Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dc. gen. 09, 2008 4:30 pm

Tetes, penja fotos del casament???? :-///: :-///: :-///:
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 4:44 pm

Caram Tetes tu ja t'hi poses tambè???? Felicitats!!!!

Jo com la Gemma (serà qüestió de Gemmes???!!!) no crec que abans dels 30 sigui mare. Per que entre els gastos i la feina... buf he de coordianar moltes coses abans.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: winy » dc. gen. 09, 2008 4:54 pm

Bona tarda nines
Nosaltres esperarem una mica a tenir un crio, sembla una posició egoista peró primer volem disfrutar de la nova vida de casats, entrar i sortir de casa quan ens sembli, anar cap aqui cap allà (pq amb un petit aixó es casi impossible, sinó que li diguin a la meva germana o a les meves cunyades)... perquè ara cada un vivim a casa dels pares i començar a viure junts ens canviarà molt la vida.
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 4:59 pm

Clar que si winy i més si viviu cadascú a casa els pares.... jo per que fa 3 anys que visc amb pecat pero tot i així jo ho veig super complicat tenir un crio i coordinar la feina amb poder tenir-lo. Amb l'horari que faig. A Bonmatí no hi ha guarderies i a les 5 de que en faig del nen??? els meus pares i els meus sogres son lluny.... bueno una complicació.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 09, 2008 5:07 pm

Bona tarda nines!!!

Truffa??!!!!!
Aix, a veure si ha tingut sort i li ha tocat ben apropet!!!!
Esperem notícies teves, guapa!! :-)ok:

Uix, sí, inclós els 30 anys pelats no sé si podrà ser!! Per una part en tinc ganes, però per una altra això de no tenir ni pares ni sogres al costat,..... no sé!! La veritat és que no sé si ho podria portar tot endavant sense la seva ajuda!! I encara vull fer tantes coses!!! :-))
Però bé, fins passat el casament no vull pensar en aquest tema. Ara a disfrutar de l'esdeveniment!! :-///: :-///: :-///:

Jejejejeje, Gemma, potser sí que serà qüestió de Gemmes!! >.-<: >.-<: >.-<:

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dc. gen. 09, 2008 5:10 pm

La veritat es que a vegades hem planteixo com ho fariem... tots dos treballem a Girona i anem a viure a Sils, i per anar a la guarderia i al cole ??? l' Àlex hem diu anem pas a pas que encara no estem ni casats!!! La veritat que té raó.
Imatge

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 09, 2008 5:20 pm

Agbe a mi em passa el mateix que a tu, va a temporades!!!!!!!
Així que ja has començat????? Ja ho se que no es pot fer a l'estiu, per això no vull tampoc esperar molt, perquè si no..... quan de temps has d'estar prenent????? I notes alguna cosa?????????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 09, 2008 5:23 pm

Ostres, ja veig que totes estem, si fa o no fa, en la mateixa situació!! :o-o:

Winy, la veritat és que, personalment, crec que feu bé d'esperar una mica. Disfruteu de la vida de casats, de parella, que és molt bonica!!! Estar sols a casa, tranquils, al vostra aire, entrar i sortir quan vulgueu, continuar sortint, etc. Crec que cada etapa de la vida és bonica i s'ha d'aprofitar!!! Tenir fills també ha de ser preciós, sinó pregunteu-li a les mames que hi ha per aquí!! :-)) :-)) :-))

Per cert Winy, el meu futur també em diu el mateix, jo sempre penso en el demà i ell viu més el moment. Crec que és condició de ser home o dona!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: winy » dc. gen. 09, 2008 5:26 pm

Crec que es el que en diferencia d'ells, nosaltres sempre pensem més enllà, que cuidado, també ens menjem més el tarro que ells en tot (sinó a veure quants nuvis estressats hi ha per aqui???
Oh no?
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 5:39 pm

Ostres noies quanta raó teniu!"!"! ells només estaran estressats aquell dia i pro i segur que uns minus els que estaran sols davant l'altar per que despres res de res.
Jo també sóc més de mirar més enllà i en Raül sempre em diu que li dono masses voltes a les coses i que em limiti a viure i a viure el moment!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 09, 2008 5:44 pm

Nosaltres també volem esperar, però jo quan em casi estaré a punt de fer els 30!!!!!!!! Ell en tindrà 28 (és un Bollycao), però jo em vull esperar almenys un any i mig-dos anys, ja tenim temps, abans si que ja amb 30 eres gran, però avui en dia .....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 5:48 pm

Clar que i que hi ha temps!!! jo em caso el dia després de fer-ne 28 pero en Raül a punt de fer els 36 i ell m'apreta per que diu que serà un iaiu pero jo li dic que ells fills li trauran anys de sobre!!!

Si home sí hi ha temps per tot!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 09, 2008 5:53 pm

Clar Gemma, jo també entenc a en Raul, tinc una amiga que li passa el mateix, el seu marit també en té 36 i ja li mana la pressa!!!!!! En canvi, clar és que l'Anton és molt jove i la veritat també vull disfrutar de la nova vida, tot i que fa tants anys que estem junts que no crec que canvii res, però no sé, si tinc un fill amb 31-32 anys em sembla que està bé, a més crec que el disfrutaré molt més, tinc l'esperit molt i molt jove, imagina't que encara em surten grans, sóc com una adolescent, jajajajaja!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dc. gen. 09, 2008 5:54 pm

Ainos, el tractament em dura 6 mesos, però pensa que és el segon tractament que faig, perquè quan tenia 18 anys, vaig un altre tractament, perquè tinc la pell tirant a grasa, i sempre he tingut problemilles amb l'acné. Saps que va bé, neteges de cara de tant en tant, a mi m'ha funcionat sempre.
Quan vaig anar a visitar a la dermatòloga, li vaig portar fotos de com tenia la cara alguns mesos... és a dir, durant aquests últims mesos m'he fet fotos de la cara perquè veiès l'acné, perquè el dia que has d'anar de visita al metge, desprès mai téns res... o almenys a mi m'ha passat algun cop.

Uff, quin rotllo que t'he fotut!! :-/
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 09, 2008 5:54 pm

Jajajajaj estàs a la segona pubertat!!!!! que bona!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dc. gen. 09, 2008 5:58 pm

Nosaltres també volem esperar amb el tema babys, perquè encara sóc bastant jove, em casaré amb 25 anyets, i ell amb 30, però si fós per ell cap problema; però penso que sóc massa jove per tenir mainada, l'edat ideal és a partir dels 27 endavant. Jo vull diferents coses abans de tenir un baby... sobretot viatjar!!
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 09, 2008 6:01 pm

Res de rotllo Agbe, tinc la necessitat de saber, perquè aquest tractament el pinten tan malament, que la veritat em fa una mica de por..... a més diuen que al principi hi ha un empitjorament i jo la veritat amb lo "fleuma" que sóc m'enfonsaré, no voldré sortir, estaré de mala llet... i sempre rep el mateix, i em sap un greu, perquè el que m'aguanta....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dc. gen. 09, 2008 6:01 pm

Algú recorda on hi havia l'enllaç aquell on hi sortia com una agenda dels passos a seguir, sortia d'uny a sis mesos..., de sis a tres mesos..., ho estic buscant per fer-me una agenda per veure com porto els preparatius!!
Imatge

EntradaAutor: TETES » dc. gen. 09, 2008 6:14 pm

Agbe ara no puc posar fotos que estic a la feina i aqui no les tinc, quan sigui a casa i m'enrecordi, jeje i itngui un moment les posare...

en principi si que volem buscar aquest any el baby si tot va be, si no pot ser doncs esperarem que tampoc soc tan gran, i que plasta es la gent, sempre preguntant!! fins i tot la nebodeta de 3 anys apreta!!! m'aixeca el jersei i toca la panxa i pregunta si ja tinc un nen a la panxona..es que vol un cosinet per poder jugar, jejeje

D'aixo dels grans, el meu home em va explicar una vegada que quan ell tenia 16 anys tenia molts grans, enormes i va fer un tractament i que ho va passar fatal, no pots beure res d'alcohol, etc i que es un medicament mol fort i que quan se li van secar els grans li va quedar les crostes de color verd i si es vol tenir mainada no es bo tampoc...
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Agbe » dc. gen. 09, 2008 6:17 pm

Ainos, no tinguis por perquè no és res de l'altre món... tranquil.la!!
A mi la dermatòloga ja m'ho va comentar que al principi em sortirien més granets i desprès notaria que va millorant la cosa... a mi no és que m'hagin sortit molt de granets des de que he començat, però encara no porto ni un mes. Lo que si estic és molt vermella, com quan a l'estiu vas a la platja i et quedes ben vermella de la cara, pues lo mateix, i jo com que sóc blanqueta i es nota, jejeje!! lo que passa és que la pell es reseca i els llavis ,sobretot, es queden secs i haig d'anar amb un protector labial, tampoc et pots fer el bigoti amb cera.... és una mica rotllo
Agbe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants