Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. gen. 10, 2008 9:10 pm

Per cert noies, a mi al Viena em va de conya perque no hi he estat mai i allà l'Arnau pot corre!! I el dia més igual...em va ver qualsevol cap de setmana!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 11, 2008 8:38 am

Bon dia guapes!!!!!!!!
POR FIN ES VIERNES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Sira a veure si s'acaba de curar el gripasso que aquesta vegada ha atacat fort!!!!!!!!!
Gemma, que bé que ja tindras invitacions, ja ens les ensenyaras, eh?????
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dv. gen. 11, 2008 8:58 am

guapes!!!

ja tinc invis!!!ja us les penjare!! i demà vaig a buscar sabates!! ::bna// ::bna// *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: Espe » dv. gen. 11, 2008 9:21 am

Bon dia noies!! per fi divendres!!!

Avui a la tarda aniré a mirar aliances, ja vam estar un dia mirant i més o menys sabem l'estil que ens agrada, avui quan plegui de treballar aniré amb la meu mare, perquè en Toni esta liat a la feina, i si veig alguna que m'agrada dons després ja vindrà ell a veure-la i ja també vindrà el meu germà i la meva cunyada que són qui ens les regalen. En agraïment nosaltres els hem convidat a sopar el dissabte.

Si sapigués el protocol de la cerimonia els hi podria anunciar que son testimonis però com que encara no hem parlat amb el mossèn no els hi podré dir res. Amb això tinc una mica de dilema, perquè jo se que ells no volen llegir, aleshores només hem queda que siguin testimonis, però es que també hi ha la meva germanenta que tampoc vol llegir. En fi que tots tres testimonis serà difícil crec, perquè normalment són dos, per part meva, ja que el dos per part d'en Toni ja estan clars. No se pas com ho faré :-/
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 9:21 am

Bon dia noies!!!!

Per fi es divendres!!!! :-///: :-///:

Noies ja tinc les invitacions i m'encanten!!! m'han quedat xulissimes! tot i que no les tenia totes per que era un plagio d'una que vaig verue i no sabia si seria capaç de fer-ho ho no al final m'han quedar super mones i sobretot originals! ja us l'ensenuaré que avui en muntaré unes quantes tot i que és un treballa de xinos pero bueno.... segur que a la gent els hi sorpendrà. Els punts de llibre també molt xulos així plastificats. Així que encantada i tot molt bé de preu! si no hagués plastificat els punts de llibre m'hagués costat 60€ al final per que vaig tenir que canviar la mida d'un paper pero plastificant els punts de llibre m'ha costat tot 100€. Tampoc està malament no??? comptant les etiquetes pels detalls de dos mides diferents i unes etiquetes mida a4 per personalitzar unes bosses que donaré a la gent els punts de llibre i les invitacions. Estic contenta!

Sira si a la meva web hi surt sant juan de Gasteluache o com es digui! a mi em va encantar! m'ho vau dir vosaltres que hi anés i us vaig fer cas!

Doncs sembla que a tothom li va bé el viena!!!! quedem pendent de decidir finalment el dia!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 9:25 am

Ostres Anna ja ens posaràs una foto de les invitacions i de les sabates si les trobes!!!!

Jo no demano a ningú que llegeixi per que a vegades els poses en un compromís calr que el nostre casament és pel civil i és diferent.... Pero si vols fer al teu germà i a la teva cunyada de testimonis per que no fas alguna altre cosa per la teva germana? el ram o algo així.... se sentirà molt espcial també! O fer els dos germans testimonis i un ram de chupachups a la teva cunyada.... no sé...
Per cert ahir vaig localitzar en Toni flipeu hi va parlar en Raül!!!! se m'està posant les piles!!!! i vam quedar que avui em trucaria per donar-me el preu... a veure que.... ja t'explicaré!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 11, 2008 9:36 am

Bé així recopilem....

Arohha...........26 Gener
Gemma..........26 Gener
Gemmanit.......26 Gener
Sira................Indiferent
Espe...............Indiferent
Miriam............Indiferent
Mireia.............Cap dia (Carnaval) a la pròxima que serà ben aviat.
Sònia (jo).......Indiferent

Agbe??????????
Dem?????????

M'he deixat algu????????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 9:39 am

Molt bé Ainos!

Afegeixo:

- La Truffa
- La Shyla
- La Winy
- l'Anna

que no sé si volen venir!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 11, 2008 9:40 am

Osti tu quin fallo!!!!!!!!!!!!!!
Es que tinc un cap!!!!!!!!!!!!!
Ho sento reines :-/
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 11, 2008 9:44 am

Bon dia,

Per fi DIVENDRESSSSSSSS.... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* que bé!!!

Anna, Gemmanit volem veure aquestes invitacions!

Gemmanit, el preu està molt i molt bé!!

A mi el dia m'és indiferent, però el 26 ja em va bé!

La Vania poder també s'apunta, no??
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 9:44 am

Es que som moltes ara ja!!!! i algunes que no hem sabut res més com la Tuchin!!! us enrecordeu??? va haver de canviar de feina i no es va poder conectar més! i ella organitzava el casament des de Madrid.... espero que ho porti bé!

Ara que parles d'alinaces Espe us en poso unes que vaig trobar que m'agraden.... vosaltres com les voleu? jo vull una cosa moderneta, pero no sé si ho trobaré...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Chiky-nit

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 11, 2008 9:48 am

hola bon dia noies, estem totes a tope ehh, jo aquesta nit m'he despertat a 2/4 de 4 i ja no podia dormir anant-li donant voltes al casament!! aiixxx

Molt xules les aliances Gemma!

A la quedada no crec que pugui venir, pq per mi és una mica pal anar fins a Girona per esmorzar, però espero que ho passeu molt bé!
Visitant

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 11, 2008 9:50 am

Nosaltres fa mes i mig, vam anar a fer un volt per Girona i vam anar a mirar aliances a la Charlotte, us sona aquesta botiga?? davant del benetton, però no sé com es diu el carrer. A mi m'agradaria que l'aliança fós d'or groc, però al meu futur no, i allà tenen or groc, platí i paladium. I les que vam veure que més o menys tots dos coincidim són de paladium i ens costen 1.200€. uff... ell només té aquestes al cap!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dv. gen. 11, 2008 9:54 am

ok!! jo m'apunto!!! em va be el 26, m'és indeferent el dia!!
m'han trucat de la botiga del vestit, diuen que si vui anar.hi a mirar el vèl o una jaqueta tipus torereta o algo aixi els hi han arribat les del meu vestit!!!!demà hi anire!!! aveure si m'en recordo d'endurme la càmara!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 11, 2008 10:10 am

Ok!!!!!

Arohha...........26 Gener
Gemma..........26 Gener
Gemmanit.......26 Gener
Sira................Indiferent
Espe...............Indiferent
Miriam............Indiferent
Mireia.............Cap dia (Carnaval) a la pròxima que serà ben aviat.
Sònia (jo).......Indiferent
Anna..............26 Gener - Indiferent
Agbe..............Indiferent
Shyla.............No pot venir (és que li queda un mica lluny la veritat...)

Ara falta la Truffa i si no hi ha novetats quedem pel 26 Gener!!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 10:18 am

Ostres Agbe 1.200€ cadascuna quin paston!!!!!

Doncs quedem el 26 per esmorzar al viena! ueee! *.-o-o.*
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 11, 2008 10:20 am

Cada una???????? Jo això si que no m'ho puc gastar amb les aliances, el pressupost no arriba!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 11, 2008 10:22 am

Per cert Agbe, al costat d'aquesta joyeria n'hi ha una altra que es diu Bosch que tenen aliances molt xules... també son una mica caretes però molt maques, a més el noi es molt simpatic!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dv. gen. 11, 2008 10:24 am

Ei les que ja teniu les invitacions ja ens les ensenyareu, nosaltres les tenim fetes més o menys, però en Toni les ha d'acabar de repassar abans de portar a imprimir, i encara espera el portatil el pobre :-.:·:: .
A més fins que ja no tinguem el piset una mica condicionat i que ens poguem posar allà tranquilament no podrem acabar de fer-les i fer els punt de llibre i les tarjetetes del detallets etc.

Jo si que me'n recordo de la Tuchin!!! :-)ok: Ja hem diràs que et diu en Toni del bus!

Ei Gemma són molt originals aquestes aliances, d'on són?

A la meva germana ja tinc pensat regalar-li el ram, el que passa que a més a més volia que participès al casament en alguna cosa i clar només pot ser o fent de testimoni o llegir, i com que ningú vol llegir... Ostres jo ja he llegit a 3 casaments i un va ser civil, però a mi hem va fer molta ilusió que m'ho demanessin, al principi et poses noerviosa i una mica de vergonya però no passa res.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 10:35 am

Les alinces les vaig trobar per internet a no sé quina joieria..... pero de totes maneres em sembla que pots tenir tants testimonis com vulguis per les dues bandes així que si no fas tres i tres i ja està!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant