Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 18, 2008 9:43 am

Gemmanit, això és lo que li hem de demanar a la bloomie??
jo pensaba que li hem de demanar com les bossetes que vaig penjar però en més dur, no??

Perdoneu si semblo una miqueta tonteta amb el tema aquest, però ja us ho he comentat que no hem mirat res de res de les entregues.

Espe, Truffa, Queque,... a totes (és que no sé si em deixo algú), com esteu??
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 9:45 am

noies, jo estic a 3 mesos de la boda i encara no sé les entregues, ni tan sols sé a qui donaré el ram! I tampoc tenim viatge, o sigui que les que us falten 8 mesos estigueu tranquiles que tindreu temps per tot!
Visitant

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 18, 2008 9:47 am

Gràcies Shyla!!!!!
Nosaltres encara no hem mirat res del viatge! i casi ni parlem del tema, però ja hem dit que passat setmana santa anirem a demanar informació.
Que vagi molt bé avui la proba, volem alguna foto Shyla.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 9:50 am

intentaré fer-ne, a veure si entre la meva mare i la meva tia se'n surten!
Visitant

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 18, 2008 9:51 am

Shyla pero tu ho portes super bé encara que no tinguis clares les coses!!! ets una crack!!!! Me'n recordo que la tetes era igual que tu a pocs mesos i encara li faltaven un piló de coses pero jo ho he de tenir controlat per que si no em poso nerviosa.... suposo que es qüestió de caracters!

Agbe es aixo lo que li hem de demanar a blomie pero amb forma de flor aquest te forma de niu. Després agafes el paper pinoxo i ho embolcalles tot.

Bueno noies me'n vaig a la reunio quin fàstic!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 18, 2008 9:56 am

Shyla que vagi molt bé la prova!!!!!!!!!!!
I Gemma igualment a tu la reunió!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 9:56 am

Gemma, que vagi bé la reunió!
Home si, de fet la unica cosa que ens falta és el que he dit, tenim pràcticament totes les invitacions entregades, els detallets, tota la roba comprada, tindrem l'estrés de l'ultima setmana a l'hora d'ultimar detalls, taules, etc, però vaja anem bé!
Visitant

EntradaAutor: TETES » dv. gen. 18, 2008 10:11 am

Moltes moltissimes gracies a totes per recordar-vos de mi!!! ara que era dificil oblidar-se si fa 3 dies que en parlo ja, jejeje!! a veure tema regalitus que tal, ja us explicare... primer de tot aquest mati ha arribat la warry, amb 9 dies de retras, ja li val fer acte de presencia el dia del meu cumple....

Jeje Gemmanit m'ha fet gracia aixo que has dit que jo estava tant tranquil.la, i era veritat, jo ho veia lluny i pensava hi ha temps, tot es farà, i ho vaig fer si, pero la ultima setmana un stres de bojos, en fi!!!!!

Les mitjes que es veuen a la fotos de la lliga que ha posat l'Anna son les que vaig portar jo!!!! Oi que no es veuen tant blanques com son la majoria????
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: TETES » dv. gen. 18, 2008 10:13 am

Ostres ara mirava els aniversaris del dia i surt que soc la unica de tot el forum que fa anys avui, amb la gent que som ja es raro no!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dv. gen. 18, 2008 10:22 am

bon dia a totes!!!

aixi que son les mateixes tetes?? m'ho vaig comprar tot ahir!!!em vaig ben enamurar!!jeje, i mira que em va custar 160euros tot,pro com tenia diners de reis doncs au, a GASTAR!!
per cert, felicitats!!ja diras que et regala el teu home i com ho celebres.. saber, ja m'he acostumat a dir el meu home!!ja no em surt el meu xicotd es de que vivim juns!!
pPORTO LES MATEIXES MITGES QUE LA TETES I LES MATEIXES SABATES QUE L'AINOS!!! :-///: :-///: TELA!!!
BUENO GUAPES, VAIG A FER VOLTS. QUE ESTIC DE VACANCES! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: TETES » dv. gen. 18, 2008 10:28 am

les mitjes son precioses i queden super maques posades i per lo cares que son ja ho poden ser, pero jo vaig tenir un problema, la cama dreta, a on no portava la lliga, m'anava baixant, ho vaig posar una mica malament... nomes de baixar al gartge de casa per pujar al cotxe, ja tenia la mitja cama avall, i aixi de tant en tant.... espero que a tu et vagin millor!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dv. gen. 18, 2008 10:32 am

ostres!!AIXO ESPERO, PQ SOC MOLT DESASTRE AMB LES MTGES...MA GERMANA VOL QUE EM COMPRI UN PORTA-LLIGUES, ES DIU AIXI???PER PORTARLES ENGANXADES, DIU QUE ES MES SEXY, PERO JO CEREC QUE POTSER ES VEURA AMB EL VESTIT PQ ES FORÇA ARRAPAT!!
X CERT, EM VOLIA APRIMAR 2KILETS PEL CASSAMET UI JA EN PORTO 4!!ARA JA PARO K SINO..NO TINDRE NI PIT NI CUL!!I AMB UN PARAULA D'HONOR M'AGRADA MES TENIR ALGO DE TOT, NO CREIEU??
X CERT, ALGU S'HA POSAT A DIETA??O SOC L'UNICA?= I FEU ALGUN TRACTAMENT?'JO ME VUI FER NETEGES FACIALS, I ALGUN PEELING CORPORAL, MANICURA, PEDICURA, I POC MES... :hmm::
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: arohha » dv. gen. 18, 2008 10:51 am

TETES MOLTES FELICITATSSSSSSSS GUAPA. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Anna jo també amb vull aprimar una mica, no faig dieta, fare una mica mes endavant, però m'intento cuidar, perque m'agrada molt mejar xuxes, patates, cosas salades........etc.

i tambe vull fer-me una mica de tractaments, ja he començat amb les netejas de cara perque sempre tinc molts granets..... i ja anire fent mes cosetes.

Ainos doncs , ja mirarem el tema de la ratafia per si ens podem estalviar alguana coseta. jo necesito unes 40 o 50 més o menys o haig de mirar be
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Dem » dv. gen. 18, 2008 10:58 am

molt bon dia a totes!!!!!!!
be tetes moltes felicitats!!!!!!!!!
al igual k la miriam un regalet!!!!

http://youtube.com/watch?v=4KZg0RbRH

... re=related
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 18, 2008 11:01 am

Bueno ja estic encara he anat prou ràpid! vaig a veure si adelanto la rpesentació de dilluns i diumenge no he de currar tant!!!

Anna doncs encara no t'ha costat gaire car! amb mitges i tot 160! encara et podrien haver clavat més! Tema tractaments jo tinc hora per primera vegada a la meva vida a l'esteticient el divendres que ve i si suposo que em faré alguna ocsa encara que mai m'he fet res i jo de moment no estic a dieta ja que els nervis se'm mengen! i si perdo més tetes estic apanyada!!!

He rebut un correu dels Bufallums i ja em començaran a fer els nuvis personalitzats! :-///: :-///:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dv. gen. 18, 2008 11:02 am

gemma guapa gràcies per mirar-me el preu de les piruletas. esperare a veure que ens diuen a la botiga de xuxes de l'espai girones.
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 18, 2008 11:05 am

Jo també volia fer-me alguna neteja de cutis, però al final no ho faré, perquè al tenir la pell delicada i amb granets, es veu que et pot empitjorar, i no vull tenir la cara feta un mapa..... també començaré a cuidar-me i el que si vull fer són massatges drenants, ja que com jo tinc mala circulació (ja bé d'herencia), tinc algu de celulitis....
Nenes, m'acaben de trucar del registre civil que ja tenim el nostre expedient matrimonial aprovat, a veure si hi passa l'Anton ara al matí, i així com que demà vaig a Sant Joan ja el deixaria a l'Ajuntament, m'ha fet una il.lu!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 18, 2008 11:08 am

Ostres molt bé Ainos!!!!! quan t'han tardat a aprovar-lo???? a mi em va dir que l'Ajuntament que ells mateixos se n'ocupaven d'enviar-lo al Jutjat i anar-lo a recollir.
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dv. gen. 18, 2008 11:10 am

be segeixo amb les demes!!!!
anna molt macu al conjunt felicitatas estaras molt sexi!!!!!
espe k encara no t'avia dit res a tu tambe felicitarte pel pis!!!!!!
ara no recordo k ho ha dit lo de donar les lliges ,jo vaig estar mirant el significat de les lliges i es donen ales persones o persona k fa molt de temps k estan solteres,yo en donu dos una a la meva cosina k fa la tira i mes i laltre el meu cuñat k tambe ronda per alla mateix els temps k fa k no te xicota,

gemmanit k vagi be la reunio,
hair vaig estan fent cosetes del panel de les taules i la veritat esk esta kedan molt xulu,per la kedada ja os portare fotos per k encara no puc descarregarmelas al pc,i la setmana k be sera de boixos per k entre la prova, acavar de decidirme el conjunt de roba interior k estic entre tres k magraden molt les sabates nenas començo a estar nerviossa jejejejjeej
be tot es fara no??? les mitjes jo tambe opto per unes de reixa blankes o si no color carn no se tampoc al final k fare ja os dire,encara k la setmana k be manivaig capa la cerdanya tres dies per la prova k li faran a la meva mare pero intentare conectarme desde alla!!!!
be fins ara patatonas!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: arohha » dv. gen. 18, 2008 11:11 am

Ainos felicitats , que bé. :-///: :-///: :-///:

gemmanit que bé ja haviat tindras el nuvis, esperem fotos.
Imatge
arohha

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants