MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dc. gen. 02, 2008 5:29 pm

Doncs si, aviat, d'aqui a 5 mesos + o - celebrem el primer aniversari. Nosaltres tenim pensat anar a a l'hotel de Barcelona Princes, de divendres a diumengue, el cap de setmana següent al nostre primer aniversari, ja que aquest any el 26 cau en dilluns. Com que abans de marxar a Tailandia, que sortiam un dimarts, vam anar a aquest hoytel de Barcelona de diumengue fins dimarts, doncs, volem tornar per reviure una miqueta el principi d'un gran viatge, i aprofitarem per anar al teatre, passegar....
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dc. gen. 02, 2008 6:16 pm

FRANCRIS no es mal idea. Nosaltres teniem pensat en anar a dinar el diumege 25 al restaurant, pero no se perque a mi em faria gracia anar-hi el mateix dia 26. De totes maneres tambè havia pensat marxar el cap de setmana despres, el lloc no ho se, encara tinc temps per anar mirant. ja ja ja El fet es celebrar-ho.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: Myrim » dc. gen. 02, 2008 8:12 pm

Bon any a totes!!! ja tinc el pis>!!! casi casi a punt per entrar,per aixo he estat molt desconectatada, entre les festes i fent el trasllat, k portessin els mobles, les cosetes i montant-lo...divendres ens donen el gas, o sigui k dissabte anem a viure ja!!!!!REGAL DE REIS!!! SOPAR ROMANTIC OOOOHHHHHHHHHHHHestic super emocionada, i juas els mobles ( no es pk siguin els meus) pero han kedat xulissims... uff ha tardat pero avalgut la pena, es lo k diuen lo bueno se hace esperar.
Iraida tu com ho portes ja hi ets al pis nou???
Weno kukis un peto molt fort, i si no contesto akests dies es pk estic molt liada acabant de montar les cosetes, pero com la semana k ve començo ja a treballar en algun moment al pc de l'escola us escric. Una abraça a totes.

PD: a mi también ma fet pena veure k el nostre foro es antic. :-)08:-)
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dj. gen. 03, 2008 9:13 am

merce i albert ha escrit:FRANCRIS no es mal idea. Nosaltres teniem pensat en anar a dinar el diumege 25 al restaurant, pero no se perque a mi em faria gracia anar-hi el mateix dia 26. De totes maneres tambè havia pensat marxar el cap de setmana despres, el lloc no ho se, encara tinc temps per anar mirant. ja ja ja El fet es celebrar-ho.

Doncs nosaltres també volem anar al restaurant, peró el mateix 26, perque el diumengue 25 fa la comunió la meva cosina, així que anirem a sopar. Voleu fer una escapada i no sabeu on!!! doncs podeu tornar a Phuket!! je je je... jo tornaria a Krabi amb els ulls tancats. Aquest any el viatge el fem entre octubre-novembre, suposo que aquest mes ho sabrem, així que anirem fent escapadetas pq no és faci tant pesat.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dj. gen. 03, 2008 7:51 pm

Ja ens agradaria ja poder tornar a Puket... ja ja ja. De fet sempre fem broma de fer una escapadeta a Bangkok, seria anar, massatge i tornar, ja ja ja. Nosaltre potser ens ho pensem mirar d'anar el mateix dia a dinar, encara tenim temps per pensar-hi. I fer una escapadeta no estaria malament, pero ja veurem.

Myriam peaso regal de reis!!!! Vigila que em tanta celebracio no acabeu siguent tres d'aqui a 9 mesos... ja ja ja. M'alegro moltissim de que ja tingeu el pis i que ho tingeu tot enllestit. Enhorabona guapissima!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dv. gen. 04, 2008 8:16 am

Bon dia noies!!

Myriam, felicitats, ja debiau de tenir unas ganas.... peró tot arriba.

