Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 10, 2008 6:13 pm

Si si quan arribi el bon temps hem d'anar a la platja per anar agafant color i posar-nos morenetes pel casament, que jo estic més blanca....!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 10, 2008 6:13 pm

Jo ja estaré casada!!!! quan puguem anar a la platja!!!!

Has vist ja les fotos de la Pao. estan al seu post de la compte enrrera una pagines més enrrera de les que deuen aanr si no és que les ha tret.... vaig posar un link jo...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dj. gen. 10, 2008 6:18 pm

Segurament les han tret pq no emsurten
Buneo guaoes us deixo a veure si abans d'anr a fer carrosa em puc conectar un altre rato
fian ara
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: sira » dj. gen. 10, 2008 6:19 pm

Bones!!!!!

Gràcies a totes per preocupar-vos pel meu estat! la veritat és que ni ahir, ni avui he anat a treballar i no falto mai!!!! la nit de dimarts a dimecres vaig tenir tos tota la nit i no vaig poder dormir ni 2 minuts!!!! :--( :-/ :--( Fatal !!! en Rafel va anar a dormir al sofà hi tot perquè ja eren les 3 de la matinada i ell tampoc podia dormir. Encara ell va poder dormir unes 4 horetes però jo res, de res :--( avui estic millor però ostres tú feia temps que no tenia la grip.

Bueno a veure si recordo tot el que heu dit.... :hmm::

Aroa que us ho passeu bé a Roma!!!!

Truffa ÀNIMS GUAPA!!!! encara que siguin 15 dies però és millor això que res, val?! t'ho has de mirar per una altra banda i ser més positiva, vinga va !!! animat guapa!!!!

Gemma(nit) molt bé l'escrit !!!! i el ram també m'agrada però potser amb un altre color.

Espe et recomano fer fotos de les coses que no estiguin bé del pis i escriure la reparació, mira que totes les portes tanquin i obrin bé, si hi ha aire acondicionat o calefacció engega'l no tinguis por perquè a vegades fins que no hi vius no veus els fallos i t'ho han d'arreglar. Nosaltres vam fer una llista de cosetes que s'havien d'arreglar i avui en Rafel ha anat a veure el pis i ja està tot fet :-)ok: jo encara no hi he anat perquè encara no em trobo del tot bé.
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dj. gen. 10, 2008 6:21 pm

A mi lo de la quedada em va bé!!! quedem al Viena per esmorzar!!!
El dia que vulgueu
sira

EntradaAutor: sira » dj. gen. 10, 2008 6:23 pm

Mireia jo tampoc he vist les fotos! :-(
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 10, 2008 6:24 pm

Ostres Sira que bé que ja estiguis una mica més bé. La tos es tope punyetera i el grip és el que té es veu que n'hi ha passa!!! jo ja tremolo per que les pillo totes.
Que ve que ja t'ho hagin arreclat tot segurament el teu constructor/promotor es petit i ben parit per que els grans son una mica com ho diria... capullos! a mi m'han amargat l'existencia.
Espe segur que de coses te n'aniran sortint pero tranquil.la que un cop signada la comrpa venta les coses tenen garantia per un any per error d'hora i de mes anys com ara es l'estructura de la casa esquerdes etc. Al meu veï quan va donar d'alta el telefon es va adonar que tenia les tapetes pel telefon pero no havien passat cap cable per dins i li va fer una gracia!!! jo encara no ho sé per que no tinc telefon pero quan me'n vulgui posar ja veurem que em trobo....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 10, 2008 6:29 pm

Hola Sira, m'alegra que estiguis una mica millor, si quan et trobés tan malament lo millor és fer llit, i mira la feina ja es fará!

Ja havia pensat fer fotos i la llista dels desperfectes a veure si ho faig aquest cap de setmana i els hi envio per burofax la setmana que ve. De totes maneres no crec que m'ho vinguin a arreglar tan ràpid com a tu, perquè se de gent que viu als pisos primers que van donar ja fa mesos i encara els hi han d'anar a arreglar coses. Jo lo que si et recomano es que canviis el pany de la porta, jo serà lo primer que faré.

Fins ara Mireia, que vaig molt bé els preparatius del carnaval!
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 10, 2008 6:36 pm

Si ja ho se que hi ha la garantia i que estan obligats a arreglar els desprefectes, el que passa que com que els promotors són com són, dons vindrán quan els hi vingui bé, però jo hem faré pesadeta i com que la caseta de informació de la promoció estarà allà molt de temps, perquè estan fent més fases de pisos, dons hem tindran allà cada dia i sinó dons haurè d'ana a consum com vas fer tu Gemma. El que passa que al final et fan aburrir d'anar tan al darrera. Si més no lo més greu que ho vinguin a fer, com lo del parquet o la porta del menjador que està rallat. Paciència! :-(
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dj. gen. 10, 2008 6:37 pm

Sí Espe ja ho hem fet, vam canviar el bombí, el constructor ens ho va recomanar perquè com que fan còpies pel lampista, pel fuster, .... val més canviar-ho.

Us deixo 5 minutets que a El Club hi ha els participants de la Masia de 1907 i d'aquí a una mica diran qui ha guanyat el premi de 10.000 euros!!!
Algú ho mirava???

El dia que fem la quedada portaré la càmara com l'altre vegada i si tinc la invitació feta o alguna coseta us ho portaré per compartir-ho amb vosaltres! i una altra cosa també podriem quedar per anar a veure'ns unes a les altres, no??? a mi m'agradaria molt veure us el dia del vostres casament, què en dieu????
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 10, 2008 6:39 pm

Si Espe guapa tu defalleixis que això és el que volen ells!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 10, 2008 6:42 pm

Oi tant Sira, per poc que pugi hem faria ilusió veure-ho's el vostre dia amb els vostres bestits, serà la culminació després de tan preparar, consells, dubtes..
Crec que el casament de cada una de nosaltres el podem sentir una mica part nostre perquè hem compratit durant tan de temps els preparatius ...! Aix quina emoció! :-))
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dj. gen. 10, 2008 6:45 pm

Espe les noves construccions tenen una assegurança desenal però em sembla que és de l'estructura, però ells tenen l'obligació d'arreglar les coses que no estan bé.

Bueno la masia de 1907 l'ha guanyat la familia Camanyes!!!! 10.000 !!!!!!
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 10, 2008 6:49 pm

Sira jo ho havia mirat uns dies qui es la Camanyes la familia del panader o l'altre???

Oi tant que podem anar a veure'ns!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dj. gen. 10, 2008 6:51 pm

Si les noves construccions tenen una garantia i es que s'ha de establir una assegurança de 10 anys per "vicis ocults en la construcció" que se'n diu juridicament.
El tema dels desperfectes de construcció visibles, problemes d'acabats básicament és lo que vull mirar si está regulat i on i els hi fotaré al burofax que fins hi tot li pots posar un termini perquè t'ho vinguin a arreglar.

Jo no se de que va això de dius de la masia? :-/
Imatge
Espe

EntradaAutor: sira » dj. gen. 10, 2008 6:52 pm

Sí els Camanyes són els que el pare és flequer!
sira

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. gen. 10, 2008 6:57 pm

Espe si que esta assegurat per errors o vicis d'obra hi ha un any! mira la llei de garantia de l'habitatge allà hi surt!

Bueno noies us deixo m'han trucat de la imprempta que les meves invitacions ja estan!

Petonets!
Chiky-nit

EntradaAutor: sira » dj. gen. 10, 2008 7:02 pm

Ostres Gemma que guai!!!! ja ens ensenyaràs com han quedat !!!!!!!!

Gemma ara estava mirant les fotos de la teva web i n'hi ha de St Juan de Gaztelugatxe!!! és preciós!
sira

EntradaAutor: sira » dj. gen. 10, 2008 8:25 pm

Bones!

He estat mirant pentinats i he trobat una pàgina on n'hi han bastants a veure si us agrada algun o si més no us dona alguna idea:

http://www.schick.es
sira

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 10, 2008 8:40 pm

Bones reinas!!
Sira, m'alegra que estiguis millor...ara a fer repòs i acabar de curarte....

Truffa, com van els ànims?? I la teva iaia, com està??

Gemmanit, un 10 per l'escrit!! Nena, haviam si com a mínim algú es sent aludit i cambia la manera de ser... Per cert, merci per la informació del s papers del civil!

Tema vestit, jo tampoc en miro més perqué sempre em bé el dubte de si hauré triat bé...ademès com que es estil així voluminos, i casi totes les noies l'agafen més sirena o sense volum...doncs penso: Vols dir que agradarà??? Pero bueno, son paranoies...perque suposo que si m'el vaig quedar era per alguna cosa no?? Ja tinc ganes de tornar-me'l a posar...

Arohha, espero que vagi molt bé a Roma!! I les targetas són una passada!! Aquestes marietas m'encanten...pero el disseny li as donat tú no?? Perque no em sona pas de que hi haguessin unes marietas... un 10 reina!!

Bueno reinas, avui aniré al cine que ens han regalat 2 entrades!! Així que fins demà!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants