Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dj. gen. 03, 2008 4:43 pm

A veure Miriam què serà, serà aquest regal???? ja ens ho explicaràs eh!!! si és que es pot explicar!!!!

L'estructura dels rams voleu dir la flor rosa? o tot? bueno ja direu alguna cosa.

Gemma(nit) això que comentaves de la música entre plat i plat, jo no sé al meu restaurant si ho fan o no, però a mi m'agradaria posar una cançó pels plats, perquè he anat a casaments que ho fan i trobo que són més animats, nosaltres si podem ho farem.

M'ajudareu amb el tema de les cançons??? de moment no n'hem parlat gaire amb en Rafel de les cançons però el dia arribarà!!! Vosaltres quines cançons posareu?
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: arohha » dj. gen. 03, 2008 4:46 pm

Sira molt xules aquesta parella d nuvis!!

Shyla les teves tambe son maques, jo tambe havia mirat aquestes per regalar, pero encara no se que faré..

Miriam a mi també m'agrada molt aquesta estructura a veure que et diu, i si estan be de preu...
ja ens diras que es la sorpresa...... demà es el teu cumple, que bé *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 03, 2008 4:46 pm

L'estructura només és l'embolcall rosa i granate, llavors hi ha d'anar un bouquet d'escuma i els xupa xups enganxats amb una mica de gràcia....
A veure què surtirà....
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Dem » dj. gen. 03, 2008 4:49 pm

ostres shyla!!!! molt macas akestes parelles tambe, les vaig veure a olot i el mateix preu,pero al final amb vaig decidir per les altres k son aixis mes manga jejejejje.
be jo el tema musica com ja hos he dit ho tinc molt enllestit i com fem moltes entreges ho he ant miran de mica en mica i ja estan!!!!!!
per les entreges de nuvis=
germanas den santi--madona^[perfect]i crassin cars^[anatomia de grey]
al meu germa--niña pastori ûna moneda tire al agua]
a la meva cosina--monica naranjo^sobrevivire]
a uns amics--gavilanes^kien es ese hombre]
a la meva millor amiga--medina azara[algo nuestro]
per entrar al ajuntament,,anells i surtir---els timbalers de la meva entitat
per entrar al menjador --november ray^gunses roses](no se com sescriu)
començar el ball--akesta esta encara per definir per k tenim tres k ens agrada molt i significa molt pero encara no ens hem decidit!!!!
per finalitzar el ball ---la tipica--alegria[circ du solei]
treure les lliges---nueve semanas y medis--`
per sdonarles ---chenoa[todo ira bien]
regal als pares---tamara[gracias]
per donar el ram a les iaias k el partim en 4----mi abuela-[maria isabel](es una nena pero la canço es makissima)
per donar les flros(si ho trovo)a les tietes-----te regalo[carlos baute]
i per ultim als nens les seves xuxes-----els colors[pais de xauxa] k a la meva baldufa li encanta
be ja em direu k os a semblat si alguna no saveu kina es hos la penjo,,
aaaa!!! per el pastis no ho se per k mho fa la meva cosina amb regala el pastis i fara ella la presentacio ja k es lo seu, la seva feina i no se k pasara!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dj. gen. 03, 2008 4:51 pm

totes les cançons per donar els nuvis he tingut k xafardejar molt per k he buscat les k se i tenen un significat important per cada un.
Sira a mi macostan 20e tot fet ja per entregar.si hi ha res ja ho saps k tho puc demanar aki!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: sira » dj. gen. 03, 2008 4:57 pm

Dem merci per ajudar-me amb les cançons! me les apuntaré a la llibreta on apunto cosetes que m'agraden del fòrum, idees, adreces.... i més endavant ens ho mirarem amb calma. `N'hi ha alguna que sé quina és però algunes no sé com sonen ja me les baixaré per veure què.

Ostres Dem doncs si valen 20€ són 2,80 de diferencia i si en compro 5 o 6 doncs són més o menys 15 € que m'estalviaria!!!! ja et diré alguna cosa!!!
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 03, 2008 5:18 pm

Sira jo també penso com tu que els casament que hi surten les cançons entre plat i plat son més animats i quan sona la cançó tothom es posa a taula amb el mocador enlaire! i a mi això m'agrada!!! mira que ara hi penso i ja ploro per que se'm posen els péls de punta!!!

Jo no les tinc absolutament totes pero bueno si et serveixen de referencia Sira aquí van les meves:

- Entrada del nuvi: el meu païs es tant petit de Lluís Llach
- Entrada nuvia: Sarah Brightman feat Andrea Boccelli - Conte Partiro es una cançó preciosa que van utilitzar fa anys un anunci de codorniu i sempre he dit que volia entrar amb aquesta cançó!
- La signatura dels testimonis i la sortida dels nuvis encara no ho sabem.
- Entrada al saló de banquet: Salta de Tekila
- Per el primer plat: My Sharona
- Pel segon plat: Estic entre varies una candidata es la Eagle Eye Cherry - Save Tonight
- Pel pastís: Notting Else Mathers de Metallica
- Entraga del ram de nuvia: Tens un amic de Gossos. La lletra es preciosa i li donaré escrita en un pergamí per que penso que és un himne a l'amistat.
- Entrega pares: Mare de Dyango.
- Entrega de les parelles massives: un clàssic del nostre temps quan sortíem a les dicoteques: Horney de Mosse T.
- Entrega de les rosses a les perones importants: no és definitiva pero un un principi The Best de Tinna Turner.
- Entrega els germans: Venim del nord venim del sud de Lluís Llach.
- Primer ball: BSO - Notting Hill - When You Say Nothing At All - Ronan Keating

I de moment no en tenim cap més de decidida!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. gen. 03, 2008 5:32 pm

ostres no sabia que també es posava música quan entrava el nuvi!
Visitant

EntradaAutor: sira » dj. gen. 03, 2008 5:32 pm

Gràcies Gemma també me les he apuntat per més endavant !
sira

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 03, 2008 5:34 pm

Jo només he pensat amb la que vull entrar jo (sóc així d'egoista, jejejeje... ) no és conya, el que passa és que és la nostra canço i com tu Gemma sempre havia tingut clar que seria aquesta, és la de Lax'n Busto "Amb tu", la de la sortida li he dit a l'Anton que en trii ell una, sinó es decideix, en posaré una de Brian Adams "Back to you".
De les altres ni idea, però aquesta de Tekila per entrar al ball, ja em fa el pes ja, no la cantaven tambe Seguridad Social ????????? O és una altra....
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 03, 2008 5:37 pm

Si Shya jo tots els casaments que he anat ha sonat una cançó a l'entrada del nuvi!

Ainos no ho sé si també la cantaves amb seguridad social jo la tinc dins els cd de grans èxits de Tekila.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dj. gen. 03, 2008 5:40 pm

Ainos les d'en Brian Adams són molt maques i les que també m'agraden són les del Michael Bolton.

Al meu germà li posaré segurament alguna de Jamiroquai perquè li encanta però jo no en conec cap així que ja investigaré.
A la meva germana li agrada la Gloria Estefan, Alicia Keys, ..... encara no sé...ja pensarem
sira

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 03, 2008 6:30 pm

HOLA GUAPEEEEEES! MOLT BON ANY NOSTRE 2008!!!

M'estic posant al dia de tot lo que heu escrit, que d'un i do!!!!

Sira felicitats pel piset, jo encara estic esperant que ens truquin!!

Gemma (nit) jo no he rebut cap missatge amb les fotos, amb tanta gent, m'agradaria moltíssim veure't.

Aroa, jo vaig demanar les pashmines a en Julio, vaig agafar 6 colors, vermell, taronja, malva, camel, marrò xocolata i granate. El que passa que en Julio es va equivocar i de color granate no hem va possar cap i el color malva, no hem va agradar. Vaig parlar amb ell i li vaig tornar les de color malva i que me les canviès per color granate, però encara no me les ha enviat, que ha tingut molta feina per nadal, ara el trucaré per mirar com ho té. Si vols venir a veure els meus colors cap problema, ho dic perquè a vegades tu penses amb un color i quan t'arriba és un altre.

Bé continuo posant-me al día i us vaig contestant!

Petonets
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 03, 2008 6:33 pm

Que dius no t'hohe passat!!!! Espe creia que si.....

T'ho envio per mail ara mateix! i perdonaaaa!!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dj. gen. 03, 2008 6:49 pm

BONA TARDA NENES!!! UUI NENES ESCRIVIU TANT QUE NO EM PUC POSAR AL DIA!!!

AQUESTS RAMS DE XUPA-XUPS QUE HAS POSAT MIRIMA ES MOLT XULO, ARA JO NO SE PAS SI SERIA CAPAÇ DE FER-LO, QUE AMB LES MANUALITATS SOC FATAL...

TEMA MUSICA ENTREGUES, SI NECESSITEU AJUDA O IDEES JA SABEU, PREGUNTEU!! JO PENSO QUE POSAR MUSICA A L'ENTRADA DELS PLATS ESTA MOLT BE PERQUE LA GENT S'ANIMA MOLT, AIXO SI, SI ES MUSICA ANIMADA ES CLAR!! ALMENYS AL MEU CASAMENT CADA VEGADA QUE SORTIA MUSICA LA GENT AIXECAVEN ELS TOVALLONS A L'AIRE I OLE OLE!!

GEMMANIT, EN JOSEP EL DJ, RECORDO QUE SI QUE VA DIR QUE POSAVA MUSICA AMBIENTAL A L'APERITIU I AL CONVIT, MUSICA AMBIENTAL EN POSA SEMPRE, PERQUE NOSALTRES EN TENIEM, DESPRES DE CADA ENTRADA DE PLAT TORNAVA A POSAR L'AMBIENTAL.
ENCARA NO HE POGUT MIRAR LES FOTOS DE LA TEVA PROVA GEMMA, A VEURE SI AVUI EL VESPRE PUC I DEMA ET DONO LA MEVA OPINIO!!

MIRIAM, A VEURE QUE SERA AQUESTA SORPRESA QUE T'HA PREPARAT EL TEU MARIDET, JA ENS INFORMARAS!!!

QUE MES QUE MES.... ARA NO RECORDO QUE MES HAVIA DE DIR-VOS....
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: winy » dj. gen. 03, 2008 7:01 pm

Bon any a totes guapes!
Ja veieu escric un cop cada... dos o tres mesos, peró us vaig llegint, eh?
Veig que ho teniu tot molt adelantat, noslatres només tenim la canço de l'entrada del nuvi que serà " la vida es bella", per l'entrega dels regals de les mares " la de l'Elthon Jhon que li va fer a la Lady Di" a la meva mare li encanta, per la lliga la " sexy, sexy" que no sé com es diu, peró la Pruna del fórum del 2007 m'he la passarà (ella la va posar al seu casament i va ser genial), a la meva millor amiga li regalo una orquidea i li posaré la de " Noches de Bohemía o Ya nada volverá a ser como antes del Canto del Loco", primer ball m'agradaria posar "la Chica Yeye, ens varem coneixer amb aquesta cançó, peró no sé.
I de moment crec que res més.
winy
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 03, 2008 7:35 pm

Hola winy quan de temps!

Bé jo ara feia molt que no entrava també, he estat de vacances i fent coses i no tenia temps.
Encara que estarem liadets amb el piset aquests dies, esperem aviat poder continuar els preparatius del casament perquè els dies van passant i el compador va baixant.

Nosaltres de música no hem decidit gaires, jo vull entrar amb la BSO de la película de El Zorro, que la canta Marc Anthony i es diu " Quiero vivir la vida amandote" i en Toni crec que vol entrar amb alguna canço del grup Chambao que ens encanta, però encara està per decidir per la cerimonia en tenim pensada unes quantes però no sabem l'ordre, també ens agrada Entre dos Aguas que es instrumental a guitarra de Paco de Lucia, Alegria del Cirque du Solei, aquesta hem pensat per la sortida a la cerimonia i ja veurem. Pel banquet i les entregues no hem decidit res encara.
Ufff tenim molta feinaaa!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: VaLu » dj. gen. 03, 2008 7:55 pm

VANIA ha escrit:**MARÇ**

22/març --- DEM

**MAIG**

24/maig --- MONTPRA

**JUNY**

6/juny --- MIRIAM
7/juny --- GEMANIT
14/juny -- ESPE
14/juny -- LIDIA Y LLUIS
21/juny – SIRA
21/juny -- WINY
28/juny --_GEMMA_

**JULIOL**

12/juliol -- ROCIO24

**AGOST**

30/agost -- ANNA2005

**SETEMBRE**

6/setembre -- MIREIA9
12/setembre -- AGBE
19/setembre -- TRUFFA
20/setembre -- AINOS25
27/setembre -- AROHHA
Imatge
Imatge
VaLu

Entrades: 2207
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 2:33 pm

EntradaAutor: Dem » dj. gen. 03, 2008 10:36 pm

hola de nou nenes!!!!
sira he legit k a la teva germana li agrada la Alicia keys,ami tambe magarada molt,la ultima k a surtit es la de "no won" es molt maca si la pots trovar si no te la paso!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dj. gen. 03, 2008 10:38 pm

ostres ara k veig lo k va escriure la vania!!! soc la primera k en caso!!!!!jejjejejje,kina por xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o
de fet cuan miro el marcador en poso mes nerviosa no se si treurel, neujor:-) neujor:-) neujor:-) xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>

Imatge
Dem

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat