Autor: Espe » dl. gen. 14, 2008 10:11 am
Hola noies bon dia!!!
Altra cop dilluns, jo el que estic és desitjant que arribi el dijous, per anar a casar-me amb el banc, jajaj! Ja tindrem el piset i podrem començar a portar-hi coses, que tinc casa dels meus pares col·lapsada de caixes, jeje!
Miriam a mi m'ha agradat com ha quedat la tercera opció d'invitació amb la baqueta més petita!
Espero que la teva mare estigui millor de la operació i que tot li vagi molt bé a la teva germana!!! Ànims!
Queque a les botigues de vestits normalment et donen hora per anar a mirar i emprovar però t'estàs l'estona que calgui, allà provant i mirant.
Truffa m'alegro que la teva àvia estigui millor, i espero que a la nova feina et vagi tot molt bé.
Aroa així t'ha agradat Roma? Es preciós eh? Vau poder anar al Vaticà? Ara et passo els telèfons d'Autocars Toni, per privi!
En quan a lo de la neteja de cutis que digueu, dons jo a l'estiu passat vaig començar i me'n faig cada tres mesos, quan hi ha canvi d'estació. Avui hagi d'anar a l'esteticien per una altra cosa i ja li preguntaré si ara fem cada dos mesos i el tema solarium quan hauria de començar també.
Bé jo divendres vaig anar a una Joieria amb la meu mare a mirar aliances i vaig veure una col·lecció que hem va agradar molt i que es moderneta i a més pots fer les combinacions que vulguis, així que dissabte vaig anar amb en Toni i el meu germà que ens les regala i vàrem triar dues que ens agradaven i avui m'han de trucar per dir-me preus exactes, i ja escollirem entre aquestes dues. Una altra cosa enllestida. Si puc faré una foto del follet on surt aquesta col·lecció d'anells que us dic.
Per altra banda el divendres quan vaig anar amb la meu mare vam estar mirant arracades i vàrem veure un conjunt d'arracades i penjoll que ens va agradar molt, d'or blanc i la meu mare hem va dir que si m'agradava que me'l quedés que m'ho regalava, jo li vaig dir que no, a mi hem sap greu perquè ja hem regalen el vestit, però ella hem va insistir que era un regal dels meus pares que els hi feia ilu, que tingués aquest record d'ells, així que avui hi anava a fer la paga i senyal i ho anirà pagant poc a poc. I hem va dir la noia que ens coneix que pel dia de la prova del vestit me'l deixarà perquè m'ho vegi tot com hem queda.
Ostres Gemma(nit) quin mal al dit no? aquestes coses són lentes, fins que et cau l'ungla, a veure si hi ha sort i pel casament ja ho tens curat!!! Ànims!
Ainos felicitats ja tens enllestida les invitacions i les targetes, nosaltres ho volem fer nosaltres el disseny, però com ja he dit fins que no ens situem al pis i podem seure sols i tranquils poder haurà d'espera unes setmanes, tot i que la family ja ens comença a reclamar les invitacions, jeje!
Jo el que tinc pensat és que quan ja tingui el pis una mica decent i amb mobles convidar a la family a un berenar i donar-li les invitacions. Així a tots de cop, un dia als pares i germans i un altra dia als oncles i cosins, amb els que més relació tenim i les altres anar repartint poc a poc.
Perdoneu pel rollo!