Hola noies,
Ostres com xerreu, quan ja estic arribant al final ja heu emplenat una altra pàgina, quines machines! jejeje
Ahir vaig tenir molta feina i no hem vaig poder connectar, es lo que te fer tants dies seguits de festa que et trobes la taula a tope!
Bé no se si me'n recordaré de dir tot lo que volia, m'ho haig d'anar apuntant, jejej!
Primer enviar molta energia positiva a la Truffa i a la germana de la Mireia a veure si tenen molta sort!!!!
Gemma (nit) quina pu… lo del cotxe la gent es l'hòstia a mi també hem va passar això, i hem va sapiguer molt de greu perquè va ser al cotxe del meu pare. Paguem l'assegurança per alguna cosa no?
En quan al bus jo tinc el telèfon d'un altra empresa, es diu Autocars Toni i és d'aquí Salt, la meva cosina el va contractar pel seu casament, hi he trucat un parell de vegades i mai trobo a l'encarregat, ara ho tornaré a intentar a veure que hem diu i us informo.
Lo del tocat ha estat una il·luminació fantàstica i si aquesta noia que digueu ho fa bé i té traça i et surt més econòmic dons endavant, lo millor es que t'aconsella i te'l pots fer una mica al teu gust. Si no et fa res envia'm la web que la vull veure.
Gemma enhorabona pel contracte indefinit, si més no encara que no sigui la feina de la teva vida, almenys estàs una mica més estabilitzada econòmicament i aquest any amb les despeses del casament estaràs més tranquil·la, és un gran que!
Mireia a mi la ideia dels banus m'ha agradat molt de fet ja vaig comentar que jo volia donar banus també, però la meva cosina a l'Agost se'm va adelantar.
Sira guapa, fes repòs sobretot, espero que aviat et trobis molt millor!! Que tal amb el pis nou, heu començat a fer coses?
Bé jo avui m'he proposat trucar al del bus, i també trucar a la parròquia de Salt que m'informin quan més o menys hem de començar a moure papers, a veure que hem diuen.
Bé ahir vaig anar una altra vegada a parlar amb els del pis i els hi vaig tornar a recalcar lo del parquet ratllat, clar ells et diuen que ja t'ho arreglaran, que quan escriturem ens pasen un full perque anem apuntant els desperfectes. També vaig parlar amb l'advocada amb la que treballo a las tardes i ella hem va dir que preparés un burofax amb tots els desperfectes i els enviès abans d'escriturar, així que això serà el que faré.
Bé perdoneu per la parrafada!!!!!!