Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: sira » dj. gen. 17, 2008 9:16 pm

Bones!!!!

Entro per saludar i ja entraré demà una estona a la tarda.

Mireia una cosa??? li podries preguntar a la teva cunyada o a la Rosa si per marxar al juny hauriem de començar a anar-hi o encara no tenen res!

Volem anar a Thailandia el 24 de juny i fer Thai Adventure amb extensió a platja però encara no tenim decidit si anar a Krabi, Phi Phi o Koh Samui.
Li podries preguntar???? Gràcies guapa!

Bueno ja queda menys per la quedada, eh!!!
sira
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 17, 2008 9:23 pm

Bona nit,

com li heu donat a les tecles aquesta tarda... :-.:·::

m'estic mirant lo dels rams i això que digueu de la estructura pot ser això?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 17, 2008 9:28 pm

també hi ha aquest altre, i n'hi han en diferents colors.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Agbe

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 17, 2008 9:31 pm

ho he trobat a la pàgina del galacticblum (hem sembla que s'escriu així), a l'apartat de "bolsas de bouquet", però no sé si és lo mateix que la bloomie ens ha dit.

Noies, perdoneu pel tamany de les fotos però no he sapigut reduir el tamany!!
Agbe

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. gen. 17, 2008 9:44 pm

ainos tenimles mateixes sabates!!!ke xulo!!!jejej

us penjo les fotos de la roba interior que portare!!avui tenia festa i he anat amb la meva germana de rebaixes, i m'he comprattot el conjunt de lise charmel (una pasta!!) MEDONAT EL KAPRIXU!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

nenes vaig a sopar!!

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: arohha » dj. gen. 17, 2008 9:50 pm

Anna quin conjunt més sexy, el teu futur maridet , segur que li encanta =0-0-) =0-0-)

Agbe, aixo que has posat crec que son como unes bosses, les estructures que diem , les he possat abans, estan a la pagina 513.
bona nit noies

fins demà.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 17, 2008 10:11 pm

Arohha, és que ho he vist i he pensat no sé si són aquestes estructures o si són més dures, em sembla que les que digueu són més dures, no??? és que amb el tema de les entregues vaig una miqueta perduda.
Merci Arohha!!

Anna, que maco el conjunt!!!!! segur que estaràs molt i molt sexyyyyy!!! Aquella nit triunfas Anna... :-)(-:
Agbe

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dj. gen. 17, 2008 10:14 pm

ostres, aixo espero!!!jo volia comprarme un conjun sexi per la nit de noces pero em sembla que emquedare amb el que portare!
x cert, he trobat lligues a 4eu al intimissimi,n he comprat 3 xq he decidit a ki les dunare, ala meva amiga de tota la vida, a la meva cunyada i a la meva cosina!
per cert, estic mirant detallets,i veig que el nostre fotograf fa fotos pels convidats,i ho veig pobre, no ho trobeu?penso que es poca cosa..no se, que en penseu??farieu algo mes??hi havia algu k ho feia?? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :-/ :-/ :-/ :-( :-(
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 17, 2008 10:20 pm

Arohha, perdona, però no havia pensat a dir-te lo de la sabateria.... tinc un cap, es una sabateria que està a la Rambla, a sota les voltes, està quasi al principi de les voltes des de la Plaça Catalunya, és força gran i es veu, es diu Font Dalmas, a l'aparador n'hi tenen alguns models.
Anna, aquest conjunt es molt maco, i sexy.... jo encara no he mirat res, hi aniré amb la meva mare, que em vol pagar tots els complements.
Mireia, nosaltres el mes segur es que anem a Illa Maurici, és una passada, a mi m'han comentat que a les Maldives no hi ha massa res a veure-hi practicament només hotel i platja, en canvi a les Seychelles i a les Maurici, hi ha mes llocs per visistar i cultura per descobrir, si vols jo tinc informació d'una pagina web que esta molt bé.
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. gen. 17, 2008 10:22 pm

Anna, estan molt bé de preu aquestes lligues... nosaltres podem no fem això de les lligues, no sé... perquè si fem entrega dels nuvis, rams de xupa xups, i als pares... no sé, penso que ja n'hi ha prou, no?? jo tinc por que es faci massa llarg tot això de les entregues, encara que això de la lliga es pot fer alhora del ball, no?? ja ho veurem... poder quan s'apropi el dia ho acabem de parlar.
Agbe

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 17, 2008 10:23 pm

Anna jo faig detall i foto, perquè el detall ja el teniem pensat, i al contractar el fotograf, com que ens va dir que ja entrava en el Pack (ja ho paguem igualment), doncs varem decidir que la foto serà una cosa més, és per això que vaig dir que si em poso a pensar en el que em gastaré amb cosetes, entre els detalls, les fotos, les piruletes , els rams de xupa xups. i els rams de flor natural per les avies i mares.... tela, no vull ni pensar-hi!!!!
Per cert, molt xules les teves sabates, jajajajaja
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dj. gen. 17, 2008 10:29 pm

Miriam, què tal la teva germana i la teva mare????????
Suposo que et conectaras mes tard, jo em sembla que aviat aniré a dormir....
Fins demà, que ja es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ainos28

EntradaAutor: arohha » dj. gen. 17, 2008 10:41 pm

gràcies ainos, ja anire a mirar, es que no hem vull gastar molt en les sabates, vull que siguin comodes, pero no hem vull deixar molta pasta.

agbe jo crec que son com bosses, pero tampoc amb facis molt de cas. pero les de la blommi son una estructura mes dura.

ainos jo tambe ho penso i amb tots aquests detallets ens deixarem una pasta, una cosa ja has mirat la ratafia pels homes, o al final no ho faras, perque a lo millor si ho agafem juntes ens surt mes barato, com diu la gemma ja començem un altre cop amb els trapis, acabarem a la presso, jejejeje....
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: montpra » dj. gen. 17, 2008 11:08 pm

Holaaaaaaaaaa !
veig que heu posat fotos de la gent que encara no l'havia penjat i va ... en posaré una meva també !
Miriam ja et diré lo del dia 26, ho puc dir fins el dia anterior suposo no ?
Jo tambe estic amb la passa aquesta de la panxa, i a més, demà i dissabte tinc exàmens de la UOC ...
Totes les malaltes, com esteu ??
I el dit com va ? (perquè no te l'emboliques un xic per no enganxar-te amb els llençols, mitjons, ... ?
Felicitats a qui fa anys demà divendres (perdo pero no recordo qui era ..., ho sento)
I bé, dir que m'interessa això de les piruletes per regalar a la gent.
Un peto enormeeeeeeeee !!!!
montpra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 18, 2008 8:10 am

Bon dia guapis!!!!!!!!!
Tetes FELICITATS :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Ja ens explicaras que t'han regalat al final...
Arohha, encara no hi he anat, suposo que hi anirem al febrer, que hem d'anar a Olot a buscar els menus d'aquest any al restaurant, i tan que podem fer trapitxeos, ja que el preu que em va donar la Gemma era per compres de 100 ut o més i jo en necessito unes 60-70 ho he de contar bé.... així si ajuntem la compra ens faran bon preu.
En aquella sabateria quan hi vaig anar tenien 5-6 models, i la veritat tots molt xulos, i tots a 40 €., ja diras a veure què tal.
Apa que ja és divendres!!!!! :-)ok:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: _cumeta_ » dv. gen. 18, 2008 8:36 am

Bon dia nines!!!!

Mare meva, sí que heu escrit!! Bé, no sé si me'n recordaré de tot el que vull dir,...

Bé, sí, primer de tot,..... MOLTES FELICITATS TETES!!!!! DESTIJO QUE PASSIS UN MOLT BON DIA I QUE ET REGALIN MOLTES I MOLTES COSES!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Gemma, ànims amb tot això de la feina!! :-()-) :-()-) :-()-)
Noia, aquesta professió nostra cada dia està pitjor, la veritat!!! :--( :--(
Bé, tu agafa-t'ho amb filosofia i pensa en el casament!! :-)) :-))

Anna, el conjunt que has posat és molt i molt sexyyyyyyyyy!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Per cert, les lligues a qui es donen??? :hmm::

Arohha, ja m'han passat preus de les piruletes en forma de cor: 0.50 €!!

Winy, quina gràcia això dels pantalons!!! neujor:-) neujor:-)
Doncs sí, menys mal que et va passar en el cotxe i vas poder anar a casa a canviar-te!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Míriam, com està la teva mare? I la teva germana? Espero que totes 2 estiguin millor!! :-()-) :-()-) I molta energia i ànims per tu!! :-))

Bé, veig que algunes heu penjat fotos!! Que bé, així ens anem coneixent les cares!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Sira i Espe, últimament no us "veig" el pèl!! Esteu molt enfeinades, oi?? Bé, molts petons!!! :-)) :-)) :-))

Bé, guapes, fins ara!!

Petonets a totes,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 8:37 am

Bon dia noies, no vegis com li doneu a les tecles ehh. Avui és el dia de la meva primera prova, quines ganes ja!
Anna és molt maco el conjunt, no s'assembla res a lo meu que és ben llis de tot arreu...el teu és més sexy, jeje
Ah TETES moltes felicitats! >.-<: :-///: *.-o-o.*
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 18, 2008 9:17 am

Bon divendres!!!! :-///: :-///: :-///:

Tetes MOLTES FELICITATS GUAPA!!! :-()-) ja ens explicaràs el tema regalitus!

Espe com va la sensació de tenir un pis propietat del banc??? segur que estàs molt feliç, emocionada i atavaladaaaa!!! però disfruta!

Gemma tens raó aquesta professió és una caca! sempre dic que m'he equivocat!!! la que m'espera....

Shyla que bé avui la primera prova! que vagi molt i molt i molt bé!!!!

Agbe el que has posat no son les estructures per fer els rams ara miraré si te'n trobo una i te la penjo.

Molt bé noies per penjar fotos!

Miriam com van aquests ànims???? ben amunt eh?! espero que la teva mare i la teva germana vagin millorant!

Buf volia dir més coses pero ja no m'enrecordo!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 18, 2008 9:34 am

Anna el conjunt es super sexy!!!!! i de molt bona marca!!!! molt bé! jo volia anar a mirar a la Intimissimi conjunts per mi a veure si encara enganxo l'oferta de les lligues.

Agbe t'adjunto una estructura de bouquet per que te'n facis una idea... si entres a la web www.galacticblum.com està a dins de l'apartat de complementos.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 18, 2008 9:39 am

Bon dia noies,

Tetes MOLTES FELICITATSSSSSS!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Que passis un feliç dia i que et regalin moltes coses!

Winy, ara he llegit lo del pantaló i menos mal que et va passar en el cotxe i no a la feina.

amb referència a l'estructura dels rams agafaré 10 i 10 bouquets, perquè vaig estar contant i en necessitem uns 8, però per si les mosques... tinc por que desprès em faltin!! A qui donareu els rams?? nosaltres pensabem donar-li a les solteres, i passar de donar la lliga. com ho fareu vosaltres??
ja veieu que amb el tema entregues anem una mica peix, però és que encara no ens hi hem posat.
Agbe

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants