Cymbeline

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 12, 2005 9:37 am

Hola noies!!!!
Sóc l'Ainoa, potser si que es veritat que el Samira no es tan atrevit com sembla, a mi no m'ho va semblar pas posat, pero dona aquesta imatge al catáleg! això em diuen!!
Sobre l'ho de la pagina web Xiara, molt bé no ho havia sentit mai, pero es molt original de segur que quan ho tinguis hi entraré, jo quan tingui les fotos també m'agradaria poder-vos enviar alguna per correo electronic, així em comenteu que tal, el que de segur que a llavors esteu vosaltres ja de viatge de noçes, pero us esperere que ho tinguem totes!!!!
No conec el restaurant on et cases Xiara pero de segur pel que diu la Stella es genial, conec el Trull i es molt bonic Stella, sobretot la gent queda molt contenta pel menjar i pel servei! Jo em caso a Can Tarranc, ho coneixeu-ho?

Bueno mil petonets per les dues

:-);-):-)
Visitant

EntradaAutor: xiara » dt. abr. 12, 2005 11:22 am

Hola guapes!!!
Ainoa, si vols ja la pots visitar la web. Ara hem posat una mica d'história i algunes fotografies nostres. Desprès de la boda farem una restructuració i hi posarem les fotos del casament i el viatge. Apunta:
www.aunaocio.com/zonaweb/xiara
Hem pensat de posar-la també a les invitacions, perquè així la gent sàpiga una mica més de nosaltres i d'on celebrarem l'enllaç. Com que tota la familia del meu xicot és de fora (de Barcelona) hem pensat que estarà bé perquè es podran imprimir el mapes de com arribar a tot arreu.
Us animo a que en feu una, la veritat és que és súper fàcil!!! Ja vaig animar a la sibil.la i m'ha agradat molt veure les seves fotos!! :-)
Només heu d'anar a :
www.aunaocio.com
Donar-vos d'alta i anar seguint les explicacions que us fan. És com treballar amb el word!! Jo feia temps que tenia al cap la idea de fer una pàgina web. El meu xicot es dedica a l'informatica, però si no estàs posat en el tema de les web és súper complicat... Fins que un dia, en un foro d'aquests, una noia em va donar aquesta adressa i em vaig posar mans a l'obra!!!
Animeu-vos!!!!
xiara
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dv. març 04, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 13, 2005 9:00 am

Hola Xiara,
he visitat la vostre pagina web, ja!!! qué original!!! El restaurant es super xulo, quin jardí més bonic!!! i sobretot el pica-pica sembla super diferent, mai he estat a cap casament que posessin tant de assortits diferents, molt bé Xiara!!!!!
Nosaltres encara no sabem on anirem de viatge, dubtem moltíssim, ja veurem!!!
T'has decidit per les sabates, ja? jo esperaré a la setmana que bé!!!
Ah, ja he trobat el pentinat, em falta fer la prova havera com em veig!!!!

N'has sentit a parlar del restaurant Can Tarranc?

Petonets, Ainoa
Visitant

EntradaAutor: Stella » dc. abr. 13, 2005 10:49 am

Hola Ainoa! M'en alegro q el restaurant t'agradi, al principi pensaba q ningu el coneixeria...jejeje sempre es bo quan et donen referencies bones sobre el lloc
On esta Can Tarranc? ara no em sona pero potse si em dius on esta m'ubico i se quin es, no te pagina web??? o si tens alguna foto pots posarla! jejeje
Un peto
Per cert el meu mail es: misstellium@hotmail.com
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 13, 2005 3:22 pm

Hola Stella,

donç hi he anat a varis casaments ja al Trull, i es fantástic, normalment s'ha d'agafar data un any abans pq no tenen dades lliures, heu tingut molta sort, trobant data pel septembre!!! Ja veuràs que bé!!!
Can Tarranc, està a Blanes, a la crta. que et porta de Blanes a Tordera, aquí t'envío l'adreça , www.cantarranc.com, havera que et sembla????
Bueno el meu email es: animon11@hotmail.com

Qué tal l'altre dia a Cymbeline? hi has anat ja?

Petonets, Ainoa
Visitant

EntradaAutor: Stella » dc. abr. 13, 2005 4:23 pm

Hola Ainoa! he vist la pagina del teu restaurant quins jardins mes macus! no l'havia vist abans, pero pq no vaig mai per blanes, pero te bona pinta, sobre tot la foto del pastis de noces! jejeje
Noslatres ens casem el 14 d'agost, ens anavem a casar al setembre pero em adelnatat la boda per molts motius...sobretot pq aquesta data ens encantava.
A cymbeline genial! no man posat cap pega per adelantar el vestit 2 setmanes! jejeje menys mal! tu quan has de tornar?
Jo anire abans de la proba del vestit per veure les tiares q arribin noves...i la rpova la tinc el 5 de juliol, quines ganes q arribi el dia, tinc ganes de emprovar-me el MEU vestit!
Ei ja us enviare una foto nostra pel correu pq aixi si mes no ens "veiem" les cares!
Petons reines!
Stella

EntradaAutor: xiara » dj. abr. 14, 2005 6:24 pm

ai!!! Que malaltona que estic... Estic al llit escrivint en el foro i mirant pel satèl.lit a la cadena "People+arts" un programa que es diu "Nuestra boda". L'heu vist mai? A mi, fins i tot em cau alguna llagrimeta!!! Tinc unes ganes que arribi ja el dia!!!
Alguna de vosaltres ja ha vist les sabates noves de Cymbeline?
Ainoha, jo tampoc no conec el teu restaurant. Ara entrarè a la web i demà te'l comento. M'alegra que t'hagi agradat la nostra web i el restaurant!!!
Un petó, guapes********
xiara

EntradaAutor: xiara » dj. abr. 14, 2005 6:25 pm

Ah! Stella, el meu mail surt al final dels meus missatges, ok?
xiara

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 15, 2005 9:51 am

Hola noies,
M'en alegro que t'agradin els jardins Stella, a nosaltres ens va agradar molt el tracte i sobretots les vistes i els jardins del restaurant!!!
Sobre quan haig de tornar a Cymbeline, no ho sé!!!! per la prova em varen comentar que trucarien a finals de maig, principis de juny pq com que anava tant justa de temps quan m'el vaig comprar i l'encarregaven amb caràcter urgentm estic a l'espera de que m'ho confirmin, Però aniré la setmana que bé a veure les sabates noves, però haig de trucar abans havera si els hi han arribat, ja us dirè alguna cos al respecte!!!!
:-()-)Hola Xiara, estàs malalta?????? que t'ha passat? la grip? Bueno espero que et recuperis aviat, ah i sobre les sabates jo crec que triaré les de Cymbeline!!! ja us dirè alguna coseta!!!!
Has mirat el restaurant, ja?
Que et milloris Xiara!!!! Petonets per les dues!!!!!
Ainoa
Visitant

EntradaAutor: Stella » dv. abr. 15, 2005 11:42 am

Hola noietes!
Xiara ara cuidet i deixet q et cuidin!;) t'ho mereixes, a més t'has de recuperar aviat i acabar d'enllestir els preparatius, tot i q tu ho portes tot força controlat de temps! Aquesta epoca es molt dolenta pq al estar entre la fred i la calor....
Ei un dubte urgent us caseu de matins o de tardes? es q a mi m'agradaria de matins pero crec q fara massa calor....
Ainoa saps q? ahir mirant invitacions vaig veure una d'una parella q es casava a Can Tarranc i vaig enrecordar-men de tu! jejeje
Jo encara no he vist les sabates noves de cymbelone pero de fet jo ja tinc les meves encarregades, q son les q porten la cinta al turmell...
Em queda decidir la tiara, i poques coses mes de complements, la roba interior i res mes!
Un petonas a totes i Xiara recuperat aviat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
Stella

EntradaAutor: xiara » dv. abr. 15, 2005 10:11 pm

Hola!!!!
Avui ja estic una mica millor. Encara amb el nas tapat... però millor.
Ainoa, ja he vist la web del teu restaurant i està guai! Suposo que és diferent veure unes fotos que no veure-ho en directe. Si l'heu triat és pq us mola, no? Doncs, endavant!!!
Stella, nosaltres vam estar molts dies dicutint si ens casavem al matí o a la tarda. Al matí tots els preparatius van més ràpid i per tant la festa es fa més llarga. Al matí d'agost, farà molta calor i a la tarda s'estarà més fresquet. A part, nosaltres ens casem en un dilluns i hi haurà gent que el dimarts haurà de treballar...algú més?
Bé, almenys hi ha dos raons de pes que es decanten pel matí i una per la tarda...Doncs hem triat fer-ho a la tarda!!!! Hem trobat que era de més pes el tema de la calor... Què penseu fer vosaltres?
Bé, vaig a dormir que em reclamen!
Un petonet
xiara

EntradaAutor: Stella » ds. abr. 16, 2005 8:21 pm

Bones!!! Al final provisionalment ens hem decidit per la tarda, pel tema de la calor tmb, dic provisionalment pq fins al 14 de maig q es quan tenim la proba de les invitacions tenim temps de rectificar-lo, em van treure un pes del cim pq primer vull anar al restaurant, parlar amb ells i decidir amb calma..
Xiara a mi em van donar data per la primera prova a Cymbeline pq jo vaig anar expresament a la botiga a mirar unes tiares i adelantar el vetsit i de pas els vaig dir quin dia seria i l'Anna q es l'encarregada de la botiga va treure la seva agenda i em va dir el dia, aixi q si jo de tu trucaria i els diria si saben algo i segur q et donen una data concreta... Ei el 5 de juliol per la tarda es la meva! jejeje encara coincidirem i tot! :-)ok:
Ei cuidet lo q et queda de refredat! jo estic amb una moquera impressionant desde fa un mes i la punyetera no marxa! per alergia no es pq es d'un costipat mal curat! :--(
Un peto reina i recuperat aviat! :--=-)
Stella

EntradaAutor: Visitant » dl. abr. 18, 2005 3:23 pm

Hola noies, qué tal esteu?? Sobretot tu Xiara, com portes el refredat?

A nosaltres ens va agradar molt el restaurant Xiara, el dissabte ja vàrem fer la prova del menjar i ens va agradar tot moltíssim! Ah! nosaltres ens casem al matí, per allargar una mica la festa, ens agrada més de dia tot i que a la tarda està molt bé, i l'ho de la calor no ens importa al restaurant ja hi ha aire acondicionat així que ens vàrem decidir pel matí!!!
Hem anat a molts casaments per la tarda i creíem que es feia una mica curt, tot es depèn de cadascú!!
Aquesta setmana ja em toca anar a buscar les sabates, ja us comentaré que tal?? tinc moltes ganes de treurem-ho de sobre ja!!! A nosaltres ens queda poquet i moltes coses a decidir encara, tema músiques i regals al pares, i alguns amics especials ja casats, això es el difícil, pq no tenim ni ideia de qué? Bueno noies us deixo que haig de marxar!!!

Petonets per les dues, i que et milloris Xiara!!!!
Ainoa
Visitant

EntradaAutor: xiara » dl. abr. 18, 2005 9:23 pm

hola guapes!!!
Està bé aixó d'arribar al vespre (almenys jo em conecto al vespre) i posar en comú les coses que van passant referents als preparatius de la boda. No sé com serà el vostre xicot, però el meu amb uns minuts al dia de parlar sobre el tema, ja se m'agovia!!!! Per aixó jo trec el ventre de pena en els fórums!!! Jijijiji
El meu refredat va fent. Només vaig fer "campana" de la feina el dijous a la tarda... Ara estic una mica "potxa" però vaig treballant. Gràcies per preocupar-vos!!! Quan s'acabi tot aixó us trobarè a faltar!!!!
Ainoa, ja teniu decidit el vostre menú? Què heu triat?
Ara que dius aixó de l'aore acondicionat... el nostre restaurant també tè aire acondicionat, però l'aperitiu es fa a fora i em sembla... que continuarem a la tarda!!! El que em fa més pal de casar-nos per la tarda, és que estaré tot el matí nerviosa i desprès anirem a dormir súper tard!!! I marxem de viatge l'endemà al migdia !!!! I a mi que m'agrada tant dormir!!! No sé....
Sabeu què m'ha passat? Primer patiem per no trobar peluquera (el dilluns 15 d'agost és festiu). Hem trobat perruquera i el dissabte passat la meva mare s'hi va anar a pentinar i la tia li diu que a ella li serà igual acabar a les 2 o a les 3 mentre desprès pugui arribar al dinar que tè!!!! Nenes, m'haurè d'anar a pentinar a mig matí i estar pentinada i maquillada abans de dinar i fins a 2/4 de 6 que no em caso!!!!
Com ho trobeu? És normal?

Ja veig que tindrem alts i baixos fins al mateix dia del casament!!!!
Un petonàs i gràcies per escoltar (llegir en aquest cas!)*
xiara

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 19, 2005 3:13 pm

Hola noies,

Xiara el nostre aperitiu tambè es fa als jardins, però tenen com una espècie de carpa d'abres, no sé com una caseta amb banquetes que a l'estiu s'està fresquet, ells hi fan dinars i sopars d'estiu, està bastant refugiat de la calor, això diuen!!!! Sobre el que comentes de la perruqueria, no sé si es normal que estiguis abans del migdia pentinada, pero aquest dia potser et serà difícil trobar algú millor no? no en tinc ni ideia!!! el que es de segur que seràs puntual, pq hi ha vegades que quan s'arriba tard es per culpa de la perruquera o de l'esteticien, per això de ben segur que no patiras!!!!jejejje

Bueno noies, fins aviat, ah!! Xiara m'en alegro que estiguis millor, t'has de posar bona aviat que això dels preparat¡s te molta feina, sobretot l'entrega de les invitacions!!!!

Petonets, Ainoa
Visitant

EntradaAutor: Stella » dt. abr. 19, 2005 6:58 pm

Xiara, sincerament no trobo normal q la perruquera et digi aixo, avuere si tu la pages es q pq et faci el servei quan tu ho necesites i ni quan a ella li vagui be.
Jo de tu miraria de trobar un altre perruquer, un consell q a mi em va donar l'Anna de cymbeline es q em va dir q al costat de la botiga hi ha una perruqueria q es diu SIN q ella hi va sovint q ho fan molt be i q fan pentitats per casaments en dies festius, et cobraran el desplaçament pero mes q res ho es...la meva mare va anar l'altre dia a pentirar.-se a alla i super be! li han deixat un cabell precios pq li van fer un tractament hidratant i et dic q se li veu super brillant.
Jo men anire a fer una prova alla a veure si m'agrada el q em fa...i sino a continuar buscant! jejeje
No desesperis q segur q trobes un bon professional q s'adapti en a tu!
Ainoa, paciencia! de vegades es mes dificil triar els detallets q les coses importants! segur q ho tens tot enllestit aviat!
Xiara comparteixo la teva opinio amb el tema del xicot, jo el meu entre q es super tranquil, tot li a be, no te presa..i no el puc agobiar gaire! jejee crec q la majoria dels homes son aixi!
Be reines anims!!!!
Per certxiara ja tens dia per la prova del vestit???
Stella

EntradaAutor: xiara » dt. abr. 19, 2005 10:01 pm

Hola!
Haurè de parlar amb la meva mare i la meva àvia (ja que és la pelu on ella va sempre) i mirar de resoldre el tema. No m'ha agradat gens.
Ah! una altra cosa que no us he comentat. El dissabte también vaig anar jo a la pelu a acompanyar a la meva mare i pq sapiguessin qui sóc. Doncs la tia, sense demanar-me ni què em volia fer ni res, em diu: "Farem unes metxes de rossetes que donaran molta lluminositat, i algun recollit no?" Jo no pensava ni fer-me res de color ni fer-me cap recollit (un semi recollit encara). Doncs, toma castanya!!! No sé què fer, no sé què fer....
Em sap greu, perquè estavem molt preocupades i la meva àvia és la que més es va moure per a trobar-me perruquera... I ara no sé si li sentarà gaire bé que li comenti que no m'acaba d'agradar!!! Bé, el dia del casament ens anirem a pentinar la majoria de dones de la meva família... així és que ja farà ben be el jornal, que es diu!!!
Bueno, ja us anirè posant al corrent.
Per cert, Stella, quan jo vaig anar a triar el vestit no em van comentar res de la pelu d'allà al costat. També vam estar parlant de que no teniem peluquera, i ens va enviar a una que hi ha a la Rambla (si no recordo malament es diu 4 cantons, o alguna cosa així). La meva tieta hi va anar, ja que viu a Girona, i li va sembla una mica... massa moderna (per dir-ho finament) ;)
Encara no tinc dia per la prova. A no tardar suposo que ens passarem per Girona per anar a veure sabates i els hi preguntarem. Quan el tingui, ja us ho dirè, ok!?
Ainoa, que repartiras tu totes les invitacions? Nosaltres ho farem per correu. Fora mal de caps!!! El meu cosí sí que anirà casa per casa... però.. nosaltres ho trobem una mica "conyàs"!!
Bueno, quin rotllo porto últimament!!! Me'n vaig a dormir. Fins demà ***
xiara

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 20, 2005 11:40 am

Hola noies,

donç si, sabeu estem una mica tocats, ho estem fent casa per casa i cada dia estem liadissims!!!!!! Pero ja ens queden poquetes...menys mal!!!! bueno Xiara, em sembla que ens podem donar la mà amb lo de la perruquera, jo no se que els hi passa pero demanes una cosa i t'en fan una altre!!!! Lo de les metxes tambè me les volen fer a mi i jo estic com tu, a punt de no anara a la perruquera de sempre i anar-me'n algun altre lloc, la meva familia tambè s'hi pentinara tothom allà, pero m'es igual que s'enfadi em va dir que jo anava en contra de mi mateixa amb el pentinat, que ella veia que estaria millor amb un altre tipus de pentinat, i saps qué, que no hi he anat més, em va doler moltíssim, jo vaig com jo vull, no com ella digui!!! Xiara no se si es com la meva, pero la meva te molts de cullonets saps, donç jo en tinc més!!!! Així que no et pasa a tu sola, a mi tambè m'ha passat el mateix!!!!
Ja m'explicaràs que faras?
Bueno Estella no ens has dit res del tocat, ja hi vas anar a Cymbeline?

petonets per les dues, Ainoa
Visitant

EntradaAutor: xiara » dj. abr. 21, 2005 9:42 pm

hola!
Tot el dia que vaig donant voltes al tema de la pelu... he estat pensant varies coses:
- Si tota la familia va a la mateixa pelu el matí de la boda, i jo i la meva mare som les últimes... ja ens veig amb presses i acabant de qualssevol manera pq la senyora perruquera vol anar a dinar no sé on!!!
- Les proves del pentinat les cobraran a part? És una cosa que hem de preguntar, perquè a cada lloc funciona diferent... però si em cobra per cada prova... Només de pensar-hi ja em poso nerviosa. I clar que em vol fer metxes o color o el que sigui!!! Quantes més coses em faci més cobrarà!!! Ja la saben llarga ja!!
Potser estic una mica obssesionada amb aquest tema, potser al final no passa res del que m'estic imaginant... no sé!!
Bé ja m'he desfogat per avui... Gràcies per escoltar guapes!!!
xiara

EntradaAutor: Stella » dc. maig 04, 2005 10:56 am

Hola hola!
Estoy viendo q nuestro post esta decayendo.... :--( no puede ser!!!!! jejeje
A ver novedades tema vestido: vi un colgante q me huiera quedado genial en el vestido era como un cordel de seda marfil q llevaba un brillante en el centro, no era muy grande ni ostentoso lo cual me llamo la atencion, el color igual q mi vestido y el brillante igual q mis pendientes: perfecto! problema, estaba en rponovias, vi q entraba una chica y le abrieron llame a la puerta para preguntar el precio y la mujer muy borde me dijo desde el cristal q estaban cerrando!y justa havian dejado entrar a una chica! argggggggg :--( pronovias girona mal trato! y eso q el q esta en casco antiguo tienen una depndiente Merce q es super buena mujer y atenta!
En fin q almenos me alegere q en nuestra tienda nos acojan tan bien! jejeje
Bueno ahora empieza la busqueda por encontrar alguno igual, pq evidentemente ahi no pienso comprarlo por ser tan bordes!
Besos y animossss!!!
Ainoa no se si nos sigues leyendo peroe scribenos!!!!!!!! cuando tienes tu prueba de vestido???????????????????????????????
Stella

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant