Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 11, 2008 10:40 am

No, no!! 1200€ totes dues aliances! la meva val uns 400 € aproximats i la del meu xicot 800€, més o menys.

Ainos, sí ja sé quina joieria vols dir. pues un dels dies que baixem a Girona a fer un volts hi passarem.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 10:45 am

Ah! això canvia també!!!! pero tot hi així les trobo cares. També m'han dit que està molt bé la joieria Fortià que està al davant de l'Onix al pont de pedra.

Espe ja m'ha trucat en Toni! vaia salero que té el tio!!!!! m'ha fet el mateix preu que tu i també m'ha comentat que li hem de pagar quan vingui el xofer pero jo em sembla que li hauré de pagar abans per que ja em diràs qui li pagarà sino!!!! jo estaré a Riells i en Raül fent-se fotos així que.... bueno li comentaré a ell a veure que li sembla....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. gen. 11, 2008 11:04 am

Hola nines!!!!!!!!

Ufff,…. Us he d’explicar una cosa,….. estic una mica així,…. No sé com,….
Aquesta nit no he pogut ni dormir!!!! Tinc por, perquè crec que li estic agafant mania al vestit!!! :--(
Ara me'l miro i no m'agrada!! :-( :-( :-( :-(
I ara sí que no el puc canviar,……. Mare meva!! Crec que em vaig precipitar,…..
Doncs ja veus si ara he d'anar amb un vestit que no m'agrada!! :-(

Gemma, reina, les aliances són precioses!!!!! Són superoriginals!!! A mi personalment m’agraden més les d’or blanc, però ja saps que només és pel fet de que siguin d’or blanc. La veritat és que totes són precioses!!!

Que bé!!! Ja tenim data de quedada!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Agbe, 1.200 € totes dues és una altra cosa, però tot i així Déu ni do!! A nosaltres ens costen 550 € totes dues, ara sí, no tenen res, ni brillants, etc.

Ah, volem veure les invitacions eh!!!!! :-///: :-///: :-///:

Arohha, molt xula la tarja d’agraïment!!! Està molt bé!!! Veus, ja tens una cosa més!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Bé nines, us deixo que tinc feina.

Petons,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. gen. 11, 2008 11:05 am

Gemma i Espe, us voldria demanar un favor, em podrieu donar el telf. del home dels autocars?? Es diu Toni, oi?

Merci!!!
_cumeta_

EntradaAutor: Dem » dv. gen. 11, 2008 11:10 am

bon dia macas !!!!!!!!
be a mi el dia 26 tambe en va be,i com diu la miriam la oneta podra corre per alla amb l'arnau!!!
el viena k esta devant de coreos no??? o a un altre?????
gemmanit molt macas les aliançes!!!!! nosaltres tambe les tenim ens arriben daki dos semanetes, despues les em de gravar ja os fare fotos,son molt simples es la tipica de tota la vida llisa amb acavat rodo de or blanc,per que modernetes son molt macas pero en santi deia k no fa de casats k sembla un anell corrent(mes per k nosaltres les bolem d'or blanc)a mi si k magraden les modernetes pero al final per votacio ens emb kedat amb les sencilles de tota la vida.
truffa guapa espero k tot estigi millor i els anims tambe molts de petons i una abraçada super forta!!!!!!
miriam aviam si per la kedada k ens coneixerem totes i els nostres pekes ja an arribat els bolis pollo etc.....!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 11:17 am

Gemma tia tranquil.la!!!!! com li has agafat mania al vestit??!!!! pero si et queda super bé!!! a veure imagina't amb el vestit i amb el canvide l'escot que li vols fer i tota la pesca i veuràs.... i si tens una crisi del vestit ves a a la botiga i torna-te'l a posar i ja veuràs que diferent que ho veus tot!
Jo penso que això són pors i dubtes típics i que a totes en algun moment o altre ens passa o amb el vestit o amb una altre cosa.... pero estàs molt guapa amb el vestit i et fa molt bon tipu així que no has de dubtar!
Mira jo li vaig enviar una foto a una estilista i em va dir que era un vestit molt guapo així que li hem de fer cas!!!

Et passo per mail el contacte d'en Toni dels autocars.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. gen. 11, 2008 11:25 am

Gemma, guapa, potser sí que tens raó!!!! Però és que me'l miro i li trobo defectes per tot arreu!! En fi!! Millor no me'l miri més!! :--(
Merci pels ànims, ets un sol!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Quan t'he llegit m'han entrar unes ganes de plorar,.... Aix, és que sóc una mica flosqui jo, eh!!!
Em faig una por el dia del casament!!! neu:-D
Mira, estaré passant una crsisi de vestit,..... i ja està!! Espero que es passi aviat!! :o-o:

Merci per telèfon guapa!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 11, 2008 11:36 am

Ostres Gemma, ni de conya tenir una crisi pel vestit, eh!!!!!!!!
Jo també faria el que diu la Gemma, anar a la botiga i tornar-te'l a provar, segur que llavors ho veus diferent....a mi també em passen aquestes coses també soc una mica flasca i amb les coses més absurdes sóc molt cagadubtes, en canvi per les coses importants i greus tinc més decisió (sóc una mica rara!!!!!)
El vostre vestit és super guapo!!!!!!!! I a més si te'l fas una mica al teu gust encara serà més per tu!!!!!!!!!
No te'l miris més en foto i ves a provar-lo!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 11:36 am

Clar que si Gemma reina és el que tu dius una crisi del vestit i has canalitzat els nervis i les coses cap aquí com ho podries haver fet cap els detalls o altres coses.... et passa com a mi que mirem altres nuvies i altres vestits i se t'envà la castanya i et venen els dubtes pero jo penso... per exemple... el Nalón a mi m'agradava molt aquell vestit i me'l vaig posar i caca de la vaca i el veig a l'Espe i m'encanta com li queda! per això o es com jo que vaig anar a la Cymbeline decidica a per l'aladin per que m'agrada molt i vaig sortir del provador amb aquest i la meva mare i la meva sogre em van dir allò d'"aquest! aquest! aquest!!!!" així que si ens l'hem quedat serà per algo no i et queda molt bé!!!

Així que tranquil.la!
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. gen. 11, 2008 11:44 am

: besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito :
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

GRÀCIES GUAPÍSSIMES!!!!!!!!!!!!!!! SOU UNS SOLS, DE DEBÓ!!!!!!!!!! MENYS MAL QUE US TINC A VOSALTRES!!! Ara a qui li hagués explicat això???? :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Sí, serà una crisis de vestit, però de totes maneres passo de mirar més!!! Només al post de gironines i ja està!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Petons!!!

Gemma.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 11:47 am

Clar que si totes aquí apilonadetes!!!! ahir li explicava a en Raül que fariem una quedada i el tiu flipava i deia ostres tu si que va lluny la vostra relació encara les veuré al nostre casament!!! >.-<: >.-<: i jo li deia carinyu no saps lo important que és poder tenir unes eprsones que estan passant pel mateix que tu i que et resolen dubtes, et donen idees, t'animen en moments baixos.... si es que està al post de gironines no té preu!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dv. gen. 11, 2008 11:48 am

Bon dia maques!!
Ja he vist que heu quedat el 26 al Viena, per cert. algú sap si ve la Tetes???
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dv. gen. 11, 2008 11:49 am

Gemma que és això que ara no t'agrada el vestit, però si et queda genial!!!! Jo estic amb les noies ves a la botiga altra vegada i te'l proves!!! Veuràs com sortiràs de dubtes!!! Jo prefereixo no mirar ni vestits, ni nuvies, perquè després si jo no quedo igual el dia del casament hem dona algu, jeje, a mi hem preocupa més el pentinat. El vestit confio en la meva iluminació i en els consells de la gent que m'acompanyava aquell dia!!!

Ànims guapa que estaràs preciosa i deixaràs a tothom bocabadat!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Gemma(nit) si que es molt simpàtic i salao en Toni!!! Ja he vist que li pases el contacte a la Gemma. Jo segurament faré algu encarregat de pagar al xofer, algun familiar que hi vagi en bus, dons li confiaré les peles perquè pagui al xofer.

Jo en les aliances hem pensaba gastar uns 600 euros totes dues, que més o menys es lo que hem vist que costen les que ens agraden, que crec que ja està bé, tampoc hem vull passar perquè ens les regalen
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 11, 2008 11:50 am

Gemma, tranquil.la!! lo que pots fer és tornar-lo a probar i veure lo guapa que estàs i lo bé que et queda, segur que et quedes més tranquil.la!! a mi també m'ha passat això del vestit... però quan te'l tornes a posar, et veus bé, penses si l'he triat és per alguna cosa: per lo guapa que em veig, jejejeje!!!

Per qè no te'l tornes a provar???
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 11:50 am

Ostres ni idea no ha dit res..... de moment!

Ara que dius això del Viena que se m'havia passat per alt!!! Dem és el viena que hi ha a l'espai Gironés aquell tant gran que està a darrera de la burbuja! la botiga aquella tant grand e làmpares etc. no és el que correus! així podrem estar més tranquil.les i aparcar millor!
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 11:52 am

Epe tens raó potser li dono a algú de confiança que pugi a Girona que serà on farà la primera parada! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 11, 2008 11:54 am

Espe, jo també em pensaba gastar uns 600-700€ en les aliances. Perquè jo vull l'anell de tota la vida d'or groc (semblant al de la miriam però sense el de brillants) però amb un tall una mica modernet, però el meu xicot no vol or groc, no se sap veure! I a mi m'agradaria que tots dos anéssim iguals.

Gemma, ànims!!
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 11, 2008 12:00 pm

Jo també si puc gastar-me 600 € per les dues millor que millor, a més l'Anton, que es sempre molt original va i em diu, que ell ja se'l comprarà d'aquells d'acer de fireta que total no el portarà!!!!!!! Em pensava que el matava quan m'ho va dir!!!!!!!!!!!!!
Això, per alguna cosa estem aquí no Gemma?????? Ja veus si és maco això del post de les Gironines, jo m'ho passo teta!!!!!!!!!! També li vaig dir ahir a l'Anton que quedariem, i sabeu el primer que em va dir???? "jo no hauré pas de venir, no??????" ES LA PERA!!!!!!! Ja li vaig dir que no, que això eren coses de les nenes del foro i em va dir "cada dia estas pitjor!!!"
Bé què hi farem, HOMES!!!!!!!!!!!!!!!!! :-/
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Dem » dv. gen. 11, 2008 12:04 pm

a vale si ja seon es gemmanit !!!! moltes gracies,
gema jo no he vist el teu vestit i aixo k et pasa no fa gaires dies a mi tambe en va pasar amb una cronoca k vaig veure per aki pero reina segur k estas radiant i si tel estas fen mes com ets tu enncara mes, de fet totes crec k en passa lo mateix no fa gaire la miriam ma sembla tambe ho va comentar, a mi ja et dic tambe!!! aixo son els nervis!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 12:10 pm

Jjajja que bo l'Anton també!!!! HOMES!!!! no sé aps de quina pasta estan fets!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants