Ainos guapa espero que la prova vagi bé, quan t'expliquen lo que t'han de fer suposo que espanta però tu tranquil·la!
Vania ja veuràs que lo de la mare no serà res, a la meu mare també li varen trobar i la van operar i està perfecte, ànims!
Gemma (nit) així a la Hispano et surt igual? a mi hem sortia molt més car, suposo que és perquè ho faig a la nit. Jo crec que la gent si agafarà el bus perquè vindrà molta família d'en Toni de fora. Ei si no et fa res hem podries passar el correu de la hispano, els enviaré un emeil a veure si ara hem diuen el peu més exacte.
Que bé ja vas a fer el tastet, jo encara no tinc ni els menús d'aquest any, imagina't, els de l'hotel s'ho agafen amb calma i a més el tastes poder fins un mes abans no anem a fer-lo, però realment millor perquè ara estic una mica atabalada amb el pis.
Truffa reina jo crec que vas amb temps, mira jo, a 5 mesos i encara no tinc impreses les invitacions, ni targetes dels detalls, ni fetes targetes d'agraïment, ni se com muntaré els detalls, jeje però bueno m'ho agafo amb calma, quan ens hi posem en serio que tinguem un respiro del piset, dons ho farem tot, jo crec que encara tenim temps.
Mel benvinguda, ja ens explicaràs com portes els preparatius! I ja saps som aquí pel que necessitis!
Winy quina mala sort perdre les fotos!!! Jejeje bueno haurem d'esperar una mica més per veure't!
Tema regal al nuvi que comentàveu, dons jo com que no m'esperava per res del mon l'anell, no li havia comprat res, com que hem va enganyar, ja que me'l va regalar quan vàrem fer 10 anys que sortíem junts i hem va dir que aquell cap de setmana tenia un curset a Barna, jo li volia regalar un cap de setmana, però clar quan hem va dir allò dons res, i després va ser ell qui hem va sorprendre a mi, quan hem va portar a passar el cap de setmana a Cadaqués i hem regalar l'anell.
Llavors jo per Sant Jordi (el nostre aniversari és al març) li vaig regalar un rellotge bo i vaig reservar al Magma dues hores de piscina i sopar allà i li vaig fer de sorpresa també.
Jo no se si li faré sopresa, poder li faig un regal especial perquè el dia abans del casament és el seu sant i el dia 2 de juny el seu cumple. M'ho haig de pensar!