serveixi a tu.

bueno si et vull demanar un petit favor,jejeje, no em surto amb la plantilla de il padrino , hem pots explicar com fer-ho, ho et puc passar una foto i si tens un moment m'ho podries fer. gracies guapa.
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. des. 28, 2007 2:25 pm

Aixó no tens que demanar-ho, dona!
Passem la foto del teu padrino i miraré haviam que surt!!! Pero no et prometo gran cosa ja que sóc principiant!!!

Altre vegada, mil grácies guapa!!!!

Espe, quina ràbia els d'habitatge... encara sort que la botiga dels mobles us aguanta, perqué només faltaria que no te'ls guardessin!!! Haviam si amb una mica de sort et porten les claus els reis neu:-D

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. des. 28, 2007 2:34 pm

A les que esteu interessades en posar càmares a les taules...mireu que he trobat!!
Penseu que no haurieu de pagar revelat, ja que les podrieu passar directament a l'ordinador i triar les que us convinguint!!

Si alguna s'interessa podriem fer pedido conjunt i així només pagariem un cop els ports!!

http://www.solostocks.com/lotes/comprar ... 20040.html

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. des. 28, 2007 3:05 pm

Estic aburrida...

Mireu que he trobat per detall del peke...que us sembla?? A mi m'agrada molt...sinó la tipica figureta, o un clauer... que afarieu vosaltres??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. des. 28, 2007 3:27 pm

El clauer...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dv. des. 28, 2007 4:15 pm

ostres miriam m'agraden els dos, el clauer, no es tan tipic, pero aquest marc son molt originals, però el clauer també, ostre no et puc ayudar gaire perquè m'agraden els dos. :-/
Imatge
arohha

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dv. des. 28, 2007 4:27 pm

ostres a mi m'agrada molt mol el claue!!!

gRACIES A TOTES PER L'ENHORABONA!! la veritat es que no puc parar de mirar.me el MANACOR!!! m'encanta!! per cert,no tinc cap foto meva!!!ja u se, un desastre,pro l'atra dia la meva germana es va deixa la camara i avui coom q no pensava narhi doncs menys. PEro hi he de tornar pq he de decidi si vel, o jaqueta o que em poso a sobre ke encara no use!

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: VaLu » dv. des. 28, 2007 4:34 pm

Bona tarda!!
MIRIAM aquest marc de fotos men van donar un, quan uns amics es van casar i van batejar la nena, queda xulissim!radera porta una boseta amb peladilles i la targeta!!

encara continuo sense calefacció!!

acabo de trucar a repsol i man dit que provi unes coses, o porto fent 10 minuts i res de res!

petons
Imatge
Imatge
VaLu

EntradaAutor: sira » dv. des. 28, 2007 5:49 pm

Hola noietes!!!!!

JA ESTÀ!!!!!!!!!!!!! :-///: JA ESTIC HIPOTECADA FINS QUE EM JUBILI!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-( :-/ :-///:
Ja tinc les claus i quan vulguem ja podem anar-hi a viure!!!!!

Els meus pares ens han regalat un clauer que és una caseta de plata a cada un, i ens ha fet molta ilu!!!! ai!!!! ja està una coseta més!!!!

Anna2005 posa una foto o enviame-la per privat perquè no puc veure les fotos que has penjat.

Miriam quin detall eh!!! lo del vale regal !!!!!!!!!! és que t'ha regalat 200 euros !!!!!!!!!!!!

Aroa ets un solet, fent aquest regal a la Miriam :-)ok:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dv. des. 28, 2007 5:51 pm

Vania molt bé lo de la llista! gràcies!!!!

Vania ja cal que us poseu 10 mantes o una estufeta perquè sinó aquesta nit les passareu..... o si no ja saps :llit:: xx:-DD
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. des. 28, 2007 6:13 pm

Ja veus Sira, si es un detall..ostres es que son 200 euros!!!! Es un encant!!!! Ja li he dit que si vol qualsevol cosa, només ho ha de demanar... i encara sort que la Paquita em coneix, que si no, res de res, perque deien que era caducat!

En fi...MOLTES FELICITATS PER AQUEST PRIMER CASAMENT!!!! Ja teniu caseta!!!! Nena, que guay, ara a començar a emplenar-lo!!! Ja ens faràs fotos, eh???

Vania, reina, ja veus...abrigueu-vos que fa molta rispa!!!! Que capullos, ja podrien venir a arreglar-t'ho no??

Anna, doncs ja saps que a la pròxima toca fotos!!

El marc de fotos el trobo original...el clauer m'encanta pero llavors només en donaria un per parella i em don la sensacio que queda pobre, ja que un dels dos es queda sense res, en canvi les altres coses son conjuntes...no sé, ja veurem...

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants