Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 15, 2008 4:04 pm

Qe dius a la segona pagina!!!! no pot ser!!!!

Ai guapes que malament que em trobo i les ganes que tinc de plegar i el que em queda avui!!!!!!! sort que ja tinc la reunió preparada per que m'he quedat aqui al migdia i he menjat un trist entrepà de truita. :--(
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. gen. 15, 2008 4:18 pm

Gemma no hem quedat que et cuidaries, què és això d'una truita!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dt. gen. 15, 2008 4:18 pm

Nenes, ja he enllestit a tope la feina, ara podré conectar-me una estoneta amb vosaltres. Que no hi ha ningú?????
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Agbe » dt. gen. 15, 2008 4:19 pm

Gemmanit, ànims!!veig que totes estem estressades a la feina... jejeje!!! cuida't i descansa al vespre.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dt. gen. 15, 2008 4:20 pm

HOLA BONA TARDAAAAAA!!! OSTRES GEMMA SI ESTAS XUNGUI DE LA PAGINA UNA TRUITA NO T'ANIRA PAS BE EEEH.... AAAI QUE T'HAUREM D'ESTIRAR LES ORELLES..JEJEJE...

JO SI QUE ESTIC PER AQUI WINY!!! :: orrr:: :: orrr::
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 15, 2008 4:24 pm

Teniu raó noies! per matar-me menjar un entrepà de truita!!! :--(

Pero soparé arrós bullit ben caldós aquesta nit i demà prometo portar-me bé per que sino no staré al 100% per fer el tastet i això no pot ser!!!

Si noies anem una mica aixi de cul totes em sembla pero a mi no sé que em passa que la meitat de les meves neurones només pensen amb casament!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. gen. 15, 2008 4:28 pm

Gemmanit, hem sembla que a totes en passa el mateix, millor 3/4 parts de les neurones pensen en el casament.
Faràs ben fet de sopar arrós bullit, es veu que hi ha una passa d'estómac molt xunga.

Hola Tetes, hem va preguntar la Pruna si anaves a la quedada del 26??
Imatge

EntradaAutor: TETES » dt. gen. 15, 2008 4:28 pm

T'ENTENC PERFECTAMENT GEMMA, A MI L'ANY PASSAT EM VA PASSAR EL MATEIX, A LA FEINA GAIREBE SEMPRE ESTAVA ENTRANT AL FORUM (COM ARA) I PENSANT AMB COSES DEL CASAMENT I VAIG FER UN MUNT DE FALLOS I COSES A LA FEINA QUE DESPRES DE CASAR-ME I ARA ESTIC COMENÇANT A VEURE... NO ESTAVA CONCENTRADA AL 100% I FEIA LES COSES SENSE PENDRE ATENCIO I EM VAN PASSAR COSES AQUI A LA FEINA QUE MAI HAVIA FET.... PERO BUENO JA TOT HA PASSAT I ARA, TOT I QUE ESTIC AL FORUM IGUAL, NO ES EL MATEIX PERQUE JA NO HAIG DE PENSAR EN EL CASAMENT, ARA EL FORUM ES UNA MANERA DE FER EL DIA MES DISTRET, PERO NO EM DESPISTA TANT COM ABANS I SORT LA VERITAT....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: TETES » dt. gen. 15, 2008 4:36 pm

WINY PUES NI M'HAVIA ENTERAT QUE HI HAVIA QUEDADA, COM VAIG ESTAR DIES SENNSE LLEGIR-VOS ENCARA NO M'HE POSAT AL DIA DE TOT... DONCS NOSE SI VINDRE, JA US HO DIRE. QUE VINDRA ELLA?
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 15, 2008 4:36 pm

Doncs a mi em passa això que ostres he de planificar mil coses i actes i propostes i no em surt res! bueno si em surt pero lo que abans em sortia amb una hora ara en tardo dues!

Doncs esperono haver agafat aquesta passa o si més no haver-la agafat a temps!!!! faré bondat...
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. gen. 15, 2008 4:37 pm

Hem va dir que si tu hi anaves ella també, pq diu "... passo de ser la única del post 2007... "
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 15, 2008 4:42 pm

Bueno noies ja he trucat i tinc hora per primera vegada a la meva vida a l'esteticient el dia 25 a la tarda!!!! per que fem una planificació del que m'he de fer... neteges, etc!
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. gen. 15, 2008 4:44 pm

Gemmanit, a on has agafat hora?
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 15, 2008 4:56 pm

A unes esteticients que es diuen PERFUM que està per sant narcís. Serà la noia que es amiga de la meva perruquera que vindrà a maquillar-me a Bonmatí el dia del casament pero els tractaments i les proves me les faré aquí a Girona.
Chiky-nit

EntradaAutor: winy » dt. gen. 15, 2008 5:02 pm

Ah, no sé on es!!! Jo encara no tinc maquilladora i no sé a qui agafaré, la meva peluquera coneix una noia que treballava a tv3 i m'ha dit que li preguntarà. Peró no sé res en concret.
Imatge

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. gen. 15, 2008 5:10 pm

Jo tampoc en tenia ni perruquera ni maquilladora pero van obrir fa poc una perruqueria a bonmatí i en Raül i va anar i em va dir que era una noia jove i super moderna i vaig dir aquesta és la meva!!!! així que ens vam entendre molt i molt bé i jo li vaig dir que l'unic problema que hi trobava es que no tenia maquilladora i em va dir que tenia una amiga que trebavallava a la Perfums i li preguntaria si podria venir i em va dir que si així que perfecte!
Chiky-nit

EntradaAutor: Espe » dt. gen. 15, 2008 6:15 pm

Gemma ara et passo el telèfon de la hispano!!!

Gemma(nit) a mi en Toni hem va calcular uns 400 euros contant que sortíem de Salt a les 16.30 hores i tornàvem a les 4 de la matinada y no hem va dir res d'iva. Ara l'haig de tornar a trucar perquè ell hem va recalcar molt lo important que era saber l'hora de tornada, perquè ell a de calcular les hores de descans del xofer per saber si després el diumenge aquest xofer pot fer un altra servei o no, hem va dir que era millor tirar al llarg, que preferia que li digues per exemple a les 5 i si després l'havia de trucar per dir-li que vinguessin a les 4 que cap problema.
Després vaig parlar amb en Toni (el meu xicot) i vàrem decidir que li diríem a les 5 (suposo que una hora més suposarà paga una mica més de 400 euros).
Lo de posar dues hores de tornada ho he pensat després, perquè clar penso en la gent més gran, tot i que no hi haurà gaire, només les dues iaies d’en Toni i poder si algun familiar bé en cotxe dons es torna amb ell, no ho se això de les dues hores ho hem d'acabar de decidir i llavors trucaré a en Toni perquè hem digui el pressupost.
La majoria de gent serà jove o ja els oncles i familiars que volten dels 40 als 60 que crec que fins a les 4 o 5 poden aguantar, contant jo que el ball pot començar a la 1 de la matinada i que tenim 3 hores de ball. Clar si només seran 4 gats que tornaran a les 2 dons també hem sap greu fer venir el bus per dos o tres, crec jo.

No se poder per acabar-ho de decidir parlem amb els oncles de'n Toni que treballen fen banquets de casaments i saben més o menys per on van els tiros, de fet nosaltres hem treballat i ja sabem per on van i aquestes coses normalment s’allarguen.

Perdoneu el rotllo, la veritat que es un pel complicat això!

Procura fer bondat Gemma, que si estàs agafant la passa i el cap de setmana tens el tastes, no el gaudiràs com cal!!!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dt. gen. 15, 2008 6:36 pm

Uff ja veig que això dels autobusos és una mica complicat, jo en principi em vaig desdir de fer-ho, ja que el problema està amb quina hora de marxar es queda, perquè almenys nosaltres podem anar allargant hora a hora el ball, i si la gent esta animada..... a més el nostre casament és a les 13.00 h i de Olot a Sant Joan de les Abadesses hi ha 15 minuts en cotxe, llavors crec que la gent pot agafar el cotxe, i si no es poden quedar a dormir allà mateix. Al principi vaig pensar que si que en faria una d'olot a Girona i l'altre d'Olot a Sant Joan, però em va fer por que no hi anés ningu amb bus. Jo de moment a tots els casaments que he anat hi he anat amb cotxe, no sé....que és un rotllo organitzar-ho bé!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Espe » dt. gen. 15, 2008 6:54 pm

Dons si ainos es complicat voler organitzar-ho bé, jo el vull posar perquè de Girona a Roses hi ha un bon tros i clar, no volia que la gent bebès i després hagués d'agafar el cotxe i sobretot perquè la família d’en Toni que ve de fora no s’hagués de preocupar d'estar pendent del camí i seguir a un i l'altra.
Jo als casaments que he anat la majoria també ho he fet en cotxe però aquest any he anat a dos amb bus i la veritat que molt bé.

El problema serà que molta gent vulgui venir amb bus i hagi de posar-ne dos, jeje.

Per la meva part la meva família, que no són gaires, es volen quedar a dormir així que aquests per força hauran d'anar en cotxe, per tornar el diumenge havent esmorzat.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. gen. 15, 2008 11:04 pm

Bona nit noies!!

Jo avui fatal...també estic tocada de la panxa...i l'Albert i el peke igual... per sort en Tro i ma mare van millorant...

Ainos, mas de perdonar pero com que vaig una mica atavalada amb lo de la meva mare i germana, ja no m'enrecordava del pòster!! El que m'hauries de passar el teu mail perque a traves d'aqui no em carrega els arxius! No sé si ja m'els vares dir, si es així perdonem, pero no recordo on el vaig posar; espero que lo de les gomes sigui ràpid!

Gemmanit, millora't que el diumenge as d'estar al 100 %!

Bueno, ahir vaig parlar amb el meu mossen i aquesta semana m'arribaran els meus papers...

Sabeu, estic xof...avui a Lladó ha passat una desgràcia...una dona, tirant marxa enrera no ha vist que tenia la nena al darrera i la xafat! La nena es morta i era la seva filla... ostres, em sembla fortíssim...pobreta la criatura i pobre la mare, mare meva...a mi em passes aixó i no aixecaria cap mai més...el que no ser exactament com ha estat ni qui era ( més que res per la edat)..haviam demà al cole que diuen... :--( :--( :--(

En fi, bona nit reinas...ens veiem demà al vespre que demà em toca estar al costat de la meva germana... :--( :--(
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant