Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 16, 2008 8:15 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!
Ostres Miriam quina desgràcia!!!!!!!! Esta clar que la vida dóna uns cops.... jo tampoc crec que una cosa així pogues suportar-la.
Això ara a estar al costat de la teva germana que et necessita!! Ja veuras com tot anirà bé :-)ok: I tu a cuidar-te també de la panxa....
No et preocupis per la plantilla, t'envio un privi amb el meu mail, així no l'hauras de buscar per aqui al mig del foro.
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dc. gen. 16, 2008 8:43 am

Bon dia guapes,

Uff, Miriam!! quina desgràcia, pobre mare!! ha de ser tant fort que et passi alguna així... jo em sembla que tampoc aixecaria cap, quina pena!!
Que vagi molt bé lo de la teva germana i que es recuperi aviat.

Jo també habia pensat posar un autocar però al final no sé què farem...el posariem més pels amics perquè la gent més gran portaran el seu cotxe, però és una mica rotllo perquè quina és la hora de tornada??ho hem d'acabar de parlar.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 16, 2008 8:45 am

Bon dia nines!!!!

Ostres Míriam!!!!! Mare meva!!! Quan he llegit això que has explicat d'aquesta dona de Lladó se m'ha posat tota la pell de gallina!!! Pobretes totes dues!! Quina desgràcia!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Crec que això no ho podria superar mai,..... jo ni cap mare!!! Uffff,.... se m'ha quedat una mal cuerpo,..... :-(
Ufff,.... millor pensar en una altra cosa,....
Vosaltres també esteu amb la passa?? Ostres tu, aquest virus és potent, eh?? Cuideu-vos molt!! :-()-) :-()-) :-()-)
I molts ànims per a tu, per a la teva mare i la teva germana!! Tot anirà bé!! I si necessites alguna cosa,.... ja saps!! :-)

Gemma, com estàs de la panxona? I el teu dit? Va anar bé la reunió? Ah, i efectivament, l'entrepà de truita no és la millor opció pel mal de panxa!! :t:t: :-)) :-))

Espe, merci pel telèfon!!!! :-)ok: :-)ok:
Ufff,.... nosaltres també tenim un cacao mental!! No sabem si posar 2 autocars o 1. El més segur és que n'agafem 1 de gran (55 places) i per tornar fem 2 torns. Quin merder!! :o-o: :o-o: :o-o:

A totes, .... petonets.

Fins ara,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 16, 2008 8:57 am

Acabo de llegir la noticia a El Punt, i es veu que hi havia el pare i la mare, que havien deixat o estaven a punt de pujar al cotxe aparcat en un carrer amb molta pendent, i resulta que el cotxe es va desfrenar (encara no se sap com) i va xafar a la nena, nomes tenia 2 anys i mig pobreta... és una llàstima, els pares varen haver de ser atesos per un atac de nervis, imagina't!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: TETES » dc. gen. 16, 2008 10:05 am

Bon dia guapes!!!

Ostres que fort aixo de la nena, pobre familia, deuen estar destrossats, no es d'extranyar que els van haver d'atendre... com diu la gemma, aixo no crec que ho pugui superar mai ningu, es massa fort per superar-ho... a mi tambe se m'ha posat la pell de gallina, quin mal rollo...

Miriam espero que vagi molt be lo de la teva germana, estigues amb ella i mima-la molt que no estigui espantada que tot sortirà be, i tu cuida't la panxa i tota la family!!!

En fi, aixo es el que fa que a vegades et replantegis la vida i t'adonis que a vegades et preocupes de coses que son una tonteria, i que has de disfrutar del que vé i viure la vida al maxim tan com es pugui...

Aixx dema es el meu cumple..... neu:-) neu:-)
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 16, 2008 10:06 am

Deú ni do!!!! Quins cops et dona la vida,.....
I jo preocupada pel vestit!!! En fi!!! Quantes tonteries tenim al cap, a vegades!! :-( :-( :-(

Bé,.......canvi de tema,.... :-(

Suspito que la Gemma avui no ha pogut anar a treballar, perquè encara no ha dit res. Pobra, deu estar malaltona amb la passa de la panxa???Cuida't Gemma!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
_cumeta_

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 16, 2008 10:09 am

Bon dia noies!

Ostres tu.... de bon matí i llegir aquestes noticies..... :--( :--( quina pena per favor!!!! aquestes morts per accident mai se superent bueno ni aquestes ni les de cap fill. És molt fort.

La meva panxa segueix iguald e malament pero almenys ahir vaig menjar arrós bullit! i avui ja li he dit a la noia d'on vaig a dinar que menjaré arrós blanc i una petxuga a la plaxa! i a verue si em puc anar recuperant.... en Raül està igual que jo... i nosaltres amb el tastet.... es que som gafes!

Hem anat aquest matí a portar els papers a l'Ajuntament i hi hem d'anar dilluns que ve a les 19:00h a signar amb els testimonis. I jo encara n'hi ha dos que els hi hem de dir! som un desastre!!!

Pel que fa a lo de fer dues tornades nosaltres ho mirarem pero com que la masia ens faran fora a les 10:00 de la nit doncs no podrem allargar massa més.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 16, 2008 10:11 am

Gemma rci per la preocupació! pero de moment agunato! pero em trobo fatal fatal!!!!! neukiss-) neukiss-)

Miriam cuida't tu també!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 16, 2008 10:11 am

Suposo que si que deu estar malalta, amb el "tute" d'ahir, no m'extranya!!!!
Així que demà és el teu aniversari.... a veure si hi pensem, jajajajaja
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 16, 2008 10:19 am

Aixxxx gràcies Ainos per la preocupació! noies sou uns sols!!! :-()-) ahir vaig plegar a les 10:00 del vespre!!! :--( :--( avui tinc aquella sensació com si portés 2 dies treballant seguits!

Tetes demà és el teu cumple!!! a veure si et regalen moltes cosetes!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. gen. 16, 2008 10:40 am

Ostres gemma i no t'aniria bé quedar-te un parell de dies a casa per recuperar-te una mica si et trobes tant malament... es que estar a la feina amb mal de panxa ha der ser molt dur....

Ai nenes estic fatal, no es dema el meu cumple, es dema passat ,el divendres!!!! aixo es que tinc ganes que sigui divendres pel finde!! que fort nenes, equivocar-me de dia!!!

a veure si us recordeu doncs, jejeje!! Regals no crec que gaires, i si n'hi ha sera anar-ho a triar jo i m'ho pagaran, ma amre siu que soc tant especial....
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 16, 2008 10:45 am

Jajajaja que bona Tetes equivocar-te de dia!!!! vaya telaaaaaaa!!!!!!

Ja m'aniaria bé ja estar a casa pero es que tinc una altre reunió important divendres a les 10 del matí i he de fer una planificació de mitjans per llavors així que vaig a tope i no puc! amb lo bé que estaria si fos millonaria!
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dc. gen. 16, 2008 11:08 am

AI SI VAYA TELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! PENSAVA QUE DEMA JA EREM DIVENDRES, LESGANES!!!!! JEJEJE!!

SI SI SI FOSSIM MILIONARIES OTRO CANTAR SERIA..... BUENO DONCS A PASSAR-HO EL MILLOR QUE PUGUIS I SI ET TROBES PITJOR CAP A CASETA :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 16, 2008 11:10 am

Ah Gemma, has anat a treballar!! Ostres, és que al no llegir-te pensava que t'havies quedat a casona!!
Bé, però veig que encara estàs paxuxa,..... Cuida't molt, eh!! Que pel cap de setmana has d'estar al 100%!! :-()-) :-()-) :-()-)
Ànims guapa!! :-)ok: :-)ok:

Tetes, quina gràcia!!! Això són les ganes que tens de que et facin regals i mimitos!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Bé, aquests tipus de regals també me'ls fan a mi,...... La meva mare també diu que sóc molt especial. I amb el que m'agraden a mi les sorpreses,..... :o-o:
Bé, igualment segur que et cau alguna coseta que no t'esperes,.... :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: TETES » dc. gen. 16, 2008 11:39 am

Es que a mes ma mare no es fixa en res... perque al que s'acosta el sant o cumple allo que vas a mirar botigues o aixi i vas dient ai aixo m'agrada, ai necessito aixo, etc etc, i passant de tot, llavors et compren algo, que ja es el que tu vols, pero no el model que a tu t'agrada exclusivament i jo penso, jopeee, no s'entera que m'agrada un altre model?? i li dius i apa s'emprenya!!!! una vegada em va passar amb un rellotge...jo necessitava un rellotge i m'agradava un swatch i va ma mare i em compra un rellotge qualsevol.... i amb el meu home em passa igaul, li dic el que m'agrada i arriba el dia i resulta qu no sap que comprar i jo li dic, si paressis mes atencio quan et dic coses que m'agraden no tindries aquest problema!!! pero vaja que hi farem, si cau algo be i sino ja anirem a comprar-ho junts, quin remei...

On estan avui les altres nenes? deuen tenir molta feina!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 16, 2008 12:03 pm

Ostres si tu! avui tothom deu anar de cul!!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 16, 2008 12:12 pm

Ja veus, una mica de cul!!!!!!!!!!!! Però quan tinc un moment entro...
Tetes doncs a veure què et regalen DEMÀ PASSAT!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dc. gen. 16, 2008 12:36 pm

Eih, avui anem enfainades, no??
és que estic amb la comptabilitat i no ho puc deixar a mitjes!

A la tarda ja estaré més tranquil.leta, ja entraré.

Tetes, i les fotos on són???? penja fotos :-///: :-///: :-///:

Gemmanit, recupera't!!! avui sí que menajaràs bé... arròs bullit!

Miriam, a fer bondat amb lo de la passa. ja saps el menú, jejeje!! arròs bullit.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Espe » dc. gen. 16, 2008 1:08 pm

Hola noies, avui no he pogut entrar gaire, estava enfeinada!!!

Ostres he llegit la noticia i m'he quedat de pedra, els pares deuen estar fatal, una pèrdua així no et recuperes mai a la vida, han d'estar destrossats, d'un i do!!!

Bé Miriam tu ara has d'estar per la teva germana i la teu mare, espero que vagi molt bé avui! Ànims!

Gemma(nit) quin mal estar no, estar paxuxa amb la panxa i anar a treballar, amb lo fatal que et trobes, bé guapa molts ànims i recupereu-vos tan tu com el teu xicot pel cap de setmana!

Tetes que bo lo de equivocar-te de dia, jejeje! Bé així el divendres el podràs celebrar i a veure si cau alguna cosa! Ja hi pensaré en felicitar-te! Jeje :-()-)

Encara no hem pogut aclarir que farem amb el bus, si posem dues hores o no, a veure si en parlem avui, es que ahir vam estar mirant tema hipoteca, que demà per fi ja anem a escripturar!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 16, 2008 1:12 pm

Ostres Espe demà ja???!!!!! ja tindreu el piset escripturat!!! que bé nena!!!! MOLTES FELICITATS!!!! Ara sí que si que començaras una nova vida!!!!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants