Gironins/es 2008

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 23, 2008 12:36 pm

Hola nines!!!!!

Carai,.... veig que parleu del tema de les taules.
Ufff,.... nosaltres encara no hi hem pensat!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Els amics no ens caben en una taula, ni en 2 ni 3, així que no ens podrem sentar amb ells, però si que els posarem a tots al costat de la nostra taula!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Gemma, guapa, he entrat en una altre foro hi he vist les fotos d'una noia que porta el mateix vestit que el nostre. Les has vist????

Petonets,

Gemma.
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 23, 2008 12:37 pm

Jo que em pensava que ho tenia complicat.... però penso com la resta, si tu vols que sigui allà, doncs endavant, has de convencer a l'Albert que ja no estem als anys 60... i un cop els dos ho tingueu clar, al que no li agradi que si posi fulles!!!!!!!!!!
Jo el problema que tinc és que els seus pares estan separats de fa 25 anys, llavors ara el pare que estava casat de segones nupcies, doncs va i també se separa... la seva mare, té parella de fa 4 dies, i ja veurem el que dura.... llavors els seus avis li han fet de pares... per tan, jo no trobo just que la parella de la seva mare estigui a la taula, i menys si el seu pare ve sol, llavors als seus avis els hi hem de posar, si no ja hi haurà mal rotllo i de rebot a la meva avia, i a l'altra avia per part del seu pare, um merder que t'hi cags, jo ja li he dit al meu pare que es posi al meu costat i em vagi emplenant la copa de vi que em sembla que serà l'unica manera de suportar-ho!!!! El meu pare encara riu.....
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 23, 2008 12:41 pm

Jo si que vull taula presidencial, pero es que 13 persones!!! En fi, serà una taula ven replegadeta!!!

Tela Ainos!!! Tu també quin cacao que tens montat!!!! Bueno, paciència que és la mare de la ciència...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 23, 2008 12:42 pm

Si la nostra serà de 10 o 11(?)!!!! Ara a veure com li dic això a la meva sogra sense que s'emprenyi......
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 23, 2008 12:43 pm

Jajajaja Ainos que bona!!!!

Gemma no no ho he vist!!! a on???!!!! qui???!!!!

Miriam diga-li al teu futur que els amics tard o d'hora ho sabran i no podràs pas amagar el teu pare a sota una pedra pobre!!!!!

Espe així que em truqui et dic el que ok?!

El que està clar es que hemd e fer el que volguem i el que ens faci gracia a totes és el nostre dia i cadascuna escollirà qui vols a la seva taula i tindrà els seus motius i tothom ho ha d'entendre i qui no ho entengui que s'hi posi fulles! (avui estic una mica radical! :o-o: )
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. gen. 23, 2008 12:45 pm

Ben dit, jo ja en començo a estar una mica farta de ser tan políticament correcte!!!!!!!!! Jo també avui estic radical!!!!!!!!!! neujor:-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 23, 2008 12:46 pm

Ainos, igual que em dieu a mí, tu as de fer el que vulguis!!!
Mira, és el nostre dia i per sobre de tot nosaltres!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 23, 2008 12:48 pm

Així m'agrada RADICALS AL PODER!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. gen. 23, 2008 12:56 pm

Ui noies!!! Que complicat això de les taules,.... oi?? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

Gemma, t'envio les fotos d'aquesta noia per privat, perquè no és plan, d'acord??
És que jo no sóc ningú per penjar-les públicament. M'entens, no? :o-o:

Fins ara,

Gemma.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 23, 2008 1:01 pm

Ok guapa!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dc. gen. 23, 2008 2:05 pm

Als amics també els posarem lo més aprop de la nostra taula, jejeje! així animaran la festa. *.-o-o.*
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ¡¡ANNA!! » dc. gen. 23, 2008 2:13 pm

nenes!!

tinc un dilema!!! quants nuvis doneu??? nosaltres voliem donar nomes uns!!pero ara resulta que les meves cosines germanes s'esperen uns nuvis i a casa meva hi ha mal rollo pq volen que els hi dongui i he pensat en dornar.los però diferents dels nostres....us sembla molt malament??? es que tothom em diuq eu diferent no!! que en faci 4nuvis i ja esta!!
Imatge
Imatge
¡¡ANNA!!
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 5:16 pm

EntradaAutor: arohha » dc. gen. 23, 2008 2:59 pm

hola guapes,

Anna jo crec que aquest dia heu de fer el que realment voleu fer vosaltres perquè es el vostre dia........ jo segurament donare 6 parelles de nuvis i totes no seran iguals, no se es el vostre dia ho heu de fer com vosaltres vulgeu, es la meva opinio. i es el que jo faré. :-/

Ainos i Miriam, tela ,no?? però us dic el mateix es el vostre dia i crec que ningu s'hauria d'enfadar.....Miriam com diuen les altres es el teu pare, i crec que tampoc s'han de sentir perquè siguin gay's..... no se pero la gent a vegades parla mes del compte.
jo el tema de les taules penso com l'espe i ho farem com ella la taula precidencial amb els pares i les del costat amb els amics......
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dc. gen. 23, 2008 3:00 pm

Miriam el dissabte et pagare els bolis pollos.
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dc. gen. 23, 2008 3:24 pm

Bona tarda noies, entro un moment abans d'anar a treballar.
Amb el Carnaval vaig ben liada i casi no puc entrar.

Les aliances m'encanten nosaltres tbe volem combinar or groc i blanc i que tingui 3 aros. El que no tinc clar es si posar-me brillant o no. segurament fare que les 2 siguin iguals i la iscrpcio no cvull posar la clàsica, nosaltres tenim una frase que sempre ens diem i allà estara grabada.

Xocolatina tens avantatge, dius que em coneixes i que et dius Roser pero no son gaires pistes. Evidentment a mi em pots veure pq tinc la pagina web. Pq no fas el que t'ha dit la Sira i penges una foto teva o dius mes pistes..
Vinga que aqui ens coneixem totes!!

Us deixo fins despres.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 23, 2008 3:34 pm

Bona tarda noies!!!

Anna jo donaré 10 parelles quasi res.... és el que té ser la primera que es casa de la colla! i totes igual seran els bolis posso per que el que no podia fer es gastar-me 20 euros per parella multiplicat per 10 ara tampoc veig malament que siguin diferents és com tot has de fer els que vosaltres volgueu i sentir i no fer gaire cas del que et diguin la fimilia i amics per que sino serà una odisea si vols contentar a tots!!!

Miriam segur que us quedarà una carrossa i una comparsa xulissima!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. gen. 23, 2008 4:41 pm

Ostres on sou???!!!!! estic soleta!!!!

Bueno comparteixo amb vosaltres un dubte que tinc com ja sabeu regalo els bolis pollo pero tinc un problemilla hauria de trobar alguna cosa (ja sigui una base, caixeta o el que sigui...) per que em fes de suport per que se m'aguantin bé els bolis pollo drets... alguna té una idea? o on puc trobar alguna cosa...???
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. gen. 23, 2008 4:42 pm

Anna, jo igual que la Gemmanit en donaré 10 de iguals i 2 de diferents, així que ja veus que no és tan extrany!! As de fer el que tú vulguis reina!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dc. gen. 23, 2008 5:36 pm

Hola boniques!
Gemmanit, al igual ho pots trobar a la botiga Massegur, es diu Paperines hem sembla, és la que ho ha davant del Miró del C/ Joan Maragall, jo allà hi vaig comprar una bosseta de seda per posar els diners de la Pruna, i vaig veure que tenen moltes capsetes....
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: sira » dc. gen. 23, 2008 6:06 pm

Bones!!!!!!!!

A veure.... Miriam i Ainos si voleu un consell :-)ok: feu el que vulgueu, i si voleu podeu fer una altra cosa que vaig llegir pel fòrum i era fer la taula més petita i per vosaltres 2 o 3 ( Miriam) sols així estareu més amples i no hi haurà males cares a la taula, no? és una altra opció :-)ok:

Nosaltres encara no sabem quants regalets donarem però ens ho hem de començar a pensar perquè amb lo del pis això del casament ho tenim una mica paradet.
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants