HOllaaaaa!!!!
Bon dia guapes!!!
Merci per recordarvos del meu cumple!!!!
Bueno, ahir a la tarda varem anar a portar an Tro, el cadell, al veterinari perque esta molt refredat i al final se lan quedat ingressat...avui a la una tinc que trucar haviam si el podem anar a buscar...
Desprès el meu home em va dur al Mediamarck, i jo flipava perque pensava, segur que el tio vol anar a buscar un joc per la play o una aspiradora, o jo que sé...i al final, em va dur a la secció d'ordinadors i em va dir: Tria el que vulguis que serà el teu regal!!!!

Que bé!!! Amb la ilusió que em feia tenir un ordinador nou!!!! I mira, ens varem trobar amb la meva mare i ja varem anar a sopar, i eran les 12 de la nit i encara estava instalant l'ordinador...així que tot just ara entro a saludarvos! Pero amb el vell perque tinc que anar a per un módem ja que a casa meva no arriba adsl i la conexió que porta el nou només serbeix per ethernet ( banda ample)... pero que guay!!! I la meva mare em va regalar una webcam!!!
EN fi, veig que esteu posades amb la música...jo només tinc clara la meva, que ja us vaig comentar que seria la de Everithing I do, I do at four your de Brian Adams, i llavors per al padrí le posaré una que es diu Chiquilla de un grup així macarra i no tinc res més...
Ja m'apuntaré les vostres i haviam si dissabte aquets de telefonica arreglan aquest assumptes del adsl i puc descarregarme-las per escoltar-les!!
La Blommie, de moment encara no mha contestat....