TODO ARGENTINA

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: Indibil » dc. gen. 23, 2008 7:21 pm

marjo ha escrit:Gracies Indibili, he mirat la pagina de les galeries i son enormes. No sabia lo de que et tornaven l'Iva, això està molt be. T'ho donen a l'aeroport quan marxes? Com funciona?

Les botigues adherides al tax-free tenen un logotip a l'aparador que les identifica. Si compres en aquestes botigues, has de demanar que et facin una espècie de certificat del tax-free (és un paper on surt l'import de compra i tot...). Llavors vas acumulant tots els certificats, i el dia que marxis, a l'aeroport de Buenos Aires has d'anar a la zona d'aduana. Allí et revisen els certificats i fins i tot et poden demanar les compres (jo les portava a part). Un cop has facurat, a dins hi ha una guixeta on et retornen l'import que et toqui, depenent del que has gastat. Et donen l'opció de retornar-te'l en efectiu, o ingressar-ho al teu compte (et demanen la ràfaga de la Visa). Tinc constància que lo de la Visa tarda més. Nosaltres vam demanar l'import en pesos, i vam acabar de comprar coses per la familiy, els amics i pel viatge a les botigues de l'aeroport.

De tota manera, no totes les botigues tenen Tax-Free. A les Galeries, el 80% si. Al carrer algunes si i d'altres no...

Per exemple, la botiga de La Martina de les galeries no té Tax-Free, tot i que el preu ja és molt menor comparat al d'aquí.

Per cert, si has de canviar diners a les cases de canvi, sempre has de duur el passaport.
Indibil
:: nuvi Rookie

Entrades: 30
Membre des de: dt. maig 02, 2006 9:18 am
Ubicació: Terra Ferma

EntradaAutor: silviabcn » dc. gen. 23, 2008 7:31 pm

Carai! quin curset intensiu ens heu fet en un moment i sense sortir de casa! Moltíssimes gràcies! no sé que faria sense aquest foro!! i sense vosaltres!
jo vaig copiant i m'ho vaig estudiant tot!
silviabcn
:: núvia experimentada

Entrades: 443
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 8:04 pm

EntradaAutor: marjo » dc. gen. 23, 2008 8:07 pm

Si silviabcn jo faig el mateix Som com esponges xupa-informació >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: MT » dj. gen. 24, 2008 10:00 am

marjo ha escrit:Indibili, MT moltes gracies per la informació, ho tinc tot tot apuntadet >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo m'he mirat aquests hotels:

Buenos Aires: Hotel Sarmiento
Iguazú: Hotel Carmen
Puerto Madryn: Cabañas Nueva León
Ushuaia: Cabañas Aldea Nevada
Calafate: Las sinfonias

He mirat les pagines webs i sembla que estan força be. No son de categoria superior pr semblen força dignes. Algú en te alguna referència?

Pel tema tango a mi m'han recomanat els locals La ventanita o El gran almacen

Estuvimos con una pareja de cordobeses que salieron bastante descontentos de la ventanita...pero supongo que también va a gustos.
El cambio que dice Indibil está muy bien, procurad cambiar lo menos posible en el aeropuerto pues allí suelen hacerlo al 4.3 y cositas así.
Las galerías pacífico son una pasada, los mismos hoteles te recomiendan pasearte por allí aunque sólo sea para curiosear. :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
MT
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: Indibil » dj. gen. 24, 2008 2:48 pm

On heu de vigilar a l'hora d'escollir hotel és a la zona de Trelew-Puerto Madryn, ja que la qualitat mitjana dels establiments és més baixa que a Calafate o Ushuaia. Jo us recomanaria que agaféssiu un hotel de com a mínim 3* en aquesta zona.
Nosaltres vam estar a l'Hotel Tolosa a Puerto Madryn, i la veritat que bé. A més, té una molt bona ubicació, servei i esmorzar (http://www.hoteltolosa.com.ar/).

I parlant de Puerto Madryn: si marxeu de la Patagònia sense fer l'avistament de bal·lenes a Puerto Pirámides, us n'arrepentireu tota la vida!!!! És quelcom que costa explicar amb paraules... Norlmalment les excursions es realitzen en un tipus de barques de tamany mig, a les quals les bal·lenes no s'apropen tant. Jo us recomano que pagueu una mica més i la feu en una embarcació petita (zodiacs de 20 persones, aprox), ja que els bitxos s'hi apropen més. A mi em va faltar tot just dos pams per arribar a tocar-ne una! :o-o:

Prop de Puerto Madryn hi ha una caleta on hi havia una gran concentració de lleons marins i cormorans. Pregunteu a l'hotel. S'hi accedeix passejant uns 10' des del poble.

Una altra excursió que jo recomanaria és la visita a Punta Tombo (http://www.interpatagonia.com/paseos/puntatombo/index.html), la pingüinera continental més gran del món amb 1 milió d'exemplars de l'espècie magallànica. Ara bé, pregunteu abans si a les dates que hi estareu, hi ha pingüins o no, ja que no hi són tot l'any... Punta Tombo dista 170km de Puerto Madryn, i una bona part del recorregut es fa per una espècie de pista forestal, la qual cosa fa que el viatge sigui pesat, tot i que l'espectacle val molt la pena. Si hi hu d'anar, mireu de sortir el més avaiat possible per ser dels primers en adentrar-vos a Punta Tombo, ja que els animals estan molt més tranquils i propers si no tenen multitud de curiosos al voltant :-)ok:

Per menjar, un nom mític: Cantina El Náutico, i reserveu taula...(http://www.cantinaelnautico.com.ar).

Au, fins una altra estona!

PD: Puerto Madryn és un bon lloc per fer compres bé de preu, tot i que després recordeu que les haureu de duur amb vosaltres mentre duri el viatge. És per això que nosaltres ho vam comprar gairebé tot a Buenos Aires l'últim dia...
Indibil

EntradaAutor: marjo » dj. gen. 24, 2008 9:11 pm

Indibili això que comentes dels hotels de Puerto Madryn ja m'hi he fixat aquests dies que he estat xafardejant per les pagines web. Per la categoria i el preu que et marquen estan força destartalats. AL final, en aquesta zona, ens hem decidit per unes cabanes que lloga un particular. Es diuen nueva leon i son molt petitetes pr molt cuques, totes de fusta. Si les voleu veure us poso la web www.nuevaleon.com.ar

Lo del avistatge de balenes en embarcacions petites también ho havia llegit a algun lloc pr no se molt be on mirar, hem pots donar alguna adreça o hem pots dir com ho vau contractar?

Canviant de tema: Indibili saps que tinc una foto on hi surts tu a la feina :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) Ke fort, fa un any que et tinc als morros i no ho sabia :-) :-) :-) :-) T'explico: quan em vaig registrar al foro vaig entrar a la post de Lleida 2007 i vaig llegir que jugaves al basquet a Juneda. En aquell moment no vaig dir res pq ningu sabia que ens casavem i volia mantenir l'anonimat ::-) ::-) Total que jo treballo a Juneda a la planta de purí pr no vaig dir res i hem vaig passar al 2008 i se'm va oblidar el tema. Aquest dia quan vas entrar al 2008 hem vaig recordar de tot això i avui li he preguntat a l'Annabel Mas (que treballa amb mi) si al poster que tinc hi sortia un noi que es va casar l'any passat i m'ha dit: Si es aquest >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

El mon es un mocador i Lleida encara mes :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Indibil » dv. gen. 25, 2008 1:31 pm

jajajajajaajajja, quina casualitat. Així també treballes amb el Beltri no?
Doncs ara ja saps quina cara faig ::-)

Sobre les bal·lenes, nosaltres ja ho portàvem contractat d'aquí, ja que anavem en un tour d'aquestos preparats i anavem afegint excursions que ens agradaven, com la de Punta Tombo. L'empresa que ens va oferir l'avistaje de bal·lenes fou:

Moby Dick
Av. de las Ballenas (9121) Puerto Pirámides - Chubut - Argentina
Tel: +54 2965 49-5122 / 43-5161
http://www.mobydickmarine.com.ar/

Pots enviar-los un mail també a través de la web http://www.interpatagonia.com/paseos/avistajedeballenas/index.html.
A nosaltres ens van tractar molt i molt bé, i el conductor de la zodiac, molt professional i experimentat, ens anava contant coses de les bal·lenes i tal. Sobretot barca petita, res de catamaran...

La resta d'excursions a la zona, amb Odisea Patagónica http://www.odiseapatagonica.com.ar.

Salut!
Indibil

EntradaAutor: marjo » dt. gen. 29, 2008 8:53 pm

Hola a tothom, com van els preparatius del viatge? Jo avui he rebut la copia de la reserva dels vols i he aprofitat que ja ho tinc tot lligat per enviar la primera sol·licitut de reserva a la Hosteria San Julián del Calafate.

Tenia una llista de hotels, cabañes i hosteries de El Calafate, que semblava que estaven força be pr no m'acabava de decidir per quina agafar. Ahir quan vaig començar a buscar opinions per internet (ciao es una mina per això) hem vaig trobar que n'hi havia moltes que deien que en aquella zona els hotels no eren el que semblava i que si no agafaves de 4* en endavant la cosa estava xunga. Doncs vaig trobar una noia que havia estat en aquesta Hosteria i deia que un 10, vaig demanar informació i com que hem va agradar i tenien molt poques habitacions m'he tirat a la piscina. A veure que tal resultarà

QUin rotllo que us he pegat (avui sembla que hagi menjat llegües) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Indibil » dc. gen. 30, 2008 10:51 am

Ahir vaig rebre el Hofmann que vam fer del viatge!!! Ha quedat molt i molt bé!!! Ara ja tenim el DVD musical, i el Hofmann. Pròxima estació i última: muntar el vídeo!

A veure si després escric alguna coseta més. Em sembla que encara no us he parlat de la nostra estança a Calafate...i tinc alguna cosa pendent d'Ushuaia crec...
Indibil

EntradaAutor: Indibil » dc. gen. 30, 2008 11:11 am

Ara he llegit unes pàgines més endarrere, i veig que vam fer el mateix tour que el Xavier, exceptuant Iguazú. Ell ja va explicar moltes coses de Calafate (nosaltres també vam estar a los Álamos gaudint de l'spa), i jo no faria més que repetir-me. :-/

Per cert, quina enveja les fotos del Perito Moreno amb sol :o-o: :o-o: :o-o: Nosaltres vam fer el minitrekking nevant!!!!!!
Indibil

EntradaAutor: marjo » dj. gen. 31, 2008 9:24 pm

Seguim endavant amb la preparació del viatge: ja hem reservat i donat la paga i senyal de la Hosteria San Julián de El Calafate. Els he enviat uns quans mails i m'han respos sempre de seguida i m'han semblat una gent força maja. Al final tenim una habitacio superior amb vistes al llac pel mateix preu que una estandard i ens surt molt i molt be. També m'han passat preus d'excusions al Perito Moreno, si algú li interessa nomes te que dir-ho. Nosaltres agafarem el minitreking i el todo glaciares :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: moneg33 » dt. feb. 05, 2008 11:32 am

Ayer encontre el video del helicoptero, allí sale el telefono, a ver si me acuerdo y te lo apunto mañana.
Imatge
moneg33

Entrades: 446
Membre des de: dv. nov. 18, 2005 7:43 pm
Ubicació: Caldes de montbui

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 06, 2008 7:25 am

Gracies guapa, si ho trobes m'ho passes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: moneg33 » dc. feb. 06, 2008 11:47 am

La semana que ve haber-ha si puc i poso alguna foto del viatge!!
Imatge
moneg33

EntradaAutor: marjo » dj. feb. 07, 2008 7:43 am

Doncs si monoleg pq tenim ganes de veure fotos i fotos d'Argentina. Jo per la meva part vaig tancant cosetes, ja tinc la reserva de Puerto Madryn, Ushuaia i El Calfate. Buenos Aires i Iguazú ho deixo per més endavant pq m'ho he de mirar amb mes calma (Iguazú encara no te preus de Septembre)
Imatge
marjo

EntradaAutor: silviabcn » dl. feb. 11, 2008 8:27 pm

hola guapes!
feia dies q no em conectava! estic enllestint altres coses del casament!
moneg33 a veure si per algun lloc trobes el preu de l'excursió en helicòpter que ens faria gràcia fer-la! ja m'he comprat una guia de buenos aires i he assenyalat totes els llocs que heu recomanat!!
silviabcn

EntradaAutor: moneg33 » dv. feb. 15, 2008 4:48 pm

silvia no se el preu de la excursió, perque la agencia ya ens va fer presupost de tot.
Imatge
moneg33

EntradaAutor: silviabcn » ds. feb. 16, 2008 4:48 pm

d'acord moneg33! ja buscaré per internet. gràcies
silviabcn

EntradaAutor: marjo » dg. feb. 17, 2008 10:41 pm

silvia si ho trobes a mi també m'interessa el preu. Ja m'ho diras :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dl. feb. 18, 2008 7:38 pm

Us copio el mail que m'han enviat els de helisul, l'empresa que fa els vols amb helicapter per les catarates d'Iguazú :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Dear Mar Torres,

We have 02 kinds of flights:

-10 minutes over the Iguassu National Park and Iguassu Falls. This flight costs US$ 80,00 per person.

-35 munutes over the Itaipu Dam, Three Borders Landmark, Iguassu National Park and Iguassu Falls.

This flight costs US$ 800,00 PER FLIGHT with 04 people.

We work every days between 09:00 a.m to 05:00 p.m.

You don´t need to book.

Our address: Rodovia das Cataratas, Km 17 – Foz do Iguaçu

We are very close the Iguassu National Park entrance.

Regards.

Rose

Helisul Táxi Aéreo Ltda.
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat