Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 14, 2008 3:06 pm

Miriam a mi m'agrada més sense la tanca!!!!!!!!!!
Gemma les piruletes jo també les vull fer d'aquestes de colorins, aquella que vares posar!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Jo també tinc targeta del Gros Mercat, a veure Miriam si ens informes del preu i anem totes a deixar-los sense existències!!!!!!!
Hi ha per aqui un lloc que es diu la Casa de les Xuxes o algu així, ara ho miro a veure què tenen....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 14, 2008 3:11 pm

Res de res, o almenys jo no n'he sabut trobar, bé n'hi ha unes que tenen forma de pitu, però no crec que quedi molt bé, no?????? Jajajajajaja
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dl. gen. 14, 2008 3:11 pm

nosaltres també tenim la intenció de fer-ho, i a mi m'agradaria aquestes que diu la Gemma, que almenys són diferents no són les típiques de color vermell...
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 14, 2008 3:34 pm

Doncs noies que lguna ens informi dels preus de la les puruletes! jo no tinc compte al Gros Mercat si algú pogués informar del preu a Gros Mercat i la Gemma que ens digui que tal les seves...
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 14, 2008 3:45 pm

Nenes i si no, què deuen valdre en una botiga de xuxes normal, 0.25 ct (no en tinc ni idea, però mes o menys, no?), per unes 110-120 que en necessitarem de mitja, són 30 €.
Aniré a mirar aqui al Bel-ros del Centre comercial, a veure per on van els trets!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: winy » dl. gen. 14, 2008 3:55 pm

Bona tarda nenes,
1er de tot no hem demaneu les fotos del vestit, pq la meva germana fent l'indiu les va esborrar totes... l' hagués matat!!!
Una cosa, que hi poseu a la targeta d'agraïment???
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: winy » dl. gen. 14, 2008 3:59 pm

Si voleu, aqui al costat d'on treballo hi ha una botiga al major que són els que venen a les botigues de xuxes, ara no recordo com es diu... us ho miraré.
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 14, 2008 4:06 pm

Ostres Winy vaia traça la teva germana!!!!! pero que tal va anar? explica'ns!!!!

Doncs molt bé Ainos a veure quin és el preu de mercat....

Jo la veritat es que no tinc ni idea de preus així que si em poguessiu informar m'aniria super bé.

Gemma les teves m'encantes i si les poguessim demanar i no fossin super cares.... ja diràs guapa!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dl. gen. 14, 2008 4:12 pm

Primer arribo a les 12 i hem diu la noia, " ... que t'ha passat? tenies hora a les 11'00 !!... ", vale comencem bé. (la 1a proba i ja m'equivoco d' hora)
Peró bueno va anar de conya, estaba guapissíma!!!!!!!!! (jo sola ja m'ho dic tot), només m'ha de deixar anar mig milimetre de la cintura, pq hem queda arrugat al final de l'esquena, és preciós!!!!! Miraré si el trobo a internet i us el passo.
Gemmanit, fa molt mal el dit??? Procura no enganxar-te l'ungla amb llençol o ves amb compte al treure' t el mitjó, pq sinó la liem, eh?
Imatge

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. gen. 14, 2008 4:14 pm

Nenes, voleu dir que no ens posaran a la presó amb tant de "trapixeo"!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Guapes, ja tinc preus,..... Molt, molt barates no són, però penseu que no és la piruleta normal, sinó que és més grosseta,... :-)ok:
Bé, resumint, que l'unitat surt a 0,55 € (sense IVA).
El "problema" està en l'embalatge, que venen en caixes de 96 unitats, ja que comprariem directament al proveïdor.

Apa, penseu-hi i ja em direu alguna cosa. Si no us fa res a mi m'agradaria demanar-ho aquesta setmana. Ja em direu alguna cosa.

Petonets,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: arohha » dl. gen. 14, 2008 4:32 pm

gemma a mi m'agradaria possar una piruleta vermella, li podias preguntar el preu?? si pots sino no passa res .
et posso una foto de la piruleta que m'agradaria possar
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: TETES » dl. gen. 14, 2008 4:35 pm

bones neneeeeeeess!!!!

osti tu, he intentat posar-me al dia pero m'es impossible...no se desde quan no podia llegir-vos pero heu escrit una barbaritat, quines maquines!!!!!

