Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dv. gen. 18, 2008 12:22 pm

ELS MEUS NO SON SIMETRICS, UN PILO I TOTS DIFERENTS I UN DE GROS I BEN DIFERENCIAT, DES DELS 14 QUE EL TINC I HA CRESCUT 3CM EN 10 ANYS!! AIXI QUE RES, A ESPERAR!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 18, 2008 12:27 pm

Vaig anar-hi perque tenia molt de dolor a la panxa, i es pensaven que era l'apendix, em varen fer una eco i me'l varen veure, resulta que pot ser que el tingui alla de naixement, i el pitjor de tot és que el mal de panxa no tenia res a veure amb el quiste sino que és un virus que es diu Helicobacter o algo aixi, que amb 10 dies d'antibiotic es cura (faré el tractament la setmana que bé quan hagin passat les proves), però clar ara que l'han vist, si es pot operar millor, ja que soc molt jove i haver d'estar cada any amb controls, és un pal...
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 18, 2008 12:36 pm

Si si clar! tots el voltets fora! a mi de moment m'han dit que no cap que m'operi per que han arribar a la conclusió que es com una malformació pero si em diguessin que me'ls he de treure ja li vaig dir a la gine que m'hi posin dos implants de silicona amb el mateix obrir per que si em treuen el vultos em quedo sense tetes!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Dem » dv. gen. 18, 2008 12:40 pm

ostres nenes com estem, si la vida!!! em de ser optimistes tot lo k pogem i de problemes anem un sac ple es ben be k si no es un pito es una pilota, per aixo ara per ara no val la pena de buscarte problemes o enpiparte per tonteries la veritat es k ja venen soles,,reines anims a totes i "PA LANTE"!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
ara estava xafardeian pagines de sabates i he vist com les k jo vull aviam si tindre sort i les trovo aviat aki os penjo la foto aviam k os sembla, son sense talo i es k jo no en porto mai i mastimo mes akell dia anar ben comoda i no tenirme k cambiar i esclar despues poderles aprofita!!!! un petonas patatones ens veiem mes tard k he de anar a comprar neukiss-) neukiss-) :-()-) :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Espe » dv. gen. 18, 2008 12:49 pm

Hola guapes,

Entro un moment a saludar-vos perquè m'haig de posar al dia de tot lo que heu escrit que ahir no vaig poder entrar al fòrum.

Bé ja soc propietària, ja ens hem casat amb el banc, el matrimoni per tota la vida que en diuen, jeje! Ufff se'ns ha girat molta feina. *.-o-o.* *.-o-o.*

Beno tinc novetats del casament, ahir hem va trucar el mossèn de Roses per anar a fer el curset matrimonial i no sabeu quin dia.. dons el dia 26 es a dir el dia de la quedada, jo que ja feia plans per anar a esmorzar i després quedar-me al pis netejant.
Dons hem d'anar allà al mati, a una masia que tè el mossèn a Sant Tomàs de Fluvià que es diu Can Gel, (que no se on para això, m'ha dit anant cap a l'Escala) i fem un trobada popular amb totes les parelles que es casen a Roses i amb parelles ja casades de fa anys i la fem petar sobre el matrimoni la convivència etc. i després fan un dinar pel mòdic preu de 10 o 12 euros. La veritat és que trobar-te amb altres parelles que es casen al mateix lloc que nosaltres pot ser divertit, prefereixo això que no pas haver d'anar a la parròquia d'aquí Salt i haver d'anar dos o tres vegades a parlar amb el mossèn segons la gent que ja l'ha fet. Així amb un dia ho tenim enllestit.

També hem va trucar la noia de la joieria, per dir-me els preus de les aliances, ens surten les dues per 581 euros amb la grabació feta a mà inclòs (bé la grabació hem va dir que ens la regalaven). Així que ja tenim una altra cosa. Si hi penso ja us posaré una foto de les que hem escollit.

A per cert MOLTISSIMES FELICITATS TETES!!!!! Espero que passis un dia molt maco del teu cumple i et regalin moltes cosetes!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Bé vaig a posar-me una mica al dia de tot lo que heu xerrat!

Petonets
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dv. gen. 18, 2008 12:50 pm

Ja veus tu, estem fetes caldo!!!!!!!!!!!
Dem a mi m'agraden així senzilles, són molt finetes, però com que no hem vist el vestit, jajajajaja, és conya.... Jo tampoc no en voldria portar de taló, però com que el meu futur és tan alt.....
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 18, 2008 12:54 pm

Ostres Dem son molt finetes! la Shyla també en porta unes sense taló i hem d'anar lo més comodes possibles. Jo per que estic aconsutada als talons portaré taconasso!

Espe quina llàstima que no puguis venir!!!! pero bueno lo primer és lo primer i hi haurà més quedades segur!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: arohha » dv. gen. 18, 2008 1:06 pm

ESPE FELICITATS PEL TEU CASAMENT AMB EL BANC,jejeje, segur que esteu molt contents amb el pis, doncs a disfrutar-lo moltissim. :-///:

espe quina pena que no puguis venir a la quedada, pero com diu la gemmanit, lo primero es lo primero. que vagi molt bé.

Dem molt fines les sabates, segur que amb el vestit et queden molt bé.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 1:09 pm

si, jo vaig posar foto a moda nupcial a un post que hi ha de sabates, a veure si les trobo...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 1:14 pm

són aquestes, jo tampoc porto mai taló i passo de comprar-me unes per cerimonia i llavors unes altres per després.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant

EntradaAutor: Agbe » dv. gen. 18, 2008 1:18 pm

Dem, les sabates són molt maques i tenen la pinta de ser supercomodes!!!

Gemmanit, que vagi molt bé el tast i dilluns ja ens explicaràs!! jejeje, veig que la majoria tenim quistes,... ah, quina gràcia això dels implantes, fer un 2 x 1,no??

Espe, quina pena que no puguis venir, però pensa que així ja tindràs enllestit lo del curs prematrimonial.

Per les que no esteu per aqui aquesta tarda: BON CAP DE SETMANA!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

I les que a la tarda esteu per aqui, ens veiem!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. gen. 18, 2008 1:40 pm

Bueno guapes que vagi molt bé el cap de setmana disfruteu molt! el dilluns ja us explicaré que tal el tastet i tu Shyla ja ens diràs que tal la prova!!!!!

Un petonarro a totes! :-()-)
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dv. gen. 18, 2008 2:16 pm

ostres ainos el vaig penjar ala pagina 436 amb sembla pero ara k ho he mirat no i es?¿?¿?¿? :-/ :-/ :o-o: :o-o: bueno ara el busco i t'el penjo!!!!!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dv. gen. 18, 2008 2:23 pm

aki esta no es exactament igual,les maniges no son tan grans,les flors tampoc son iguals ni de forma ni color,porto menos cua,els dos tall els porto pero no tan grans tampoc i porto lo mateix pero en fa una capa per sobre el mateix tall tot el vestit ,be ja os portare fotos el dia 26

Imatge
Dem

EntradaAutor: queque » dv. gen. 18, 2008 2:36 pm

hola noies, us vaig seguint però no sempre em dona temps per contestar.
Espe, benbinguda a la familia dels hipotecats, és una sensació rara,eh?? el fet d´entrar al pis i pensar que per fi és teu.
Ainós, vaja amb el dolor de panxa,no?? bueno, dir-te que no t´amoïnis que millor aviat que no més tard. Hi ha molta gent jove que els té i no ho sap ( clar a la llarga pot donar problemes si no fas res...)
Shyla, explica com va la prova, jo prometo fer-ho el dimecres quan vagi a fer prova dels vestits.
Dem, m´agraden les sabates, potser més les segones (les Geox), és una opció que jo m´havia plantejat, el fet de posar-me planera (no porto mai taló)
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: Dem » dv. gen. 18, 2008 2:39 pm

hola be las geox son de la shyla les meves son les primeres k per cert tambe magraden molt pero aket tipo manoletina en tinc dos i acavo amb mal de peus.
be patatones k vagi be el finde molts de petons
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
Dem

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 2:40 pm

queque, aquestes geox son les meves! les primeres les de la dem :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 2:41 pm

per cert dem, jo vaig estar 1 any vivint a santa pau!
Visitant

EntradaAutor: Dem » dv. gen. 18, 2008 2:46 pm

a si ostres i fa molt d'aixo per k pode ens en vist algun cop no??? on vius ara???

Imatge
Dem

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 18, 2008 2:47 pm

fa 5 anys, treballava en una granja per allà. Ara visc a Vic, de fet jo soc d'aqui, per em va agafar per anar cap allà i mira, jeje
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant