el vestit me l'he agafat a dominguez
es mes maco aix que guay
m'ho vaig passar molt be .
vaig anar a la moda i al bd dominguez
i a la moda no se si es que no tenia ganes de vendre
pero vaig quedar a les 10h fa dos setmanes i va vindre per les 10'45h
i amb el fred que feia i ja sabeu que en aquell carrer no va sol i no hi ha cap botiga per resguardarse ja que totes obren a les 10h
despres li vaig dir els que m'agradaven i tambe li vaig dir com el voli
i em va dir que ella d'aquells no en tenia pero que m'ensenyava uns quants no em feien el pes cap i va ser el colmo quan li vaig comentar si en tenia que tinques una mica de drapejat per que em disimules la panxa.
i em va dir davant de mi i me mare que jo tenia una idea prefixada i que anava com el burros.
em vaig quedar flipan i li vaig dir que perdones pero jo no li habia faltat al respecte
vaig seguir provant-me vestits pero amb desgana aixi que com no em feien el pes i ella nomes m'enseñava o molt classic o rectes o amb molts volants li vaig comentar que ja em pasaria.
vaig quedar un altre dia amb bd i quin canvi noies:
em va oferir si volia cafe em va possar la calefaccion a tot volum per que no tingues fred (cosa que lamoda no em va possar la calefaccio fins que no portaba com 3 vestits...)
despres em tratava super be i apart lo tipic que et fa una mica la piloteta que si et queda genial que no tens que perdre res que no se que...
apart en lamoda no em vaig trobar no se com explicar-vos no vaig dir aquest es el meu vestit
en canvi al bd si noies.
quan em vaig provar un no se quin numero era de vestits...
i li vaig di a me mare:
mama ara em veig amb un vestit de nuvia i apart aquest M'ENCANTA.!!!!
i em vaig provar dos mes pero que va ....
quan s'em fica una cosa al cap
la veritat es que es maquissim
pero lo que respecta ho sento molt pero no puc dir-vos quin es ja que tinc infiltrats al foro
tinc a la meva cosina que s'ha casat pel juliol i esta encantada en el foro i sap que soc despres tinc a la tieta del meu novio que s'ha casat a l'agost i igual....
aixi que ...
pero us ho puc dir en un privi si em paseu la vostra direccion per privi de hotmail.
petonets!!!
per cert com a anat aquest cap de setmana???
aquesta nit aon celebreu
nosaltres sempre o fem a casa de una tieta del meu novio pero com aquest any li a tocat guardia totes les festes
fara nadal i sant esteve
es que fa des del 24-30 i si tenem molta feina el 31
espero que no li toqui el 31 ja que pobret.....
aixi que com aquesta nit a casa dels seus tiets entre que ve la gent i despres el para la taula y comencem a menjar despres el segons i despres els postres i els torrons i cantem ens anem per les 3 de la matinada i despres en marc te que treballar a les 8h i estara rebentat...
aixi que ho celebrare a casa de me tieta que com es la veina de me mare a la que en marc estigui cansat s'en va a dormir a casa meva i jo seguire i aixi no estic obligada a marxarme avans...
petonets
i si no parlem
bon nadal............