Mireia (o t'hem de dir xocolatina??!!) referent al tema bufallums agafo elsd e 25 cm que em sembla que ja està bé de mida i em surten per 110 € si ja he enviat fotos i falta que un espia que acompanyarà a en Raül els hi passi el seu traju.
Shyla així no t'has fet fotos??? ooooooooohhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! bueno sort que d'aquí poc en tens una altre de prova!!
Tema tastet només tinc una paraula GENIAL! ESPECTACULAR, EXQUISIT, INCREÍBLE UNA PASSADA!!!! La veritat es que anavem amb por per que cap de nosaltres hi havia nat a menjar mai i tot hi que teníem bones referencies fins que no ho veus no ho creus. Vam sortir tips a matar i això que només ens van posar una selecció dels aperitius. En vam provar 8 i n'hi ha 18!!! ens en quedàven 10! pero em va encaratar la presentcaiód els plats la originalitat de com servir-los i lo bonissims que estàven. Ens ha arreclat força el preu pero tot i així pica bastant pero no lo el volem tocar per que en Raül em va dir que ens casàvem una vegada i volia quedar bé i els nostres pares van dir els mateix així que hem tirat milles! i tirem la casa per la finestra!!! tots em van convèncer per dir-me ja m'havia estalviat moltes peles amb altres coses que havíem fet nosaltres i tota la pesca així que em van convèncer.
Ara us penjaré el menú definitiu.
I aquesta tarda a firmar l'expedient matrimonial!!!!