Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: winy » dc. gen. 09, 2008 11:23 am

Jo deia que no estava nerviosa, i ara parlant amb la Pruna de que hem dona la sensació de que sempre tinc gana, hem queda la boca seca... salta la nena i hem diu "ANSIETAT", tot són nervis pel casament!!! Res pendre tila, no fumar gaire, i beure molta aigua.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 11:26 am

Dem es que el teu marcados és d'infart!!!!!

Winy a vegades els nervis es manifestes d'unes formes molt rares! jo ahir ja vaig anar a buscar la meva pòcima de flors de bach i ja me les pendré fins el dia del casament. La noia que me les fa ja em va dir que hi havia moltes noies que hi anaven a buscar-ne per això per portar millor els preparatius per difrutar-los i no posar-se nerviosa i tenir-ho tot controlat així que apa jo a saco amb les flors!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. gen. 09, 2008 11:27 am

Noies, el post és la Pao, i ha penjat unes fotos de la prova del vestit, maquillatge i pentinat!! I per mi 10, està guapissima!!

Dem, ara sí que comença la teva compte enrrera!!

Espe, és un desastre això dels constructors... ben fet envia-li un burofax, perquè sàpiga els desperfectes que téns.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 09, 2008 11:30 am

Jo no em vull imaginar quan es comenci a acostar el dia, i ho passo fatal ja que a mi els nervis m'ataquen la pell, i em surten grans!!!!!!!!!! No vull ni imaginar-me que si pel casament en tinc em moro!!!!!!!! Ja li vaig dir al fotògraf que em passava i em va dir que cap problema que amb el Photoshop quasi tot té sol.lució..... de moment ja he demanat hora al Dermatòleg perquè a l'hivern empitjora el tema, i vull prevenir una miqueta.... a veure què tal.
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 09, 2008 11:34 am

Bon dia reinas!!

Gemmanit, bravo per la teva iluminació!! Que bé haver trobat un lloc que t'agrada i que ademès es més económic...em pots passar a mi també la direcció?? merci :-)

Truffa, haviam si teniu sort tu i la teca germana!!

Per cert, Gemmanit, tranqui que els teus pollo estàn encarregats!!!

Nenas, no us poseu nervioses que encara queda una miqueta, heu de mirar de tranquilitzarvos....

Sobre el tema del ram que us vaig comentar...nanai de la xina, no puc fer el meu ram en 2 parts!! Així que res, a pensar amb un altre regal per la meva sister!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: winy » dc. gen. 09, 2008 11:39 am

Es que tenim un munt de coses per fer, dissabte anem a encarregar els mobles, encara no sé quan hem vindran a pintar la casa, ens falta comprar tot (cortines, tovalloles, equipar la cuina...), fer les invitacions, preparar detallests... i el temps vola.
Peró com diu la Pruna, no et posis nerviosa, que tot sortirà bé.
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 11:44 am

Agbe jo també he vist les fotos i el vestit i el pentinant es super currat! està molt guapa! pero jo amb un recollit així no m'hi veig pero a ella li queda de fàbula pero també per que té la careta petitona i rodoneta i per això també li queda bé.

Ainos fas bé de prevenir. Val més prevenir que curar és el que jo també estic fent.

Però ens en sortirem segur!!!! i tot ens anirà super bé! ja ho veurem. Winy els consells de la Pruna son molt bons!

Merci Miriam per lod els bolis polllo!!!! :-()-) i ara t'ho envio per mail la web. Ostres quina llàstima que no es pugui dividir per que era una molt bona idea! et toca tornar a pensar.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dc. gen. 09, 2008 11:53 am

GEmmanit que es això de les flors de bach?? on les compres??

on surten les fotos de la Pao , es que la vull veure però no la trobo.

Miriam quina pena que no ho puguis fer , ara as de pensar una altre coseta??

Miriam no sabem res de la blomie??
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 09, 2008 11:56 am

Miriam m'acaben de trucar de lo dels cotxes a Montmeló i m'han dit que per la formula Renault ja no hi han places pel 2008!!!!!!! I diu que hi ha una llista d'espera llarguissima, m'ha dit que hi ha la opció dels Ferrari, Porches..... però jo no sé, i a més aquests a Barcelona només ho fan entre setmana, si es vol en cap de setmana s'ha d'anar a Tarragona, tot són problemes!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dc. gen. 09, 2008 11:57 am

ja he trobat les fotos de la Pao, ostres si que esta guapa, li favoreix molt aquest pentinat.
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 11:59 am

Arohha mira et deixo el link de la Pao: viewtopic.php?t=12441&start=4180

Les flors de bach son unes esencies florals que et recepta un terapeuta per curar coses com les pors, nervis, estres, ansietat, etc.

Més informació sobre les flors: http://www.floresdebach.info/

Ostres Ainos era el que li volíeu regalar pel casament al vostre futur no? quina merda!
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dc. gen. 09, 2008 12:20 pm

`gràcies gemmanit, esta molt bé això de les flors de bach, tu vas a un terapeuta?? a mi m'aniriam molt be per els nervis i l'estres de la feina....
Imatge
arohha

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 12:21 pm

Si vaig amb una noia de Caldes de Malavella que ho fa molt bé.
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. gen. 09, 2008 12:22 pm

Bon dia precioses!! osti tu com arribeu a parlar eeh!!

gemmanit, em sembla molt be que t'hagis il.luminat i ho hagis vist tot tan clar, segur que aquesta noia t'aconsellara molt be i estaras guapissima!!

He mirat les fotos d'aquesta noia i esta molt guapa!! quina currada el pentinat i el vestit i tot, li queda tot perfecte!!! quins nervis nomes 10 dies li queden, recordo jo que a 10 dies del casament estava força tranquil.la encara...

Ainos quina p.... aixo de Montmelo!! :--(

Winy tranquil.la que tot anira sortint, a la casa si no tens tot, mentre hi hagi lo indispensable ja esta be, el llit, nevera, rentadora, taula, cadires i ja esta!! lo altre sobre la marxa!! Aquesta la Pruneta dona molt bons consells, te tota la rao!!

Nenes, a veure si tinc un moment i poso mes fotos a la cronica que ara ja en tinc moltissimes, i nose qui va ser que l'altre dia m'ho va comentar que en poses mes. Per cert, dissabte vaig a veure el primer esbos del meu album de fotos, ole ole ole!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 09, 2008 12:27 pm

Gemmanit i les Flors de Bach on les compres????????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dc. gen. 09, 2008 12:30 pm

Gràcies, pels anims boniques, jo que pensava que aixó dels nervis no anava amb mi, ja ho veieu estic feta un flammmmmmmmmmmm
Tetes, volem més fotillos.
Imatge

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 09, 2008 12:33 pm

Ostres Ainos no em diguis aixó!!!! Joerrrr.... una altre cosa a pensar....
I a sobre lo de la meva germana....

Quin pal!!!

La Pao està preciosa!! I aquest vestit es super guapo!! Es el de Hanibal Laguna, veritat??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 12:37 pm

Ainos les pots comprar a toes les herbolisteries pero millor anar a un terapaeuta que te digui quines has de pendre. T'ho fan a mida i et fan un convinat de 6 flors més o menys i amb la consulta ja et donen el potet de flors que t'has d'anar prenent.

Si Miram aquest vestit es de l'Anibal Laguna es guapissim pero deu valer una pasta!!!

Tetes això possa fotos!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 09, 2008 12:52 pm

Ja veus si deu valer una pasta!!! Però és precios!!!

Ahir li vaig enviar un privi a la Blommie, pero res de res.... I la de les invitacions tampoc em don senyals de vida....

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dc. gen. 09, 2008 12:56 pm

Gemmanit em pots donar el telefon d'aquest terapeuta?? m'agradaria demanar hora?? perque porto un stresssss que d'aqui al casament m'hauran de recollir amb pinces, entre els nervis del casament i la feina, estic super agobiada, :--( :--( :--(
Imatge
arohha

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants