Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 11, 2008 12:15 pm

Algunes vegades em fa gracia, però a vegades no tanta.... té un humor tan especial, que si no el coneixes o l'entens et quedes super tallat!!! Però bé, què hi farem, cadascu es com es!!!!!!!!! Per altra banda és un buenazo, això si que ho té, sempre pot comptar amb ell!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. gen. 11, 2008 12:45 pm

GUAPES, MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES!!! M'HEU ANIMAT MOLT!!!! :-)) :-)) SOU GENIALS!!!
Sí, espero que amb els canvis que li vull fer em vegi millor!!! Mare meva, quin cas estic fet!!! :o-o:

Sí noies, aquests homes a vegades,..... s'ha de tenir una paciència!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
El meu futur també flipava quan l'altra vegada li vaig dir que quedavem!! >.-<: >.-<: >.-<:

Apa, us penjo algun pentinat per si us pogués servir d'ajuda,... :-)ok: :-)ok: :-))

Petonets,

Gemma.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 11, 2008 12:55 pm

Guapes, jo me'n vaig a dinar que a les 15.00h tornem a la rutina, jejejeje!!

BON CAP DE SETMANAAAAAAAAAAAA!!! per totes les que no hi sou per aqui aquesta tarda.

Gemmanit, dilluns penja'ns alguna foto de les invitacions i targetes, please!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 1:13 pm

Gemma tia em fas por aquestes 3 les tinc jo també!!!! nena que tenim els mateixos gustos!!!! jajajaja quina gracia!!! >.-<: >.-<:

Agbe si puc faré fotos i sino ja us les portaré el dia de la quedada!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Espe » dv. gen. 11, 2008 1:24 pm

A en Toni quan li dic que quedem, hem diu que molt bé!!

Jo els anells m'agradaria combinar or blanc i groc, brillant i mate, són bastant sencills, i que tots dos siguin iguals jo no vull brillants!
En Toni no està acostumat a portar joies i per això també els volem sencills. Ell diu que poder tampoc s'acostumarà a portar-lo però que farà l'intent, el que hem fa por que se'l comenci a treure, quan va ha entreno i tingui partit i tan posar i treure al final el perdi.

Bé per les que no trebelleu a la tarda Bon cap de setmana!!!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 11, 2008 1:38 pm

ahh, m'ha agafat algo, no sé si ho sabeu però soc enginyera agricola i em dedico a fer visites de tant en tant a granges, doncs la meva jefa m'ha programat una visita a una granja de porcs divendres a les 12 del migdia, jo plego a les 3 de la tarda, i a les 6 he de ser a Barcelona a emprovar-me el vestit!! Ara li he demanat que ho canvii i ha dit que farà el que pugui.
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 11, 2008 1:44 pm

Vaia tela Shyla a veure si t'ho pot canviar!

Bueno mosses bon cap de setmana. Disfruteu-lo molt!!!!

Fins dilluns! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 11, 2008 1:49 pm

a veure, bon cap de setmana!
Visitant

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. gen. 11, 2008 1:50 pm

Jajajajajaja!! Ostres Gemma, quina gràcia, no??
Doncs no ho sabia que els tenies!!!! Lo nostre ja comença a ser preocupant!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Jejejejejejeje.

Espe, respecte els anells, dir-te que us passa igual que a nosaltres. El meu futur no està acostumat a portar anells, i jo tampoc volia brillants. Només volia que tots dos fossin iguals, així que per això al final la última paraula la va tenir ell, ja que jo estic acostumada a portar-ne. És molt sencillet, però ja voliem una cosa així!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Shyla, reina, a veure si t'ho pot canviar la teva jefa!! A vegades aquests jefes/es!!! Aiaiaiai!! :-)
Sort guapa!!! :-)ok: :-)ok:
I volem fotos de la prova, eh!! :-)

Bé noies, com que no sé si podré tornar a entrar,....MOLT BON CAP DE SETMANA A TOTES!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 11, 2008 3:31 pm

Bona tarda,

A treballar unes horetes i a les 19.00h comença el cap de setmana, que bé!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
I demà me'n vaig a barcelona amb la meva mare, aprofitaré per mirar sabates, a veure que trobo.

A mi amb el tema anells, em passa el mateix que a moltes de vosaltres, la última paraula la tindrà ell, però jo vull que les dos siguin iguals. Encara queda temps per buscar, mirar i comprar...jejeje!!

Shyla, a veure si la teva jefa et pot canviar l'hora de la visita a la granja...molta sort.
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 11, 2008 3:45 pm

A mi la que m'agrada molt és aquesta, ja la vaig posar una altra vegada, però és que m'agrada molt!!!! El que passa que encara no l'he trobada, i estic en busca i captura....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 11, 2008 4:20 pm

Ainos has mirat a can coma?? allà tenen moltes aliances.
Agbe

EntradaAutor: winy » dv. gen. 11, 2008 4:22 pm

Bona tarda nines,
com porteu el tema "bellesa", al shunshine de Girona, fan un pack de núvia per 165 euros. Està força bé de preu, no??
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dv. gen. 11, 2008 4:37 pm

Ainos, jo no t'ho puc assegurar però juraria que he vist aquesta alianza sinò és igual poder semblant a Girona, però no recordo on.

Jo només vaig anar dues botigues a mirar, una es la Rosa Sala que està al c/ Nou i l'altra es la joieria que hi ha la Plaça Independencia de Girona al costat del Bocatta, en aquesta ultima t'ensenyen les que tenen allà de mostra però tu pots fer les combinacions d'or com vulguis, es a dir que si t'ensenyen una tota d'or groc tu la pots demanar tota d'or blanc per exemple.
Imatge
Espe

EntradaAutor: Espe » dv. gen. 11, 2008 4:44 pm

Està molt bé i que inclou aquest pack winy?

Jo ja fa un any que estic fent neteja de cutis habitualment cada 3 mesos i ara ja començare a fer una al mes crec. Però res quan hem poso dels nervis i quan m'ha de venir la warry (com diu la Gemmanit) dons hem surten granets i ja tinc la cara que sembla un mapa, a més amb els nervis no paro de remenar.
També intento mirar lo que menjo i vaig al gym quan puc, aquesta setmana per exemple només vaig anar el dilluns i avui si puc també hi aniré.
Cap allà al març o abril vull començar a fer una mica de solarium per tenir color.

I vosaltres que teniu pensat fer?
Imatge
Espe

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 11, 2008 4:50 pm

Bueno, jo estic amb tractament d'acné i fins que no l'acabi (a finals de juny) no puc començar a pendre el sol. Però a partir del juliol, intentaré fer alguna sessió de solarium, perquè sóc bastant blanqueta i em costa posar-me morena. i només puc anar a platja els caps de setmana.

Espe, referent això de les netejes, normalment et recomanen fer-les cada 3 mesos, com tu fas, però una cada mes penso que és una massa, no sé, i t'ho diu una que sempre he tingut problemes amb els granets. Però això ja t'ho dirà l'esteticien, a veure que et recomana.
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 11, 2008 4:52 pm

I on hi vas a fer la neteja de cutis, és que em fa una por que em facin una desgracia a la cara!!!!!!!!!!!!!!!
Hi vaig anar a aquesta joieria es la Ramirez de Cartagena, i també a la Coma, ja n'hi havien que m'agradaven ja, i no eren massa cares, però no n'hi havia cap igual que aquesta, bé si no la trobo ja em decidiré per algun dels models que tinc vistos....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 11, 2008 4:55 pm

Ainos, perquè no la imprimeixes i preguntes si et poden aconseguir aquesta aliança??

I sinó proba d'anar a les que anat la Espe, perquè si en ella li sona d'haver-la vist, poder és que la vist en alguna d'aquestes dos que hi anat.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 11, 2008 4:56 pm

Jo les netejes sempre les intento fer-les cada 3 o 4 mesos, amb el canvi d'estacions. Abans de començar el tractament, vaig fer-me una, perquè la derma em va dir que durant el tractament no me'n faci cap.
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 11, 2008 5:02 pm

I a on hi vas????????
Imatge
ainos28