Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dl. gen. 07, 2008 11:30 am

ainos, també heu agafat el previ, no?? potser molt xulo anar a fer les fotos vestits de carrer....
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 11:34 am

Gràcies Gemma per la foto de les sabates i ànims per aquest primer dia despres de les vacances!!!!

Està molt bé donar com a detall la foto als convidats. Jo també sóc contraria a que venguis fotos aquell dia i el meu fotògrad també així que nosaltres la gent que en vulgui còpies ens les haurà de demanar i com que tenim a tothom a prop quan els hi ensenyem l'àlbum farem llista de qui en vulgui i em sembla que surten a 1 € aprox.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dl. gen. 07, 2008 11:40 am

Gemmanit, gràcies per explicar-me l'altre dia com es feia pq hem sortis el contador, al final ho he aconseguit, m'he fet fins i tot la web, bueno està a mitges falten les fotos, detalls...
Gràcies.
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 07, 2008 11:52 am

Nosaltres no el farem el previ, és que tan a mi com a l'Anton no ens agraden massa les fotos, la veritat és que per nosaltres haver de fer-ho seria una P**** i hem pensat que ja en tenim prou amb el dia del casament, així que sense previ!!!!!!!! L'Eduard ens va dir que hi ha un 50 % de nuvis que no el volen fer....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 11:52 am

D res winy per això estem!!!!

Noies alguna de vosaltres farà també entrega de nuvis conjunta? es que estic pensant maneres per agafar les parelles que siguin divertides pero que no haguem de fer gaire el pallasso ni en Raül ni jo xxo.0.o
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 11:53 am

Jo seria d'aquest 50% que tampoc se'l faria!!! xxo.0.o
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 07, 2008 11:58 am

Gemmanit nosaltres no en donarem gaires de nuvis, potser 2-3 (ja veurem), però el que si que farem en massa és donar els rams de xupa xups, i ens els farem portar tots de cop i els aniré donant una a una i ja està, segurament serà amb la cançó de Gossos, em sembla que vares estar tu que ho vares dir que posaves aquesta cançó i trobo que és molt encertada i tendre....
Però clar potser amb els nuvis és una mica diferent no????????
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dl. gen. 07, 2008 12:19 pm

Nosaltres tampoc som gaire de fotos, peró ens va fer gràcia. El que deieu de l'entrega de nuvis nosaltres la farem en grup, posarem una cançó xula i anirem agafant les parelles per taula, alguna volteta al menjador i els colocarem tots al fondo, creiem que és més divertit, si ho fem taula per taula crec que la gent s'aburreix, en canvi així es veuen fer el pallasso i dóna més joc a la festa.........
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 12:28 pm

Si no sé estic extrimint-me el cervell a veure que em surt. Aquesta caçó de gossos es molt guapa. A mi m'encanta i jo la posaré per donar el meu ram.
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 07, 2008 12:58 pm

Nosaltres aquest cap de setmana passat hem començat a parlar de les entregues, i quin cacau... de parelles segurament entregarem entre 2-3.. espero que no surti cap més, ja que una de les parelles a qui teniem pensat entregar ja es casen un mes abans!!

I dissabte vam parlar amb el dj amb referència a les diferents cançons, i n'hi ha per triar i remenar de cançons!!! Gemmanit a mi m'agrada molt la cançó que tu has triat per entrar, a mi m'agradaria posar-la a la cerimònia però no sé ben bé en quina part... si per entrar jo, per quan la gent surt... aix kin liu!!Espero que d'aqui un temps ho tinguem bastant clar...

Me'n vaig a dinar, fins desprès...
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: truffa » dl. gen. 07, 2008 1:37 pm

Bon dia!!

Moltes felicitats aroha!!I a disfrutar d'aquest regalàs!!Que guai!!

Els reis per casa han passat també però una mica de llarg, akest any tampoc estem de molt gastuuu jejeje

Ainos nos també ja tenim fotògraf!!

Avui també parlavem dels testimonis i els nuvis com serien, anem perfilant cosetes!!

Pel tema de lloguer d'autobus, com ho heu fet?

També ja tinc un cancan que m'ha deixat una amiga, ara el dia 30 me'l provaré i havera com m'hi veig perquè depèn del cancan i vestit et veus millor amb volum o no. Per altre banda és un gran favor perquè també t'estalvies uns diners.

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 1:55 pm

Hola truffa guapa!!!!!

Clar que si ja hem d'anar perfilant cosetes!!!!!

Tema autocar a la meva agenda del casament tinc apuntat a finals d'aquest mes demanar pressus. L'any passat vaig trucar aLa Hispano per tenir una referencia de preus i em van dir que uns 400-450 € el que jo volia fer (Girona-Riells-Vialadrau anar i tornar) pero que truques a finals de gener per concretar. De pas vull mirar altres opcions i la més econòmica quedar-me-la. M'han dit que no m'adormi en mirar això per que com que ara hi ha molta gent que ho fa de llogar-ne que no ens quedem sense per la nostra data. Així que quan tingui 3 o 4 pressupostos el que vehi clar ja l'encarregaré. Podríem fer una llista de les companyies d'autobusos i així ens serviria a totes! jo conec La Hispano i Sarfa.

Bueno noies vist que ja em començo a posar nerviosa començaré de nou amb les meves classes de ioga i flors de bach per que amb lo nerviosa que sóc jo i tot i que ho tingui sota control m'hi poso ja m'aniré preparant per que porto uns dies que en Raül em diu que no parod e xerrar a la nit i aquest és el meu indicador de que estic nerviosa per dins així que prefereixo prevenir. Truffa tu encara hi vas?
Chiky-nit

EntradaAutor: truffa » dl. gen. 07, 2008 2:40 pm

Moltes gràcies per l'informació gemmanit. Doncs intentaré informar-me de la teisa d'aquí Olot. D' acord??I també ens informem, no crec que et quedis sense autobusos gemmanit, a més nhi ha molts i companyies també.

Ioga!!!I tant que en faig i per sempre, perquè em va super bé, el que passa que aquests dies de nadal tenien tancat, demà torno a començar, i ja en tinc ganes, s'hi nota molt eeeeeeee Tu on hi vas??

jO també ja començo a estar nerviosa i tot i que em queda més temps que en a tu, bufff...

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: Espe » dl. gen. 07, 2008 2:44 pm

Hola noies,

Els reis no ens podem queixar s'han portat força bé, vol dir que hem sigut bons! jeje

Arhoa felicitats i disfruteu molt del regal, us agradarà Roma ja ho veureu!!! Si podeu no deixeu d'anar al Vaticà, perds tot un matí però val la pena!

Veig que totes us heu posat les piles amb el casament! Bé jo ho tinc abandonadet, però poc a poc i tornem, aquest cap de setmana anirem a escollir les aliances amb el meu germà i la meva cunyada que ens les regalen i nosaltres per donar-li les gràcies els convidem a sopar dissabte.
Per altra banda aquesta setmana vull trucar a la Parròquia de Salt perquè m'informin una mica de quan haig de començar a moure papers, i saber que hem de portar etc.

Ainos jo no he agafat Artimatge de fotògraf, jo tinc als de Foto Art hem sembla que no són els mateixos. Pel que expliques pinten bé, dons felicitats ja teniu una altra cosa!

Bé noies i ja hem tornat a la realitat després de tans de dies de festa: i a part de la feina jo continuo la meva lluita amb el promotor del pis, perquè resulta que dissabte varem anar a fer cosetes al pis, varen venir el meu pare i el meu sogre i varen cambiar un radiador de lloc que hem feia nosa pels mobles i van obrir els forats per posar els ulls de bou i diumenge quan estava netejant, per deixar-ho com estava dons varem veure que a una habitació que hi tenien el moble del bany encara per montar dons a sota estava tot el parquet ratllat, suposo que el devien arrossegar i ala tot ratllat. A
vui he trucat per dir-ho però bé m'han semblat que passaven una mica. I després varem anar a veure el pis dels oncles d'en Toni que es l'ultim bloc que entregaran i resulta que a ells els hi han posat uns mobles de banys diferents als nostres i són més grans i pel meu gust mes macus i moderns i clar si tots paguem per igual no se perquè fan això.
Hem deduït que poder és que ja no els hi quedaven més mobles del model que ens han posat a nosaltres i a l'ultim bloc han posat un diferent, però si més no podríen haber posat un moble que seguís la mateixa linea que el nostre.
Ostres perdoneu perl rotllo però m'havia de desfogar, ara demà aniré a perdre la meva mitja hora d'esmorzar per anar a parlar amb el promotor que només està a l'obra els dimarts i que m'expliqui això del moble, ja se que no m'ho canviaran però si més no que hem donin una explicació i el no ja el tinc .
En fi guapes com podeu veure jo acabo l'any de lluita i el començo igual, jeje que hi farem, al final ja o hem fan cas per pesada o m'envien a pestar fang, jeje! :: orrr::
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 3:33 pm

Doncs Truffa jo hi anava a Barna a Ioga quan hi vivia i des de que que treballo aquí a Girona no hi he anat i ara estic a la recerca d'un lloc així que si alguna en sap d'algún que m'ho digui que m'interessa!!!! la meva idea es trobar algun lloc que en facin el divendres a la tarda que m'aniria super bé pero ja veurem.... pero n'he de fer!!!!
Espero no quedar-me sense busos! pero per estar més tranquil.la quan sàpiga que valen i tingui el pressus l'encarrego i així una cosa menys.

Espe fas ben fet de queixar-te jo vaig tenir un disgust per que a nosaltres la casa de mostra que ens van ensenyar tenia un tipus de terra que m'encantava i quan ens van entrgar la nostra era diferent quan m'havien dit que seria tal qual i el que tinc ara no m'agrada pero no hi vaig poder fer res. La seva excusa va ser que se'ls hi havia acabat la partida d'aquelles rajoles pero els cardats nosaltres!!! i amb el tema de les rallades del terra t'entra en garantía així que ja ho pots reclamar! son més brutos! jo tot just la setmna passada em van arreclar els últims errors d'obra que tenia la casa i ja fa 1 anys i mig que hi vivim i només alguns per que d'altres ja m'he cansat de demanar que és el que buscquen que et cansis i així no els emprenyis pero jo per que em fessin els més greus (per que ens costava molta pasta arreclar-ho nosaltres) vam tenir que anar a l'Agencia Catalana de Consum a posar-lis una denúncia sino encara hi seríem i ha sigut la forma per que ho fessin. Així que ànims!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dl. gen. 07, 2008 4:29 pm

Bona tardaaaaaaaaaa!!!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: truffa » dl. gen. 07, 2008 5:05 pm

Espe deunido akests del pis, ratllarte el terra del parquet i a sobre lo dels mobles, jo no pararia de queixarme ni una mica, crec k de vegades veuen jovent i pensen ui akets no diran ni faran res i em fa ràbia perquè tenim els mateixos drets que els altres i hem de sser tractats per igual. Espero que us ensortiu i tot acabi bé.

Doncs gemmanit jo de per girona ara per ara no sé de cap lloc perquè el faig a olot i a olot sí que en sé de llocs, em sap greu no poder-te ajudar.
Ah i trankil·la que t'has d'agafar en calma els preparatius bé ens ho hem d'agafar en calma perquè l'hem de viure com una etapa divertida, plena d'ilusió.

Bona tarda tetes!!! Per cert pot ser que en el teu casament et fes la decoració la maria monfort???
Em podries orientar dels preus que té aproximats??

truffa
Imatge
truffa

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 5:12 pm

No si jo amb calma m'ho intento agafar pero d'aquí al meu casament he d'organitzar moltes coses a la feina tin un primer semestre apretadissim i com que em conec ja poso les mesures oportunes. Demà com que vaig a fer consulta amb la noia que em fa flors de bach li preguntaré si en sap ella algun.

Bona tarda Tetes!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 07, 2008 5:15 pm

Bona tarda a totes!!

Ens ho hem d'agafar amb alegria aquesta etapa dels preparatius... *.-o-o.*
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dl. gen. 07, 2008 5:25 pm

Truffa, si que em va fer la decoracio del casament la Maria Fort. Tema preus, tens l'opcio de fer-ho tot amb ella, o nomes el que t'interessi, i segons el que hi facis te un preu o altre... nosaltres vam fer-ho tot practicament menys decoracio taules que ens incluia el restaurant, ella ens el va adaptar,i alguna altra cosa i ens va sortit tot per uns 1.600 aprox, ara no ho se segur...ja consultare la factura i t'ho confirmo. Ens va fer els detalls, invitacions, minutes, numeros taula, decoracio esglesia, cistell anells, nuvis personalitzats, cistells amb arros i petals, decoracio tovallons i ja esta em sembla... potser es una mica car pero em va compensar perque ho tenia tot centralitzat amb ella i em va ser mes facil coordinar-ho tot

CAlma calma nenes que es una epoca molt bonica per disfrutar i encara us queda temps per anar preparant-ho tot. Si ho aneu fent mica en mica no hi ha perque estressar-se ni posar-se nerviosa!! cosa que jo no vaig fer i si que em vaig estressar eeh l'ultima setmana, tot s'ha de dir... :--(
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants