Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dt. gen. 01, 2008 3:53 pm

Bona tarda guapes,

Estavem a la segona pàgina, no pot ser!!!

com va el dia? fa una horeta que m'he aixecat ...nosaltres ens vam quedar per banyoles, vam anar a sopar a casa d'un amic i desprès a ballar una miqueta.
I ademés de celebrar el cap d'any, també els hi vam donar la notícia bomba: dos parelles de la colla que es casen aquest 2008. L'altre parella es casen a l'agost i nosaltres al setembre... serà un any mogudet. Però va ser molt divertit, ja que no els hi vam dir nosaltres, el diumenge vam estar parlant amb l'altre parella de com donar la notícia, i ho vam fer tipus gimcana però amb totes les pistes engaxades (diferents folis) i ho vam deixar a sota el plat de l'amanida abans de començar a sopar i quan es van seure tots a taula, i van començar a pasar l'amanida algú va agafar els papers i ho va llegir en veu alta... vam riure molt.

Up, perdoneu el rotllo que us he fotut!!
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: sira » dt. gen. 01, 2008 3:55 pm

JA ESTEM AL 2008 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

NENES QUE JA HO TENIM AQUÍ !!!!!!!!!!!! :-///: :-):-):-): :-///: :-):-):-): :-///:

BON ANY A TOTES !!!!!!!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dt. gen. 01, 2008 3:57 pm

QUE GUAI AGBE!!! És molt original la manera de dir-ho!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: VaLu » dt. gen. 01, 2008 4:34 pm

bon dia flors!!

JA ESTEM EN EL VOSTRE ANY!!! nomes dir-vos que espero que el vostres desitjos se us compleixin i que el dia del vostre casament sigueu les nuvies més felices de tot el mon!!perque us ho mereixeu!!!
MOLTS PETONS I MOLTES ABRÇADES!!
:-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. gen. 01, 2008 7:03 pm

Bones guapes!

JA SOM AL NOSTRE ANY!!!!!! JA QUEDA MENYS!!!!

Agbe, que guay aquesta manera de dir-ho!
Nosaltres també varem anar a Banyoles; vam anar al Mas de Nit! He arribat a casa a les 8 del matí hi ha la 13:00 ja estava de peu per cuidar al peke! Estic rebentada... pero mho vaig passar molt bé!!!

Ara aquest finde, el divendres el meu cumple, el dissabte a esperar els reis, el diumenge la ilusió dels regals i el dimarts el cumple del meu futur!!! Que guay!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Vania reina, merci per aquestes paraules!!!

Bueno, vaig haviam si faig alguna cosa...

*.-o-o.*
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: truffa » dt. gen. 01, 2008 10:06 pm

Bon dia nines,

Molt i feliç any nostre, 2008!!Desitjo que a totes ens sigui un any molt especial, únic, inolbidable, i sobretot que tinguem molta i molta sort i salut!!

Molt divertida la idea Agbe!

Nosaltres varem fer sopar a csa d'un amic i fins cap allà les 3 perke en marc treballava akest matí i jo tampoc em trobava al cent per cent, tinc mal de coll.

petons

truffa (marta)
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: TETES » dc. gen. 02, 2008 9:27 am

Bon dia i molt bon any 2008 a totes, futures nuvies!!! per fi ja ha arribat el vostre any, un any que serà inoblidable i ple de records maquissims per tota la vida. Aprofiteu el temps que us queda de preparar el casament que despres tambe el trobareu a faltar, i tambe es una epoca molt bonica la de preparar, no nomes us heu de quedar amb el gran dia!! molts anims i ja us queda menys!!! i aixo vol dir que el meu any ja ha passat, i de fet, ja era hora perque despres del casament ja sabeu, nomes desgracies
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 02, 2008 10:10 am

Bon any guapes!!!!!

Nenes porto una hora llegint pàgines i pàgines i els últims missatges m'han emocionat. Com bé dieu el 2007 ha sigut un any molt especial per que vam decidir casar-nos i us vaig coneixer i això ja ho ha fet especial! ara al 2008 espero que sigui màgic i com bé diu la Truffa que tinguem molta salut per gaudir-lo que és lo més important!!!

No sé si m'enrecordaré de tot el que us volia dir...

Sira primer de tot moltes felicitats pel pis nou!!!! quina il.lusió!!! i això que diuen els teus companys de que és un matrimoni jo també ho penso de fet va ser la sensació que vaig tenir quan vaig sortir del notari i vam dir amb en Raül que només faltava que ens llancessin arrós! per això nosaltres diem que fem una festa no un casament per que casada m'hi sento davant el notari no davant el jutge!!! pero bueno per molts anys espero!

Truffa em sembla que demanaves algun lloc de la roba interior.... jo no sé on ho pots trobar pero la veritat es que jo com que no vull un conjunt molt de núvia (tipus blondes i aquestes coses) segurament aniré a la Intimisimi o la OYSHo o algun lloc així...

Miriam està molt bé el tema de el regal dels pares i els marcs del peke també m'agraden molt. Ah! i jo no faig llibre de firmes al final....

Anna felciitats pel vestit!!!!

Buf.... no sé si em deixo alguna cosa per comentar-vos!!!

A totes :-)08:-)

Ah! jo el 28 vaig anar a emprovar-me el vestit i vaia cacau!!!! no ens hem pas psoat d'acord amb el tema dels complemements! de moment lo únic segur es que em quedo el cinturonet negre pero de lo altre no hi ha res clar!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 02, 2008 10:44 am

Noies vaia liu amb el forum!!!! ens han canviat de posició i ja estem al nostre any i porto tota l'estona entrant al 2009 per la costum!!!!!

Bueno reines que he començat a enviar per missatge privat les fotos de la meva prova de vestit i m'heu d'aconsellar!!!! amb els comp,emts que no hi ha manera de psaor-nos d'acord!

He d'enviar les fotos d'una en una! així que us bombardejaré una mica.... bueno durant el matí ho aniré fent.... penseu que hi he de fer encara alguns canvis al vestit!

Bueno ja em direu que us sembla!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dc. gen. 02, 2008 10:56 am

Bon dia noies,

que tal ?? ja estem al nostre any!!!!!!

agbe que guay la manera de dir que us caseu.
gràcies pel privi, ja parlaré amb la montse, a veure que hem diu. gràcies.

A finals d'aquesta setmana o principis de l'altre faré el pedido a galactiblum, si algu necessita alguna cosa que m'ho digui i ho fem juntes.

Miriam que bé ja s'acosta el teu cumple, l'últim de soltera, el meu també es aquesta setmana el diumenge, vaig ser un regal de reis, jejeje, el cumple d'en Dani es el 5,així sempre ho celebrem junts, jejeje....
petons
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 02, 2008 11:00 am

Gràcies Arohha pero jo ja vaig fer la comanda a Galactic Blum i en teoria m'ho han d'enviar a mitjans de mes per que tenien unes pinces que estaven esgotades.
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 02, 2008 11:03 am

Nois ales que tinc el vostre mail us ho passo per allà per que tardaré mil hores sino anar enviant privats!!!!

Gemma a tu t'ho he enviat per privat pero vaig super lenta!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 02, 2008 11:43 am

NINESSSSSSSSSSSSSS, MOLT BON ANY A TOTES!!!!!!!!!!!!
NENESSSSSSSSSS, QUE JA ESTEM EN EL NOSTRE ANY!!!
neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Bé, nosaltres ara ja podem afirmar del tot el nostre casament, ja que ahir vam anar a demanar dia i hora a l'esglèsia on ens volem casar (com us vaig explicar fins el dia 1/1/08 no donaven dates)!!! neu:-D neu:-D neu:-D

Agbe, reina, que original això que els hi vau fer als vostres amics!! Que divertit!! jejejejejje. MOLT BONA IDEA!!

Sira, enhorabona pel pis!! Carai nena, dit i fet, eh!!!! MOLT BÉ!!!! FELICITATS GUAPA!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Gemma, ja t'he contestat per privat. Nena, estàs GUAPÍSSIMA!!!! Ostres, m'ha fet molta gràcia això de que també et vulguis "tonejar" el vestit,.... Coincidim amb això i tot!!!! neujor:-) neujor:-)
Ah, respecte al que portes al cabell (que no t'he dit res), comentar-te que M'ENCANTA!!!! Jo també me'l vaig emprovar, però aquell dia només em vaig quedar amb el xal blanc,... Bé, ja n'anirem parlant,... xx:-D

A TOTESS,........ MOLTS PETONS I FELIÇ ANY NOUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wikiwiki::-)
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: arohha » dc. gen. 02, 2008 11:50 am

Gemma enhorabona per l'esglesia....

gemmanit ja t'ho he dit per email, pero t'ho torno a dir estas guapissimaaaaaaaaa m'agrada moltissim.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 02, 2008 11:52 am

ei bon any noies! que ja ens queda menys, quins nervis! Gemma jo també et vull veure nena!!
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 02, 2008 11:59 am

Ostrs Shyla quin iuiu el teu compador!!!! el meu ja em fa por pero el teu em fa tremolar ja!!!! ara t'ho passo per mail....

Nenes merci pels piropus pero que sóc una cagadubtes!!!!!!!

Gemma molt bé per lo de l'esglesia ara si que ja ens hem de psoar mans a la obra!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 02, 2008 12:00 pm

Hola nines!!!

Arohha, moltíssimes gràcies guapa!!!!!!! neukiss-)

Uix, Shyla, 3 mesos!!!!!!! xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>
Ai, perdona eh, però és que quan he vist el 3,..... QUINA EMCOCIÓ!!!! neu:-D

Gemma, reina, et poso foto de l'Amethysta perquè vegis l'escot que li vull fer al nostre vestit, així també em doneu totes la vostra opinió,.... xxo.0.o
Aquest tipus d'escot també el portava el SAPHIR (2005). ÉS QUE M'ENCANTA!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
En principi serà l'única modificació que li faré,....

Petons,

Gemma.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 02, 2008 12:01 pm

Gemma, merci guapa!!! neukiss-)
Sí, sí, ara ja "a saco" amb les invitacions,.....!! neu:-D neu:-D neu:-D

Petons,

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Visitant » dc. gen. 02, 2008 12:08 pm

si noies, em ve el cangueli quan miro el marcador, tinc el gener a tope!!
M'agrada molt com et queda gemma! a mi m'agrada més amb el xal negre, si hi portes el cinturó queda més conjuntat i hi dona un toc diferent. I de la ultima foto això de les plomes al cabell tampoc em desagrada, jo d'aqui a 15 dies vaig a la meva primera prova!
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 02, 2008 12:16 pm

Doncs fes-te fotos eh shyla!!! jo la primera prova amb el meu vestit no la tindré fins el mes de març!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants