Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 9:20 am

Bon dia guapes!!!!

Com hana anat els reis????? els meus s'han port6at super bé l m'han portat moltes cosetes!!! jo a diferencia de vosaltres sóc super nadalenca i reienca i ho visc amb la mateixa intensitat que quan tenia 5 anys! així que imagineu-vos quan tingui una criatura!!!!

Tetes de veritat m'han vist molt canviada???? espero que sigui per millor! home en aquestes fotos que us he passat no portava ulleres i això ja és un canvi! per fi vaig trobar una lesntilles que m'anaven bé i pel casament portaré lentilles. No hi veig tant i tant bé com amb les ulleres pero bueno.... no em vull casar amb ulleres! això que el tió em va cagar dos ulleres molt maques pero no m'agrada dur ulleres!!!

Arohha felicitas guapa!!!!

Montpra son molt xules les arrecades... no són del meu estil (es que jo sempre vaig amb quincalla) pero les trobo molt elegants! quin regalàs!

Noies avui 5 mesos justos!!! xx0.0x>
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 07, 2008 9:31 am

Bon dia guapes,

Gemmanit veig que els reis s'han portat molt bé, no?? que bé! jo també ho visc molt el nadal, tant el tió com els reis, però aquest any els reis quasi que han passat de llarg... m'han regalat un llençols i un dvd, però el tió es va portar bastant bé, jejejeje!!!
Jo també m'hi tinc que començar a mirar lents, a veure si a mitjans de mes començo.

Ainos ja téns fotògraf, felicitats!!! Em sembla que és el mateix que la Espe.

Nosaltres aquest cap de setmana ja hem triat el músic, i al final no és el de Gres K Planet... és un noi que també treballa amb Mas Pau, és diu Jordi.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 07, 2008 9:35 am

Donc aquest any no hi ha hagut reis, és que sinó són massa regals, i també tenim tradició de fer-ho tot pel tió.....
Jo d'ulleres n'hauria de portar per conduir, i tampoc no m'aniria malament portar-les pel carrer, perquè a vegades hi veig molt borrós i no conec la gent (de lluny), de moment només les porto a la feina, perquè amb l'ordinador......
És el mateix que l'Espe, doncs a veure a ella què tal li van semblar, a mi em va agradar molt el tracte, i semblen bastant professionals.....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 07, 2008 9:43 am

Ostres Gemmanit quins nervis, el 5 ja és aquí!!!!!!!!!!!!!!!
Això ja s'acosta!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 9:50 am

SiAinos ja va baixant!!!! Agbe si vols portar lentilles pel casament la noia em va recomanar que almenys 4 mesos absn del casament per anar agafant pràctica. Jo com que no les puc dur per treballar ara almenys un cop per setmana me les posaré. Són d'aquelles d'usar i tirar i la noia de òptica em va dir que millor així per que després del mateixos nervis no t'entren i l'ull s'irrita pels nervis i et poden sortir llaguetes i fer que aquell dia no te les puguis posar i això es una put...a...da si ja ho tenies pensar. Les noies de les botiga de núvies també em van dir que a una núvia li va passar que quan ja tenia el pentinat i el maquillatge i tot plegat no podia resistir les lentilles i es va tenir que posar ulleres. Espero que no em passi!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dl. gen. 07, 2008 10:06 am

Bon dia noies.

gracies per felicitar-me,

montpra son molt elegants les arracades.

Ainos felicitats ja tens fotograf. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ja veig que els reis s'han portat bé, jo com que tinc regal doble tampoc hem puc queixar, el meu xicot que es un : sol : m'ha regalat un cap de setmana a ROMA *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* estic super contenta,

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* marxem el divendres 11 i tormen el el diumenge.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dl. gen. 07, 2008 10:09 am

Miriam maca tens el 4 davant quins nervis!!!!!!!!
i GEmmanit tu demà ja el tens també, ostres como passa el temps!!!!!!
Imatge
arohha

EntradaAutor: TETES » dl. gen. 07, 2008 10:17 am

Bon dia guapes!!!

Primer de tot Arohha moltes felicitats encara que amb una mica de retard....quin regal tan xulo el teu xicot, a Roma que guay!!

A casa si que els reis han passat totalment de llarg, ja vaig comentar que ara per rebaixes comprarem el que ens fal falta i aixi algo ens estalviarem... jo fins aquest any tambe m'agradava molt aixo dels reis i fer regals i tal, molta il.lusio pero bueno aquest any l'he perdut una mica, suposo que amb el temps ja ho recuperare i mes quan arribi el peque com dieu!!!!

Gemma, si que t'he trobat canviada, diferent a com t'imaginava jo partint de la base de les fotos que havia vist anteriorment, estas molt guapa a totes les fotos, les d'ara i les d'abans!!

ainos veus que be, una altra cosa enllestida, molt be!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

bueno ara tornem a la rutina i a esperar a setmana santa per fer festa, buff quan que falta!!! xx:-(
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 10:22 am

Ja veus a més Tetes no sóc gens fotogènica i mira depen del dia surto d'una manera o d'una altre!

Ja veus demà el 4 al davant!!! com passa el temps estic flipant de veritat!!!!

Ostres sense vacances fins per setmana santa vaia tela!!!! no m'hi facis pensar!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. gen. 07, 2008 10:28 am

Bon dia maques,
ainhos quina casualitat nosaltres també ho fem amb artimatge, el vaig trobar molt agradable, també fem el pack tot inclós!!!
Ens va agradar molt el detall de les fotos dels convidats.
winy
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 07, 2008 10:28 am

Uff, si que queda una miqueta lluny la setmana santa, però espero que els dies passin ràpid per tornar a fer festa, jejejeje!!!
Això de tornar a la rutina és una mica pal, però què li farem...

Montpra, les arracades són molt elegants!! jo de moment vaig mirant les arracades però més endavant ja em decidiré.

Arohha, quin pedazo regal!! i marxeu aquest cap de setmana, no?? *.-o-o.*
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 07, 2008 10:31 am

Gemmanit, jo pensava començar a probar les lents a finals d'aquest mes... encara que quan vaig a l'oftalmòleg ja em va comentar que no em veuria tant bé que com amb les ulleres.

Tetes, posa més fotos del casament!!!!!
Agbe

EntradaAutor: arohha » dl. gen. 07, 2008 10:37 am

Si abge marxem aquest divendres, aixi que haure de demanar festa a la feina, pero no crec que tingui cap problema ja que encara tinc algun dia de vacances per fer de l'any passat...... quina ilu
>.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 10:38 am

Agbea mi també m'ho deien lo de que em veuria rara i tota la pesca pero el dia que em vaig anar a emprovar el vestit (les fotos que us he passat) vaig ser jo qui li va haver de dir als meus pares i a la meva sogre si no em veien rara que anava amb lentilles! i després tots: "Ostres es veritat!" això que la meva amre era la priemra que em deia després de tants d'anu veient-te amb ulleres no et sabrem veure sense... i mira ni ho van notar.... així que depen...

Arohha així aquesta setmana cap a Roma!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dl. gen. 07, 2008 10:38 am

Tetes gracies per felicitar-me
petons
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 07, 2008 11:02 am

Osti tu, Arohha reina quina passada de regal!!!!!!!!!!!!!!!
Winy, així que també amb Artimage, la veritat és que a mi també em va agradar molt que donessin fotos als convidats, és que nosaltres varem anar a un casament que les fotos en les varen fer pagar, passava el fotògraf i t'ensenyava una dels nuvis sols i una dels nuvis amb nosaltres i clar en les varem quedar totes dues i ens varen clavar 16 €!!!!!!!! Ho vaig trovar una mica lleig.... no sé nosaltres si no ens les regalaven pas el fotògraf no haguessim fet res amb les fotos.... però així de conya!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 11:11 am

Ja veus es passen un ou amb el preud e les fotos quan les venen allà!
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. gen. 07, 2008 11:16 am

Hola nines!!!!!!!

Primer de tot voldria felicitar a la Míriam i a la Arohha: MOLTES FELICITATSSSSSSSS GUAPESSSSS!!!!!
(Perdoneu pel retard, però és que a casa estem sense Internet des de la setmana passada).

Ostres, avui és el primer dia de feina després de vacances i m’està costant un munt!! Jejejejejeje.

Gemma, reina, perdona per no haver-te respòs abans, però és que ja veus que he estat sense internet. T’envio la foto de les sabates, d’acord?? Per cert, ja has decidit quin xal et quedaràs?? :-/

Nenes, veig que els reis han anat molt bé,..... ENHORABONA!!!!

Bé, segueixo posant-me al dia, que Déu ni do el que he escrit!! Ejjejejeje

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dl. gen. 07, 2008 11:19 am

nosaltres creiem que queda una mica lleig que passi el fotograf venent fotos, i si no les tens al moment la gent que ve de fora no vindrà expressament un altre dia a buscar cópies. Ens fa gràcia que tothom s'endugui un record nostre d'aquell dia.
La veritat que el preu pica, peró hem decidit que aixó serà el detall que donarem als convidats,
pq sinó que compres... als nois un clauer i a la noies una capseta tipus joier???
No ho trobem gaire macu, ehhhhhhhhh........ cuidado al nostre parè, que ningú s'ho prengui malament.
Imatge

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 07, 2008 11:26 am

Nosaltres donem als nois una ampolleta de Ratafia Russet i a les noies segurament al final donarem una caixeta amb 4 bombons (de Gluki), alguna cosa que faci servei, com que no sabiem que el fotograf regalava les fotos, ja teniem pensat aquests detalls, i les fotos seran un més a més...
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant