Es verdad q todas las parejas se pelean antes de la boda?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 9:27 am

Tgi nosaltres és q de familia directa som uns 170 (tiets i cosins) així q a la mínima pugem als 200 convidats :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 9:51 am

jajajaj les dones al final ens sortim amb la nostre eh?? :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 10:06 am

170 dius??? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, doncs així no m'estranya!!!!!!
je je, si, sempre acabem guanyant!!!!!! :-)ok: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: martamario » dl. maig 08, 2006 11:04 am

hola guapas que tal estais?
martamario
:: núvia experta

Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 11:14 am

fin de semana muy bueno! ya he empezado a recolectar dinero de los suegros y cuñados!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: martamario » dl. maig 08, 2006 11:15 am

vaya pues eso es buenísimo, pero seguro que lo has recogido pero ya lo tienes gastado jaja es lo que suele pasar.
martamario

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 11:41 am

ja ja ja, si, pero no me esperaba el dinero tan pronto ni tanto, así q una laegría para el cuerpo, ja ja ja :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: martamario » dl. maig 08, 2006 11:43 am

bueno la verdad que ya te queda bien poquito eh! ya mismo se juntan tus dos mariquitas. Ya lo tienes todo preparadito? Me parece muy bien que hagais de vuestra boda la boda que siempre habeis soñado aunque se salga de lo normal. Es una cosa vuestra y la teneis que disfrutas vosotros. Muy bien por vuestra manera de organizarla
martamario

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 11:46 am

gracias martamario! :-()-) una se casa una vez en la vida (o eso espero, ja ja ja), y aunque sea diferente a las bodas normales, tenemos la suerte q los dos queremos lo mismo! la verdad, es q espero pasarmelo genial, allí en la masia!!!! y aunque para nosotros casarse no significa mucho (quiero decir q ya vivimos juntos y es como si estuvieramos casados en todos los sentidos), queremos hacer una fiesta bonita a nuestro gusto
solo me falta comprar un toldo o una carpa i ya estáaaaaaaa.
Je je, si q se juntan yaaaa!
ale, q rollo q he metido
Visitant

EntradaAutor: martamario » dl. maig 08, 2006 12:01 pm

si si, es lo que se pretende que sea solo una vez. A nosotros nos pasó lo mismo ya viviamos juntos pero nos hacia ilusion (la verdad me hacia mucho mas a mi que a el) hacer una fiesta para celebrarlo lo nuestro con nuestra gente que de verdad se lo merecia y nos habian apoyado siempre y eso fue lo que hicimos una boda pequeña pero no falto nada de lo que nosotros consideramos importante.

Bueno chica me voy a buscar a mi marido al trabajo. Mañana estaré por aquí de nuevo.
martamario

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 1:00 pm

He tenido una mañana horrible de trabajo y no he podido entrar a deciros nada :-( Vaya Marta ya se ha ido a buscar a su marido, uis hoy voy tarde para todo. Ahora ya es la hora de comer así q tgi dp torno!! jejejej
ara entens pq som tants al meu casament? hi ha moltíssima familia!!!! >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 1:12 pm

JAJAJ FELICITATS TGI PELS CALERONS >.-<:

Normalment que ho solen donar... a l'ultim mes??
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 2:15 pm

És veritat!! quina sort Tgi q ja et donen regals!!! jo encara no he vist res de res :-( jejeje
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 2:22 pm

doncs si! quina sort q tinc!!!!! je je
suposo q la resta de gent s'esperara mes per això...
q tal tot vosaltres??? :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 2:37 pm

A nosaltres encare ningú ens ha dit res :-( per aixó preguntava que mes o menys quan solen donar algo la gent :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 2:46 pm

Jo res de res, una cosina meva diu q em regalarà la thermomix però encara no sé quan :-( jejeje
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 3:03 pm

jo crec q ho donen la setmana abans, ja ja ja, q és quan se'n recorden que hi ha un casament, ja a ja
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 4:15 pm

La veritat és q no espero gran cosa, jo sempre intento donar-ho un mes abans pq va millor. Ja t'aniré explicant q fan amb mi jejeje. De moment res de res, l'únic q ha canviat respecte a la setmana passada és q estic histèrica :--( :--( :--(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 4:22 pm

qiiii, q et falta una mica més de 2 mesos!
ja he llegit por ai q t'has posat a plorar quan has vist les fotos! deus estar més sensible de l'habitual no?? q maca!
:-()-) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 08, 2006 4:27 pm

us poso una foto de la casa! hi ha el meu cotxe al mig i sembla un anunci de cotxes, je je je. L'explanada q es veu és on farem el casament!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants