Bona nit noies!!
Sira, espero que et milloris...a mi em va passar el mateix... i els metges em deien que el dolor que tenia era de l'esforç de tossir, i res, vinga calmants, i després varen dir que era una contrectura muscular, i anar passant el dies, i jo amb aquell dolor insoportable que casi no em deixava respirar i no podia ni estirar-me per dormir

I al final m'hen vaig anar a una fisioterapeuta a Figueres i resulta que tenia una costella enfonsada i ni amb les radriografies podien veure-ho els molts catetos!!! Llavors al cap de tres dies ja estava molt millor!!
MOntpra, jo ja tinc fet el pedido de bolis pollo pero si vols et puc demanar el que et calgui perque encara m'han d'enviar el pedido!
La pàgina web és:
www.mibodaeninternet.com
El tema dels regals, doncs no et puc ajudar gaire, ja que no ho tinc gaire clar... en principi als pares els hi regalem un quadre amb una foto nostre, a les iaies també voliem regalar-lis una foto, pero en contres de quadre, amb un marc. A la meva germana, doncs encara no ho tinc clar, ja que avui he estat parlant amb el de les flors per fer el meu ram en 2 i m'han aconsellat que no ho fassi ja que el ram no serà tan maco perque és molt complicat partir un ram en 2 si es de cascada...

Així que no sé que fer... Llavors, doncs res, la entrega de nuvis massiva, els nuvis segurs, un regal als meus tiets que faran 9 anys de casats, el pòster del padrino al padrí, alguna cosa al soltero de oro, el meu ram i els rams xupa-xup a les meves millors amigues...em sembla que no em deixo res...
Truffa, molta sort amb el sorteig, espero que et toqui ben aprop i que sigui per força temps
Ara li acabo d'enviar un missatge a la Blommie, haviam que diu!
El tema carnaval..M'ENCANTA EL CARNAVAL!!!! Llàstima que l'Albert no ho suporta, pero bueno, cada any surtim a la disco i jo sempre em disfrasso!! Ja tinc ganes de que arribi!!! Ademès sempre em venen bons records ja que l'Arnau, va ser colat dintre meu per carnaval!
Vinga guapes, fins demà!!!