Avui li faig una sorpresa al meu home, li he dit que plegui abans i que vingui cap a casa que l'esperaré per portar-lo a un lloc.
Li vaig dir dimecres i només fa que preguntar-me on anem. I avui a sigut quan l'he desconcertat del tot. Hem pregunta: que hem poso?? i li dic, un chandal mateix.. je je je
El porto al Spa de Lloret de Mar, a l'olympic. Tinc des de fa un any un val que hem van regalar per fer un circuit d'aigües i pagaré un altre i anme els dos. I clar, quan li he dit que es posi el chandal, s'ha quedat com dient, on anem??? es pensava que habia d'anar arreclat. ji ji ya us explicaré. I nenes sinó parlem que tingeu moooooooooooooooooolts de regals, ja us explicaré peró hem sembla que com és el primer anys d'estar casadets, cauran moltes coses a casa.. un petó xxkiss::

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dv. gen. 04, 2008 9:58 am

Ja ja ja Firancris el deus d'haver deixat ben desconcertat. Jo aquets rei em sembla que poques cosetes cauran, i mes tenint en compte que volem mirar d'obrir el negoci aquest any.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dv. gen. 04, 2008 10:26 am

merce i albert ha escrit:Ja ja ja Firancris el deus d'haver deixat ben desconcertat. Jo aquets rei em sembla que poques cosetes cauran, i mes tenint en compte que volem mirar d'obrir el negoci aquest any.

A veure si teniu sort, ja heu trobat local??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dv. gen. 04, 2008 11:14 am

N'hen trobat un que pinta molt be, estem esperant a que la seva gestora ens enviis per email un borral del contracte. TOCO FUSTA i espero que surti tot be.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dv. gen. 04, 2008 11:59 am

merce i albert ha escrit:N'hen trobat un que pinta molt be, estem esperant a que la seva gestora ens enviis per email un borral del contracte. TOCO FUSTA i espero que surti tot be.

JE JE JE..
Toco de fusta la que vulguis, treballo a la oficina de una fusteria. ji ji xx:-DD

Segur que va bé dona!!!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » ds. gen. 05, 2008 10:30 am

Bon dia noies!

Fracris com ha anat aquest circuit d'aigües?? el teu home s'ha quedat sorpés??

Mercé com va tot, ja en saps alguna cosa del local??

Nenes, que us portin molte coes els reis.

Un petó
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dl. gen. 07, 2008 10:44 am

masa ha escrit:Bon dia noies!

Fracris com ha anat aquest circuit d'aigües?? el teu home s'ha quedat sorpés??

Mercé com va tot, ja en saps alguna cosa del local??

Nenes, que us portin molte coes els reis.

Un petó

Hola masa, que tal?? fa dies que no ens perseguim.

Doncs quan va arribar a las 7 a casa i va veure la mochila i hem va veure amb el chandal posat, ja s'ho va imaginar. Ens va sentar de conya, molt bé!!

Els reis han anat super bé, he tingut moltsssssssss de regals, i tots m'han agradat molt. i vosaltres que tal??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dl. gen. 07, 2008 10:58 am

A nosaltres tambè ens han portat molt regalets i tots molt xulos, no ens podem queixar.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dt. gen. 08, 2008 9:20 am

Ei!

Hola molt bon dia a totes!!

Fracris, es veritat, fa dies que no coincidim eh??
Que bé lo del balneari!!! segur que vai caure al llit ven plans oi? ... jajajaja.

parlant de regalets de reis, per aquí casa també han passat i han deixat un munt de cosetes *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Un petó maques
masa

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Myrim » dt. gen. 08, 2008 5:16 pm

=0-0-) ohhhh!!! kins reis!!! el dissabte vem anar de cul carregant les ultimes coses, roba, menjar i trastos k ens kedaaven ( k encara keden coses per portar), i ve... va arribar la tarda i passaven els reis per davant de casa LA MEVA NOVA LLAR!! i a sobre van fer un mini castell de focs just davant k hi ha una plaçeta k también han fet nova, a mi m'agafava la rissa perk semblava k ens fessin la benvinguda, i confesso k va haver un momentet k em vaig emocionar. Despres mentre el Joan penjava unes llums jo vaig preparar el sopar en plan romantic ( tot per estrenar, vaixellam, cuberteria, copes...) vaig fer unes torradetes de pate, de formatges brie i unes de perinil d'anec per picar, despres carpaccio de vedella k ens agrada molt i de segon tortellini, ho vaig deixar tot mig preparat
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dt. gen. 08, 2008 5:20 pm

Just abans de sopar jejee vem omplir la banyera plena d'espuma i vem fer el primer banyet romantic, k a part de lo sensual k es ens va sentar de conya despres del ajetreo del dia. :--=-) :--=-) :--=-) Vem sortir com flotant... no em creia k per fi ja hi erem, tenia la sensasio k ens acabavem de casar, igual k el dia despres de la boda akella sensasio rara, jua k genial ( encara estic en un nuvol). Dewspres vem baixar a sopar amb espelemtes i musica de fons ( encara no tinc tele),un bon cava... i weno despres de sopar i tal em va pujar a l'habitacio i em va entrar en braços jeje i lo k segueix ja no ho explico!! :-):-):-):
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: Myrim » dt. gen. 08, 2008 5:24 pm

per el aniversari a nosaltres el hotel Melia ( k es on ho vem celebrar) ens regalen la nit d'hotel (crec k es suite también) i l'esmorzar a l'habitacio igual k la nit de noces, pero anirem segurament el dissabte 17 pk el 19 es dilluns i no es plan despertarte aviat i anar a treballar. I just davant l'hotel hiha el prot de sitges k hiha molts restaurants romatics, k de tan en tan anem i segurament soparem alla. Pero no esta segur pk el novio de la meva cunyada es el jefe de restaurant del hotel i ens ha dit k anem k ens convida. Quan ens vem casar encara no era el meu cunyat...ves k son les coses!!!
Joan i Myriam
Myrim

EntradaAutor: merce i albert » dt. gen. 08, 2008 7:54 pm

Myriam aixo si que es un bon regal de reis... per fi al vostre pis em celebració inclosa. M'en alegro moltissim. Felicitats!!

Quina sort poder celebrar el primer any de casats alla mateix i de regal. Jo a mes d'anar a dinar al restaurant el dia abans (cau en dilluns) vull mirar de regalar-li un cap de setmana romantic el meu maridet, o fer alguna sortida, no se de moment estic mirant i ja decidire que faig.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dc. gen. 09, 2008 9:35 am

Bon dia noies,

Ja he reservat l'hotel per anar el cap de setmana seguent al nostre primer aniversari, a celebrar-ho a Barcelona. :-///: :-///:
Ho he reservat amb antelació, pq coincideix aquell cap de setmana que fan un congrés de no sé que, i els hotels comencen a omplenar-se.
Miryam, tot aixó sona molt bé, me n'alegro de veritat, que ja sigeu al vostre piset :-)ok: . Aixó de tornar a reviure, com els primers dies de casats, és una sensació molt maca.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: Myrim » dc. gen. 09, 2008 5:22 pm

Hola wapes com va??? jo encara en un nuvol :-///: , encara estic a la feina, i tinc unes ganes ja d'arribar a casa i :--=-) ... avui he anat a la dietista i em pensava k em renyaria pk per nadal no he fet gens de bondat i no!! nomes m'he engreixat 500gr, i mira k me saltat la dieta per complet. Em va dir k si m'engreixava un kilet era normal. Ara ja nomes em keden 4kg i ja m'ha dit k kuan arribi a 57Kg ja farem manteniment YUpi!!!!! ja falta poket!!!ara m'he d'anar a comprar roba pk m'he kedat sense, sobretot els pantalons es nota molt clar 10kg son 10kg, pero tic contenta... año nuevo vida nueva, i casa nueva!! :-))
Joan i Myriam
Myrim

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants