Autor: FRACRIS » dc. gen. 02, 2008 5:29 pm
Autor: merce i albert » dc. gen. 02, 2008 6:16 pm

Autor: Myrim » dc. gen. 02, 2008 8:12 pm

Autor: FRACRIS » dj. gen. 03, 2008 9:13 am
merce i albert ha escrit:FRANCRIS no es mal idea. Nosaltres teniem pensat en anar a dinar el diumege 25 al restaurant, pero no se perque a mi em faria gracia anar-hi el mateix dia 26. De totes maneres tambè havia pensat marxar el cap de setmana despres, el lloc no ho se, encara tinc temps per anar mirant. ja ja ja El fet es celebrar-ho.
Autor: merce i albert » dj. gen. 03, 2008 7:51 pm

Autor: FRACRIS » dv. gen. 04, 2008 8:16 am

Autor: merce i albert » dv. gen. 04, 2008 9:58 am

Autor: FRACRIS » dv. gen. 04, 2008 10:26 am
merce i albert ha escrit:Ja ja ja Firancris el deus d'haver deixat ben desconcertat. Jo aquets rei em sembla que poques cosetes cauran, i mes tenint en compte que volem mirar d'obrir el negoci aquest any.
Autor: merce i albert » dv. gen. 04, 2008 11:14 am

Autor: FRACRIS » dv. gen. 04, 2008 11:59 am
merce i albert ha escrit:N'hen trobat un que pinta molt be, estem esperant a que la seva gestora ens enviis per email un borral del contracte. TOCO FUSTA i espero que surti tot be.
Autor: masa » ds. gen. 05, 2008 10:30 am

Autor: FRACRIS » dl. gen. 07, 2008 10:44 am
masa ha escrit:Bon dia noies!
Fracris com ha anat aquest circuit d'aigües?? el teu home s'ha quedat sorpés??
Mercé com va tot, ja en saps alguna cosa del local??
Nenes, que us portin molte coes els reis.
Un petó
Autor: merce i albert » dl. gen. 07, 2008 10:58 am

Autor: masa » dt. gen. 08, 2008 9:20 am

Autor: Myrim » dt. gen. 08, 2008 5:16 pm
ohhhh!!! kins reis!!! el dissabte vem anar de cul carregant les ultimes coses, roba, menjar i trastos k ens kedaaven ( k encara keden coses per portar), i ve... va arribar la tarda i passaven els reis per davant de casa LA MEVA NOVA LLAR!! i a sobre van fer un mini castell de focs just davant k hi ha una plaçeta k también han fet nova, a mi m'agafava la rissa perk semblava k ens fessin la benvinguda, i confesso k va haver un momentet k em vaig emocionar. Despres mentre el Joan penjava unes llums jo vaig preparar el sopar en plan romantic ( tot per estrenar, vaixellam, cuberteria, copes...) vaig fer unes torradetes de pate, de formatges brie i unes de perinil d'anec per picar, despres carpaccio de vedella k ens agrada molt i de segon tortellini, ho vaig deixar tot mig preparat

Autor: Myrim » dt. gen. 08, 2008 5:20 pm
Vem sortir com flotant... no em creia k per fi ja hi erem, tenia la sensasio k ens acabavem de casar, igual k el dia despres de la boda akella sensasio rara, jua k genial ( encara estic en un nuvol). Dewspres vem baixar a sopar amb espelemtes i musica de fons ( encara no tinc tele),un bon cava... i weno despres de sopar i tal em va pujar a l'habitacio i em va entrar en braços jeje i lo k segueix ja no ho explico!! 

Autor: Myrim » dt. gen. 08, 2008 5:24 pm

Autor: merce i albert » dt. gen. 08, 2008 7:54 pm

Autor: FRACRIS » dc. gen. 09, 2008 9:35 am
Autor: Myrim » dc. gen. 09, 2008 5:22 pm
, encara estic a la feina, i tinc unes ganes ja d'arribar a casa i
... avui he anat a la dietista i em pensava k em renyaria pk per nadal no he fet gens de bondat i no!! nomes m'he engreixat 500gr, i mira k me saltat la dieta per complet. Em va dir k si m'engreixava un kilet era normal. Ara ja nomes em keden 4kg i ja m'ha dit k kuan arribi a 57Kg ja farem manteniment YUpi!!!!! ja falta poket!!!ara m'he d'anar a comprar roba pk m'he kedat sense, sobretot els pantalons es nota molt clar 10kg son 10kg, pero tic contenta... año nuevo vida nueva, i casa nueva!!