Autor: Myrim » dl. gen. 14, 2008 5:22 pm
HOla noies ketal el cap de setmana? a mi se m'ha fet curt!! i aqui no?... Cris doncs a mi aquest mes se'm passarà volant, perk a ki a Sitges la setmana de carnaval es festa, suposo k haureu sentit parlar dels carnavals d'aqui... doncs el dia 30 de gener dijous gras comença el carnaval, i els horaris a l'escola s'on diferents, Us explico i si alguna es vol animar a venir a veure'ls valen la pena. Pero si no surts a cap colla de carrossa doncs fa una mica de celitos... (aquest any es el primer k no surto per tema de la pasta... i la veritat estic plantejan-me fer una escapada amb el Joan per no ser-hi!!) Bë us explico:
DIJOUS GRAS (30 GENER): a la tarda arriba sa Majestat el Carnestoltes EL REI DELS POCASOLTES. A la nit es fa un sopar tradicional "la xatonada" amb ball fins tard, es l'entrada del carnaval i es molt divertit. L'endema costa m olt anar a treballar.
DIVENDRES: El carnestoltes visita els hospitals i lesescoles del poble. A la tarda a la meva escola ens disfressem.
DISSABTE: nO hi ha res... durant el dia el carnestoltes i la reina de carnaval fan visites per el poble a botigues, mercats, camps de futbol... pero IMPORTATANT A LA NIT NO HI HA RES!! HO DIC PK SEMPRE AKESTA NIT ES LA PITJOR S'OMPLE EL POBLE DE XUSMA K ve pensanase k hi ha la rua i beuen molt i la lien. Aquest dia el millor es anar al carnaval del poble del costat, o dormir per agafar forces per diumenge.
DIUMENGE: A LA tarda a les 4 comença la rua de la disbauxa infantil i a les 10 o 9 no recordo exactament la hora la rua de la disbauixa dels grans amb moltes carrosses i tratges realment wapos. Al cap de la vila ( la plaça k esta casi al inici del recorregut, les colles fan un ball o algo...
Quan acaba la rua hi ha diferents envalats per anar a ballar i también podeu anar al carrer primer de maig ( mes conegut com el carrer del pecat).
Joan i Myriam