Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: arohha » dv. gen. 04, 2008 1:27 pm

Miriam quin regalo mes guay d'aniversari
wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)

Miriam ara m'ha contestat en Julio per això dels bolis pero m'ha dit que el pedido ja ha sortit, però si vols podem fer una cosa, vaig demanar un color de les pashminas que no se si m'acabara d'agradar, com si no m'agrada ho puc canviar i haura de tornar-mo ha enviar ja li dire tornare a dir això dels bolis, i si no ho he de canviar , i vosaltres mes endevant demaneu les cameres li pots demanar.
esperem les noticies de la Blommie.....
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. gen. 04, 2008 1:38 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) Es que es aixó!!! Sembla que no siguin gaire fiables... xx:-DD xx:-DD xx:-DD

Ok Arhhoa, doncs fem aixó...si ho cambies ho demano amb tú, i sinó doncs quan fem el pedido de les camares ja aprofitaré i els demano!!

Nenas, acabo de parlar amb el veterinari i el gos te una neumonia molt forta...pobret...espero que s'en surti...es tan petitó...quina mala llet ostres :-( :-(
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 04, 2008 1:40 pm

Ostres pobret gosset!!!! és el que et van regalai oi???? bueno si li han agafat a temps no has de patir!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 04, 2008 1:47 pm

Bueno reines em despedeixo fins dilluns!!!!

Espero que els reis us portin molt... que dic moltes! moltissimes coses!!!! que ens ho mereixem!!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)

Un petonet a totes!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Dem » dv. gen. 04, 2008 2:00 pm

be macas!!!
jo com la gemmanit tambe en despedeixo fins la setmana k be,k els reis us portin moltes coses i si no us porten gaires de materials k os portin molta salud,amor i felicitat!!!!!!
molts de neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
per a totes!!!!!
fins aviat -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_
Dem l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 04, 2008 2:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. gen. 04, 2008 2:00 pm

Fins dilluns reina!!! i espero que els reis també et portin moltíssimes coses!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: truffa » dv. gen. 04, 2008 2:48 pm

Hola nines,

Fa dies que no em connecto, però estic al dia de tot i per cert molt atabalada perquè us llegeixo i alucino perquè ho porteu tot molt bé, jo ja m'atabalo jeje penso en els detalls, reservar l'autobus, veig que aneu encarregant papers per embolicar, uff aneu ràpides eeeeeeeee

Per cert moltes felicitats míriam, espero que hagis passat un feliç dia i més distreta amb el gran regal que t'ha fet la teva parella!!!

Truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: arohha » dv. gen. 04, 2008 3:26 pm

espero que els reis us portim moltes cosetes a totes
neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
que passeu un bon cap de setmana

petons
Imatge
arohha

EntradaAutor: Espe » dv. gen. 04, 2008 3:39 pm

HOLA,

MIRIAM moltes Felicitats guapa! i que guay el regalet wikiwiki::-) no? l'ordinador! està molt i molt bé aquest regal!!!

Gemma(nit) ja t'he contestat el privat, estàs impressionant i el chal negre i el cinturó li donen un toque molt modern i diferent a mi m'ha agradat molt igual que el tocat del cabell.

Nosaltres també li direma la gent que si es volen quedar a dormir ho poden fer a l'hotel, però això ja s'ho ha de pagar cadascú, perquè jo no hem puc permetre pagar les habitacions a l'hotel hem sortiria super car.

Bé guapes us desitjo un molt bon cap de setmana i que us portin moltes coses els reis!!!!

Petonets
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 04, 2008 5:31 pm

Bueno guapis, que vagin molt bé els reis i les que teniu nens petits a disfrutar-ho que ha de ser fantastic!!!!!!!!!
Avui pleguem una miqueta abans ja que fem el sopar d'empresa, després de tan menjar i beure aquests dies, doncs avui toma!!!.... un altre, però bé què hi farem....
Bon cap de setmana a tothom!!!!!!!! *.-o-o.*
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: TETES » dv. gen. 04, 2008 6:55 pm

anys i anys per molts anys.....!!!!!!MOLTISSIMES FELICITATS MIRIAM, GUAPISSIMA!!!! QUIN REGAL MES XULO QUE T'HAN FET!!!

NOSALTRES PER REIS AQUEST ANY NO FEM RES DE RES, NOMES A LA NEBODA QUE ES LA PEKE DE LA FAMILI, ESPERAREM A REBAIXES PERQUE LA TARGETA TREGUI FUM, JEJEJE!! JO CREC QUE EM PASSARÀ COM A TU MIRIAM I DEM, FINS QUE NO HI HAGI UN PEKE A CASA NO TORNARE A VIURE EL NADAL AMB TANTA IL.LUSIO, ESPERO QUE SIGUI D'AQUI POC, JEJEJE neu:-D neu:-D

GEMMA JA HE VIST LES FOTOS, PRIMER DE TOT DIR-TE QUE ESTAS SUPER GUAPA, ET QUEDA MOLT BE EL VESTIT, ME'NCANTA, ES PRECIOS!!! PEL QUE FA ALS ACCESSORIS, TROBO QUE EL XAL NEGRE QUEDA MOLT BE PERQUE VA CONJUNTAT AMB EL CINTURÓ I RESALTA MES, PERO ES QUE JO PER CASAMENT NO VEI EL NEGRE, SOC MASSA TRADICIONAL, I EN CANVI EL BLANC, DESPRES DE VEURE'T AMB EL NEGRE EL TROBO SOSO... AIXI QUE PER MI EL QUE M'AGRADA MES ES EL NEGRE, VOTO PEL NEGRE!! AAH, I LES PLUMES DEL CABELL GENIALS, M'ENCANTEN!!!

SAPS, EM SEMBLA QUE SI ET VEIG PEL CARRER NO T'HAGUES CONEGUT MAI, TE VIST MOLT DIFERENT A AQUESTES FOTOS EN COMPARACIO A LES QUE JA HAVIA VIST A LA WEB, I TENIA UNA ALTRA IMATGE DE LA TEVA CARA... NO US HA PASSAT MAI QUE SEGONS QUINA FOTO VEIEU LA CARA MOLT DIFERENT?

EL TEMA DE QUEDAR-SEA DORMIR, NOSALTRES NO VAM PAGAR-HO PAS, NOMES ENS HAGUES FALTAT AIXO!! ELS VAM DIR QUE HI HAVIA LLOCS I ELS VAM PASSAR INFORMACIO PERO CADASCU ES VA ESPAVILAR...

NENES AVUI FA 5 MESOS JA QUE EM VAIG CASAR!!! PASSA EL TEMPS QUE VOLAAAAAAA!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

AVUI M'HA ARRIBAT LA FELICITACIO DE NADAL DE MAS EL MARTI I ES MOLT XULA...M'HA ENCANTAT!! I ELS DEL GINJOLER EM VAN ENVIAR TAMBE I ANAVA ACOMPAÑADA AMB UNA PIRULETA QUE FA OLOR COM A TORRO DE XIXONA...

LES CAMERES DE FOTOS NOS LES VAM COMPRAR AL MEDIA MARKT AIXI QUE NO US PUC AJUDAR, I TAMPOC RECORDO QUAN ENS VAN COSTAR NI SI ENS VAN SORTIR CARES... PER CERT GEMMA, T'HAN QUEDAT MOLT BÉ LES TARGETES PER ADJUNTAR-LES *.-o-o.* *.-o-o.*

BUENO NENES QUE US PORTIN MOLTES COSES ALS REIS QUE SE QUE US HEU PORTAT MOLT BÉ I DISFRUTEU MOLT LES QUE TENIU PEQUES PERQUE HA DE SER PRECIOS I EMOCIONANT!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dv. gen. 04, 2008 6:57 pm

OOOOOOSTIIIIII KINA PARRAFADA US HE FOTUT, SORRY... neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: sira » dv. gen. 04, 2008 9:21 pm

Miriam primer de tot FELICITATS GUAPA!!!!! neukiss-) Ara amb l'ordinador nou no pararàs!!!! xx:-D :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-)ok:
Espero que el Tro es millori!!!!!

Tetes a veure si aviat :-()) i torneu a viure l'esperit nadalenc com abans!!!!

Va !!! quan voleu fer la quedada????

Nosaltres per reis no ens regalarem res, perquè ja ens ho vam fer pels Sants Innocents!!!! Un piset amb hipoteca incorporada!!!!

Bueno noietes a totes desitjar-vos un final de festes molt agradable, a poder ser amb salut, familia i amor, molt d'amor perquè de diners em sembla que tots estem igual !!!!!!! neu:-D neu:-D xx:-D xx:-D
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. gen. 04, 2008 10:59 pm

Bona nit guapes!!

Merci a totes per les vostres felicitacions!!! M'encanta poder parlar amb vosaltres cada dia i saber que us tinc aquí...de veritat nenas, gràcies per ser així!!! Us estimo molt a totes!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Tetes, haviam si aviat arriba un peke a la vostre familia!!! Ja veurás que és el millor que us pot passar neu:-D neu:-D

Per mi, podem quedar quan volgueu, sempre estic disponible!! Quan us aniria bé??

Bueno guapes, jo demà tornaré a passar per aqui, pero igualment us desitjo que acabeu de passar unes bones festes i que els reis arribin bén carregats d'amor, pau i alegria, a part de regalets.. neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Molts petonets reinas *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Agbe » dg. gen. 06, 2008 11:46 am

Bon dia,

com va el dia de reis?? espero que molt bé i que els reis us hagi deixat molts regalets... per aqui a casa gairebé han passat de llarg, jejejeje!!
A casa solem fer el tió...

Desitjar-vos un bon dia de reis a totes!!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dg. gen. 06, 2008 11:47 am

Miriaaaaaaaammmm, mira el teu comptador!! només 5 mesos!!! Aixx, quins nervis! *.-o-o.* *.-o-o.*
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dg. gen. 06, 2008 11:53 am

Aroa, FELICITAAAAATS!!!!!

Anys i anys per molts anys... :tkitki::
Desitjar-te que passis un dia maravellós amb tots els teus!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Agbe

EntradaAutor: arohha » dg. gen. 06, 2008 11:56 am

moltes gràcies guapa.

petons
Imatge
arohha

EntradaAutor: montpra » dl. gen. 07, 2008 1:04 am

Holaaaaaaaa !
com veieu escric cada 2 setmanetes o alguna cosa aixi pero ... us llegeixo eh !
A veure poc a poc :

- Miriam felicitats pel teu aniversari !

- Tema habitacions convidats : nosaltres els hi hem dit que a l'hotel on fem el casament hi han habitacions, però que s'ho han de pagar ells, ja que sino no arribaria a tot i em farien frgar els plats !

- He fet fotos del regal que em van fer els sogres el dia de la "pedida", ara les posaré. (Son pel casament :-) )

- Nosaltres posarem música entre plat i plat, pero encara no tenim decidida cap cançó. Bé, si, la del ball que serà una balada.

Apa, espero que hagueu passat un bon dia de Reis !!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 07, 2008 8:25 am

Bon dia guapes!!!!!!!! Ja tornem a ser-hi.....
Arohha Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Encara que amb retard, però bé.....
Ja tenim fotograf!!!!!!!! Al final ho farem amb ARTIMAGE, hem agafat un pack tot inclos, que hi entra l'album, album pels pares, video, previ i fotos pels convidats!!!!!!!
El que més m'agrada és que venen 2 fotografs (i el del video), així si no surt alguna foto massa bé, com que l'altre també en tira, diuen que una o altre queda xula, no sé, és que soc tan poc fotogènica i m'agraden tan poc les fotos!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant