Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dl. gen. 07, 2008 5:35 pm

Nenes, no us atabaleu, ja tindreu temps....Nosaltres només tenim el restaurant lligat, el fotograf aparaulat (o sigui no hem fet paga i senyal i potser ens agafat el dia), el músic també aparaulat (tampoc hem fet paga i senyal), les invitaciond encara ni les hem fet, la decoració de l'església ho vaig mirar peró no vaig concretar res, o sigui ens falta tot!!!!!!!!!
I per més tela, aquest mes hem d'anar a comprar els mobles de casa, els tenim vistos peró hem d'acabar de mirar-los i estem TANT TRANQUILS.
Aixó sí, dissabte a les 12 vaig a probar-me el vestit. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dl. gen. 07, 2008 5:50 pm

Hola guapes,

Moltissimes gràcies pels vostres ànims, a vegades penso que poder hem faig pessada i que els promotors deuen estar farts de nosaltres, però hem fa molta rabia que s'aprofitin i que després del que pagues per el pis i del retras que porten a sobre facin les coses i les vulguin acabar de qualsevol manera.
Ara a la tarda m'ha trucat per primera vegada el del pis, perquè en 2 anys i mig que portem des de que el vam comprar, sempre que hem necessitat alguna cosa o hem hagu de fer algu, hem estat nosaltres pendents i trucar inclús per anar a pagar les pagues que ens tocaven segons el contracte.

Dons bé m'ha trucat per dir-me que aquest matí ja han passat la inspecció d'habitatge i que dijous o divendres ja tindràn les cèdul·les i que per anar a escriturar l'altra setmana per tant si no hi ha cap novetat ni contratemps, el dia 17 de gener a les 10 del matí ens anirem a casar amb el banc per fi! :-///:
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 6:08 pm

Espe guapa no et fas pas pesada és normal i a més que son un penques pero que bé la setmana que ve ja serà teu!!!!! prepara l'arrós per autollençar-te quan sortiu del notari!!!!

Wunny fes-te fotos el dia que vagis a la prova eh??!!!!

No si jo els nervis no els tinc pel casament els tindré per la feina em sembla i per que la meiitat del meu cervell només pensa amb el casament...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 07, 2008 6:11 pm

Espe, FELICITATS!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Això dels constructors fa molta ràbia, perquè a part del benefici que se'n porten per cada pis venut, encara sembla que tinguem que pagar i callar, i no és així, que avui en dia no regalen res, perquè tot va pujant!!! Mirem la part positiva... a mitjans de mes ja teniu el pis.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: winy » dl. gen. 07, 2008 6:14 pm

Li agafaré la càmara a l' Àlex, a veure si les sé penjar...
tinc unes ganes, després el dissabte a veure qui m'aguanta, ja,ja, ja....
Imatge

EntradaAutor: arohha » dl. gen. 07, 2008 6:23 pm

gracias a totes per fellicitar-me !!!!!!!

Espe m'alego moltissim que començi anar be el tema del pis, moltes felicitats
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 07, 2008 6:35 pm

Espe a veure si al final tot surt bé!!!!!!! A sigut una mica odissea, però ja veuras com val la pena!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ahhhh i per descomptat, Winy, fotitos amb el vestit!!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dl. gen. 07, 2008 6:38 pm

Tant de bo les meves germanes no treballin aquest dissabte i puguin venir, pq si m'ha de fer les fotos me mare anem arreglats.... pobreta la tecnologia no és lo seu :-))
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 6:44 pm

Winy fe com jo que me les va fer la pobreta noia de la botiga!!! pero fes-te fotos!!! jo fins al merç no hi aniré.... se'm farà etern!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. gen. 07, 2008 6:47 pm

jo el vaig comprar, bueno triar i mig pagar el 22 de Setembre (el dia del cumple de la meva millor amiga i dos dies abans del meu o sigui el 24), i fins que ha arribat el gener a sigut etern.
No sé que he llegit per aqui del can-can i m'ha vingut com un tiro trucar a la pruna que hem va dir que me'l deixava, la boja no sap on el té... la mataréeeeeeeeeee.
Estic super nerviosa :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 6:48 pm

Que ets amiga de la pruna?
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dl. gen. 07, 2008 6:48 pm

Hola guapes!!!

Quants de dies!!!
La veritat es que no tinc temps per res, ara s'acaben les festes pero hem de continuar preparant el Carnaval, cada dia a fer carrosa i a preparar coses!!

Espero que els reis us hagin anat molt bé, ami aquestes festes no m'agraden pero el dia de reis es eldia que mes m'agrada per la il·lusio que tenen els nens.

Gemmanit vaig llegir una cosa que em va fer molta gracia i es que posaras la mateixa canço que jo per entrar a l'esglesia.
M'encanta es xulissimai et fa posar els pels depunta.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 07, 2008 6:51 pm

A si Mireia?? la de la Sarah Brightman amb Andrea Boccelli? a mi se'm posen els péls de punta amb aquesta!!! es que em sembla que serà sentir-la i posar-me a plorar!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: mireia 9 » dl. gen. 07, 2008 6:51 pm

Ara haure de marxar pq he d'anar a comprar al super i despres a fer carrosa.

Demà amb en Xavi començarem a mirar coses del casament i anirem a preguntar lo dels detalls. Nosaltres volem fer uns banos de colors i els hi volem posar una frase maca que impacti i els nostres noms i la data. es veuria quan s'obri. amb lletra petita. Ho vaig veure fa molt de temps i em va agradar moltissin. A veure que ens diuen.

Per cert,m'oblidava Felicitats a les "cumpleanyeras".
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dl. gen. 07, 2008 6:55 pm

A mi em passa el mateix
Fa temps que tenia clar que volia aquesta pq quan entres ha de ser una musica impactant.
Parlare amb el music a veure que tal, pq es llarga i a mi m'agradael principi i el final. A veure com queda.
Ah! Ara acabo d'obrir e correu que em vas enviar del vestit i he de dir que impressionant, estas molt maca i igual que la Tetes et trobo molt cambiada, estas molt guapa!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: winy » dl. gen. 07, 2008 6:56 pm

Si, fa cinc o sis anys, els nostres xicots (bueno ara el seu marit) jugaven junts a futbol i desde llavors ens veiem casi cada cap de setmana.
Ha estat ella qui m'ha liat amb aixó del fórum.
Imatge

EntradaAutor: mireia 9 » dl. gen. 07, 2008 7:03 pm

Bueno guapes ara si que m'en vaig a comprar, a veure si tinc temps i abans de sopar empuc conectar i sino demà.

Petons totes!!!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: montpra » dl. gen. 07, 2008 7:57 pm

Hola !!!
avui hem anat a fer paga i senyal del fotògraf. És de Roses i es diu Foto Video Josep.

A nosaltres ens costa 2600 € i ens entra :
- 2 Àlbums digitals (està separada la part dels nuvis de la del restaurant)
- 3 DVD
- 2 marcs de foto amb una fotografia del dia del casament per regalar durant el dinar.
- 2 posters.
- els àlbums pels pares.
- tot el video que han grabat en un DVD i totes les fotos en un CD.

Salutacions !!!!!!!!!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: truffa » dl. gen. 07, 2008 8:16 pm

Moltes gràcies tetes per l'informació, a nosaltres les flors del restaurant també ja ens les posen els del restaurant, però esglèsia i tot no mho havia plantegat tampoc. Jo t'ho demanava perquè m'agradaria saber preus dels detalls per exemple perquè si estan bé doncs potser aniria a veure'n!!!

Espe moltes felicitats aviat aviat ja serà ben vostre el pis!!!

Winy és a mi que em deixen el cancan, estic molt contenta, perquè fa ilusió que et deixen coses així, em vaig ilusionar i tot només de veure'l,jejej

Nosaltres aquesta tarda hem fet feineta del casament, ja tenim el contingut que formàra part de la nostra invitació i el disseny també està en marxa, bufff quina ilusió una cosa menys feta!!!

També ja hem pensat com li demanarem a la persona que ens farà de padrí!!!

Aquesta cançó que dieu ja intentaré escoltar-la havera que tal, potser ja la coneixo però ara no em ve al cap.

Gemmanit calma que tu almenys tens feina, pensa en mi que encara no sé on aniré a petar, per quant de temps em donaran feina i estic nerviosa molt nerviosa, fins el dia 9 no ho sabré, això si que és fotut i més quan necessites el sou a casa!!Ànim reina!!

truffa
Imatge
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. gen. 07, 2008 10:50 pm

Bona nit reinas!!

Avui no he pogut conectar en tot el dia.... pel matí a estudi i per la tarda he anat acompanyar a a la meva germana a buscar el cotxe nou i llavors a buscar an Tro! Per fi el tenim una altre vegada a casa...pobret, té una bronquitis de cal Deu!! Jo que no volia més gossos a dintre a casa...

Els reis s'han portat super bé! Almenys pel que fa a l'Arnau...mare meva, varem necessitar 2 cotxes per pujar tots els trastos neujor:-) neujor:-) neujor:-) Com que tinc 7 tiets, doncs ale!! A part tot lo de casa, els meus sogres i ma mare...tela, tela!!
A nosaltres doncs no ens podem queixar... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Un rellotge, cremas ( que ara haig de començar a cuidarme la pell...) roba de cacera, una màquina de rapar, un secador...

Per cert, Aroha, MOLTES FELICITATS REINA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: a tú i al teu compi!! Quin regal mes xuli! Disfruteu al màxim del viatge.
EL meu demà farà 26 anyets =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Montpra, les arrecades son molt maques! Quin detallas els teus sogres, nena!!
:-)ok:

Ainos, enhorabona pel fotograf!!! Una cosa més enllestida!!

Gemmanit, jo també faré l'entrega de nuvis massiva, bueno, els pollo, perque ni ha 2-3 que es farè a part, que són els que es casen segur.

Agbe, al final t'has quedat el músic de Mas Pau?? Que tal és?? T'ha comentat quan posen música a Mas Pau??

Espe, felicitats per la noticia del teu pròxim casament ( el del banc!!) llàstima per aquest petit conflicte que tens per lo del terra i els mobles...que capullos els tios! :--(

Winny, sobretot FES-TE FOTOS!!!!!

Veig que heu parlat de les fotos que es venen al banquet...en el nostre si que les vendràn, pero el nostre fotògraf no passarà per les taules ( perquè ho trobo molt lletg :--( ) Allà a Mas Pau, hi ha com una mena de rebador a la sortida de la sala on estarem i ell es posarà allà, així la gent quan marxi si la vol comprar no es sentirà tan obligat com a la taula.

El tema previ...nosaltres també formem part del 50% que no el volen!! :-) :-) :-) :-)

Bueno, ja tinc una altre cosa clara pel casament: al final he decidit que el meu ram es pugui dividir en 2 i així poder donar una part a la meva padrina i l'altre a la meva germana, ja que no sabia que regalar-li...creieu que li agradarà??

En fi...haviam si demà puc conectar abans... i ja veieu noies, ja he canviat el número!!! Quins nervis!!!

Quina parrafada, mare meva..
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat