Hola noies,
Els reis no ens podem queixar s'han portat força bé, vol dir que hem sigut bons! jeje
Arhoa felicitats i disfruteu molt del regal, us agradarà Roma ja ho veureu!!! Si podeu no deixeu d'anar al Vaticà, perds tot un matí però val la pena!
Veig que totes us heu posat les piles amb el casament! Bé jo ho tinc abandonadet, però poc a poc i tornem, aquest cap de setmana anirem a escollir les aliances amb el meu germà i la meva cunyada que ens les regalen i nosaltres per donar-li les gràcies els convidem a sopar dissabte.
Per altra banda aquesta setmana vull trucar a la Parròquia de Salt perquè m'informin una mica de quan haig de començar a moure papers, i saber que hem de portar etc.
Ainos jo no he agafat Artimatge de fotògraf, jo tinc als de Foto Art hem sembla que no són els mateixos. Pel que expliques pinten bé, dons felicitats ja teniu una altra cosa!
Bé noies i ja hem tornat a la realitat després de tans de dies de festa: i a part de la feina jo continuo la meva lluita amb el promotor del pis, perquè resulta que dissabte varem anar a fer cosetes al pis, varen venir el meu pare i el meu sogre i varen cambiar un radiador de lloc que hem feia nosa pels mobles i van obrir els forats per posar els ulls de bou i diumenge quan estava netejant, per deixar-ho com estava dons varem veure que a una habitació que hi tenien el moble del bany encara per montar dons a sota estava tot el parquet ratllat, suposo que el devien arrossegar i ala tot ratllat. A
vui he trucat per dir-ho però bé m'han semblat que passaven una mica. I després varem anar a veure el pis dels oncles d'en Toni que es l'ultim bloc que entregaran i resulta que a ells els hi han posat uns mobles de banys diferents als nostres i són més grans i pel meu gust mes macus i moderns i clar si tots paguem per igual no se perquè fan això.
Hem deduït que poder és que ja no els hi quedaven més mobles del model que ens han posat a nosaltres i a l'ultim bloc han posat un diferent, però si més no podríen haber posat un moble que seguís la mateixa linea que el nostre.
Ostres perdoneu perl rotllo però m'havia de desfogar, ara demà aniré a perdre la meva mitja hora d'esmorzar per anar a parlar amb el promotor que només està a l'obra els dimarts i que m'expliqui això del moble, ja se que no m'ho canviaran però si més no que hem donin una explicació i el no ja el tinc .
En fi guapes com podeu veure jo acabo l'any de lluita i el començo igual, jeje que hi farem, al final ja o hem fan cas per pesada o m'envien a pestar fang, jeje!