Gemma, jo tambe vull veure les teves invitacions si no et fa res...
Jo em vaig enganxar una vegada la ungla grosa de la ma amb la porta d'un cotxe i uff quin mal!! recordo que vaig passar la nit fatal, del dolor no vaig poder dormir i l'endemà vaig anar al trueta i alla em van fer un foradet petit cremant l'ungla al mig on havia estat l'enganxada per treure la sang presa i em vaig marejar i tot, pero despres em vaig quedar mes tranquil.la, es va passar aquell dolor tant fort, uff!!!

Nose qui ha estat que moltissimes pagines enere preguntava pels papers civils despres del casament... nosaltres vam haver d'anar a portar uns papers que ens va donar el mossen a l'ajuntament d'Espinelves, on ens vam casar, i ens van dir que ja ens trucarien quan estes preparat. AL cap de força temps, com era agost estaven de vacances, ens van dir que haviem de pujar els 2 perque el mossen s'havia oblidat de fer-nos firmar uns papers i vam pujar i alla vam firmar i ja ens van entregar el llibre de familia i la tia ens va dir: ara ja esteu casats! i vai pensar, em pensava que ja ho estava desde el o4 d'agost....jejeje! doncs eso, que despres del casament a l'esglesia a l'ajuntament t'ho acaben de fer i ja esta, almenys nosaltres va anar aixi!

nenes ja vaig veure un primer esbos del meu album de fotos, al primer moment impacta i et quedes com alucinat i despres mica en mica veus si t'agrada o vols canviar alguna foto, si vols canviar el color, posar en blanc i negre... encar no estava acabat i faltaven pagines pero l'impressio va ser bona!! ja tinc ganes de tenir-lo >.-<: >.-<: >.-<:

Ostres Winny ta germana una mica manasses no..jejeje, bueno haurem d'esperar a la segona prova!! m'alegro que et veiessis genial i guapissima, lo principal es que tu mateixa t'hi vegis!!!

ARa ja no se pas que mes volia dir.... :hmm:: :hmm::
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dl. gen. 14, 2008 4:36 pm

perdo per la parrafada... :-)) :-)) :-))
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 14, 2008 4:36 pm

Ufffff si que anava malament jo amb el preu!!!!!!!
A mi ja em sembla bé, la piruleta és molt xula!!!!!!!
El que passa que jo en necessitaria unes 120, a veure si entre totes podem quadrar els numeros i ja per la quedada et podem donar les peles.
De totes maneres miraré aqui al Bel ros, mai se sap....
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 14, 2008 4:41 pm

Quin vestit és winy???

Gemma si que piquen si!!! i no hi ha descompte per volum!!!! i com es pot fer si per exemple en vols 130 te n'has de quedar 192?
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. gen. 14, 2008 4:41 pm

Ok Arohha, t'ho miro, a veure què podem fer!! :-)ok: :-)ok:

I tant Ainos, mai se sap!! :-) Si la trobes més barata, ja ens ho diràs, eh?!! :-)ok: :-)) :-))
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. gen. 14, 2008 4:44 pm

Sí, perquè venen en 4 estutxos de 24 unitats c./u.

Ells venen a l'engròs, només a empreses. Jo les compraré a través de l'empresa del meu pare, sinó no puc.

Jo igualment en vull agafar de més (més que el nº de convidats), perquè sempre hi ha companys/es de feina de compromís, veïns, etc. a qui donar-li.
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 14, 2008 4:45 pm

Gemma ja tens raó ja que ens posaran a la pressó! amb el trapitxeo que portem amb uns i els altres! vaia tela!!!!

Arohha tu la que vols és la de cor vermell??? no?

Tetes jo ja no he anat al metge per que tu et vas marejar quan et van fer això pero jo emmarejo només entrar per la porta d'un hospital!!!

Tetes a veure quan poses fotos!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dl. gen. 14, 2008 4:54 pm

Tetes t'ho acabo de passar mail a l'adreça de hotmail!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dl. gen. 14, 2008 4:55 pm

Per cert ara que hi penso.... quan el vostre futur us va regalar l'anell de compromis, li vareu fer algun regal???????
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant