Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: arohha » dj. gen. 03, 2008 12:53 pm

gemmanit sento no poder-te ajudar, pero es que jo aixo de fer regals ho porto molt malament mai se que regalar, :-/
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 03, 2008 12:59 pm

Hola Dem!

Quina sort que tinguis la música triada...jo es que per més que mi esforço xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> no s'amacud res, pero en Francesc ja ens va dir que ens donaria un cop de mà!!

Que guay lo de les lligues!! Jo em sembla que acabaré fent aixó..no sé...haviam que diu el meu futur...pero segur que ell voldrà que me la treguin els solteros, perque així passaran vergonya!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: guspireta » dj. gen. 03, 2008 12:59 pm

HOLA A TOTES!!

SÓC UNA GIRONINA DEL 2007, BÉ Q EM VAIG CASAR EL 2007, EL NOSTRE CASAMENT VA SER UNA MICA DIFERENT, PERÒ SI US PUC AJUDAR EN QUALSEVOL COSA, JA SABEU.

APROFITEU EL MÀXIM ELS PREPARATIUS QUE EL TEMPS PASSA VOLANT.
guspireta
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3448
Membre des de: ds. nov. 25, 2006 12:20 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 03, 2008 1:39 pm

Hola Guspireta!!

Benvinguda!!! Vinga, explicans, explicans el teu casament: que vas fer, a on et vas casar? Entreegues, música, etc...i sobretot fotos!!! Encara que deus tenir crònica, no?? Posens el link que ens posarem al dia!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dj. gen. 03, 2008 2:22 pm

benvinguda guspireta!!!!!!!!
aixo,esplicans cosetas del teu casament!!!!
jo per exemple tinc 6 parellas a donar tres per k es casen akt any i les altres tres per k fa molt k son junts i a mi magradaria k ho fessin,
tu vas repartirnes gaires??? es va fer pessat ????? ja tinc la primera pregunta, neu:-D neu:-D neu:-D
molts de neukiss-) neukiss-) neukiss-) ,per totes!!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: mireia 9 » dj. gen. 03, 2008 3:12 pm

Hola guapes!!!

El tema de les copes es molt original pero una mica car, si vas sumant sumant et costa tot un dineral.

El tema de la música jo crec que la tinc tota triada, el que dubto una mica es amb la musica del video pero crec que encar tinc sort. les entregues hi posare la canço preferida d'aquells a qui li hagi de donar el regal.
Miriam tens temps per esbrinar-ho.

El que ens falta i em fa molta mandra es amb les invitacions....
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dj. gen. 03, 2008 3:15 pm

Per cert l'ordinador no es nou!!!
El meu sogre se¡l va canviar i ens l'ha deixat.
La pantalla es prehistòrica i el teclat no en parlem, pero almenys em puc conectar i opuc xerrar amb vosaltres!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 03, 2008 3:29 pm

Bueno MIreia, lo important es poder conectar!!!!

SI que començare a inspeccionar, almenys tindré força part de la música enllestida!!

NENAS... LAS INTERESSADES AMB EL RAM AQUELL TAN MACO QUE VAREM POSAR PER AQUI ( ara us torno a posar la foto ).
He parlat amb la Blommie, i mha dit que aquesta estructura la venen feta a Mercabarna, que em mirarà el que val i si ens interessa ens les pot aconseguir!! Que m'hen dieu??? Tan bon punt s'àpiga el preu us el comento hi si voleu els podem demanar juntes!! neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 03, 2008 3:54 pm

Nois aixo deu ser el dia que estic tant espessa!!!

Benvinguda Guspireta gràcies epr passar per quí!!! jo ja m'he llegir tota la crònica i ja et vaig dir que estaves guapissima i vas fer un casament molt personalitzat i això està molt bé!!!!

Miriam si aquelles estructures les podem aconseguir jo potser també m'apunto!

Així amb el tema de la música ningú en posa entre plat i plat no?

Jo les cançons per les entrehues també ja les tinc quasi totes pensades. Les úniques que he de triar son les de la cerimònica civil. Tenim clares les de l'entrada de el nuvi i la nuvia pero les altres encara no.

Mireia com diuen per aqui lo important es que et puguis conectar!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 03, 2008 4:03 pm

hola noies, ara que parleu de la musica nosaltres aquests dies hi hem estat pensant però tampoc sabem ben bé quins son els moments claus, perque això que dieu dels plats, vol dir quan entra primer plat segon plat, etc o mentres estas dinant? I a la cerimònia quantes cançons + o - hi van?
Visitant

EntradaAutor: sira » dj. gen. 03, 2008 4:09 pm

Bones!!!!!!!!!!!!

Quin ram és aquest de la cascada??? Miriam???

Nosaltres encara no sabem quines cançons posarem, mmmmm.... no sé però m'agradaria que les cançons fossin animades i si pot ser vagin una mica acord amb la persona per qui va el regal.

Avui a l'hora d'esmorzar he anat a una botiga de detalls de casament que hi ha a St Feliu (fa com 6 mesos que l'han obert) i he preguntat preus de les parelles de nuvis.

La parella que ens agradava que per internet vaig trobar a 24 € la venen a 22,80€ ara només falta mirar a Girona al Juper a veure què valen i llavors decidirem què fem.

També m'han agradat unes cigonyes per les embarassades xulissimes per 24 € aproximadament.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 03, 2008 4:16 pm

Ostres, mhe oblidat de posar la foto del ram....jajaja!
És aquest!! Suposo que l'enbolcall i els xupa-xups anirien a part..

Haviam que em diu la Blommie, perque si no surt gairecar, jo si que els agafaré!

SIra, aquests nuvis també son els que agafaré jo, pero per al pastís!! El que els agafré per internet perque mi posen el nen petit! Encara que abans de demanar-los miraré al Juper haviam si també mho poden fer! M'encanten, perqué son els que he fet serbir per les invitacions...

Bueno reinas, conectaré més tard que el meu home em vol dur a no se on a buscar una sorpresa... ( segur que es el meu regal d'aniversari!!! )) Que bé!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 03, 2008 4:16 pm

Aquesta prella de nuvis es molt guapa Sira i més barato que internet molt bé!!!!

Shyla lo de la música dels plats es quan presenten el primer plat que soni la música i el segon igual. La del pastís segur que sí a tothom li posen per que es un moment clau. Pel que fa a la cerimonia a mi em van dir les noies que ens casaran que s'ha de triar la de les entrades del nuvi i la nuvia, el moment en que sigmen els testimonis i la sortida els nuvis. És opcional també la de quan porten els anells.

Tinc entés que el meu músic posa música ambiental durant l'aperitiu i durant el banquet.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 03, 2008 4:19 pm

ok, gràcies gemma, aquest mes hem de parlar amb el músic així que ja anirem demanant cosetes i ja t'explicaré!

Nosaltres també vam comprar les parelles de nuvis que regalarem, son aquestes, ens van costar 20 €
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 03, 2008 4:22 pm

Que xules shyla aquestes parelles també!!!!

Sí ja ens aniràs informant!
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dj. gen. 03, 2008 4:28 pm

hola nines!!!!!
be sira dirte k tu i jo fem les mateixes parelles per donar,ja et vaig comentar que aki a olot estan per 20e k si les bolies nomes mho as de dir !!be veig k mes a prop de casa teva les as trovat un pel mes barates k per internet m'analegro molt pero si vols deveritat k no amb fa res demanartelas aki!!!!
k guai k tres fem servir els mateixos ninus!!!!!
Miriam aixo d'akets rams magaradem molt per donar a les meves tietes ,si no surten gaire cars jo pude tambe ho fare
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 03, 2008 4:34 pm

Miriam hauràs de presional a la blommie que t'ho digui ràpid o que passi per aqui que ja la pressionarem entre totes!!! xx:-DD
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dj. gen. 03, 2008 4:38 pm

Dem moltes gràcies!!!

Ara ja sé que aquí a St Feliu valen 22,80 € i quan vagi a Girona al Juper miraré quan valen i llavors segons el que valguin et diré alguna cosa.

Una coseta Dem, valen 20 € i te'ls emboliquen i tot o no? és que ara estava pensant que no li he preguntat si m'ho muntaven ells o no? xx0.0x> ara pla! soposo que sí no que ho monten?

Sí, sí 3 farem les mateixes parelles!!! *.-o-o.* senyal que agraden!!!!
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 03, 2008 4:38 pm

Ostres Miriam, ja ens diras a veure si es el teu regal d'aniversari, eh!!!!!!!
Jo si que en voldria d'estructures, és que aquest es el ram que més m'agrada, suposo que tindran diferents colors.... Quan et confirmi el preu (a veure si no es passen gaire) fem comanda....
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 03, 2008 4:43 pm

Ja veus Mriam que ens diràs que és aquesta sopresaaaaa!!!!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant