Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dt. gen. 08, 2008 4:14 pm

Gemmanit, tu normalment portes el cabell recollit endarrera o ratlla al costat amb serrell, jo t'aconsello que el portis com vas normalment, sinó et veuràs super raro i tampoc ens hem de deixar disfressar.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 08, 2008 4:26 pm

Doncs no Gemma no em vaig emprovar el vel.... bueno pel març puc fer una reemprovada de tot!!!

Pel que fa com m'ho faré jod e per si tinc el cabell ondulat que si me'l seco amb difussor se m'arrissa i si me'l plaxo em queda molt llis (com les fotos que us vaig passar) i no sé algun honda em sembla que sí que em faré. Estic d'acord amb la winy que hem d'anar cadascuna amb el nostre estil pero jo amb el cabell soc molt i molt camaleònica. Un dia porto tupé un altre la ralla al mig l'endamà al costat un dia arrissat i l'altre llis.... no estic acostumada a verue'm massa temps amb un mateix tallat de cabell. Fins fa por el portava super escalat curt de dalt i llarg de sota pero me l'he estat igualanet aquest any i se m'està fent etern no fer-m'hi res aixi que quan passi el casament faré un canvi radical que en tinc unes ganes!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. gen. 08, 2008 4:44 pm

Gemma felicitats pel contracte indefinit, almenys és el que dius que pots estar tranquila fins al casament *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Jo del tema regals, no tinc ni idea, ara de moment estic concentrada amb les invitacions, que encara no he mirat res, a veure si aquest dissabte podem anar-hi!!!!!!!!
De la pelu, tampoc no hi he anat encara, però també m'estic deixant el cabell llarg, així em podre fer el que m'agradi, aquest dissabte aniré a la pelu (a la que vaig de Girona, que no serà la del casament) i me'l tallaré una miqueta (només les puntes) i que me'l deixin per agafar forma, és que ara el porto escalat.... a mi el que em va agradar molt i molt de pentinat va ser un que vares poser tu Gemmanit, el que passa és que si el deixo massa llarg no es veurà l'escot de darrera que és molt original, hauré de calcular la mida bé!!!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 08, 2008 4:49 pm

Ainos a mi ambé m'agrada molt aquest.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. gen. 08, 2008 5:16 pm

Bé segur que no quedarà igual, però una cosa semblant si que m'agradaría, tot i que jo tinc el cabell estirat, però no em faria res ondular-lo una miqueta, no crec que em sentis massa extranya, el que si que he de fer és fer-me la ratlla al costat, a veure si aquest dissabte m'ho fan, ja que sino de la manera que el porto jo amb la ratlla al mig no quedaría tan bé el recollit..... normalment el porto amb la ratlla al mig perque no tinc massa temps al mati de pentinar-me bé, sempre vaig tard!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: guspireta » dt. gen. 08, 2008 5:47 pm

HOLA NENES!!!

VAIG ENTRAR A SALUDAR I VAIG HAVER DE MARXAR I FINS AVUI NO HE ENTRAT!!!

I VEIG QU ESCRIBIU MOLT.....

NOSALTRES ENS VAM CASAR PEL CIVIL ALS JARDINS DE LA MARTANA DE BESALÚ, I ALLÍ MATEIX VAM FER L'APERITIU I L'ÀPAT. NO VAIG FER ENTREGUES DE RES, JA QUE VOLIEM UN CASAMENT MOLT LIGHT, I UNA MICA DIFERENT, TENIEM PENSAT FER UNA FESTA, VAM CONVIDAR NOMÉS FAMÍLIA MÉS PROPERA I AMICS MÉS AMICS, EREM 108, I REALMENT HAVIEM CONVIDAT 115 PERSONES, I VA FALTAR MOLT POCA GENT I PER CAUSES QUE S'HO VALEN, VA SER MOLT INTIM.

A VEURE US POSO EL LINK, VAIG ESCRIURE MOLT, MASSA, PERÒ PODEU MIRAR ALGUNA FOTO.

viewtopic.php?t=12283&start=0
guspireta
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3448
Membre des de: ds. nov. 25, 2006 12:20 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: arohha » dt. gen. 08, 2008 6:27 pm

Hola guapes,

gemmanit quina ràbia això del cotxe, hi ha gent que es la mecachis, fa 2 anys en dani li van ratllar tot el cotxe amb una clau de dalt a baix, hi ha gent que son... uns ca...... i el cotxe es de color negre , quina rabia.

gemma felicitats per aquest contracte indefinit....... ara pots estar tranquila fins al casament.

jo de joies no portare res només les arrecades, que per cer la meva mare m'ha dit que me les regala, pero com que diu que soc molt especial per aquestes coses que millor anar un dia amb mi i aixi les puc triar jo.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dt. gen. 08, 2008 6:40 pm

Hola guapes!!!

Ahir com sempre no em vaig poder tornar a conectar vaig arrinbara ales 22:00h de fer carrosa i feien Ventdelplà.

Gemmanit vaia merda l'ho del cotxe. jo en 2 mesos me'l van xafar 2 vegades i cap culpa meva i ebcara que el seguro dels altres me'l pagaven era un merder.

Truffa a la meva germana li passa el mateix, demà tbe ha d'anar a ensenyament a les 11:00 i esta super nerviosa. el gener va acabar a Cassà i a ara a veure on li toca. Segur que us veieu. ella es de infantil i es clavada ami pq som bessones o sigui a veure si la veus!!!

Aroha que be que tonguis clar l'ho de les invitacions,a mi es el que em fa mes pal. tinc clar el que vull pero es posar-nos-hi.
I ara amb els preparatius del Carnaval no tinc temps de res!!!!!!

Demà ire a veure els detalls dels banos. us sembla bona idea????

Gemmanit jo si que he fet parrafada.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dt. gen. 08, 2008 6:41 pm

El tema joies jo segurament dure nomes arracades i vull que siguin de perla.

Elk que dubto es amb el braçalet, pq tinc molta mania pq tinc la munyeca molt petita i prima i no m'agrada.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: arohha » dt. gen. 08, 2008 6:44 pm

bueno i l'anell clar...... :-):-):-):

gemmanit el 3r pentinat que has possat m'agrada moltissim, jo vull portar una cosa aixi.
el detall del cabell es super xulo, una mica car, pots mirar a veure si trobas alguna cosa semblant, una mica mes economica, jo no se si pagaria tant, però a mi a vegades em passa que veig una cosa que m'agrada molt (sempre la mes cara, no se com m'ho faig) i despres no trobo res mes que m'agradi........ pero com ha dit la Miriam nomes es una vegada a la vida i has de sentir-te ven guapa i portar relament el que t'agradi.
Gemmanit jo tampoc volia portar vel , no m'agrada, pero tot es probar-ho, quan vaig anar agafar mides del vestit la noia em va dir que com la esquena es molt escotada per entrar a l'esglesia m'havia de possar alguna cosa, vaig provar-me un vel, però no m'agradava, i depsres em vaig probar una "mantilla" no se com es diu en català i aixo si m'agradava, i despres me la puc possar de xal, però encara no m'he decidit perque la joana em va comentar que li ha d'arrivar una cosa motl moderna, que son com 4 tires que una es posa enroscada en el braç que no portes el ram una va agafada del cabell i les altres van sueltes, no se si m'explico ja fare alguna foto quan m'ho vagi a probar.perque encara no ho he vist ...

Miriam sabem alguna cosa de la Blomie???????????????

Ainos el pentinat que has posat tambe es molt guapo :-)ok:
Imatge
arohha

EntradaAutor: winy » dt. gen. 08, 2008 6:45 pm

Hola, jo segurmant només portaré les arracades (de perla també) i l'anell de compromís, no crec ni que porti ni penjoll ni pulsera.
Imatge

EntradaAutor: arohha » dt. gen. 08, 2008 6:46 pm

quin rotllo us he escrit jejejeje

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
arohha

EntradaAutor: winy » dt. gen. 08, 2008 6:47 pm

Jo porto un vestit paraula d'honor i per entrar a l'església he agafat una torera de blonda super maca, és de novia d'art... aixó si m'ha costat una pasta, peró ja retallaré gastos d'un altre lloc.
Imatge

EntradaAutor: arohha » dt. gen. 08, 2008 6:49 pm

Truffa moltissima sort demà
:-()-)

i també per la teva germana mireia, que tingui molta sort.

Mireia surtiu a la Rua de Palamós???
Imatge
arohha

EntradaAutor: mireia 9 » dt. gen. 08, 2008 6:49 pm

Home i tant i l'anell de compromis.

Gemmanit jo segurament portare vel i nomes a l'esglesia pq el vestit porta una jaqueta pero ho trobo molt carregat.
Segurament la jaqueta quan arribi al restaurant i despres el vestit sol per anar combinant.
Per cert, el complement del cabell m'agrada, pensa que et cases una vegada a la vida i si t'agrada endavantm!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: ainos28 » dt. gen. 08, 2008 6:52 pm

Doncs jo igual, només portaré arracades i anell/anells.... crec, i és la meva opinió, que un collaret amb un vestit de nuvia no queda bé, i mira que ho diu una persona que quasi cada dia en porta de collarets...i les arrecades ja ho veurem, això serà de lo ultim que faré.... quan ho tingui tot una miqueeeta més enllestit!!!!!!!!

Truffa molta sort demà a ensenyament *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ainos28

EntradaAutor: mireia 9 » dt. gen. 08, 2008 6:54 pm

Doncs segurament no pq es el dissabte a la tarda i nosaltres aquest any som carnastoltes i ens toca sortir dels primers a la rua.
I tu desfiles? de quina colla ets? a on desfileu?
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: arohha » dt. gen. 08, 2008 6:57 pm

no no soc de cap colla,els meus pares viuen a palamos , bueno jo abans també i sempre vaig a mirar la rua, i despres a la nit si que anem a l'envalat i ens disfracem... i ho passem super bé.
Imatge
arohha

EntradaAutor: mireia 9 » dt. gen. 08, 2008 6:59 pm

A mi el Carnaval es la festa, juntament amb les festes majors que mes m'agrada de l'any. Jo soc de les Castanyes VoLADORES de Sta CrISTINA.
Som 35 i som els mateixos que cada cap de setmana sortim i fem sopars, som tots de la mateixa colla d'amics, som com una familia!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: sira » dt. gen. 08, 2008 7:09 pm

Hola guapes!!!!

Tela eh!!!! no pareu d'escriure porto una bona estona llegint, a veure si recordo tot el que volia dir.....mmmm....

Gemma felicitats per la feina indefinida!!!! >.-<:

Gemma(nit) a mi el tocat m'encanta!!!! =0-0-) i si val això, doncs mira a pagar i com he llegit per aquí si t'agrada i t'hi sents bé paga els 165 € i retalla per un altre costat. Els pentinats que has posat també m'agraden molt.
I em sap greu lo del cotxe, realment fa molta ràbia.

Montpra les arrecades són molt maques!!! són molt elegants. :-)ok:

Nosaltres per carnaval sempre marxavem de vacances 4 dies, a Valencia, Madrid, Andorra.... sempre marxavem però aquest any entre que hem d'estalviar pel casament i que ja tenim hipoteca :--( ens quedem aquí a mirar el carnaval així que Mireia a veure si et veig!!!!! :-)ok:

Mireia a veure si la Laura té sort i la feina li toca força aprop :-)ok:

Truffa molta sort en el sorteig :-)ok:

Miriam m'alegro que el Tro estigui millor. :-)ok:
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants