Les vàrem comprar a Joieria Mery, és una joieria petita que hi ha al costat dels pisos d'urbis allà al Pg. d'Olot de Girona.
La veritat que quan vaig veure la col·lecció hem va agradar molt, a més pots combinar com tu vulguis, si t'agrada un model que està amb or groc te'l fan en or blanc o combinat, com vulguis.
Jo no sabia que estava aquesta joieria vam anar perquè la meu mare coneix a la dependenta, ja que abans treballava a una joieria d'aquí Salt on la meva mare hi comprava sovint i ara ha a anat a treballar a aquesta joieria i la vam anar a veure i ens ho va ensenyar, tenen la col·lecció a l'aparador. També hem encarregat les arraces i el penjol que m'ho regalen els meus pares, el que passa que això no ho tinc per posar-vos fotos.
Els preus, hem va explicar, depèn del pes de l'anell, n'hi ha que pesen molt cap a 7, 8 o 9 gr aquests són força cars, te'n vas a més de 800 euros, però ella hem va dir que una aliança amb un pes de 3 o 4 ja en fas prou i aquestes et surten per 500 o 600 euros les dues. A mi hem costen les dues 581 euros amb gravarció feta a mà inclosa (bé hem va dir que la gravació no me la cobrava).
Ha també hem va dir que la tendència en quan al color d'or vé molt combinat amb or de color com rossat o ataronjat, aquest any està de moda. No se si ho aprecieu a la foto.
Ostres per cert avui he somiat amb el casament, que era l'hora que arribés el fotògraf a casa i no arribava i que jo estava sense pentinar ni pintar ni res i que volia trucar a la meva cosina perquè vingués a pentinar-me i no havia manera de poder marcar el número al mòbil amb els nervis no aconseguia marcar el número de telèfon de la meva cosina quin patiment.
Miriam a mi personalment m'agrada la ultima opció, de les vaques que són saler i pimenter, són maques, originals i útils a la vegada. Però has de ser tu reina!